Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Chyba zartujesz? To najgorszy mozliwy cel dla HODA. Masz z 10 strzał, z 8 trafień, z 4 zranienia i z 1/2 trupy. Nie powiedziałbym, zeby to był jakis specjalny szał ciał....Arantir pisze:(Black Knighty wymiękają po takim rzucie magicznymi strzałkami )
A co to Wrighty? Jakieś kombo Wighta (GG,BK, WK) z Wraithem (Cairn Wraiths)? Sprecyzuj moze co masz na myśli.Jacek_Azael pisze:Wrighty chyba, tak?
Jeśli duszki, to ok, zgoda - HODA je zamiata. Ale zamiata je tez połowa innych rzeczy w naszej armii.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Cairn Wraiths - o nich mi chodziło, to mój główny cel dla "HODY", którą zawsze biorę na bsb. Bsb z hodą mam w każdej swojej rozpisce. to jedyny heros występujący u mnie w 100% rozpisek.
u mnie jest to caddy, ale nie oftopując:
mam dylemat natury rozpiskowej... bo w sumie nie wiem:
Spellsinger @ 187 Pts Konik
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Spellsinger @ 115 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
2x10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
2x8 Dryads @ 96 Pts
2x6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
6+1 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1650
Czy może zamiast maga na koniku, który ostatni strasznie mi sie podoba i sprawdza dać Altera SOCM+HoH, a Hodownikowi ES w ten sposób zaoszczędzam 36 pts za które moge dopakowac WD. Co druga rozpsika na Koziołka jest mocno magiczna stąd 2gi mag - a w tej konfiguracji jest naprawdę przeżywalny. Kombinacja 2 alterów z 2giej strony jest kurcze bardzo mobilna i wybacza więcej błędów i chyba daje w sumie więcej możliwości rozegrania. Na pewno muszę opcje z 2ma magami wytestować dotestować, ale może ktoś tak grał to cos podpowie?
mam dylemat natury rozpiskowej... bo w sumie nie wiem:
Spellsinger @ 187 Pts Konik
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Spellsinger @ 115 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
2x10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
2x8 Dryads @ 96 Pts
2x6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
6+1 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1650
Czy może zamiast maga na koniku, który ostatni strasznie mi sie podoba i sprawdza dać Altera SOCM+HoH, a Hodownikowi ES w ten sposób zaoszczędzam 36 pts za które moge dopakowac WD. Co druga rozpsika na Koziołka jest mocno magiczna stąd 2gi mag - a w tej konfiguracji jest naprawdę przeżywalny. Kombinacja 2 alterów z 2giej strony jest kurcze bardzo mobilna i wybacza więcej błędów i chyba daje w sumie więcej możliwości rozegrania. Na pewno muszę opcje z 2ma magami wytestować dotestować, ale może ktoś tak grał to cos podpowie?
xYz
Nie gram hardcorem tylko tym czym lubie i co mi się sprawdza. Ponad to gra bez WW przeciwko DoCH czy WoCH, ew parkowi maszyn na jednym orle + scouts, jakoś nie widzę przyszłości.
Poza tym czytaj ze zrozumieniem, prosiłem o rady mag/alter, oraz jeśloi ktoś grał czyms podobnym o jakies opinie.
Poza tym czytaj ze zrozumieniem, prosiłem o rady mag/alter, oraz jeśloi ktoś grał czyms podobnym o jakies opinie.
Nie chodzi mi o jakieś innowacje, których jak by nie było w WE chyba już nie do sie wymyslić. Wydaje mi się ze masz tendencje do poszukiwania "świetego grala WE", złotego środka na obecna tendencje do wypuszczania nowych mocnych armii z którymi mamy problemy? To jest rozpa turniejowa nie jakies "hardcory" na gre towarzyska. Owszem gra na 1 Caddym + masa oddziałów nie jest złym wyjściem, mimo wszystko lubie mieć czasami pod ręką Hode, altera... tym bardziej ze przy niektórych ograniczeniach cięzko jest wystawic cos sensownego.nic odkrywczego
Ostatnio zmieniony 6 lut 2009, o 19:13 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
xYz
Chyba zartujesz? To najgorszy mozliwy cel dla HODA. Masz z 10 strzał, z 8 trafień, z 4 zranienia i z 1/2 trupy. Nie powiedziałbym, zeby to był jakis specjalny szał ciał....
Jak z 4 zranień będą 1/2 trupy??!! To jest fizycznie niemożliwe! Po za tym HoDA to magiczne ataki i BK nie mają jak się obronić przed nimi. Wiem co mówię, bo często z nimi gram.
Jeżeli, bless, chodzi ci o regenke to ona na 4+ też nie zawsze wchodzi. A doożywiania nie liczyłem teraz.
Nie, chodzi mi o rzuty na save, który po uwzględniu S4 z HODA wynosi 3+. Dlatego jeśli zraniłes 4 a ja mam sv na 3+, to ilu zejdzie? Jeden? Przy peszku - dwóch. No i co ma do rzeczy fakt, ze to magiczne ataki? Dla BK nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Podobnie jak dla większosci innych regimentów w battlu. Magiczne ataki liczą się przy strzale w eteryków, w leśne duchy (które nie mają wtedy warda, itd) i inne tego typu oddziały, które mają jasno napisane, ze magiczne ataki mają jakieś szczególne znaczenie w ich wypadku.Arantir pisze:
Jak z 4 zranień będą 1/2 trupy??!! To jest fizycznie niemożliwe! Po za tym HoDA to magiczne ataki i BK nie mają jak się obronić przed nimi. Wiem co mówię, bo często z nimi gram.
Jeżeli, bless, chodzi ci o regenke to ona na 4+ też nie zawsze wchodzi. A doożywiania nie liczyłem teraz.
Nie wyjeżdżaj raczej z takimi herezjami, bo jak widzisz po reakcji Kosy, grozi to tym, że ze zdumienia wypadną nam oczy, albo szczęki przy opadnięciu potłuką się boleśnie o biurko. Pls.
Też jestem nieco zszokowany
Gremlin - kurde może jeden scrollik więcej? Zawsze użyteczne IMHO. Tak poza tym solidny standard tylko że bez drzewa
Gremlin - kurde może jeden scrollik więcej? Zawsze użyteczne IMHO. Tak poza tym solidny standard tylko że bez drzewa
BPR
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30]
Asyendi's Bane [10]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Treeman @ 285 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2244
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30]
Asyendi's Bane [10]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Treeman @ 285 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2244
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Racja, zapomniałem, że staruś ma dwa razy.Kalesoner pisze:3 x bound
poza tym WR z war bannerem są do brejkowania/sypania tego co złapie drzewo w czelendż czyli jakieś duże ścierwa typu bloodzio, star dragon
Co do piątki z WB, cóż, w sumie rzecz subiektywna, bo jedna czasami salwa robi Ci z nich kaszankę i lipa. Tak wiem, zaraz powiesz, że jesteś na tyle dobry itd. że nie wystawisz ich na ostrzał i tak dalej - cóż, wszystko się zdarza.
Ogólnie fajna rozpa, podoba mi się.
Jeśli jesteś w stanie pochować dwa drzewa przed armatami czy klopami to nie mam większych zastrzeżeń
Ja uważam że Ancient jest bardzo fajny, ale niestety tylko na armie gdzie jest mało maszyn, pięknie się sprawdza w walce z VC.
Pozdro
Ja uważam że Ancient jest bardzo fajny, ale niestety tylko na armie gdzie jest mało maszyn, pięknie się sprawdza w walce z VC.
Pozdro