Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
1. Wypaczyłoby to strasznie armylist teraz już Steam Tank burzył oburzenie a co dopiero jakby miał warda najlepiej 4+ bo co to jest ward na 5+.
2. Pomysłodawcą i konstruktorem czołgów był Leonardo z Miragliano nie wysokie elfy nie krasnoludy tylko człowiek i nie wiem czy wiesz ale czołg jako olbrzymia bryła metalu jest większości odporny na magię więc raczej na nic są runy i magia
2. Pomysłodawcą i konstruktorem czołgów był Leonardo z Miragliano nie wysokie elfy nie krasnoludy tylko człowiek i nie wiem czy wiesz ale czołg jako olbrzymia bryła metalu jest większości odporny na magię więc raczej na nic są runy i magia
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zgadzam się z Tobą ale Ward nie po to by bronić przed magią tylko forma umagicznienia pancerza... co nie zmienia faktu że to i tak Sa!nt moje fantazje bez jakich kolwiek szans na zaistnienie...więc się nie musisz denerwować...
Jest jaki jest ma gigantyczny potnecjał i w ręku zdolnego gracza potrafi zdziałać wiele...
Ale errata z wzmianką o Hellblasterze by się przydała by cofnęli tęgłupią zasade ze kazda kulka musi jeszcze trafic...
Jest jaki jest ma gigantyczny potnecjał i w ręku zdolnego gracza potrafi zdziałać wiele...
Ale errata z wzmianką o Hellblasterze by się przydała by cofnęli tęgłupią zasade ze kazda kulka musi jeszcze trafic...
polecam, mniej losowa jeśli chodzi o misfire ( tylko przy pierwszym rzucie, bo dalej to przerzucasz), starannie trzeba tylko dobierać cele, jak wiadomo najlepiej duże skupiska wojsk (nie koniecznie klocki piechoty), za to jak trafi Mina przeciwnika bezcennaWilqu pisze:Ja chyba na tapetę wezmę teraz baterie rakiet...wydaje się mieć potężna siłę rażenia trafianie strasznie utrudnione ale testować warto ...
Z wyrzutnią to prawda, z klocka 25 gobosków z szamanem zostało raz... 6 po mojej salwie, bez poprawiania z innej broni Innym razem ucierpiały BO, bodajże połowa z 24 padła. Albo salwa w "akumulator" DE (oddział warriorów z lordem magiem z daggerem), zostaje bodajże 9 z 23, dobici strzelaniem i magią, nie ostał się żaden punny elf
ok, fajnie wlasnie sie zastanawialem nad drugim rarem, zanim w koncu doczlapie sie do mnie ST, a myslalem nad zdublowaniem helka, a teraz sie zastanawiam na rakietkami, tylko czy dac zamiast mortara i wtedy kombinacja gun gun, helek i rakietka jest warta sztuki na 2250, lub wiecej punktow (gramy sobie tak rozpiski do 3k) ?
Przecież się nie denerwuje, postawiłem emotkę znaczącą że odpowiedź jest na luzie.Huss pisze:Zgadzam się z Tobą ale Ward nie po to by bronić przed magią tylko forma umagicznienia pancerza... co nie zmienia faktu że to i tak Sa!nt moje fantazje bez jakich kolwiek szans na zaistnienie...więc się nie musisz denerwować...
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
@ mati.pl poczekaj aż LS to przepchnie i weź działko Dow.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Rozumiam Sa!nt wgruncie rzeczy zgadzam sie z Toba Nie używałem jeszcze Rakietnicy - mógłby mi ktoś jakoś przybliżyć zasady bo mam pewna wątpliwość w porównaniu do Mortara czy wszyscy którzy są pod duzym wzornikiem musze rzucac na 4+ czy tez oberwali, bo ten centralnie na srodku pod otworem dostaje autohita:) a reszta? [Wybaczcie jeśli offtop ale nie znalazem takiego tematu...a jesli jest to przeniescie go tam]
! Że co?!
Moździerz:
Wszyscy całkowicie pod wzornikiem dostają autohita, a pod środeczkiem z siłą 6, bez save'ów i d3 ran... niecałkowicie pokryci dostają na 4+
Rakietnica podobnie, ale nie ma bonusów za środek... za to wszędzie siłka 5
Moździerz:
Wszyscy całkowicie pod wzornikiem dostają autohita, a pod środeczkiem z siłą 6, bez save'ów i d3 ran... niecałkowicie pokryci dostają na 4+
Rakietnica podobnie, ale nie ma bonusów za środek... za to wszędzie siłka 5
co sadzicie o tej rozpisce jest nastawiona na chaos bo za niedlugo gram bitewke z chaosem na 1700 i nie jestem pewny czy to dobra rozpa:D
hero:
warrior prist -biting blade,enchanted shild,icon of magnus
warrior prist-dawn armor,sword of might
mag-2 scroll
core:
10kusz detka 5 hanganow
10kusz detka 5 hanganow
5rycerzy-fcg,war baner
5rycerzy-fcg
5rycerzy
special:
cannon
cannon
5 pistolierow
rare:
tank
prosze o odpowiedz tak jak mowilem rozpa glownie na chaos:D
hero:
warrior prist -biting blade,enchanted shild,icon of magnus
warrior prist-dawn armor,sword of might
mag-2 scroll
core:
10kusz detka 5 hanganow
10kusz detka 5 hanganow
5rycerzy-fcg,war baner
5rycerzy-fcg
5rycerzy
special:
cannon
cannon
5 pistolierow
rare:
tank
prosze o odpowiedz tak jak mowilem rozpa glownie na chaos:D
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Na warriorów wziął bym 5 łuczników w detachmencie i osłaniał nimi czołg, wtedy szarża rycerzy mu niestraszna. 2 detachmenty milicji do odginania szarż ipowinny się sprawdzić. Zmniejsz ilość strzelców bo jak trafisz na rycerzy nurgla to będzie kiepsko.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Dokładnie, gołe 5czki rycerz a główny oddział z War Bannerem. Wtedy może coś do Pistoliersów wciśniesz, albo lvl na Maga. Na małe pkt w sumie moim zdaniem to nie jest zły pomysł, tym bardziej, że jego dwoma czarami możesz nieźle wyciągnąć kości, a potem Priści poszaleją.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Jutro szykuje się na dwie bitwy z O&G i mam zamiar zagrać czymś takim:
Archlector 286 pkt.
-Bitewny Ołtarz
-Armour of Meteoric Iron
-Van Hortsman Speculum
-dwuręczny młot
Kapitan BSB 137 pkt.
-pełna zbroja płytowa
-koń, kropierz
-Sword of Might
-Icon of Magnus
Czarodziej Bitewny 150 pkt.
-2lvl
-2x Zwój Rozproszenia
Czarodziej Bitewny 130 pkt.
-2lvl
-Rod of Power
12 Kuszników 144 pkt.
D: 6 Kuszników
20 Biczowników 210 pkt.
-Prorok (Prophet)
5 Rycerzy 123pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
6 Rajtarów 132 pkt.
-muzyk
-kirasjer + repeter pistol
25 Gwardzistów E. 382 pkt. (+BSB)
-fcg
D:
9 Szermierzy
6 Łuczników
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
razem daje 2247 pkt.
Będzie się działo:P boję się o Biczowników, nie są zbyt odporni na ostrzał... a na przeciw mnie raczej jakiś defens orkowy...myśle, że jedna piatka rycerzy pojdzie jako tarcza dla Flagsów...
Archlector 286 pkt.
-Bitewny Ołtarz
-Armour of Meteoric Iron
-Van Hortsman Speculum
-dwuręczny młot
Kapitan BSB 137 pkt.
-pełna zbroja płytowa
-koń, kropierz
-Sword of Might
-Icon of Magnus
Czarodziej Bitewny 150 pkt.
-2lvl
-2x Zwój Rozproszenia
Czarodziej Bitewny 130 pkt.
-2lvl
-Rod of Power
12 Kuszników 144 pkt.
D: 6 Kuszników
20 Biczowników 210 pkt.
-Prorok (Prophet)
5 Rycerzy 123pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
6 Rajtarów 132 pkt.
-muzyk
-kirasjer + repeter pistol
25 Gwardzistów E. 382 pkt. (+BSB)
-fcg
D:
9 Szermierzy
6 Łuczników
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
razem daje 2247 pkt.
Będzie się działo:P boję się o Biczowników, nie są zbyt odporni na ostrzał... a na przeciw mnie raczej jakiś defens orkowy...myśle, że jedna piatka rycerzy pojdzie jako tarcza dla Flagsów...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wiesz ja bym usunął rajtrów i do 30 chłopa flagusiów dał.... hehe ale to jest klotz który do usranej smierci moze kogos trzymać a szarżując nawet łamać.
Słuszna uwaga Marmandamus lecz boję się bo padają jak muchy od ostrzału[T3 by Idiot of the 7Edition], a po 2 stronie zobacze ze 4 Chukki i Domma lub Lobbera. A ten oddział Rajtarów w walce z O&G potrafi wystrzelać praktycznie wszystko jeżdżąc po polu walki(ładnie czyszczą wszytskie fasty zielonej armii, wszystko co wykroczy poza linie nocników +8 cali)...
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
30 flagellantów na orki bez sensu. Co mają trzymać? Z czym mogą wygrać z czym nie poradzi sobie tańszy i szybszy odział KO?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash