WoC 2250 pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

WoC 2250 pts

Post autor: Izo »

Chaos 2250 pts


Sorcerer Lord - 435 pts
4 lvl, Mark of Tzeentch, Conjoined Homonculus, Bloodcurdling Roar,
Spell Familiar, Golden Eye of Tzeentch, Rod of Torment,
;Disc of Tzeentch


-Nastawiony na infernala, ale pandemonium + helka oraz pociski (roar, rod of torment i 1 z tzeentcha) bardzo pomagają. Minusem jest zerowa przydatność w walce wręcz.


Chaos Sorcerer - 181 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, Power Familiar,
;Chaos Steed

Chaos Sorcerer - 206 pts
2 lvl, Mark of Nurgle, 2xDispel Scroll,
;Chaos Steed


-Moi snajperzy. Wbrew pozorom rzucają bardzo często inne czary z nurgla. Mają konie dla save'a i większego movementu.


Exalted Hero - 235 pts
Mark of Khorne, BSB, Sword of Might, Enchanted Shield,
;Juggernaut of Khorne


-Może biegać osobno lub w knightach, ale najczęściej chroni przed niewygodnymi rzeczami magów siedząc z nimi w marauderach. Dzięki przechodzeniu pomiędzy regimentami chroni drogie oddziały knightów przed niewygodnymi biegaczami/lataczami.


5 Marauder Horseman - 85 pts
Mark of Slaanesh, Flail

5 Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician


-Zastanawiam się nad throwing axami. Wystawiałem bez marki slaanesha, ale zbyt często zdarzają im się terrory. Nie mam punktów na muzyków.


10 Marauders - 50 pts
Mark of Slaanesh


-Do trzymania magów kiedy w powietrzu gęsto od lataczy a na ziemi gęsto od skirmishów.


5 Chaos Warhounds - 30 pts

5 Chaos Warhounds - 30 pts

5 Chaos Warhounds - 30 pts

5 Chaos Warhounds - 30 pts


-Ot, mięcho do screenowania knightów i redirectów szarż.


6 Chaos Knights - 315 pts
Mark of Khorne, Standard (War Banner)

6 Chaos Knights - 325 pts
Mark of Nurgle, Standard (Banner of Rage)


-Tak złożeni knighci wycinają wszystko w pień, zwłaszcza jak wylosuję 2 czar nurgla. Bardzo wiele się od nich odbija.


HellCannon - 205 pts


-Nie tylko strzela, ale kiedy trzeba robi za chaos spawna i zastawia niewygodne rzeczy.



Total Cost: 2248 pts

Power Dice: 11, Dispel Dice: 6, Dispel Scroll: 2

Models in Army: 60



Bardzo fajnie się tym gra. Co prawda do tej pory bilans na niekorzyść:
1 przegrana z VC - pierwsza bitwa nowym chaosem - zero ogarnięcia z mojej strony, błędy na każdym kroku.
1 przegrana z monster truckiem DE (dwie hydry, smok), ale tylko przez niewyobrażalne rzuty przeciwnika, w momencie, gdy miałem wygraną w kieszeni.
I w końcu masakra na VC - przeciwnik poddał w 3 turze.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2009, o 21:46 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczep
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: Szczep »

Naprawdę bardzo fajna rozpiska.
Mnie się nie sprawdzają knighci we frenzy i używam po prostu nurglowców, ewentualnie jednego oddziału z banner of rage, ale trudno się nie zgodzić że jest to kombajn.
Mam identyczne doświadczenia jeśli idzie o wystawianie maruderów bez mos.
Jeszcze tylko jedno pytanie po co champ w pieszych marudach?
Nielepiej pkt. wrzucić w muzyka u horsemanów?

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Poprawione - faktycznie bezsensu ten champion.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Czy ja wiem czy tak bez sensu ten champion? Biegacz>szarza>challange>mag cały
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Niestety przez zasadę Eye of the gods muszę przyjmować i wyzywać challenge. Magowie też ją mają :/
Lipa trochę ale cóż, od tego jest BSB z savem na -1+

ODPOWIEDZ