Bretka i WE na 4444 pkt - Wielka Inkwizycja
No właśnie i tu się troche różnimy. 2 Drzewka na porno defens to plew nad plewy. nie wystawią nosa z Lasu. Lord na smoku fajna rzecz ponad 500 pkt w jednym modelu. Wole chyba moich dwóch bohaterów z łukami. Co do bretki to gość na pegazie ma przeżywalność o,5 tury. 3-4 stadka pegazów. Przypominam że nie ma -1 do hita więc spadają tak samo jak knghci. 4 "stadka to 1000 pkt dodajmy do tego bohaterów: pewnie według twojego pomysłu lord na pedziu, 2 razy caddy i Bsb razem 600 pkt. Zostaje 6 stówek i z całej masy lanc robią się 2 małe lance relmów i duża errantów albo na odwrót. Wole chyba jednak swoją rozpę, co nie wyklucza oczywiście mozliwości że mogę być w błędzie.
drugi post:
AS co do zasięgu to jak sobie wyobrażasz że w pierwszej turze nie złapię?
od końca mojej strefy dokońca stołu jest 36 cali. Moge podejść 5 i strzelić. Robi się 31. Co do stwierdzenia że to tylko wsparcie to uważam że ok niech gtak będzie. 2 oddziały po 8 to jakieś 320 pkt. Nie mam nic przeciwko żeby po 1 turze mojego strzelania już tego nie było. A chyba zgodzimy się że przy Moim Lordzie, Hailu Waywathersach i łucznikach w połączeniu z liderka szczurów to nie jest jakiś wielki problem.
3ci post:
P.S. ato co mnie jedzie, a co nie pojedzie pokarze turniej. Pozdro.
4 post:
Ogólnie masz pewnie troichę racji. Poza jednym stwierdzeniem,"rzeklbym nawet ze ofensem jest srednim", którym mówiąc kolokwialnie palnołeś jak łysy grzywką. Do napierdalanki mam Lorga który bez trudu rozkręca każdego potwora (treeman, gigant, czołg poprostu nie mają szans- nie jest to gadanie bez pokrycia bo już bardzo długo składam swojego lorda w taki sposób i w każdej nie mal bitwie rozwala jak nie drzewo, to dwa, hellkanony itp.). Mamy palladyna który wstrzyma największy odgział przeciwnika na x tur. Też sprawdzony w b. wielu turniejach na bvretońskich jazdzach z + dużo do wyniku walki, na klocach Black Knightów, He z Battle bannerem. Bsb też bardzo dobrze sobie radzi. Do tego masz 6 kawalerii, pegazy, 5 skirmishów (driady wardancerze) wildzi treeman. No jak to nie ma choć w walce wręcz mocnego pierdolnięcia to ja chyba całe życie tylko z kelnerami grałem.
P.S. nie przeceniał bym siły Lordów na smoku bo w większości bitew np. z Bretką tylko latają i terroryzują bo się (smiech) odbijają od 6 jazdy relmów.
edited by mod:
polecam funkcje edit
b. pomaga czytac i nie zasmieca
Zafael
drugi post:
AS co do zasięgu to jak sobie wyobrażasz że w pierwszej turze nie złapię?
od końca mojej strefy dokońca stołu jest 36 cali. Moge podejść 5 i strzelić. Robi się 31. Co do stwierdzenia że to tylko wsparcie to uważam że ok niech gtak będzie. 2 oddziały po 8 to jakieś 320 pkt. Nie mam nic przeciwko żeby po 1 turze mojego strzelania już tego nie było. A chyba zgodzimy się że przy Moim Lordzie, Hailu Waywathersach i łucznikach w połączeniu z liderka szczurów to nie jest jakiś wielki problem.
3ci post:
P.S. ato co mnie jedzie, a co nie pojedzie pokarze turniej. Pozdro.
