Uderzenie mortara za plansze

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Uderzenie mortara za plansze

Post autor: Karli »

Co sie dzieje jesli pocisk mortara zniesie np. 1 cal za pole bitwy? Co byscie zrobili w takiej sytuacji? Czy stwierdzilibyscie ze trafienia nie ma, czy tez uderza, i przystawiamy srodek templatki za stolem ?

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

W 6 edycji było że jest automatycznie nie liczony (przeniesiony przykład z działania eartshakera).

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

centrum za stolem
nie wazne czy 1 cal czy tez 10
efekt ten sam

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A to ta kwestia jest gdzies unormowana ?

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

nie, tak se wymyśliliśmy. Tak było w 6edycji źródło 6 edycyjne raczej mało przydatne jest.
Nie mam RB do 7edycji w domu więc nie pomogę, ale na 99% jest tak samo.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Karlee, prośbę mam. Nie chcę być stroną w kolejnym debilnym sporze o zasady. Tylko proszę, bardzo proszę - nie broń wersji "przykładamy wzornik za stołem" zbyt żarliwie, bo jak to JJ zobaczy, to będzie masakra.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

nie no... za krawedzia stolu jest wielka przepasc w ktora wpadaja wszystkie uciekajace jednostki (goniace lataja nad ta przepascia ;-) ).. tak samo dzieje ze wszystkimi kulami czy pociskami :D - tlumaczenie chyba dobre.. tak samo jak kazde inne ktore sie moze pojawic w tej dyskusji - bo jakos nie znalazlem niczego na ten temat w RB (ale mozliwe ze za slabo szukalem)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Tomash pisze:Tylko proszę, bardzo proszę - nie broń wersji "przykładamy wzornik za stołem" zbyt żarliwie, bo jak to JJ zobaczy, to będzie masakra.
No to się doigrałem. Po nocach dzieci mną straszą. :shock:
A przykładajcie sobie ten placek gdzie chcecie, na czole albo ... gdzie indziej. :twisted:

BTW;
Zawsze wierzyłem, że Rozum zatriumfuje.


March 1, 2006
Future Direction of the Direwolf FAQs

In a White Dwarf last year Jervis Johnson of the GW Development team discussed
how they went about writing FAQs. This included the principle of RAW - "Rules
As Written". The FAQ Council took that as clear GW policy for future rules
clarifications. In an effort to make our FAQ answers match what we anticipated
GW would publish, we followed the RAW principles.

The Direwolf membership, the FAQ Council, and most of the the on-line Warhammer
community at large has expressed growing dissatisfaction with the RAW approach.
GW itself, with the December 2006 - 7th edition main rules FAQ, also diverged
from the RAW concept. Finally, Jervis Johnson backpedalled from the strict
RAW approach in the February 2007 White Dwarf.

Based on the above, the Council has come to the decision to return to using
Reason as the basis for the FAQ entries and to ditch the RAW approach.

Note that this new approach does not give the FAQ Council "authority" to
create rules or directly contradict answers from the Design Team, but does
give us the ability to give reasonable / common sense answers to questions
based on our knowledge of existing game mechanics, similar rules, years of
experience of the FAQ Council members, etc.

The Direwolf Wood Elf FAQ, which has been the cause of a lot of angst, has
been altered. Specifically, a clear majority of the Council feel that the
banner Gaemrath can be used in the opponent's turn, and that the Moonstone
should neither be used on the opponent's turn nor to teleport out of close
combat. These answers are based upon our interpretation and what we consider
"right" and "reasonable". The actual item text can be argued either way;
and has been so argued many times on many forums.

If you have concerns about any of the other 7th edition FAQ entries where
you believe the Council followed RAW at the expense of Reason, please feel
free to bring them to our attention and your concerns will be reviewed.

David L.
Direwolf FAQ Keeper
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja tam nie bronie zadnej wersji. Po prostu sie pytam jakby inni to zagrali, a ze ktos napisal ze w 6ed tak bylo, to moze jest gdzies taka sytuacja wyjasniona (choc watpie:P).

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

przykladanie wzronika za stołem to grubszy absurd :D

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

przykladanie wzronika za stołem to grubszy absurd
Nieprawda!

No, chyba, że gracie przy ścianie. Wtedy może być problem... :lol:

Maciek

ODPOWIEDZ