Co myślicie o poniższej rozpisce?
(Tylko i wyłącznie szczere komentarze )
2250 Pts - Wood Elves Army
1 Highborn @ 243 Pts
General; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Stone of the Crystal Mere [30]
Hail of Doom Arrow [30]
Enchanted Shield [10]
1 Noble @ 117 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25] albo Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Wardancers @ 187 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Wardancers @ 90 Pts
Wardancer Weapons
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Musician; Standard lub Champion
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
WE na 2250
zaczne od herosów:
Ja osobiście nie lubie kombinacji jakiejkolwiek opartej na bohaterach w WD, poprostu mis ie nie sprawdza, ale jesli Tobie gra na tym wychodzi to spoko nie mam obiekcji, moze poza tym że BSB jest mięciutki i nie zawsze chellendzem go uratujesz ; ), ale to musiał by byc imba niefart aby szybko spadł. Co do caddych to sie przyczepie bo imo niepotrzebne im 2gie levele i tak przy takiej magi nie poczaruja, conajwyżej mozesz dac jedneymu 2gi lev jeżeli dajesz mu laske.
Reszta mocno standardowo i dobrze. 5 WD tylko do trzymania maga to takie sobie wyjście, bo te punkty nigdy sie nie spłacaja, moze ćwiartke zajmą. Tyle ze od terroru nie ucieknie Ci mag ale i tak bedzie pewnie siedział w lesie, ale skoro to nie jest generał to jaki w tym sens? za 35 punktów z poziomu maga dopakował bym wildów bo 5tki zazwyczaj nic specjalnego nie robia osobiscie preferuje 6/6ze szmata. szmata na 5tce to free punkty dla przeciwnika. Orzełek fakt przydatny zwierz, ale... bez WW cięzko Ci bedzie zarówno z chaosem jak i danonkami ( poza tym to moja ulubiona jednostka i zawsze ja wystawiam, ale to ja). poza tym na vc zupełnie jest nieprzydany ( WW też tna marsz). Jeśli go uzywam to tylko w kombinacji z BSB (słomka + SocM).
Ja osobiście nie lubie kombinacji jakiejkolwiek opartej na bohaterach w WD, poprostu mis ie nie sprawdza, ale jesli Tobie gra na tym wychodzi to spoko nie mam obiekcji, moze poza tym że BSB jest mięciutki i nie zawsze chellendzem go uratujesz ; ), ale to musiał by byc imba niefart aby szybko spadł. Co do caddych to sie przyczepie bo imo niepotrzebne im 2gie levele i tak przy takiej magi nie poczaruja, conajwyżej mozesz dac jedneymu 2gi lev jeżeli dajesz mu laske.
Reszta mocno standardowo i dobrze. 5 WD tylko do trzymania maga to takie sobie wyjście, bo te punkty nigdy sie nie spłacaja, moze ćwiartke zajmą. Tyle ze od terroru nie ucieknie Ci mag ale i tak bedzie pewnie siedział w lesie, ale skoro to nie jest generał to jaki w tym sens? za 35 punktów z poziomu maga dopakował bym wildów bo 5tki zazwyczaj nic specjalnego nie robia osobiscie preferuje 6/6ze szmata. szmata na 5tce to free punkty dla przeciwnika. Orzełek fakt przydatny zwierz, ale... bez WW cięzko Ci bedzie zarówno z chaosem jak i danonkami ( poza tym to moja ulubiona jednostka i zawsze ja wystawiam, ale to ja). poza tym na vc zupełnie jest nieprzydany ( WW też tna marsz). Jeśli go uzywam to tylko w kombinacji z BSB (słomka + SocM).
xYz
Gram czymś bardzo podobnym.
W sumie jedyne co bym zrobił to zrezygnuj z ES na lordzie, daj mu zwykłą tarczę i GW. Nie dość, że przetrzymuje w challengu wszystko to i jeszcze klepnąć potrafi.
Potem 2 lvl magii na caddich to strata pkt. z 6 PD nie przebijesz się.
Dalej, 10 tancerzy to imho duzo, ale moze być. Co do wildów, dałbym jak 5tki to dwie czyste
Co do rara, ja zamiast orła i zaoszczędzonych pkt dałbym wayów, ale to już kwestia gustu.
I tak masz sporo pkt, ew. za te pkt można zrobić z 2gich tancerzy duży oddział, podpakować wildów do 6... Co wolisz.
A na takim generale jaki tu jest gram od dawna, jest genialny, a z bsbkiem to juz w ogole.
Pozdrawiam
W sumie jedyne co bym zrobił to zrezygnuj z ES na lordzie, daj mu zwykłą tarczę i GW. Nie dość, że przetrzymuje w challengu wszystko to i jeszcze klepnąć potrafi.
Potem 2 lvl magii na caddich to strata pkt. z 6 PD nie przebijesz się.
Dalej, 10 tancerzy to imho duzo, ale moze być. Co do wildów, dałbym jak 5tki to dwie czyste
Co do rara, ja zamiast orła i zaoszczędzonych pkt dałbym wayów, ale to już kwestia gustu.
I tak masz sporo pkt, ew. za te pkt można zrobić z 2gich tancerzy duży oddział, podpakować wildów do 6... Co wolisz.
A na takim generale jaki tu jest gram od dawna, jest genialny, a z bsbkiem to juz w ogole.
Pozdrawiam
gralem na kilku bitwach podobna rozpiska mam tu na mysli 2 magow z 2 lvl'ami przeciwko czarujacym przeciwnikom i zawsze udawalo mi sie rzucac czary (i nie mowie tu o jednym na runde)... 6 kosci + drzewo to nie jest wcale az tak malo...
Patrze na ta rozpe i pierwsze co pomyslalem to - ale fajnie bedzie latac terradonami nad war dancerami
Rozpa ciekawa , intersujace zlozenie herosow ,choc bsb bez WB ,a z czyms do przezycia i mocniejszego walniecia bylby chyba lepszy...
6Pd szczegolnie z calindorem + BS z drzewa spokojnie cos sie przebije.
Rozpa ciekawa , intersujace zlozenie herosow ,choc bsb bez WB ,a z czyms do przezycia i mocniejszego walniecia bylby chyba lepszy...
6Pd szczegolnie z calindorem + BS z drzewa spokojnie cos sie przebije.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk