Plotki na temat 7-edycyjnych Lizaków
Moderator: Ziemko
Po pierwsze tylko niemagiczneSkaven pisze:A ja mam takie pytanie, odnośnie skink chiefa, a mianowicie ma on zasadę jungle poison i pytanie czy jak wezmę sobię magiczna bron to czy dalej mam poisonowe ataki, czy tyczy sie to tylko zwykłych broni?
Po drugie tylko strzeleckie

Co radzicie wcisnac na 1k pkt?
Myslalem czy ryzykowac engine ale sie waham... 1 dobrze strzelony bolec albo armata i 440 pkt poszlo w piach...
Myslalem czy ryzykowac engine ale sie waham... 1 dobrze strzelony bolec albo armata i 440 pkt poszlo w piach...
Ja tam cały czas myślę o skinku na terradonie z dagger of sotek (kiling blow) bo w oddziale terków mozę on być strasznie upierdliwy dla herosów przeciwnikaCrusader pisze:No niestety. Combo łuk 3xS5 strzały i venom byłoby bardzo fajne.
pozdro


Ogólnie bsb czy to jako scar czy jako skinek wydaje mi się mega potrzebny w rozpie.
KB na skinku nieprzydatne, IMO nikogo tym niepostraszysz jeśłi weźnie poduwage że skinek ma 3A i WS4 
Ja gram skink chiefem BSB na terrku z bannerem minus do trafów ze strzelania w oddział, w oddziele 4 terrków. Świetne komando, w drugiej turze overunuje po kolei po strzelcachlub maszynach a carni może nareszcie wyjść zza lasu
Lasti- ja bym zagrał na enginie + terrki+ skinki w skirmishu+ jeśli starczy chief na terrku chocby goły, bez itemów. Engin może sobie wziąć ward 5+ na strzelanie, pozatym na 5 strzał idzie w skinki które go dosiadają, zresztą armate ma niekażda armia a bolcami niema co się IMO przejmować

Ja gram skink chiefem BSB na terrku z bannerem minus do trafów ze strzelania w oddział, w oddziele 4 terrków. Świetne komando, w drugiej turze overunuje po kolei po strzelcachlub maszynach a carni może nareszcie wyjść zza lasu

Lasti- ja bym zagrał na enginie + terrki+ skinki w skirmishu+ jeśli starczy chief na terrku chocby goły, bez itemów. Engin może sobie wziąć ward 5+ na strzelanie, pozatym na 5 strzał idzie w skinki które go dosiadają, zresztą armate ma niekażda armia a bolcami niema co się IMO przejmować
@Skaven Tylko chyba nie przeczytałeś noweg Hit and run co do daggera
już nie jest taki upierdliwy, moim zdaniem zupełnie nieopłacalny, chyba ze masz 3 skink chiefow w armii.
Ja tam wystawiam 2x6 terków i to jest fajne commando, a chiefowi daje odbijanie magic missli na 2+ i zasłaniam jego unitem jak najwiecej sie da
pozdro

Ja tam wystawiam 2x6 terków i to jest fajne commando, a chiefowi daje odbijanie magic missli na 2+ i zasłaniam jego unitem jak najwiecej sie da
pozdro
Wrocilem z pracy i nie mam sily opisac dokladnego przebiegu bitew - zrobie to jutro/dzis popoludniu. Ogolnie ta tarcza z odbijaniem magii na 2+ jest przegieta - a co najlepsze slann moze nia niesc w TG 

