WoCH na średnie pkt. (drugie podejście)
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
WoCH na średnie pkt. (drugie podejście)
pomysł prosty, grywaly chaos na średnie punkty(1200-1600), magie i WYŁĄCZNIE na nurglu:
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
General
Magic Level 2
Power Familiar [25]
Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Chaos Steed
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 178 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Wrath [45]
4 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Musician; Champion
4 Chaos Knight of Nurgle @ 295 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Champion
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Total Army Cost: 1500
wszelkie uwagi mile widziane.
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
General
Magic Level 2
Power Familiar [25]
Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 171 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Chaos Steed
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen @ 80 Pts
No mark; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 178 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Wrath [45]
4 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Musician; Champion
4 Chaos Knight of Nurgle @ 295 Pts
Ensorcelled Weapons, Standard;
Champion
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Total Army Cost: 1500
wszelkie uwagi mile widziane.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2009, o 16:10 przez Arbiter Elegancji, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
ładny prezent dla armi strzeleckich5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 178 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Wrath [45]
za mało psów , za małe unity knightów ,brak scrolli
poprawisz to wywalając hellcannona
imo
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
ten klocek maruderów ma za zadanie nosić banner of wrath, zastanawiałem się nad zastąpieniem ich warriorami na piechte, ale za drogi taki interes
psów faktycznie mało....
do knightów idą zazwyczaj czarodzieje, więc są 6tki.
magji się średnio boje bo w dwie tury mam zamiar dojść do przeciwnika.
A hellcannon raczej zostaje, lubie tą jednostke, choć wiem że czasami potrafi napsuć krwi...
psów faktycznie mało....
do knightów idą zazwyczaj czarodzieje, więc są 6tki.
magji się średnio boje bo w dwie tury mam zamiar dojść do przeciwnika.
A hellcannon raczej zostaje, lubie tą jednostke, choć wiem że czasami potrafi napsuć krwi...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
wywal championów i dodaj jednego knigta bedziesz miał dwa razy look out sir jakbys maga chcial tam wlozyc, a z championem nie masz w ogole.
Hellcannon sie spłaca na te pkt Janisławieee nawet lepiej niż na 2k bo unity maja mniejsze Ld i nie jest mniej maszyn
pozdro
Hellcannon sie spłaca na te pkt Janisławieee nawet lepiej niż na 2k bo unity maja mniejsze Ld i nie jest mniej maszyn
pozdro
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
co do uwagi odnośnie championów to będe musiał przemyśleć bo wydaje się słuszna, tylko że może być problem prze challengu, bo będe musiał przyjmować czarodziejami
a co do hellcannona to jak nie zacznie szaleć przy niewypałach to chociaż nikt mi go nie zdejmie ,a jeśli jednak trafi ze dwa razy w klocki przeciwnika to robi miazge.
a co do hellcannona to jak nie zacznie szaleć przy niewypałach to chociaż nikt mi go nie zdejmie ,a jeśli jednak trafi ze dwa razy w klocki przeciwnika to robi miazge.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
brak light cavalery mnie nie boli bo to nie bać oddział do manewrowania, tylko trzymający się na ubocz, nawalaniu z banera i wkraczający do akcji tylko w razie konieczności...
...z tym że jeśli nie mogą nieść magocznej szmatki to będe musiał ich wywalić.
A armybooka nie posiadam, wolałem najpierw sprawdzić czy uda mi się sklecić wymarzoną armie chałaśników, zanim zaczne kupowć cokolwiek, stąd użycie AB.
widać będe musiał pomyśleć jeszcze nad rozpą
...z tym że jeśli nie mogą nieść magocznej szmatki to będe musiał ich wywalić.
A armybooka nie posiadam, wolałem najpierw sprawdzić czy uda mi się sklecić wymarzoną armie chałaśników, zanim zaczne kupowć cokolwiek, stąd użycie AB.
widać będe musiał pomyśleć jeszcze nad rozpą
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
I tak musisz przyjmować czarodziejami, chyba, że masz warshrine`a.Arbiter Elegancji pisze:co do uwagi odnośnie championów to będe musiał przemyśleć bo wydaje się słuszna, tylko że może być problem prze challengu, bo będe musiał przyjmować czarodziejami
Release the Przemcio!
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
no dobra, troche posiedziałem i przemyślałem co nieco i wyszła mi taka rozpa:
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Chaos Steed; Barding
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 201 Pts
Magic Level 2;
Book Of Secrets [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Chaos Steed; Barding
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 91 Pts
No mark; Flail; Javelins; Light Armour; Musician
5 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons; FCG
5 Chaos Knight of Nurgle @ 285 Pts
Ensorcelled Weapons; Standard, Musician
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Total Army Cost: 1500
założenia jak wcześniej: tylko nurgle + magia
co sądzicie, da sie coś tym ugrać?