4 post:
Ogólnie masz pewnie troichę racji. Poza jednym stwierdzeniem,"rzeklbym nawet ze ofensem jest srednim", którym mówiąc kolokwialnie palnołeś jak łysy grzywką. Do napierdalanki mam Lorga który bez trudu rozkręca każdego potwora (treeman, gigant, czołg poprostu nie mają szans- nie jest to gadanie bez pokrycia bo już bardzo długo składam swojego lorda w taki sposób i w każdej nie mal bitwie rozwala jak nie drzewo, to dwa, hellkanony itp.). Mamy palladyna który wstrzyma największy odgział przeciwnika na x tur. Też sprawdzony w b. wielu turniejach na bvretońskich jazdzach z + dużo do wyniku walki, na klocach Black Knightów, He z Battle bannerem. Bsb też bardzo dobrze sobie radzi. Do tego masz 6 kawalerii, pegazy, 5 skirmishów (driady wardancerze) wildzi treeman. No jak to nie ma choć w walce wręcz mocnego pierdolnięcia to ja chyba całe życie tylko z kelnerami grałem.
P.S. nie przeceniał bym siły Lordów na smoku bo w większości bitew np. z Bretką tylko latają i terroryzują bo się (smiech) odbijają od 6 jazdy relmów.
edited by mod:
polecam funkcje edit
b. pomaga czytac i nie zasmieca
Zafael
eeee? screen ze slavow.. podchodzac 5 cali raczej nie bedziesz na gorceDębek pisze: co do zasięgu to jak sobie wyobrażasz że w pierwszej turze nie złapię?
.
mysle ze raczej kazdy wie ze jezzaile wystawia sie albo po 5, albo 9, dlaczego te liczby to mysle ze jasne... my wystawiamy po 5Dębek pisze:2 oddziały po 8 to jakieś 320 pkt.
100% prawda, na turnieju dochodzi skill oraz fart, ale moja opinia tworzona jest przez zapoznanie sie z sama rozpa, bez wiedzy o pozostalych czynnikach turniejowych...Dębek pisze:P.S. ato co mnie jedzie, a co nie pojedzie pokarze turniej. Pozdro.
jak w grze z tobą 13A, z prawdopodobnie wrzoconymi na gorze przerzutami, odbija sie od lancy, to tylko pogratulowac rzutow na wardyDębek pisze:Bretką tylko latają i terroryzują bo się (smiech) odbijają od 6 jazdy relmów.
ja nie wiem z kim grales, ja oceniam sama sucha rozpe, a nie twoj potencjal w konfrontacji z innymi przeciwnikamiDębek pisze:No jak to nie ma choć w walce wręcz mocnego pierdolnięcia to ja chyba całe życie tylko z kelnerami grałem.
.
i nie zmienie zdania ze twoj sojusz jak na sojusz WE + Bretka jest malo ofensywny
13 A - rozumiem że lord Khorna na smoku. Liczę jednak, ze większość Haosiarzy wystawi Lorda Undivided więc zostanie 11 A - a to standardowo 6 bretońców powinno wytrzymać.
W kwestii ze można wyciągnąć bardziej ofensywną rozpę z tego połaczenia to oczywiście masz świętą rację ale z taktycznego punktu widzenia trochę łuków myślę ze się przyda. Chociarzby do omiecenia psów chaosu, które mają mała mała wartość punktową a z punktu widzenia gry khornem są napewno bezcenne.
Co do kwestii challange to też sobie chyba daruję (w pierwszej bitwie moze jakaś młodzierz się trafii ). Ale gdyby Thurion nalegał to chętnie służę - przynajmniej bitwa będzie fajna a nie jakieś magiczne sranie w banie).
Rozpa nie ma magii - święta racja, strzelanie ma słabe - tu tez masz 100% racji (odpalić haila, spróbować spanikować jakieś ścierwo, odstrzelić biegacza, dać szanse klopie na trafienie w coś mocnego, może waywathersi coś omiotą-ja naprawde na nic więcej nie liczę ) ale jeśli chodzi o walkę w ręcz to chyba jednak z samego założenia Bretki i WE to powinna być jedna z mocniejszych rozp przynajmniej w tym zakresie.
