2250 nowe lizaki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

2250 nowe lizaki

Post autor: SlanesH »

Oldblood 455
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur

Skink Priest 440
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Scroll
Engine of the Old Ones

Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll

Skink Chief 114
BSB
terradon
l. armour + shield

2x 10 cohort 100

3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)

4x terki 120

5x terki 150


8x kawaleria 380
FCG + plaque of glupota dla magow w 18

2x salki 150


BSB mnie nie przekonuje zbytnio. Nie mam skad wziac pktow na chocby dagger z killing blowem dla niego. Reszta wydaje mi sie mocna, naprawde mocna.
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

8 kawy fcg z sztandrem tym jest dla mnie dziwne conajmniej - kosmicznie drogie. Na Bsb skinku na terku daj tarcze z odbijaniem czarow na 2+ i slomke - pkty znajdziesz w kawalerii. Poza tym 3xDS przy 2 magach to za duzo , zamien jeden na diadem.

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Scrolle na pewno zostana jak sa co do kawy raczej tez ale jeszcze pomysle.
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Ziemko, 3 scrole i 4 kostki to raczej mało. Owszem BP-R przycięło magię, ale bez przesady.
Kawa daltego pewnei taka duża, aby carni był jak najdłużej nie wyławialny :)

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Oldblood 455
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur

Skink Priest 430
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Plaque of Tepok
Engine of the Old Ones

Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll

Skink Chief 160
BSB
terradon
blowpipe
l. armour + shield of mirrored pool
venom of firefly frog



2x 10 cohort 100

3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)

4x terki 120

5x terki 150


7x kawaleria 345
FCG + plaque of glupota dla magow w 18

2x salki 150


zmiany na czerwono
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Drako
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 165
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Drako »

Weś pod uwage jeszcze że 3x10 skirmisherów i tylko jedne z plujkami to 230 a nie 190p..

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

o fuck to troszke z dupy :/ nie wiem skad pkty wziac. ta kawaleria imo powinna byc tak 9-10 zeby ten klocek miazdzyl na serio ale nie wiem jak to wcisnac.
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Ten sztandar za 50 pkt to sie moze przyda z graczem co zagral 10 bitew w zyciu. Duzo pkt wywalonych IMO w błoto.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

A doświadczony gracz będzie się chował magami. Myśle że w armii z magią opartą na pocikach to dobry deal :) Należy pamiętać że jak się dołaczy stedzia z herosem do tego unitu to ten large target też liczy sie jako widoczny dla maga wiec trudniej sie duzo zaslonic.
18 cali moze nie dużo, ale na horrory też działa czy wronosława, ktory nie ustawi się na duze pierdolniecie w ten oddział moze dzieki temu.

A Ty Slaanesh ucz się do matury a nie mi tu rozpy wklejasz :D Rada Slannów każe! :)
pozdro

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Crus a to nie jest przypadkiem tak, że mag musi widziec tylko model, który ma sztandar, a nie cały unit ?

Ja bym wywalił lvl z drugiego skinka raczej, bounda i plaque of tepok - nie wiem czy jest sens inwestowac w magie przy 7 PD.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

7 PD sie juz przebija i cos robi w magii , przy dobrze wylosowanych czarach rzucasz 7 pioruny na ture - malo ?

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Crus a to nie jest przypadkiem tak, że mag musi widziec tylko model, który ma sztandar, a nie cały unit ?
Cały uint.

Tylko ze to kosztuje 50 pkt a wiekszosc magow i tak ma wysoka Ld.min 8 a horrory to zalezy czy za w generalskim czy nie.A glupio na tym opierac strategie na bitwe :P.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Ale nie opiera się na tym strategii, to tylko jeden przedmiot:) To jest taki bonusowy ewentualny dodatek. Czy wstawiłbyś heralda do horrorów, do których mogą podjechac coldy, abyś nawet na generalskiej mial szanse uwalic Ld? Moim zdaniem to niepotrzebne ryzyko i raczej bym się bał zaryzykować mimo duzej szansy zdania.
Tak samo jakiś biegacz VC z tego co pamiętam ma Ld7 czy cos takiego.
Jak zdarzy sie ze Tomb king bedzie dalej niz 12 cali od liczek to miło jak obleją na Ld7 i jedna faza magii idzie się jebać. Moim zdaniem to jest jeden przedmiot który daje bardzo dużo dyskomfortu przeciwnikowi. Podobnie jest z maszynami. Tak naprawdę bardzo często maszyny nie trafiają albo cuś, a i tak duzo unitow na wszelki wypadek chowasz przed nimi. Czy smok chowa się przed bolcem mimo ze tamten ma małe szanse statystyczne zrobic mu powazna szkode.
Moim zdaniem podjechanie tym sztandarem tak aby magowie przeciwnika widzieli nie jest trudne, a jak nie bedzie chodził w duzym unicie tylko się chował to są kamienie na magów trzymanych w małych unitach. A jezeli chce sie schowac razem z duzym unitem to moim zdaniem promocja ze nie bierze on aktywnego udzialu na polu bitwy. Poza tym magia rządzi się innymi prawami. Mianowicie jest pewna poprzeczka dispela którą się przekracza i liczą sie wszystkie kostki powyżej tej poprzeczki. Dlatego opłaca się iść na maksa w magię jeżeli już. Jeżeli chociaż jeden mag nie zda stupida nawet jeśli nie zagraża mu to szarżą przeciwnika to znacznie podwyższamy naszą ochronę magiczną. Zgadzam się, że 50pkt to dużo, ale potencjał jest moim zdaniem duży i czasem z bitwy remisowej zdobędzie się mega przewage, że Twoi magowie mogą widzieć przeciwnika, a jego nie
pozdro

Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

Cos w tym jest ... gdyby tylko wiekszosc czarow nie miala 24'' zasiegu ...

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Ale liczy się początek tury przecież, a najpierw ty podjezdzasz. Czyli mag przeciwnika rzuca w Ciebie pocisk na 24 cale, podjeżdżasz 6 cali minimum i już na początku tury musi zdawać stupida. Jak obleje idzie do przodu polowe ruchu i już moze dostać szarze, albo musi ratować się zasłanianiem.
No i na Doom and Darkness idzie scroll wtedy, nie wazne czy immune to psycho :)
pozdro

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Jak jest stedzio w oddziale Coldów to jest oki.Bo jak nie ma to łatwo sie załonic przed tym sztandarem i walic pociski w inna strone.

Choc przedmiot w polaczeniu z kamykami na pewno nie raz da fajny efekt.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Dlatego chce mieć 2x6 terków i tak robie rozpy narazie :)
Miło w krytycznym jakimś momencie mieć możliwosć przywalenia średnio 24 hitów z S4 w jakiś oddział, a co najfajniejsze jest to przed fazą magii więc jest duze prawdopodobiestwo, że mag nie bedzie mial duzych opcji schowania sie :)
pozdro

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Chory pisze:
Crus a to nie jest przypadkiem tak, że mag musi widziec tylko model, który ma sztandar, a nie cały unit ?
Cały uint.

Tylko ze to kosztuje 50 pkt a wiekszosc magow i tak ma wysoka Ld.min 8 a horrory to zalezy czy za w generalskim czy nie.A glupio na tym opierac strategie na bitwe :P.
ale jak taki mag wszarzuje w coki ze wzgledu na swoja glupote to jest to warte wszystkiego ;)

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Matura to bzdura :)

Wywalilem salki, za to dodalem terradona, kawalerzyste i jedna cohorte. Zagralem tym dzisiaj z DE na jednym duzym magu z daggerem i reszcie raczej dosyc standardowej. Bardzo przyjemnie mi sie tym gralo, hydra zeszla z mieczyka natychmiast, generalnie wszystko sie ladnie spisalo. Szkoda tylko ze jedne terradony z bsbkiem wylecialy z terroru zanim zrobily cokolwiek poza zasadzeniem sie na maga wiec nawet sie ich nie udalo sprawdzic. A i przyjemna sprawa - duzy mag oblal glupote :) Ten sztandar naprawde ma sens. Rozpiska naprawde fajna, ta kawaleria z 2+ naprawde duzo zyskuje a nie kosztuje az ta duzo bez przesady. No i genialna jest ta moc zadajaca d6 s4 bez save, w pewnym momencie zdobylem tym naprawde duzo pktow rzucajac przyzwopity zasieg (jakies 9).
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

ODPOWIEDZ