Testy AB by Border Princes- rezultaty
Moderator: #helion#
Testy AB by Border Princes- rezultaty
Zakładam nowy temat, żeby jakoś to wszystko uporządkować, moda proszę o np. przyklejenie tego tematu albo coś takiego i trzymanie porządku
Ja dziś rozegrałem bitwę na 1800 pkt bez żadnych ograniczeń i innych takich przeciwko O&G, oto rozpiski:
Imperium
Capitan, General, Full Plate Armour, Shield, Barded Warhorse, Halberd, Lance, Dragon Bow @107
Warrior Priest of Sigmar, Great Weapon, Aura of Sanity, Armour of Meteoric Iron @134
Master Engineer, Light Armour, Hochland Long Rifle, Repeater Pistol @92
20 Flagellants (Prophet of Doom) @210
25 Swordsmen FCG @175
+8 Halberdiers @40
+6 Handgunners @ 48
25 Swordsmen FCG @175
+8 Halberdiers @40
+6 Handgunners @ 48
5 Knightly Orders @ 115
5 Knightly Orders @ 115
5 Knightly Orders @ 115
12 Crossbowmen FCG (Banner of Reloading) @134
+6 Handgunners @48
Great Cannon @100
Great Cannon @100
5 Pistoliers, Musician, Heavy Armour @107
Helblaster Volley Gun @125
O&G
Orc Shaman, 2 lvl, Staff of Badoom,
Orc Shaman, 2 lvl, Nibla's Itty Ring
Orc Shaman, 2 lvl, 2x DS
5 Spider Riders, Musician, Bows
5 Spider Riders, Musician, Bows
4x 25 Orcs FCG, additional Choppa
25 Night Goblins, Musician, 2 Fanatics
4x Spear Chukka
Rock Lobber
Doom Diver
Wnioski po bitwie:
Kapitan uległ przewadze magicznej przeciwnika (za dużo 'Ead Butts), ale wcześniej nieźle strzelał z łuku, ciekawa zabawka. Kapłan miał parę razy fuksa i weszła modlitwa, ogólnie to przez całą bitwę bronił mnie przed magią wroga, dosyć skutecznie. Inżynier... Mam mieszane uczucia. Siedział w kusznikach, strzelał dwa razy na turę a dopiero w 4 zabił jednego maga. First Volley się nie przydało bo orki rozpoczęły.
Szermierze jak to szermierze, dali radę, wiadomo, nie straciłem ani jednego oddziału.
Halabardnicy są teraz tacy jacy być powinni, dali się poznać z bardzo dobrej strony wycinając w walce szarżującego fasta.
Rycerze wiadomo, nic nie trzeba mówić o nich.
Fast jest niesamowity, najpierw rozjechał pająki, później od boku wpadł w orki i wybił z pomocą jednych rycerzy, niesamowici dzięki pistoletom i swojej zasadzie specjalnej. Nie otrzymali ani jednego uderzenia więc trudno oceniać rolę pancerza.
Kusznicy z sztandarem... Za 25 pkt mamy coś, co pozwala strzelać oddziałowi jak dwóm, silne, aż za silne jak na te punkty. Osobiście wyceniłbym to na 50 pkt tak, żeby dopiero z generałem albo BSB mogli to mieć (o ile miałby zostać w tej postaci). W dodatku kusznicy potanieli a handgunnerzy nie co mnie dziwi. Kusznicy i tak byli lepsi. Myślę, że to jest rzecz do zbalansowania, np. dać na stałe handgunnerom First Volley a nie z inżynierem w armii.
Helblaster padł zanim zdołał coś zrobić (misfire w pierwszej turze, w następnej załoga padła), trudno więc powiedzieć jak się spisuje. Biczownicy tylko raz przyjęli szarżę, padło 4, później już z górki Oni są niesamowici. T4 jest bardzo wskazane i przydatne a przy tym nie przegięte.
Ogólnie zmiany poszły we właściwym kierunku, po prostu trzeba to doszlifować. Banner of Reloadng jest takim punktem zapalnym
Jeszcze tylko wynik: 20:0 dla Imperium, na koniec stół był czysty od orków.