W kwestii ze można wyciągnąć bardziej ofensywną rozpę z tego połaczenia to oczywiście masz świętą rację ale z taktycznego punktu widzenia trochę łuków myślę ze się przyda. Chociarzby do omiecenia psów chaosu, które mają mała mała wartość punktową a z punktu widzenia gry khornem są napewno bezcenne.
Co do kwestii challange to też sobie chyba daruję (w pierwszej bitwie moze jakaś młodzierz się trafii ). Ale gdyby Thurion nalegał to chętnie służę - przynajmniej bitwa będzie fajna a nie jakieś magiczne sranie w banie).
Rozpa nie ma magii - święta racja, strzelanie ma słabe - tu tez masz 100% racji (odpalić haila, spróbować spanikować jakieś ścierwo, odstrzelić biegacza, dać szanse klopie na trafienie w coś mocnego, może waywathersi coś omiotą-ja naprawde na nic więcej nie liczę ) ale jeśli chodzi o walkę w ręcz to chyba jednak z samego założenia Bretki i WE to powinna być jedna z mocniejszych rozp przynajmniej w tym zakresie.
ja bym wybrał generator pedziów i smoka
lord tzeentcha z golden eyem i black maulem, moj osobisty eksperymentDębek pisze:13 A - rozumiem że lord Khorna na smoku. Liczę jednak, ze większość Haosiarzy wystawi Lorda Undivided więc zostanie 11 A - a to standardowo 6 bretońców powinno wytrzymać.
mam jeden oddzial psow, i to tylko dlatego bo Chory chcial je w rozpieDębek pisze: Chociarzby do omiecenia psów chaosu, które mają mała mała wartość punktową a z punktu widzenia gry khornem są napewno bezcenne.
jest jedna z mocniejszych, ale naj naj najmocniejsza nie jestDębek pisze: Bretki i WE to powinna być jedna z mocniejszych rozp przynajmniej w tym zakresie.
dziwne, dokladnie to samo mowi moj partner z druzynyDębek pisze: (w pierwszej bitwie moze jakaś młodzierz się trafii ).
nie bedzie nalegal, za stary jestem na challenge, ostatnio ciagle mi ktos rzuca challenge... za duza presjaDębek pisze: Ale gdyby Thurion nalegał to chętnie służę
@Kosa, masz debilny podpis, tak sie sklada ze jestem na 3cim roku budownictwa na specjalnosci konstrukcyjnej, a moj dziekan (doktorat na uniwerku w Tokio, staz naukowy na university of california itp) omawial z nami na ostatnim wykladzie sama inwestycje jak i projekt obwodnicy augustowa, 90% argumentow ekologow to gowno prawda i o kant dupy.. naprawde, sam jestem za ochrona srodowiska, ale to co ci ludzie wygaduja przed kamerami to tylko mozna przemilczec...
ale to chyba OT jak ktos chce moze niech zrobi oddzielny temat bedzie ciekawa dyskusja napewno
no co ty, primo, to musisz go trafic, rozdzielic w gore, rzucic 6, ja musze polac.. nawet jesli to teraz to juz nie jest taka tragedia, nowe monster reaction daje rade i smok mi juz ze stolu nie ucieknie.. nadal bedzie sprawial problemDębek pisze:przerzuty na lordzie rozumiem ze z czaru z Lore of Tzeench. Ten lord kosztuje z 8 stów? No to powiem że nawet mimo warda na 3+ warto chyba postrzelać waywathersami. Inna sprawa, że taki drogi model każdy chyba by trzymał od nich z dala.
