Rozpiski

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Uważam, że na 2000+ też jest to bardzo mocna armia, tylko po prostu nikt z czołówki ligi się nią nie zainteresował...
Ja zamierzam być pierwszy.
fajnie.... jestes 3 lub 4.... :roll: tylko jeszcze nikt nie ma tyle modeli zeby zagrac na wiekszym turnieju :)

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Shino,
nie wiem tylko czy się opłaca kupować tę armię bo jej losy są niepewne w obliczu 7/8 edycji...

Dastorku,
moim zdaniem Truthsayer jest dużo lepszy niż ten emisariusz. Lepszy ward, atak, czary kosztem jednego levelu. Rzuca unbreakable na oddział i leczy połówki na magach z miscastów.
Zresztą daje niezłe kombo:
mały mag rzuca przerzuty jedynek z heavena na manflayerów z kolesiem z hailem, następnie truthsayer daje plus 1 do BS i wtedy zdejmują prawie wszystko w turę (porzucaj sobie;))


Co do ceny kupna armii DoW, to najgorzej jest z fastami, bo Kusze czy Dualistów można spokojnie z imperium podebrać.
Manflayerów już mam;)
A Manaterów można wypasionych zrobić z Ogrów. Chyba nie wychodzi az tak drogo...
Obrazek

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

fasty możesz pokombinować z nowych maruderów i milicji imperialnej ;)

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Albo z milicji i plastikowych rajtarów.

Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Post autor: Hurtmaker »

ja fasty robię z lekkiej jazdy bretońskiej od gamezona. zgadzam sie z fishem że truthsayer mimo, że ma tylko 3 lev jest o wiele bardziej uzyteczny niż dark emissary. przede wszystkim z uwagi na zasieg jego czarów (!!!) i jakość czarów: ward na 5+, +1BS dla MF, wskrzeszanie modelu - można pomysleć o wystawianiu bullrhinoxów, unbreakable.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Bull Rhinoxów nie wystawisz bo zajmują 2 rary a na 3k turniejów jest mało. Jednak tak czy owak Truthsayer jest lepszy.

Co do samej rozpiski to wygląda ona na mocną. Aczkolwiek oddział za ok 1000 pkt jakoś mi nie pasuje. Na pewno na wiele rzeczy będzie morderczy, ale znajdzie się kilka opcji, które zrobią im z pośladków jesień średniowiecza. Jak wejdą lizaki z przerzucaniem miskastów na przeciwnika...

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

teraz kiedy można brać jakiś przedmiot z innej armii to mój pomysł na rozpe z 150 duelistami moze wypalić :P

Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Post autor: Hurtmaker »

jedyne co boli MF to silna magia. ale mozna i na to znależć sposób. co do rozpy, ja zamiast tego haila, i cloaka, dalbym Loremaster Cloak (2+ ward na obrażenia od magii na unit)...

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Vincent pisze:teraz kiedy można brać jakiś przedmiot z innej armii to mój pomysł na rozpe z 150 duelistami moze wypalić :P
Czyżby z pistoletami w klockach po 20-tu, 30-tu?

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Fisch pisze:Grałem w tym roku już prawie każda armią

Wczoraj usiadłem przy Army Builderze i co się okazało:
DoW dają mnóstwo opcji. Mają wiele oddziałów, które chętnie bym widział w mojej bretce czy szczurach.
Zrobiłem rozpiskę na 1650 na ograniczenia mastera w lublinie i wydaje mi się prawie nie do pokonania na te punkty. Serio.

Żeby nie byc gołosłownym:

Generał Capitan, łuk, mornig star, tarcza, heavy armour, do tego dajemy Estalian Cloak (MR1) i Hail of Doom Arrows z armii WE = 118

Mag, 2 level, Pike of Remas, Dispell Scroll = 145
Truthsayer = 265

2 x 11 Kusze = 2 x 88
2 x 9 dueliści = 2 x 45
2 x 5 Fasty, spear = 2 x 60
5 x Heavy Cavalery goła = 95
Manater z dwurakiem = 90
Manater z brace of pistols = 90
15 x Manflayers = 458

75 modeli
7 PD
5 DD, scroll

Chyba nie muszę mówić gdzie siedzą herosi i co im robi kawaleria...
Magia z Truthsayera jest bardzo mocna. Właściwie każdy czar jest grywalny. Dobrą opcja jest rzucanie czaru +1 to hit na Manflayerów.

Duzo oddziałów śmiecióchów, Manaterzy z stubornem i spory ostrzał.
Typowa armia turniejowa do wygrywania.
Zaraz mi powiecie, ze manflayersi będą mi schodzić...
Wymieńcie armie, która sobie z nimi poradzi w takiej ilości (mag z piką siedzi z oddziale...). Do tego Capitan ma MR 1 a Truthsayer daje +1 do dispellowania.

Feel free to copy
Na obu Maneaterach pistolety,Barding na ciezkiej kawie mus :wink: plus dodatkowo zrobic z nich 6 :wink: Driady i treemen to ogolnie klopot tej rozpiski i armii wogole.

Pzdr
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

żaden problem

z driadami Manflayersi sobie spokojnie radzą (pamiętaj, że tylko 3 oddziały Driad) i właśnie po bitwie z Shino ogarnąłem, jak zajebisci są Manaterzy z Handgunnami.

dlatego ta średniawa piątka kawy najpewniej wypadnie z rozpy na rzecz kolejnego Manetera.

A treeman jest spokojnie do obejścia.
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

To ty pamietaj ze 3 odzialy driad to 288 pkt :wink: Na 2250 ciezko sie od tego odgonic uwierz :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

dlatego ta średniawa piątka kawy najpewniej wypadnie z rozpy na rzecz kolejnego Manetera.

maniterzy podobnie jak mengile to w armii dow speciale. Nie wciśniesz 3 maneatera.
Generał Capitan, łuk, mornig star, tarcza, heavy armour, do tego dajemy Estalian Cloak (MR1) i Hail of Doom Arrows z armii WE = 118
dałbym mu zamiast Hody amulet of light - Hoda przy BS5 i tak nie zachwyca (ruch, zasięg, nie daj boże skirmish i trafiasz na 5+) a magiczne ataki rozwalą wrighty.

rozpa mocna jak nic. A pike of remas w mengilach to koniec świata, jedyne czego się boisz to czołgu.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Pojedynczego nie wstawi, ale może wystawić jeden odział dwóch ludożerców i jednego samotnego.

I generałem będzie Truthsayer nie kapitan.

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

A Truthsayer moze byc generalem?

Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

FAQ Direwolf DoW pisze:Q. Are the Dark Emissary and Truthsayer considered to be characters
(i.e. can they join other friendly units, accept and issue challenges,
etc.) ?

A. Yes.
S. Gav Thorpe � Warhammer Design Team
Skoro jest uznawany za bohatera, to niby dlaczego miałby nie móc? Niby co mogłoby się mieścić pod tym "etc."

PS. Dawno już w dziale DoW nie było takiego ruchu :)

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Lukaszxx -
Oczywiscie Manaterzy będą chodzić w większych oddziałach (oni są na tyle mocni, że można ich brać nawet 5 sztuk w oddziale).
Mają lepszy ostrzał niż Leadblachersi a w combacie zatrzymują prawie wszystko.
Hail jest nadal bardzo mocny. Mały mag bierze Heavena, rzuca przerzuty jedynek na manflayerów z capitanem i nadal robi szkodę Wraithom.
Choć Holy amulet też wydaje się mocną opcją. pozdrawiam!

Kokesz -
ruch się zaczął, bo nagle DoW staje się jedną z lepszych armii w batllu. Wczoraj grałem z TK Shino i wcale nie było tak bardzo pod górkę.
Co prawda przegrałem (trochę pechem - piątka Leadblechersów sie rozbiła o domek z paniki i w pierwszej turze zdjął mi Truthsayera klopą bo nie zdałem lookouta), ale teraz spokojnie bym powalczył o te 12:8.
Obrazek

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

W zasadach Truthsayera i Dark Emissary jest zapis, że nie mogą być generałami. Sprawdziłem to w booklecie kampanii albionu ale nie wiem czy od wydania tej książeczki coś się w tej kwestii zmieniło.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

A widzisz ja mam tylko pdf z zasadami ze stronki GW i tam nic takiego nie zauważyłem. Dlatego widząc zapisek w FAQu, że są traktowani jako bohaterowie myślałem, że mogą być także generałami.

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Q. Where can I find the rules for the Dark Emissary, Truthsayer,
and Fenbeasts?

A. Warhammer Chronicles 2003 pages 14-16

A w Warhammer Chronicles 2003 nie maja juz zapisku ze nie moga byc generalami. Wiec uwazam ze moga byc.

Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."

ODPOWIEDZ