Ja dziś rozegrałem bitwę na 1800 pkt bez żadnych ograniczeń i innych takich przeciwko O&G, oto rozpiski:
Imperium
Capitan, General, Full Plate Armour, Shield, Barded Warhorse, Halberd, Lance, Dragon Bow @107
Warrior Priest of Sigmar, Great Weapon, Aura of Sanity, Armour of Meteoric Iron @134
Master Engineer, Light Armour, Hochland Long Rifle, Repeater Pistol @92
20 Flagellants (Prophet of Doom) @210
25 Swordsmen FCG @175
+8 Halberdiers @40
+6 Handgunners @ 48
25 Swordsmen FCG @175
+8 Halberdiers @40
+6 Handgunners @ 48
5 Knightly Orders @ 115
5 Knightly Orders @ 115
5 Knightly Orders @ 115
12 Crossbowmen FCG (Banner of Reloading) @134
+6 Handgunners @48
Great Cannon @100
Great Cannon @100
5 Pistoliers, Musician, Heavy Armour @107
Helblaster Volley Gun @125
O&G
Orc Shaman, 2 lvl, Staff of Badoom,
Orc Shaman, 2 lvl, Nibla's Itty Ring
Orc Shaman, 2 lvl, 2x DS
5 Spider Riders, Musician, Bows
5 Spider Riders, Musician, Bows
4x 25 Orcs FCG, additional Choppa
25 Night Goblins, Musician, 2 Fanatics
4x Spear Chukka
Rock Lobber
Doom Diver
Wnioski po bitwie:
Kapitan uległ przewadze magicznej przeciwnika (za dużo 'Ead Butts), ale wcześniej nieźle strzelał z łuku, ciekawa zabawka. Kapłan miał parę razy fuksa i weszła modlitwa, ogólnie to przez całą bitwę bronił mnie przed magią wroga, dosyć skutecznie. Inżynier... Mam mieszane uczucia. Siedział w kusznikach, strzelał dwa razy na turę a dopiero w 4 zabił jednego maga. First Volley się nie przydało bo orki rozpoczęły.
Szermierze jak to szermierze, dali radę, wiadomo, nie straciłem ani jednego oddziału.
Halabardnicy są teraz tacy jacy być powinni, dali się poznać z bardzo dobrej strony wycinając w walce szarżującego fasta.
Rycerze wiadomo, nic nie trzeba mówić o nich.
Fast jest niesamowity, najpierw rozjechał pająki, później od boku wpadł w orki i wybił z pomocą jednych rycerzy, niesamowici dzięki pistoletom i swojej zasadzie specjalnej. Nie otrzymali ani jednego uderzenia więc trudno oceniać rolę pancerza.
Kusznicy z sztandarem... Za 25 pkt mamy coś, co pozwala strzelać oddziałowi jak dwóm, silne, aż za silne jak na te punkty. Osobiście wyceniłbym to na 50 pkt tak, żeby dopiero z generałem albo BSB mogli to mieć (o ile miałby zostać w tej postaci). W dodatku kusznicy potanieli a handgunnerzy nie co mnie dziwi. Kusznicy i tak byli lepsi. Myślę, że to jest rzecz do zbalansowania, np. dać na stałe handgunnerom First Volley a nie z inżynierem w armii.
Helblaster padł zanim zdołał coś zrobić (misfire w pierwszej turze, w następnej załoga padła), trudno więc powiedzieć jak się spisuje. Biczownicy tylko raz przyjęli szarżę, padło 4, później już z górki Oni są niesamowici. T4 jest bardzo wskazane i przydatne a przy tym nie przegięte.
Ogólnie zmiany poszły we właściwym kierunku, po prostu trzeba to doszlifować. Banner of Reloadng jest takim punktem zapalnym
Jeszcze tylko wynik: 20:0 dla Imperium, na koniec stół był czysty od orków.
Nie śledziłem waszych dyskusji na temat tego fanowego AL. Dlaczego flagusie mają T4. Jak dla mnie jest to po prostu głupota. Żaden szeregowy człowiek w tej grze nie ma T4 - nie licząc pegazów, ale to jest specyficzny twór. Nawet rycerze Graala mają T3. Jak dla mnie nie ma żadnych powodów dla takiej decyzji.
Biczownicy mają T4 ponieważ są bardziej odporni na ból niż inni ludzie. Nieustannie kaleczą swoje ciało co sprawia że ich skóra jest wytrzymalsza. Poza tym wszelkie rany i krew to dla nich chleb powszedni. Takie jest moje uzasadnienie i tym się kierowałem gdy głosowałem za zwiększeniem ich wytrzymałości.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Flaggelanci ignorują wszelkie cierpienie jakie jest im zadawane, sami siebie biczują by się odkupić co prawda to ludzie ale żeby takiego gościa powstrzymać w szaleńczym pędzie trzeba go ściąc z nóg\trafić w serce czy inny najbardziej czuły punkt czy ściąć głowę - trzeba go zdrowo pierdzielnąć poprostu należy się t4
Tak myślałem, że będzie tak absurdalne wytłumaczenie. Idąc tym kierunkiem myślenia to fanatycy goblińscy też powinni mieć T4. Naćpani nie czuja bólu.