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Chaos Steed; Barding
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 201 Pts
Magic Level 2;
Book Of Secrets [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Chaos Steed; Barding
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 86 Pts
No mark; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 91 Pts
No mark; Flail; Javelins; Light Armour; Musician
5 Chaos Knight of Nurgle @ 280 Pts
Ensorcelled Weapons; FCG
5 Chaos Knight of Nurgle @ 285 Pts
Ensorcelled Weapons; Standard, Musician
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Total Army Cost: 1500
założenia jak wcześniej: tylko nurgle + magia
co sądzicie, da sie coś tym ugrać?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
może i monotonnie, ale na te punkty trudno coś oryginalnego na magie chaosem wyciągnąć; drodzy bohaterowie i jednostki
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
To jak wpadnie niech mi da znać - też mam kłopoty z czymś ciekawym na małe
Rozpiska ok, ale może zamiast book of secrets, rod of torment - bound z 2d6 s3 i pozbywasz się najbardziej upierdliwych rzeczy - jakieś driady, fasty, furie itp.
Rozpiska ok, ale może zamiast book of secrets, rod of torment - bound z 2d6 s3 i pozbywasz się najbardziej upierdliwych rzeczy - jakieś driady, fasty, furie itp.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
wyszło coś takiego:
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2;
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 221 Pts
Magic Level 2;
Rod of Torment [45]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Chaos Steed
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No mark; Flail; Musician
6 Chaos Knight of Nurgle @ 300 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;
6 Chaos Knight of Nurgle @ 325 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Total Army Cost: 1548
a slaanesha nie dam bo tak jak pisałem wcześniej zależy mi na samym nurglu.
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
General; Magic Level 2;
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 221 Pts
Magic Level 2;
Rod of Torment [45]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Chaos Steed
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No mark; Flail
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No mark; Flail; Musician
6 Chaos Knight of Nurgle @ 300 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;
6 Chaos Knight of Nurgle @ 325 Pts
Ensorcelled Weapons;Standard;
Musician;
War Banner [25]
1 Hellcannon of Chaos @ 205 Pts
Total Army Cost: 1548
a slaanesha nie dam bo tak jak pisałem wcześniej zależy mi na samym nurglu.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Rozpa ultra standardowa, monotonna do kwadratu i z ograniczoną grywalnością dla gracza, bo oprócz rycerzy i helki reszta to miekkie przeszkadzajki, które są szybciutko niwelowane.
Zagrałem już gros bitew takim chaosem. Gra się tym nudno - przynajmniej mi się tym nudno grało, a najfajniejszą zabawę ma przeciwnik jak posiada przewagę 2-3 razy więcej regimentów. Wtedy rycerze poprostu nie wyrabiają się w te 6 tur .
Gra takim chaosem to mniej więcej coś w rodzaju defensu krasnoludzkiego, tylko w przypadku chaosu jest odwrócona rola o 180 stopni .
Ale zgadzam sie, chaos nie ma wielu mozliwosci w wystawieniu czegos innego, albo moze My jestesmy zbyt leniwi na cos innego .
Zagrałem już gros bitew takim chaosem. Gra się tym nudno - przynajmniej mi się tym nudno grało, a najfajniejszą zabawę ma przeciwnik jak posiada przewagę 2-3 razy więcej regimentów. Wtedy rycerze poprostu nie wyrabiają się w te 6 tur .
Gra takim chaosem to mniej więcej coś w rodzaju defensu krasnoludzkiego, tylko w przypadku chaosu jest odwrócona rola o 180 stopni .
Ale zgadzam sie, chaos nie ma wielu mozliwosci w wystawieniu czegos innego, albo moze My jestesmy zbyt leniwi na cos innego .
opcją poza standardem do sprawdzenia polecam stubborniarz , najlepiej też łaczyć z magią i tanimi klocami maruderów oczywiśćie ( nawet 30 ) , banner of gods siedzi na juggerze, warriorzy mile widziani, daje to radę a już napewno jest trudne do zniszczenia w 6 tur( chyba że się coś wydarzy nie tak)
więcej koncepcji nie widzę ciekawych - monster truck może? z dużą iloscią ogrów nurgla\khorna , gigant, trole, dragonogry, stubborn przy tym.
niewiem, ja się nie zniechęcam i próbuję kolejne pomysły, 2x najci +smieci już mnie nie cieszy
więcej koncepcji nie widzę ciekawych - monster truck może? z dużą iloscią ogrów nurgla\khorna , gigant, trole, dragonogry, stubborn przy tym.
niewiem, ja się nie zniechęcam i próbuję kolejne pomysły, 2x najci +smieci już mnie nie cieszy