dlatego bym go nie kitral.. zreszta nie po daje frenzy zeby go kitrac <lol>
W sumie troche farta potrzeba ale czy nie uwazasz, że smok z frenzy to lekkie (mało powiedziane) ryzyko. Widzi nad wszystkim nie ma bata zeby go zastawiać. Podstawie ci lance questów z war bannerem, battle banerem i party is over. Na przerzuty zostawię sobie scrolla no i masz te 13 atakow z których 8 - 9 trafiasz. 6-7 ranisz ja wyciągam 2 armour savem i 2 wardem. Wklepiesz mi pewnie ze 3 rany, a ja mam 6 na wejściu. Może lepiej wziąsć zwykłego flaila i mieć pewność, że 800 pkt będzie szarżowało wtedy kiedy ty chcesz?
Tym sprytnym sposobem przeszliśmy z mojej rozpy na twoją
Tym sprytnym sposobem przeszliśmy z mojej rozpy na twoją
nie ma tak latwo, LT widze nad twoja lanca a mysle ze bedzie ci bardzo ciezko nie ustawic zadnego innego unitu w promieniu 20 cali od smoka...Dębek pisze: Podstawie ci lance questów z war bannerem, battle banerem i party is over.
gdyby smok nie latal, to frenzy byloby glupotą z mojej strony
Wystawiam na 12 ide 5 zasięg 30 = 47 cali a podstawki ma 50x25 czyli jest zasięg w pierwszej turzethurion pisze:jak w 1szej turze zlapiesz jezzaile zasiegiem lukow to znaczy ze grasz z cienkim graczemDębek pisze:10 trafia, 5 rani, 3 spadają, panika i narka. Jak nie w pierwszej to może w drugiej turze sie uda.
A tak dla porównania to wrzucam taką propozycje tego sojuszu
* Wardancer Highborn 290
Blades of Loec
Amaranthine Brooch
Annoyance of Netlings
* Noble BSB 140
Sword of Might
Stone of the Crystal Mere
* Waywatcher Noble 160
Blight of Terrors
* Spellsinger 140
Dispel Scroll
Dispel Scroll
* 3x 10 Glade Guard(jedni z muzykiem) 120 (126)
* 2x 8 Dryads 96
* 7 Wardancers (FCG) 147
* 6 Wild Riders (FCG) 217
War Banner
* 2x Treeman 285
* Bretonnian Lord Grail Vow 291
Birth-Sword of Carcassone
Gromril Great Helm
Gauntlet of the Duel
Virtue of Confidence
Royal Pegasus
* Paladin Battle Standard Bearer 112
Virtue of Duty
* 2x Damsel of the Lady 130
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Warhorse
* 8 Knights Errant (FCG) 203
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 2x 9 Knights Errant (FCG) 223
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 6 Knights of the Realm (FCG) 160
* 7 Questing Knights 233
* 3x 3 Pegasus Knights (Champion) 175
I co o tej myślicie ?
a reszta armii wroga pozwala ci poprawdzic LoS do swoich jezzaili...?Dydu pisze:Wystawiam na 12 ide 5 zasięg 30 = 47 cali a podstawki ma 50x25 czyli jest zasięg w pierwszej turzethurion pisze:jak w 1szej turze zlapiesz jezzaile zasiegiem lukow to znaczy ze grasz z cienkim graczemDębek pisze:10 trafia, 5 rani, 3 spadają, panika i narka. Jak nie w pierwszej to może w drugiej turze sie uda.
smok nie bedzie sam szarzowal na takie jednostki, zawsze moze nic nie widziec, nie bedzie szarzowal na te jednostki, skoro moze miec inne w zasiegu szarzy - ma 20" ruchu i 90stopni widocznosci - da sie
Takim smokiem trzeba umiec grac, i sadze, ze Thurion umie
Takim smokiem trzeba umiec grac, i sadze, ze Thurion umie
Wszystko się zgadza, ale gwarantuję wam (a gram Bretką juz trochę czasu), że najgorsze w bitwie ze smokiem jest go złapać albo zmusić do jakiejkolwiek szarży. Lata gad, terroryzuje i zionie. Jestem pewień, ze gdyby każdy dawał na smoka Frenzy wiele problemów by mi się rozwiazało. Nie ważne w co poleci, ważne że szarżując gracz traci po części kontrolę na d jego pozycja. Może sie przebić , moze ugrzęznąć, można zrobić flee i go skontrować. Może za mało pogonić, za dużo. Niech się dzieje co chce aby przestał wokół mnie skakać.