To, że flagusie szaleńcami jest odzwierciedlone tym, że nie można ich złamać. Biczowanie się nie sprawia, że miecz trudniej przebija im się przez ciało. Ba...! można stwierdzić, że takie okaleczanie się może wywrzeć negatywne skutki na ich zdrowie fizyczne - utrata krwi itp.
To, że flagusie szaleńcami jest odzwierciedlone tym, że nie można ich złamać. Biczowanie się nie sprawia, że miecz trudniej przebija im się przez ciało. Ba...! można stwierdzić, że takie okaleczanie się może wywrzeć negatywne skutki na ich zdrowie fizyczne - utrata krwi itp.
Możliwe, że T4 jest przegięciem, ale jakoś trzeba odzwierciedlić ich odporność na ból. Ward 6+ może?
Nie wiem czy spostrzegłeś, ale Warhammerze absurdów nie brakuje i to znacznie większych niż T4 biczownikówKokesz pisze:Tak myślałem, że będzie tak absurdalne wytłumaczenie.
Co w nich takiego specyficznego, że muszą mieć 4 T?nie licząc pegazów, ale to jest specyficzny twór
Vae victis!
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
cytat z pod z 6 ed str 17
"due to the constant hardships they are forced to endure, many of them self-inflicted, Flagellants feel almost no pain and are difficult to kill. They are also completely fearless - having long since confronted their own vision of world destruction, nothing holds any terror for them any longer."
Okaleczają się więc mają 4T, mają gdzieś problemy dnia codziennego bo 'wiedzą że już niedługo nadejdzie koniec świata' więc nie straszne im demony, wampiry ets więc są unbreakable.
Trochę mnie dziwi, że 4T na nich robi taki problem. Nie pamiętam by w 6 edycji ktoś na nich narzekał a mieli przecież wtedy tyle. W 5 byli jeszcze lepsi. 4S 4T i WS3 i kosztowali tylko 10pkt.
"due to the constant hardships they are forced to endure, many of them self-inflicted, Flagellants feel almost no pain and are difficult to kill. They are also completely fearless - having long since confronted their own vision of world destruction, nothing holds any terror for them any longer."
Okaleczają się więc mają 4T, mają gdzieś problemy dnia codziennego bo 'wiedzą że już niedługo nadejdzie koniec świata' więc nie straszne im demony, wampiry ets więc są unbreakable.
Trochę mnie dziwi, że 4T na nich robi taki problem. Nie pamiętam by w 6 edycji ktoś na nich narzekał a mieli przecież wtedy tyle. W 5 byli jeszcze lepsi. 4S 4T i WS3 i kosztowali tylko 10pkt.
Ja też zacytuje cytat z pewnej książki:
"Obok niego przebiegł biczownik stojący w płomieniach, krzycząc z radości, gdy spalał się na śmierć, wymachując nad głową długim łańcuchem.
-Ujrzyjcie poświęcenie naszego brata-męczennika! Oddajcie mu cześć śmiercią i bólem! -krzyknął bezimienny prorok, gdy biczownicy wrzasnęli na wiwat. Płonący męczennik pierwszy uderzył w szereg wroga...
... Płoncy szaleniec objął ramionami napastnika, miotając się i wrzeszcząc. Upadli na ziemie ,obaj w płomieniach..."
To może następnego wounda im dać
"Obok niego przebiegł biczownik stojący w płomieniach, krzycząc z radości, gdy spalał się na śmierć, wymachując nad głową długim łańcuchem.
-Ujrzyjcie poświęcenie naszego brata-męczennika! Oddajcie mu cześć śmiercią i bólem! -krzyknął bezimienny prorok, gdy biczownicy wrzasnęli na wiwat. Płonący męczennik pierwszy uderzył w szereg wroga...
... Płoncy szaleniec objął ramionami napastnika, miotając się i wrzeszcząc. Upadli na ziemie ,obaj w płomieniach..."
To może następnego wounda im dać
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Hmmm....zastanowimy się i jakby co zagłosujemy nad tym. Dzięki wielkie, zaprawdę świetny pomysł
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja zawsze mówię poważnie. Oczywiście jeśli mieliby mieć 2W zwykli flagusie to herosi musieliby mieć 3W a lordowie 4W
No i wówczas, chyba wszyscy się z tym zgodzą, wszystkie oddziały State Troops też automatycznie dostaną po 2W, bo wiadomo powszechnie, że to zawodowi żołnierze, weterani wielu bitew, którzy są trudniejsi do ubicia niż byle biczownicy. Nie wiem tylko, jak wtedy rozwiązać sprawę rycerstwa - może 2W i 4T ?
Wybaczcie że się wtrącam ale 2 Woundy to lekka przesada dla flagusiów ale 4 tafa tez jest lekko IMBA. Jak dla mnie flaglanci maja juz unbreakable i frenzy co odzwierciedla ich "szał i wytrzymałość psychinczną"... A wytlumaczenie ze zeby go zatrzymać trzeba:
jest bzdurne bo flaglant to nie nieumarły zombie ktoremu sie ucina głowe żeby zabić To Zombie sie jeszcze bardziej nalezy 4 tafa idac tym tokiem.ściąc z nóg\trafić w serce czy inny najbardziej czuły punkt czy ściąć głowę - trzeba go zdrowo pierdzielnąć poprostu
Dzisiejszy test:
Grałem na
warrior priest sigmara z dwurakiem, meteoric iron i aurą +1 DD
inzynier z hochlandem
25 spearmanow z tarczami, FCG i warbannerem, det 10 halabardników
10 kusz z muzykiem
5 rycerzy z muzykiem i sztandarem
5 pistolierów z czampionem z repeaterem i muzykiem
moździerz
hellblaster
Przeciw szczurom
Censer bearer heros
elektryk z przerzutem 1 kostki na grę
2x 20 slavów muzyk
2x25 clanratów muzyk, 1 oddział ratling
25 monków FCG z bannerem na hate
5 osobowy tunneling
Ogólnie w plecy co się narzuca po grze - halabardnicy za tani jak na możliwości, 6 pts byłoby ok. Tak samo kusznicy jednak powinni kosztować po staremu.
Aura była bardzo przyjemna, nie trzeba było brać debilnych caddych a i walnąć potrafił kapłan
Hellblaster świetny, ale to wciąż maszyna, którą bierze byle wykopka
Pistolierzy jak zwykle robili roz***dol, teraz jeszcze większy dzięki fusilliade
Spearmeni naprawdę zyskali, teraz byle co ich nie bierze, z detachmentem i opowiednimi aurami potrafiliby złamać właściwie każdy klocek w podobnej cenie
Ogólnie grało się dużo przyjemniej, a i bez przegięć specjalnych
Tak po przemyśleniach to dochodzę do wniosku, że przydałaby się taka typowa ofensywna aura dla sigmaryckich kapłanów - może coś działającego podobnie do hate DE?
Grałem na
warrior priest sigmara z dwurakiem, meteoric iron i aurą +1 DD
inzynier z hochlandem
25 spearmanow z tarczami, FCG i warbannerem, det 10 halabardników
10 kusz z muzykiem
5 rycerzy z muzykiem i sztandarem
5 pistolierów z czampionem z repeaterem i muzykiem
moździerz
hellblaster
Przeciw szczurom
Censer bearer heros
elektryk z przerzutem 1 kostki na grę
2x 20 slavów muzyk
2x25 clanratów muzyk, 1 oddział ratling
25 monków FCG z bannerem na hate
5 osobowy tunneling
Ogólnie w plecy co się narzuca po grze - halabardnicy za tani jak na możliwości, 6 pts byłoby ok. Tak samo kusznicy jednak powinni kosztować po staremu.
Aura była bardzo przyjemna, nie trzeba było brać debilnych caddych a i walnąć potrafił kapłan
Hellblaster świetny, ale to wciąż maszyna, którą bierze byle wykopka
Pistolierzy jak zwykle robili roz***dol, teraz jeszcze większy dzięki fusilliade
Spearmeni naprawdę zyskali, teraz byle co ich nie bierze, z detachmentem i opowiednimi aurami potrafiliby złamać właściwie każdy klocek w podobnej cenie
Ogólnie grało się dużo przyjemniej, a i bez przegięć specjalnych
Tak po przemyśleniach to dochodzę do wniosku, że przydałaby się taka typowa ofensywna aura dla sigmaryckich kapłanów - może coś działającego podobnie do hate DE?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?