Chaos 2250 pts
Sorcerer Lord - 435 pts
4 lvl, Mark of Tzeentch, Conjoined Homonculus, Bloodcurdling Roar,
Spell Familiar, Golden Eye of Tzeentch, Rod of Torment,
;Disc of Tzeentch
-Nastawiony na infernala, ale pandemonium + helka oraz pociski (roar, rod of torment i 1 z tzeentcha) bardzo pomagają. Minusem jest zerowa przydatność w walce wręcz.
Chaos Sorcerer - 181 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, Power Familiar,
;Chaos Steed
Chaos Sorcerer - 206 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, 2xDispel Scroll,
;Chaos Steed
-Moi snajperzy. Wbrew pozorom rzucają bardzo często inne czary z nurgla. Mają konie dla save'a i większego movementu.
Exalted Hero - 235 pts
Mark of Khorne, BSB, Sword of Might, Enchanted Shield,
;Juggernaut of Khorne
-Może biegać osobno lub w knightach, ale najczęściej chroni przed niewygodnymi rzeczami magów siedząc z nimi w marauderach. Dzięki przechodzeniu pomiędzy regimentami chroni drogie oddziały knightów przed niewygodnymi biegaczami/lataczami.
5 Marauder Horseman - 85 pts
Mark of Slaanesh, Flail
5 Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
-Zastanawiam się nad throwing axami. Wystawiałem bez marki slaanesha, ale zbyt często zdarzają im się terrory. Nie mam punktów na muzyków.
10 Marauders - 50 pts
Mark of Slaanesh
-Do trzymania magów kiedy w powietrzu gęsto od lataczy a na ziemi gęsto od skirmishów.
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
-Ot, mięcho do screenowania knightów i redirectów szarż.
6 Chaos Knights - 315 pts
Mark of Khorne, Standard (War Banner)
6 Chaos Knights - 325 pts
Mark of Nurgle, Standard (Banner of Rage)
-Tak złożeni knighci wycinają wszystko w pień, zwłaszcza jak wylosuję 2 czar nurgla. Bardzo wiele się od nich odbija.
HellCannon - 205 pts
-Nie tylko strzela, ale kiedy trzeba robi za chaos spawna i zastawia niewygodne rzeczy.
Total Cost: 2248 pts
Power Dice: 11, Dispel Dice: 6, Dispel Scroll: 2
Models in Army: 60
Bardzo fajnie się tym gra. Co prawda do tej pory bilans na niekorzyść:
1 przegrana z VC - pierwsza bitwa nowym chaosem - zero ogarnięcia z mojej strony, błędy na każdym kroku.
1 przegrana z monster truckiem DE (dwie hydry, smok), ale tylko przez niewyobrażalne rzuty przeciwnika, w momencie, gdy miałem wygraną w kieszeni.
I w końcu masakra na VC - przeciwnik poddał w 3 turze.
WoC 2250 pts
WoC 2250 pts
Ostatnio zmieniony 1 lut 2009, o 21:46 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawdę bardzo fajna rozpiska.
Mnie się nie sprawdzają knighci we frenzy i używam po prostu nurglowców, ewentualnie jednego oddziału z banner of rage, ale trudno się nie zgodzić że jest to kombajn.
Mam identyczne doświadczenia jeśli idzie o wystawianie maruderów bez mos.
Jeszcze tylko jedno pytanie po co champ w pieszych marudach?
Nielepiej pkt. wrzucić w muzyka u horsemanów?
Mnie się nie sprawdzają knighci we frenzy i używam po prostu nurglowców, ewentualnie jednego oddziału z banner of rage, ale trudno się nie zgodzić że jest to kombajn.
Mam identyczne doświadczenia jeśli idzie o wystawianie maruderów bez mos.
Jeszcze tylko jedno pytanie po co champ w pieszych marudach?
Nielepiej pkt. wrzucić w muzyka u horsemanów?
Czy ja wiem czy tak bez sensu ten champion? Biegacz>szarza>challange>mag cały
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...