Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Shino pisze:
quas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I
nie moze ;)
pojawilo sie to w jakims FAQ?

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Niby jest to nielogiczne ale czy jednostka squig herdów, która nie ma już squigów a zostały same gobliny, może się rozbiec?

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

tak!

piękna sprawa nieprawdaż?

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Owszem :) .
To wiadomo w końcu jak to jest z tym czarem?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

quas pisze:
Shino pisze:
quas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I
nie moze ;)
pojawilo sie to w jakims FAQ?
tak :) mozesz wyjac model z oddzialu tak samo jak z metalu :) czyli w combat mzesz rzuciac :) ale moiedzy jezdzcem i mountem rozlosowujesz jak w strzelaniu :) (faq styczen 09 ;) )

onewunda
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: onewunda »

czyli rzuca się na inicjatywę wyższą[zazwyczaj jeźdzca], potem rzucam ile zadaję hitów, i rozdzielamy te hity?

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Shino pisze:
quas pisze:moze,i skorzysta z swojej wlasnej I
nie moze ;)
może :)
faq faqiem, ale w opsie kuzni nie ma napisane ze wybierasz na ktora czesc modelu działa czar, a w opisie mork wants ya jest taki zapis :wink:
Podobnie zreszta jak z orkowa snajperka (eadbut) ktora sie wybiera czy działa na smoka czy jeźdzca

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

polowicznie masz racje
1)eadbutt dziala na single enemy model-a niestety kolo na smoku to wlasnie calosc jest tym nieszczesnym single enemy modelem
czyli trzebaby rzucic w co poszlo

2)mork wants ya ma podobny zapisek,z tym ze w nawiasie opisali iz mozna wyjac charaktera z rydwanu lub potworka,co sugeruje ze rzut jest niepotrzebny)
a anywhere within 18" przy braku LoS sprawia ze HtH przestaje byc przeszkoda

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Bede obstawial ze jednak mam racje nie tylko polowcznie ;)
Cast this on a single enemy model within 24" and LoS (even a model in a unit can be picked out, as can a character mounted on a monstrous mount or chariot) bla bla bla
Pogrubion aczesc wskazuje imo na to ze mozna snajpowac bohatera na smoku. Po co w takim razie ten zapis skoro bohater na rydwanie czy smoku nigdy nie moze dołaczyc do zadnego oddziału i jest pojedynczym modelem zatem nie pogrubiona czesc opisu czaru pozwala rzucic w niego eadbut'a ?

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

Emilianek napisal
Niby jest to nielogiczne ale czy jednostka squig herdów, która nie ma już squigów a zostały same gobliny, może się rozbiec?
qlpin napisal:
tak!

piękna sprawa nieprawdaż?
Jest na to jakieś potwierdzenie w zasadach? Bo wydaje mi się że rozbiegają się TYLKO jeśli zostaną wybici poganiacze... Je jeśli wybije się paszczaki to walczą dalej tylko poganiacze.
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Maggot
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: z ....ho ho....

Post autor: Maggot »

Ja mam następujące pytanie :

Czy oddział szarżujący pod wpływem czaru Hand of Gork płaci określone punkty ruchu za jakieś wheele etc? Chodzi o to, że oddział jest w tych 2d6" od przeciwnika, widzi go ,ale w normalnej szarży by nie doszedł- właśnie ze względu na obrót, który trochę tego ruchu zabiera....Jak to jest?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Charki pisze:Bede obstawial ze jednak mam racje nie tylko polowcznie ;)
Cast this on a single enemy model within 24" and LoS (even a model in a unit can be picked out, as can a character mounted on a monstrous mount or chariot) bla bla bla
Pogrubion aczesc wskazuje imo na to ze mozna snajpowac bohatera na smoku. Po co w takim razie ten zapis skoro bohater na rydwanie czy smoku nigdy nie moze dołaczyc do zadnego oddziału i jest pojedynczym modelem zatem nie pogrubiona czesc opisu czaru pozwala rzucic w niego eadbut'a ?
ale ja sie z toba zgadzam w kwestii mork wantz ya(z racji tego dopisku)
natomiast eadbutt losujesz-> lord na smoczydle to jeden model. wiec jak leci w niego hit z sila 5 noAS to losujesz w co walnie.
niby wada.
za to fajniej dziala amulet of protectyness w takim wypadku. 8)
Emilianek napisalCytat:

Niby jest to nielogiczne ale czy jednostka squig herdów, która nie ma już squigów a zostały same gobliny, może się rozbiec?

qlpin napisal:
Cytat:
tak!

piękna sprawa nieprawdaż?


Jest na to jakieś potwierdzenie w zasadach? Bo wydaje mi się że rozbiegają się TYLKO jeśli zostaną wybici poganiacze... Je jeśli wybije się paszczaki to walczą dalej tylko poganiacze.
to kolejny bubel GW. wybuch nastepuje kiedy->
zgina wszyscy poganiacze (calkiem logiczne)
kiedy ODDZIAL mialby sie zlamac. oddizalem sa zarowno squigi jak i poganiacze. takze ostatni NG z glosnym Gork Akbar sie zdetonuje
Czy oddział szarżujący pod wpływem czaru Hand of Gork płaci określone punkty ruchu za jakieś wheele etc? Chodzi o to, że oddział jest w tych 2d6" od przeciwnika, widzi go ,ale w normalnej szarży by nie doszedł- właśnie ze względu na obrót, który trochę tego ruchu zabiera....Jak to jest?
to nie jest szarza tylko ruch o 2d6" wprost przed siebie(nie ma mozliwosci "skrecania").
jezeli w wyniku tego ruchu wpadniesz w przeciwnika-traktujesz to jako szarze.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Caly czas będe twierdzil ze nie losuje przy eadbucie tylko wybieram. IMO moje stanowisko potwierdza przytoczony przeze mnie fragment opisu eadbuta.

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

jak biore rydwan dla bossa to on się liczy do specjali czy nie?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

MAĆKO pisze:jak biore rydwan dla bossa to on się liczy do specjali czy nie?
nie

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

JEszcze jedno mam pytanie jaki jest koszt pkt. Ruglud's Armoured Orc'ów?

Rupek
Plewa
Posty: 5

Post autor: Rupek »

Z racji pierwszego postu na Zielonym Forum najpierw napiszę Witam.
Wcześniejsze próby zabrania się do battle'a były naście lat temu i zostały szybko rozwiane skromnym budżetem, teraz można bardziej poszaleć, więc wziąłem się za zbieranie (moim zdaniem) najbardziej klimatycznej armii i nieśmiało pogrywam z kumplami. Postaram się za bardzo nie nadwyrężać głupimi pytaniami cierpliwości forumowiczów, ale czasem pewnie zdarzy się zapytać o głupotę. Wszystkie tematy przewertowałem, więc może nie będzie to nagminne ;)

Po ostatniej grze mam pytanie:

- Czy fanoli można przesuwać przez Hand of Gork?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9577
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Można.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

O ile mi wiadomo to tak. Choć Bóg mi świadkiem ze nie wem na co mam się tutaj powołać. chyba na to że jest on po wyskoczeniu z oddziału niezależnym unitem

Rupek
Plewa
Posty: 5

Post autor: Rupek »

Dzięki za odpowiedzi :)
Pytam, ponieważ przy ostatniej grze Starym Świecie zapytaliśmy o to stałych bywalców i wybuchła kłótnia. Stanęło na tym, że fanol po wypuszczeniu to nie jest już friendly unit i nie można go popchnąć :roll:

ODPOWIEDZ