Wczoraj grałem debla ja (lizaki) i vc na he i bretke.
Format 2750 na gracza.
Starałem sie wystawić co sie dało tak żeby w iare wszystko sprawdzić.
Moja rozpa:
Oldzik na karnim z blade of tzunki i enchanted shild. << Zajebisty na chellenge, gdzie oldzik mial problem, karni zawsze popisywal sie 2 ranami ktore sprawiały ze overkill zawsze był na poziomie 5 raz bodaj było 4 kostki
.
Skink chief na ancient stedziu z war spearem << Również rewelka 12" szarży troche boli zwłaszcza jak sie łapie lance bretki (wielkie zasługi VC). Jak wpadnie niszczy wszystko, zdobył 2 sztandary (errantów, he spearmen)
Prist na EoTG << mi sie nie podoba miał ds i rod of storm, rod niewypalił
sama jednostka złapana przez DP z lordem nie ustal niestety nic nie zrobił.
3 salki << moim zdaniem lipa, miały 2 salwy spanikowały tylko 1 oddział chlopskich łuczników koniec, potem przegoniły herosa he, ale razadony zrobiły by to samo a o wiele lepiej by strzelały. Nowa zasada z ustawieniem najpierw salek/razadonow super teraz ta jednostka ma spore szanse przetrwac szarze czego z mala iloscia atakow no i ten fear
3 razadony << wg mnie b. fajne na ciezsze jednostki fakt ze polowa ran wchodzi tylko ale lepsza sila, fear deal wg mnie. do tego super S&S masakra, praktycznie zawsze trafiaja na 4+ jeden farciarski rzut i przeciwnik ma spory problem.
3 terki << fajnie przytubiły WL (6 trupów) ale potem juz lipa przyjeta szarza orla, bitka przez 3 rundy, zlamalem go bo bylo mnie wiecej, w walce ultra lipa. Co ciekawe bombardowanie nie jest schootingiem wiec WL mialy tylko HA.
5 coków << fajne choc bardzo boli brak huanihi zawsze lubialem ten banner teraz marny trochu. No i oczywiscie podniesiony AS bardzo sie przydal przy ostrzale z balist.
15 TG W srodku heros, z charmemm gw sh i hw << Jednostka super, czempion miał SoM sam oddział war banner, wytrzymali szarze errantow i sword mastersow, ba nawet przegonili niestety nie dogonili co potem okazalo sie byc dla nich smiertelne.
40 skink skirmishers << jak zwykle
A były jeszcze 3 kroxi << też lipa, mniejsza siła, kapryśność jak zawsze dla mnie jednostka dużo gorsza
Format 2750 na gracza.
Starałem sie wystawić co sie dało tak żeby w iare wszystko sprawdzić.
Moja rozpa:
Oldzik na karnim z blade of tzunki i enchanted shild. << Zajebisty na chellenge, gdzie oldzik mial problem, karni zawsze popisywal sie 2 ranami ktore sprawiały ze overkill zawsze był na poziomie 5 raz bodaj było 4 kostki

Skink chief na ancient stedziu z war spearem << Również rewelka 12" szarży troche boli zwłaszcza jak sie łapie lance bretki (wielkie zasługi VC). Jak wpadnie niszczy wszystko, zdobył 2 sztandary (errantów, he spearmen)
Prist na EoTG << mi sie nie podoba miał ds i rod of storm, rod niewypalił

3 salki << moim zdaniem lipa, miały 2 salwy spanikowały tylko 1 oddział chlopskich łuczników koniec, potem przegoniły herosa he, ale razadony zrobiły by to samo a o wiele lepiej by strzelały. Nowa zasada z ustawieniem najpierw salek/razadonow super teraz ta jednostka ma spore szanse przetrwac szarze czego z mala iloscia atakow no i ten fear

3 razadony << wg mnie b. fajne na ciezsze jednostki fakt ze polowa ran wchodzi tylko ale lepsza sila, fear deal wg mnie. do tego super S&S masakra, praktycznie zawsze trafiaja na 4+ jeden farciarski rzut i przeciwnik ma spory problem.
3 terki << fajnie przytubiły WL (6 trupów) ale potem juz lipa przyjeta szarza orla, bitka przez 3 rundy, zlamalem go bo bylo mnie wiecej, w walce ultra lipa. Co ciekawe bombardowanie nie jest schootingiem wiec WL mialy tylko HA.
5 coków << fajne choc bardzo boli brak huanihi zawsze lubialem ten banner teraz marny trochu. No i oczywiscie podniesiony AS bardzo sie przydal przy ostrzale z balist.
15 TG W srodku heros, z charmemm gw sh i hw << Jednostka super, czempion miał SoM sam oddział war banner, wytrzymali szarze errantow i sword mastersow, ba nawet przegonili niestety nie dogonili co potem okazalo sie byc dla nich smiertelne.
40 skink skirmishers << jak zwykle
A były jeszcze 3 kroxi << też lipa, mniejsza siła, kapryśność jak zawsze dla mnie jednostka dużo gorsza
bo slan nie moze miec zbroi ale za to jakikolwiek walczacy hero w oddziale z nim 

Shino pisze:nie moze...a co najlepsze slann moze nia niesc w TG
Bo ????????Gajowy pisze:bo slan nie moze miec zbroi ale za to jakikolwiek walczacy hero w oddziale z nim
W poprzednim booku był zapisek który zabraniał mu brania jakiejkolwiek zbroi lub broni, w tym booku już tego ograniczenia niema.
bo jest magiem - magowie nie moga nosic opancerzenia innego niz dla wierzchowca chyba ze maja inaczej zapisane, wyraznie zaznaczone w swoim dexie - np wampir, sorc. chaosu.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2009, o 10:17 przez Gajowy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
Hmm jaki jest sens dawania SoM na chempiona TG ? Zwlaszcza , ze wtedy zdaje sie save mu spada do 3+ w hth bo bonus z tego co pamietam tylko za niemagiczny hw&sh.
Czy champion moze nosic bound z uranosem ?
Czy champion moze nosic bound z uranosem ?