edited by zafael
A tak dla porównania to wrzucam taką propozycje tego sojuszu
* Wardancer Highborn 290
Blades of Loec
Amaranthine Brooch
Annoyance of Netlings
* Noble BSB 140
Sword of Might
Stone of the Crystal Mere
* Waywatcher Noble 160
Blight of Terrors
* Spellsinger 140
Dispel Scroll
Dispel Scroll
* 3x 10 Glade Guard(jedni z muzykiem) 120 (126)
* 2x 8 Dryads 96
* 7 Wardancers (FCG) 147
* 6 Wild Riders (FCG) 217
War Banner
* 2x Treeman 285
* Bretonnian Lord Grail Vow 291
Birth-Sword of Carcassone
Gromril Great Helm
Gauntlet of the Duel
Virtue of Confidence
Royal Pegasus
* Paladin Battle Standard Bearer 112
Virtue of Duty
* 2x Damsel of the Lady 130
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Warhorse
* 8 Knights Errant (FCG) 203
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 2x 9 Knights Errant (FCG) 223
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 6 Knights of the Realm (FCG) 160
* 7 Questing Knights 233
* 3x 3 Pegasus Knights (Champion) 175
I co o tej myślicie ?[/quote]
Nie mój styl jeśli chodzi o bretkę. Errantry War (fuj). A tak ogólne to rozpa mi sie podoba. Lubię patenty typu twój Lord Wardancer. Sam składam nitypowo bohaterów do bretonni - szczególnie polecam połaczenie Sword of Lady Champion z Virtue of Audacity. Treemana wypierdala w kosmos raz dwa
edited by zafael
A tak dla porównania to wrzucam taką propozycje tego sojuszu
* Wardancer Highborn 290
Blades of Loec
Amaranthine Brooch
Annoyance of Netlings
* Noble BSB 140
Sword of Might
Stone of the Crystal Mere
* Waywatcher Noble 160
Blight of Terrors
* Spellsinger 140
Dispel Scroll
Dispel Scroll
* 3x 10 Glade Guard(jedni z muzykiem) 120 (126)
* 2x 8 Dryads 96
* 7 Wardancers (FCG) 147
* 6 Wild Riders (FCG) 217
War Banner
* 2x Treeman 285
* Bretonnian Lord Grail Vow 291
Birth-Sword of Carcassone
Gromril Great Helm
Gauntlet of the Duel
Virtue of Confidence
Royal Pegasus
* Paladin Battle Standard Bearer 112
Virtue of Duty
* 2x Damsel of the Lady 130
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Warhorse
* 8 Knights Errant (FCG) 203
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 2x 9 Knights Errant (FCG) 223
Errantry Banner
Grail Knight Champion
* 6 Knights of the Realm (FCG) 160
* 7 Questing Knights 233
* 3x 3 Pegasus Knights (Champion) 175
I co o tej myślicie ?[/quote]
Nie mój styl jeśli chodzi o bretkę. Errantry War (fuj). A tak ogólne to rozpa mi sie podoba. Lubię patenty typu twój Lord Wardancer. Sam składam nitypowo bohaterów do bretonni - szczególnie polecam połaczenie Sword of Lady Champion z Virtue of Audacity. Treemana wypierdala w kosmos raz dwa
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Na lataczy sa glade guardzi - dosyc szybko przy nich latacze miekna. WE generalnie malo sobie z lataczy robia.