pojawilo sie to w jakims FAQ?Shino pisze:nie mozequas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
takquas pisze:pojawilo sie to w jakims FAQ?Shino pisze:nie mozequas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I





możeShino pisze:nie mozequas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I

faq faqiem, ale w opsie kuzni nie ma napisane ze wybierasz na ktora czesc modelu działa czar, a w opisie mork wants ya jest taki zapis

Podobnie zreszta jak z orkowa snajperka (eadbut) ktora sie wybiera czy działa na smoka czy jeźdzca
polowicznie masz racje
1)eadbutt dziala na single enemy model-a niestety kolo na smoku to wlasnie calosc jest tym nieszczesnym single enemy modelem
czyli trzebaby rzucic w co poszlo
2)mork wants ya ma podobny zapisek,z tym ze w nawiasie opisali iz mozna wyjac charaktera z rydwanu lub potworka,co sugeruje ze rzut jest niepotrzebny)
a anywhere within 18" przy braku LoS sprawia ze HtH przestaje byc przeszkoda
1)eadbutt dziala na single enemy model-a niestety kolo na smoku to wlasnie calosc jest tym nieszczesnym single enemy modelem
czyli trzebaby rzucic w co poszlo
2)mork wants ya ma podobny zapisek,z tym ze w nawiasie opisali iz mozna wyjac charaktera z rydwanu lub potworka,co sugeruje ze rzut jest niepotrzebny)
a anywhere within 18" przy braku LoS sprawia ze HtH przestaje byc przeszkoda
Bede obstawial ze jednak mam racje nie tylko polowcznie 

Pogrubion aczesc wskazuje imo na to ze mozna snajpowac bohatera na smoku. Po co w takim razie ten zapis skoro bohater na rydwanie czy smoku nigdy nie moze dołaczyc do zadnego oddziału i jest pojedynczym modelem zatem nie pogrubiona czesc opisu czaru pozwala rzucic w niego eadbut'a ?Cast this on a single enemy model within 24" and LoS (even a model in a unit can be picked out, as can a character mounted on a monstrous mount or chariot) bla bla bla
Emilianek napisal
qlpin napisal:Niby jest to nielogiczne ale czy jednostka squig herdów, która nie ma już squigów a zostały same gobliny, może się rozbiec?
Jest na to jakieś potwierdzenie w zasadach? Bo wydaje mi się że rozbiegają się TYLKO jeśli zostaną wybici poganiacze... Je jeśli wybije się paszczaki to walczą dalej tylko poganiacze.tak!
piękna sprawa nieprawdaż?
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy




Ja mam następujące pytanie :
Czy oddział szarżujący pod wpływem czaru Hand of Gork płaci określone punkty ruchu za jakieś wheele etc? Chodzi o to, że oddział jest w tych 2d6" od przeciwnika, widzi go ,ale w normalnej szarży by nie doszedł- właśnie ze względu na obrót, który trochę tego ruchu zabiera....Jak to jest?
Czy oddział szarżujący pod wpływem czaru Hand of Gork płaci określone punkty ruchu za jakieś wheele etc? Chodzi o to, że oddział jest w tych 2d6" od przeciwnika, widzi go ,ale w normalnej szarży by nie doszedł- właśnie ze względu na obrót, który trochę tego ruchu zabiera....Jak to jest?
ale ja sie z toba zgadzam w kwestii mork wantz ya(z racji tego dopisku)Charki pisze:Bede obstawial ze jednak mam racje nie tylko polowcznie
Pogrubion aczesc wskazuje imo na to ze mozna snajpowac bohatera na smoku. Po co w takim razie ten zapis skoro bohater na rydwanie czy smoku nigdy nie moze dołaczyc do zadnego oddziału i jest pojedynczym modelem zatem nie pogrubiona czesc opisu czaru pozwala rzucic w niego eadbut'a ?Cast this on a single enemy model within 24" and LoS (even a model in a unit can be picked out, as can a character mounted on a monstrous mount or chariot) bla bla bla
natomiast eadbutt losujesz-> lord na smoczydle to jeden model. wiec jak leci w niego hit z sila 5 noAS to losujesz w co walnie.
niby wada.
za to fajniej dziala amulet of protectyness w takim wypadku.

to kolejny bubel GW. wybuch nastepuje kiedy->Emilianek napisalCytat:
Niby jest to nielogiczne ale czy jednostka squig herdów, która nie ma już squigów a zostały same gobliny, może się rozbiec?
qlpin napisal:
Cytat:
tak!
piękna sprawa nieprawdaż?
Jest na to jakieś potwierdzenie w zasadach? Bo wydaje mi się że rozbiegają się TYLKO jeśli zostaną wybici poganiacze... Je jeśli wybije się paszczaki to walczą dalej tylko poganiacze.
zgina wszyscy poganiacze (calkiem logiczne)
kiedy ODDZIAL mialby sie zlamac. oddizalem sa zarowno squigi jak i poganiacze. takze ostatni NG z glosnym Gork Akbar sie zdetonuje
to nie jest szarza tylko ruch o 2d6" wprost przed siebie(nie ma mozliwosci "skrecania").Czy oddział szarżujący pod wpływem czaru Hand of Gork płaci określone punkty ruchu za jakieś wheele etc? Chodzi o to, że oddział jest w tych 2d6" od przeciwnika, widzi go ,ale w normalnej szarży by nie doszedł- właśnie ze względu na obrót, który trochę tego ruchu zabiera....Jak to jest?
jezeli w wyniku tego ruchu wpadniesz w przeciwnika-traktujesz to jako szarze.
Z racji pierwszego postu na Zielonym Forum najpierw napiszę Witam.
Wcześniejsze próby zabrania się do battle'a były naście lat temu i zostały szybko rozwiane skromnym budżetem, teraz można bardziej poszaleć, więc wziąłem się za zbieranie (moim zdaniem) najbardziej klimatycznej armii i nieśmiało pogrywam z kumplami. Postaram się za bardzo nie nadwyrężać głupimi pytaniami cierpliwości forumowiczów, ale czasem pewnie zdarzy się zapytać o głupotę. Wszystkie tematy przewertowałem, więc może nie będzie to nagminne
Po ostatniej grze mam pytanie:
- Czy fanoli można przesuwać przez Hand of Gork?
Wcześniejsze próby zabrania się do battle'a były naście lat temu i zostały szybko rozwiane skromnym budżetem, teraz można bardziej poszaleć, więc wziąłem się za zbieranie (moim zdaniem) najbardziej klimatycznej armii i nieśmiało pogrywam z kumplami. Postaram się za bardzo nie nadwyrężać głupimi pytaniami cierpliwości forumowiczów, ale czasem pewnie zdarzy się zapytać o głupotę. Wszystkie tematy przewertowałem, więc może nie będzie to nagminne

Po ostatniej grze mam pytanie:
- Czy fanoli można przesuwać przez Hand of Gork?