2250 nowe lizaki
Moderator: Ziemko
2250 nowe lizaki
Oldblood 455
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur
Skink Priest 440
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Scroll
Engine of the Old Ones
Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll
Skink Chief 114
BSB
terradon
l. armour + shield
2x 10 cohort 100
3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)
4x terki 120
5x terki 150
8x kawaleria 380
FCG + plaque of glupota dla magow w 18
2x salki 150
BSB mnie nie przekonuje zbytnio. Nie mam skad wziac pktow na chocby dagger z killing blowem dla niego. Reszta wydaje mi sie mocna, naprawde mocna.
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur
Skink Priest 440
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Scroll
Engine of the Old Ones
Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll
Skink Chief 114
BSB
terradon
l. armour + shield
2x 10 cohort 100
3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)
4x terki 120
5x terki 150
8x kawaleria 380
FCG + plaque of glupota dla magow w 18
2x salki 150
BSB mnie nie przekonuje zbytnio. Nie mam skad wziac pktow na chocby dagger z killing blowem dla niego. Reszta wydaje mi sie mocna, naprawde mocna.
8 kawy fcg z sztandrem tym jest dla mnie dziwne conajmniej - kosmicznie drogie. Na Bsb skinku na terku daj tarcze z odbijaniem czarow na 2+ i slomke - pkty znajdziesz w kawalerii. Poza tym 3xDS przy 2 magach to za duzo , zamien jeden na diadem.
Oldblood 455
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur
Skink Priest 430
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Plaque of Tepok
Engine of the Old Ones
Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll
Skink Chief 160
BSB
terradon
blowpipe
l. armour + shield of mirrored pool
venom of firefly frog
2x 10 cohort 100
3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)
4x terki 120
5x terki 150
7x kawaleria 345
FCG + plaque of glupota dla magow w 18
2x salki 150
zmiany na czerwono
Blade of Realities (ld test albo trup)
Enchanted Shield
l. armour
Carnozaur
Skink Priest 430
2lv.
Rod of Storm (jednorazowy bound pl6 z blyskawica)
Plaque of Tepok
Engine of the Old Ones
Skink Priest 150
2lv.
2x Scroll
Skink Chief 160
BSB
terradon
blowpipe
l. armour + shield of mirrored pool
venom of firefly frog
2x 10 cohort 100
3x 10 skirmisherow 190
(1x plujki)
4x terki 120
5x terki 150
7x kawaleria 345
FCG + plaque of glupota dla magow w 18
2x salki 150
zmiany na czerwono
A doświadczony gracz będzie się chował magami. Myśle że w armii z magią opartą na pocikach to dobry deal Należy pamiętać że jak się dołaczy stedzia z herosem do tego unitu to ten large target też liczy sie jako widoczny dla maga wiec trudniej sie duzo zaslonic.
18 cali moze nie dużo, ale na horrory też działa czy wronosława, ktory nie ustawi się na duze pierdolniecie w ten oddział moze dzieki temu.
A Ty Slaanesh ucz się do matury a nie mi tu rozpy wklejasz Rada Slannów każe!
pozdro
18 cali moze nie dużo, ale na horrory też działa czy wronosława, ktory nie ustawi się na duze pierdolniecie w ten oddział moze dzieki temu.
A Ty Slaanesh ucz się do matury a nie mi tu rozpy wklejasz Rada Slannów każe!
pozdro
7 PD sie juz przebija i cos robi w magii , przy dobrze wylosowanych czarach rzucasz 7 pioruny na ture - malo ?
Cały uint.Crus a to nie jest przypadkiem tak, że mag musi widziec tylko model, który ma sztandar, a nie cały unit ?
Tylko ze to kosztuje 50 pkt a wiekszosc magow i tak ma wysoka Ld.min 8 a horrory to zalezy czy za w generalskim czy nie.A glupio na tym opierac strategie na bitwe .
Ale nie opiera się na tym strategii, to tylko jeden przedmiot:) To jest taki bonusowy ewentualny dodatek. Czy wstawiłbyś heralda do horrorów, do których mogą podjechac coldy, abyś nawet na generalskiej mial szanse uwalic Ld? Moim zdaniem to niepotrzebne ryzyko i raczej bym się bał zaryzykować mimo duzej szansy zdania.
Tak samo jakiś biegacz VC z tego co pamiętam ma Ld7 czy cos takiego.
Jak zdarzy sie ze Tomb king bedzie dalej niz 12 cali od liczek to miło jak obleją na Ld7 i jedna faza magii idzie się jebać. Moim zdaniem to jest jeden przedmiot który daje bardzo dużo dyskomfortu przeciwnikowi. Podobnie jest z maszynami. Tak naprawdę bardzo często maszyny nie trafiają albo cuś, a i tak duzo unitow na wszelki wypadek chowasz przed nimi. Czy smok chowa się przed bolcem mimo ze tamten ma małe szanse statystyczne zrobic mu powazna szkode.
Moim zdaniem podjechanie tym sztandarem tak aby magowie przeciwnika widzieli nie jest trudne, a jak nie bedzie chodził w duzym unicie tylko się chował to są kamienie na magów trzymanych w małych unitach. A jezeli chce sie schowac razem z duzym unitem to moim zdaniem promocja ze nie bierze on aktywnego udzialu na polu bitwy. Poza tym magia rządzi się innymi prawami. Mianowicie jest pewna poprzeczka dispela którą się przekracza i liczą sie wszystkie kostki powyżej tej poprzeczki. Dlatego opłaca się iść na maksa w magię jeżeli już. Jeżeli chociaż jeden mag nie zda stupida nawet jeśli nie zagraża mu to szarżą przeciwnika to znacznie podwyższamy naszą ochronę magiczną. Zgadzam się, że 50pkt to dużo, ale potencjał jest moim zdaniem duży i czasem z bitwy remisowej zdobędzie się mega przewage, że Twoi magowie mogą widzieć przeciwnika, a jego nie
pozdro
Tak samo jakiś biegacz VC z tego co pamiętam ma Ld7 czy cos takiego.
Jak zdarzy sie ze Tomb king bedzie dalej niz 12 cali od liczek to miło jak obleją na Ld7 i jedna faza magii idzie się jebać. Moim zdaniem to jest jeden przedmiot który daje bardzo dużo dyskomfortu przeciwnikowi. Podobnie jest z maszynami. Tak naprawdę bardzo często maszyny nie trafiają albo cuś, a i tak duzo unitow na wszelki wypadek chowasz przed nimi. Czy smok chowa się przed bolcem mimo ze tamten ma małe szanse statystyczne zrobic mu powazna szkode.
Moim zdaniem podjechanie tym sztandarem tak aby magowie przeciwnika widzieli nie jest trudne, a jak nie bedzie chodził w duzym unicie tylko się chował to są kamienie na magów trzymanych w małych unitach. A jezeli chce sie schowac razem z duzym unitem to moim zdaniem promocja ze nie bierze on aktywnego udzialu na polu bitwy. Poza tym magia rządzi się innymi prawami. Mianowicie jest pewna poprzeczka dispela którą się przekracza i liczą sie wszystkie kostki powyżej tej poprzeczki. Dlatego opłaca się iść na maksa w magię jeżeli już. Jeżeli chociaż jeden mag nie zda stupida nawet jeśli nie zagraża mu to szarżą przeciwnika to znacznie podwyższamy naszą ochronę magiczną. Zgadzam się, że 50pkt to dużo, ale potencjał jest moim zdaniem duży i czasem z bitwy remisowej zdobędzie się mega przewage, że Twoi magowie mogą widzieć przeciwnika, a jego nie
pozdro
Ale liczy się początek tury przecież, a najpierw ty podjezdzasz. Czyli mag przeciwnika rzuca w Ciebie pocisk na 24 cale, podjeżdżasz 6 cali minimum i już na początku tury musi zdawać stupida. Jak obleje idzie do przodu polowe ruchu i już moze dostać szarze, albo musi ratować się zasłanianiem.
No i na Doom and Darkness idzie scroll wtedy, nie wazne czy immune to psycho
pozdro
No i na Doom and Darkness idzie scroll wtedy, nie wazne czy immune to psycho
pozdro
Dlatego chce mieć 2x6 terków i tak robie rozpy narazie
Miło w krytycznym jakimś momencie mieć możliwosć przywalenia średnio 24 hitów z S4 w jakiś oddział, a co najfajniejsze jest to przed fazą magii więc jest duze prawdopodobiestwo, że mag nie bedzie mial duzych opcji schowania sie
pozdro
Miło w krytycznym jakimś momencie mieć możliwosć przywalenia średnio 24 hitów z S4 w jakiś oddział, a co najfajniejsze jest to przed fazą magii więc jest duze prawdopodobiestwo, że mag nie bedzie mial duzych opcji schowania sie
pozdro
ale jak taki mag wszarzuje w coki ze wzgledu na swoja glupote to jest to warte wszystkiegoChory pisze:Cały uint.Crus a to nie jest przypadkiem tak, że mag musi widziec tylko model, który ma sztandar, a nie cały unit ?
Tylko ze to kosztuje 50 pkt a wiekszosc magow i tak ma wysoka Ld.min 8 a horrory to zalezy czy za w generalskim czy nie.A glupio na tym opierac strategie na bitwe .
Matura to bzdura
Wywalilem salki, za to dodalem terradona, kawalerzyste i jedna cohorte. Zagralem tym dzisiaj z DE na jednym duzym magu z daggerem i reszcie raczej dosyc standardowej. Bardzo przyjemnie mi sie tym gralo, hydra zeszla z mieczyka natychmiast, generalnie wszystko sie ladnie spisalo. Szkoda tylko ze jedne terradony z bsbkiem wylecialy z terroru zanim zrobily cokolwiek poza zasadzeniem sie na maga wiec nawet sie ich nie udalo sprawdzic. A i przyjemna sprawa - duzy mag oblal glupote Ten sztandar naprawde ma sens. Rozpiska naprawde fajna, ta kawaleria z 2+ naprawde duzo zyskuje a nie kosztuje az ta duzo bez przesady. No i genialna jest ta moc zadajaca d6 s4 bez save, w pewnym momencie zdobylem tym naprawde duzo pktow rzucajac przyzwopity zasieg (jakies 9).
Wywalilem salki, za to dodalem terradona, kawalerzyste i jedna cohorte. Zagralem tym dzisiaj z DE na jednym duzym magu z daggerem i reszcie raczej dosyc standardowej. Bardzo przyjemnie mi sie tym gralo, hydra zeszla z mieczyka natychmiast, generalnie wszystko sie ladnie spisalo. Szkoda tylko ze jedne terradony z bsbkiem wylecialy z terroru zanim zrobily cokolwiek poza zasadzeniem sie na maga wiec nawet sie ich nie udalo sprawdzic. A i przyjemna sprawa - duzy mag oblal glupote Ten sztandar naprawde ma sens. Rozpiska naprawde fajna, ta kawaleria z 2+ naprawde duzo zyskuje a nie kosztuje az ta duzo bez przesady. No i genialna jest ta moc zadajaca d6 s4 bez save, w pewnym momencie zdobylem tym naprawde duzo pktow rzucajac przyzwopity zasieg (jakies 9).