WoCH na średnie pkt. (drugie podejście)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

WoCH na średnie pkt. (drugie podejście)

Post autor: Arbiter Elegancji »

pomysł prosty, grywaly chaos na średnie punkty(1200-1600), magie i WYŁĄCZNIE na nurglu:


1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
General
Magic Level 2
Power Familiar [25]
Chaos Steed

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Chaos Steed

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour

5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour

5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 178 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Wrath [45]

4 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Musician; Champion

4 Chaos Knight of Nurgle @ 295 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Champion
War Banner [25]


1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Total Army Cost: 1500

wszelkie uwagi mile widziane.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2009, o 16:10 przez Arbiter Elegancji, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 178 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Wrath [45]
ładny prezent dla armi strzeleckich :)




za mało psów , za małe unity knightów ,brak scrolli

poprawisz to wywalając hellcannona


imo

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

ten klocek maruderów ma za zadanie nosić banner of wrath, zastanawiałem się nad zastąpieniem ich warriorami na piechte, ale za drogi taki interes :?

psów faktycznie mało....
do knightów idą zazwyczaj czarodzieje, więc są 6tki.
magji się średnio boje bo w dwie tury mam zamiar dojść do przeciwnika.
A hellcannon raczej zostaje, lubie tą jednostke, choć wiem że czasami potrafi napsuć krwi...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

na te pkt hellcannon rzadko będzie miał okazje się spłacić imo :)

w dwie tury do magicznego defensu na pewno nie dojedziesz :)
o popychaczkach to już nie wspomne :P 1scroll to minimum imo

pzdr

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

wywal championów i dodaj jednego knigta bedziesz miał dwa razy look out sir jakbys maga chcial tam wlozyc, a z championem nie masz w ogole.

Hellcannon sie spłaca na te pkt Janisławieee nawet lepiej niż na 2k :P bo unity maja mniejsze Ld i nie jest mniej maszyn

pozdro

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

co do uwagi odnośnie championów to będe musiał przemyśleć bo wydaje się słuszna, tylko że może być problem prze challengu, bo będe musiał przyjmować czarodziejami :?
a co do hellcannona to jak nie zacznie szaleć przy niewypałach to chociaż nikt mi go nie zdejmie :) ,a jeśli jednak trafi ze dwa razy w klocki przeciwnika to robi miazge.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

za ten klocek maruderów nurgla miałbyś już kolejnego maga :P
ja bym zamiast helki dał dragon ogry ;)

Awatar użytkownika
Szczep
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: Szczep »

Pomijając fakt że nie można dawać magicznych sztandarów do maruderów... to chciałeś wystawić 5 maruderów za 176 pkt. bez statusu light cavalery? Trochę bez sensu nie uważasz.
Warto czasem zajrzeć do armybooka a nie jechać na pałę z armybulidera.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

brak light cavalery mnie nie boli bo to nie bać oddział do manewrowania, tylko trzymający się na ubocz, nawalaniu z banera i wkraczający do akcji tylko w razie konieczności...

...z tym że jeśli nie mogą nieść magocznej szmatki to będe musiał ich wywalić.

A armybooka nie posiadam, wolałem najpierw sprawdzić czy uda mi się sklecić wymarzoną armie chałaśników, zanim zaczne kupowć cokolwiek, stąd użycie AB.

widać będe musiał pomyśleć jeszcze nad rozpą
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Arbiter Elegancji pisze:co do uwagi odnośnie championów to będe musiał przemyśleć bo wydaje się słuszna, tylko że może być problem prze challengu, bo będe musiał przyjmować czarodziejami :?
I tak musisz przyjmować czarodziejami, chyba, że masz warshrine`a.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

no dobra, troche posiedziałem i przemyślałem co nieco i wyszła mi taka rozpa:

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Chaos Steed; Barding

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 201 Pts
Magic Level 2;
Book Of Secrets [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Chaos Steed; Barding

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician

5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician

5 Marauder Horsemen @ 91 Pts
No mark; Flail; Javelins; Light Armour; Musician

5 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons; FCG

5 Chaos Knight of Nurgle @ 285 Pts
Ensorcelled Weapons; Standard, Musician
War Banner [25]

1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts

Total Army Cost: 1500

założenia jak wcześniej: tylko nurgle + magia
co sądzicie, da sie coś tym ugrać?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

wygląda nudno i monotonnie.. 2xmag na koniu, 2xpsy, 3xmarudy konne, 2xnajty, helka..
ja bym zamiast warbannera na najtach dał magowi drugiego scrolla, jak pójdzie kuźnia to ich wb nie uratuje a ds już tak :P

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

może i monotonnie, ale na te punkty trudno coś oryginalnego na magie chaosem wyciągnąć; drodzy bohaterowie i jednostki :(
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

pewnie coś sie da ale nikt na to jeszcze nie wpadł ;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

To jak wpadnie niech mi da znać - też mam kłopoty z czymś ciekawym na małe :)
Rozpiska ok, ale może zamiast book of secrets, rod of torment - bound z 2d6 s3 i pozbywasz się najbardziej upierdliwych rzeczy - jakieś driady, fasty, furie itp.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Wywal light armoury i championa z knightów i daj marki slaanesha.
Za 3 fasta dałbym po szóstym rycerzu, nie masz gdzie magów trzymać jak narazie...
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

wyszło coś takiego:
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2;
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 221 Pts
Magic Level 2;
Rod of Torment [45]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Chaos Steed

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No mark; Flail; Musician

6 Chaos Knight of Nurgle @ 300 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;

6 Chaos Knight of Nurgle @ 325 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;
War Banner [25]

1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts

Total Army Cost: 1548

a slaanesha nie dam bo tak jak pisałem wcześniej zależy mi na samym nurglu.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Rozpa ultra standardowa, monotonna do kwadratu i z ograniczoną grywalnością dla gracza, bo oprócz rycerzy i helki reszta to miekkie przeszkadzajki, które są szybciutko niwelowane.

Zagrałem już gros bitew takim chaosem. Gra się tym nudno - przynajmniej mi się tym nudno grało, a najfajniejszą zabawę ma przeciwnik jak posiada przewagę 2-3 razy więcej regimentów. Wtedy rycerze poprostu nie wyrabiają się w te 6 tur ;).

Gra takim chaosem to mniej więcej coś w rodzaju defensu krasnoludzkiego, tylko w przypadku chaosu jest odwrócona rola o 180 stopni ;).

Ale zgadzam sie, chaos nie ma wielu mozliwosci w wystawieniu czegos innego, albo moze My jestesmy zbyt leniwi na cos innego ;).

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

opcją poza standardem do sprawdzenia polecam stubborniarz , najlepiej też łaczyć z magią i tanimi klocami maruderów oczywiśćie ( nawet 30 ) , banner of gods siedzi na juggerze, warriorzy mile widziani, daje to radę a już napewno jest trudne do zniszczenia w 6 tur( chyba że się coś wydarzy nie tak)

więcej koncepcji nie widzę ciekawych - monster truck może? z dużą iloscią ogrów nurgla\khorna , gigant, trole, dragonogry, stubborn przy tym.

niewiem, ja się nie zniechęcam i próbuję kolejne pomysły, 2x najci +smieci już mnie nie cieszy :?

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

a próbowaliście już chosenów ;) ?

ODPOWIEDZ