Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
1. Wypaczyłoby to strasznie armylist teraz już Steam Tank burzył oburzenie a co dopiero jakby miał warda najlepiej 4+ bo co to jest ward na 5+.
2. Pomysłodawcą i konstruktorem czołgów był Leonardo z Miragliano nie wysokie elfy nie krasnoludy tylko człowiek i nie wiem czy wiesz ale czołg jako olbrzymia bryła metalu jest większości odporny na magię więc raczej na nic są runy i magia
2. Pomysłodawcą i konstruktorem czołgów był Leonardo z Miragliano nie wysokie elfy nie krasnoludy tylko człowiek i nie wiem czy wiesz ale czołg jako olbrzymia bryła metalu jest większości odporny na magię więc raczej na nic są runy i magia

squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zgadzam się z Tobą ale Ward nie po to by bronić przed magią tylko forma umagicznienia pancerza... co nie zmienia faktu że to i tak Sa!nt moje fantazje bez jakich kolwiek szans na zaistnienie...więc się nie musisz denerwować...
Jest jaki jest ma gigantyczny potnecjał i w ręku zdolnego gracza potrafi zdziałać wiele...
Ale errata z wzmianką o Hellblasterze by się przydała by cofnęli tęgłupią zasade ze kazda kulka musi jeszcze trafic...
Jest jaki jest ma gigantyczny potnecjał i w ręku zdolnego gracza potrafi zdziałać wiele...
Ale errata z wzmianką o Hellblasterze by się przydała by cofnęli tęgłupią zasade ze kazda kulka musi jeszcze trafic...
polecam, mniej losowa jeśli chodzi o misfire ( tylko przy pierwszym rzucie, bo dalej to przerzucasz), starannie trzeba tylko dobierać cele, jak wiadomo najlepiej duże skupiska wojsk (nie koniecznie klocki piechoty), za to jak trafiWilqu pisze:Ja chyba na tapetę wezmę teraz baterie rakiet...wydaje się mieć potężna siłę rażenia trafianie strasznie utrudnione ale testować warto ...



Z wyrzutnią to prawda, z klocka 25 gobosków z szamanem zostało raz... 6 po mojej salwie, bez poprawiania z innej broni
Innym razem ucierpiały BO, bodajże połowa z 24 padła. Albo salwa w "akumulator" DE (oddział warriorów z lordem magiem z daggerem), zostaje bodajże 9 z 23, dobici strzelaniem i magią, nie ostał się żaden punny elf 


ok, fajnie wlasnie sie zastanawialem nad drugim rarem, zanim w koncu doczlapie sie do mnie ST, a myslalem nad zdublowaniem helka, a teraz sie zastanawiam na rakietkami, tylko czy dac zamiast mortara i wtedy kombinacja gun gun, helek i rakietka jest warta sztuki na 2250, lub wiecej punktow (gramy sobie tak rozpiski do 3k) ?

Przecież się nie denerwuje, postawiłem emotkę znaczącą że odpowiedź jest na luzie.Huss pisze:Zgadzam się z Tobą ale Ward nie po to by bronić przed magią tylko forma umagicznienia pancerza... co nie zmienia faktu że to i tak Sa!nt moje fantazje bez jakich kolwiek szans na zaistnienie...więc się nie musisz denerwować...
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
@ mati.pl poczekaj aż LS to przepchnie i weź działko Dow.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Rozumiam Sa!nt
wgruncie rzeczy zgadzam sie z Toba
Nie używałem jeszcze Rakietnicy - mógłby mi ktoś jakoś przybliżyć zasady bo mam pewna wątpliwość w porównaniu do Mortara czy wszyscy którzy są pod duzym wzornikiem musze rzucac na 4+ czy tez oberwali, bo ten centralnie na srodku pod otworem dostaje autohita:) a reszta? [Wybaczcie jeśli offtop ale nie znalazem takiego tematu...a jesli jest to przeniescie go tam]


! Że co?!
Moździerz:
Wszyscy całkowicie pod wzornikiem dostają autohita, a pod środeczkiem z siłą 6, bez save'ów i d3 ran... niecałkowicie pokryci dostają na 4+
Rakietnica podobnie, ale nie ma bonusów za środek... za to wszędzie siłka 5
Moździerz:
Wszyscy całkowicie pod wzornikiem dostają autohita, a pod środeczkiem z siłą 6, bez save'ów i d3 ran... niecałkowicie pokryci dostają na 4+
Rakietnica podobnie, ale nie ma bonusów za środek... za to wszędzie siłka 5

