Moje pierwsze przymiarki do nowych lizaków. Strasznie to wszystko drogie jest niestety Ogólnie wszystko, nie licząc skinków ma stubborna, jesli jest 12' od Slanna a tak ma być z założeniaSlann 575 pkt
BSB, Generał
The Focused Rumination (dodatkowa kostka do każdego czaru)
Focus of Mystery (zna cały lore)
The Becalming Cogitation (wrogi mag w 24' odrzuca 6 jak rzuca czar)
Soul of Stone (przerzut wyniku miscasta)
Horn of Kygor (moja kawaleria w 12' ma stubborna)
War Banner
Skink Priest 440 pkt
2lvl
2xDS
Engine of the Gods
Saurus Scar-Veteran 145 pkt
Cold One
LA
Enchanted Shield
Burning Blade of Chotec (dodatkowe -2 do AS)
Saurus Scar-Veteran 160 pkt
Cold One
LA
Sword of Might
War Drum of Xahutec (oddział w którym jest ten pan zawsze marszuje i wszystko w 12' zbiera sie na +1LD)
10 skinków w kohorcie 50 pkt
10 skinków w kohorcie 50 pkt
11 skinków w skirmishu (plujki) 77 pkt
10 skinków w skirmishu (plujki) 70 pkt
17 Temple Guards 382 pkt
FCG
Champion ma Sword of Hornet (ASF)
Plaque of Dominion (wrodzy magowie, którzy mnie widzą, w 18' mają głupotę)
5 Saurus Cavalry 175 pkt
5 Saurus Cavalry 175 pkt
Pkt:2299
Modeli: 72
Scar-Veteran z War Drumami idzie w oddziale TG, żeby ten oddział zawsze marszował i nadążał z dawaniem stubborna kawie i obu scar-veteranom. W razie czego ten pan może wyszarżować z TG i coś złapać a oni dojdą w następnej turze.
Drugi scar-veteran jezdzi sam, chyba, że jest niebezpiecznie (tzn jakies cannony, bolce itd) to gdzies sie chowa.
Ogólnie mam 5 oddziałów ze stubbornem (licząc Engine to nawet 6 ale on raczej bedzie ostrozny ze swoimi szarzami ), z czego 4 szybkie oddziały (2x kawa i 2x herosi). Właśnie te szybkie oddziały mają łapać co groźniejsze i czekać aż dojdą TG ze swoim +7 do CR. Zarówno herosi jak i kawa pełnią też rolę siły udeżeniowej.
Kohorty do odginania szarż - takiego oddziału mi w lizakach zawsze brakowało. A w razie czego mogą pomóc ustrzelic (a raczej nadgryzc w takiej ilosci jak sa teraz) skinkom w skirmishu jakiegos duzego bydlaka.
Engine mimo ze drogi wydaje sie dosc uniwersalny - nieoceniony ward na defensy, moze pomoc pozbywac sie wszystkiego co ma wysoki AS, pomóc rzucac czary Slannowi a nawet samemu cos skosic w szarzy.
Slann bierze prawie zawsze albo Shadow albo Metal.
Co sądzicie o czymś takim ?