co sadzicie o tej rozpisce jest nastawiona na chaos bo za niedlugo gram bitewke z chaosem na 1700 i nie jestem pewny czy to dobra rozpa:D
hero:
warrior prist -biting blade,enchanted shild,icon of magnus
warrior prist-dawn armor,sword of might
mag-2 scroll
core:
10kusz detka 5 hanganow
10kusz detka 5 hanganow
5rycerzy-fcg,war baner
5rycerzy-fcg
5rycerzy
special:
cannon
cannon
5 pistolierow
rare:
tank
prosze o odpowiedz tak jak mowilem rozpa glownie na chaos:D
hero:
warrior prist -biting blade,enchanted shild,icon of magnus
warrior prist-dawn armor,sword of might
mag-2 scroll
core:
10kusz detka 5 hanganow
10kusz detka 5 hanganow
5rycerzy-fcg,war baner
5rycerzy-fcg
5rycerzy
special:
cannon
cannon
5 pistolierow
rare:
tank
prosze o odpowiedz tak jak mowilem rozpa glownie na chaos:D
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Na warriorów wziął bym 5 łuczników w detachmencie i osłaniał nimi czołg, wtedy szarża rycerzy mu niestraszna. 2 detachmenty milicji do odginania szarż ipowinny się sprawdzić. Zmniejsz ilość strzelców bo jak trafisz na rycerzy nurgla to będzie kiepsko.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Dokładnie, gołe 5czki rycerz a główny oddział z War Bannerem. Wtedy może coś do Pistoliersów wciśniesz, albo lvl na Maga. Na małe pkt w sumie moim zdaniem to nie jest zły pomysł, tym bardziej, że jego dwoma czarami możesz nieźle wyciągnąć kości, a potem Priści poszaleją.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Jutro szykuje się na dwie bitwy z O&G i mam zamiar zagrać czymś takim:
Archlector 286 pkt.
-Bitewny Ołtarz
-Armour of Meteoric Iron
-Van Hortsman Speculum
-dwuręczny młot
Kapitan BSB 137 pkt.
-pełna zbroja płytowa
-koń, kropierz
-Sword of Might
-Icon of Magnus
Czarodziej Bitewny 150 pkt.
-2lvl
-2x Zwój Rozproszenia
Czarodziej Bitewny 130 pkt.
-2lvl
-Rod of Power
12 Kuszników 144 pkt.
D: 6 Kuszników
20 Biczowników 210 pkt.
-Prorok (Prophet)
5 Rycerzy 123pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
6 Rajtarów 132 pkt.
-muzyk
-kirasjer + repeter pistol
25 Gwardzistów E. 382 pkt. (+BSB)
-fcg
D:
9 Szermierzy
6 Łuczników
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
razem daje 2247 pkt.
Będzie się działo:P boję się o Biczowników, nie są zbyt odporni na ostrzał...
a na przeciw mnie raczej jakiś defens orkowy...myśle, że jedna piatka rycerzy pojdzie jako tarcza dla Flagsów...
Archlector 286 pkt.
-Bitewny Ołtarz
-Armour of Meteoric Iron
-Van Hortsman Speculum
-dwuręczny młot
Kapitan BSB 137 pkt.
-pełna zbroja płytowa
-koń, kropierz
-Sword of Might
-Icon of Magnus
Czarodziej Bitewny 150 pkt.
-2lvl
-2x Zwój Rozproszenia
Czarodziej Bitewny 130 pkt.
-2lvl
-Rod of Power
12 Kuszników 144 pkt.
D: 6 Kuszników
20 Biczowników 210 pkt.
-Prorok (Prophet)
5 Rycerzy 123pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
6 Rajtarów 132 pkt.
-muzyk
-kirasjer + repeter pistol
25 Gwardzistów E. 382 pkt. (+BSB)
-fcg
D:
9 Szermierzy
6 Łuczników
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
Wyrzutnia Rakiet 115 pkt.
razem daje 2247 pkt.
Będzie się działo:P boję się o Biczowników, nie są zbyt odporni na ostrzał...

- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wiesz ja bym usunął rajtrów i do 30 chłopa flagusiów dał.... hehe ale to jest klotz który do usranej smierci moze kogos trzymać a szarżując nawet łamać.
Słuszna uwaga Marmandamus lecz boję się bo padają jak muchy od ostrzału[T3 by Idiot of the 7Edition], a po 2 stronie zobacze ze 4 Chukki i Domma lub Lobbera. A ten oddział Rajtarów w walce z O&G potrafi wystrzelać praktycznie wszystko jeżdżąc po polu walki(ładnie czyszczą wszytskie fasty zielonej armii, wszystko co wykroczy poza linie nocników +8 cali)...
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
30 flagellantów na orki bez sensu. Co mają trzymać? Z czym mogą wygrać z czym nie poradzi sobie tańszy i szybszy odział KO?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash