Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
BPR 2K
1 * Highborn @ 302 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35]
Arcane Bodkins [25]
Amaranthine Brooch [35]
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Noble @ 113 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 90
Total Army Cost: 1997
1 * Highborn @ 302 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35]
Arcane Bodkins [25]
Amaranthine Brooch [35]
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Noble @ 113 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
13 Glade Guard @ 156 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician, Bladesinger
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 90
Total Army Cost: 1997
jakoś ten wyrzeł mi się średnio podoba, ale jedyne co bym zmienił to wrzuć na niego zamiast GW - włócznie (i tak masz na nim +1 do siły, a atakujesz ostatni). Generalnie działa fakt, klimat na maxa.
P.S. Na BPR można działa? Nie pamiętam jak to szło.
P.S. Na BPR można działa? Nie pamiętam jak to szło.
Teraz już można działa, wyszła kolejna wersja BPR parę dni temu. Klimat? pfff, żarty na bok.
GW jest specjalnie, bo pewnie z tego orła kiedyś spadnie, a jak spadnie to spear mu nic nie da, spear nie da mu też nic w następnej turze walki jeśli nie spadnie, jeśli spadnie z wyżła z GW w rękach to będzie cały czas groźny z s 6 a nie 4.
GW jest specjalnie, bo pewnie z tego orła kiedyś spadnie, a jak spadnie to spear mu nic nie da, spear nie da mu też nic w następnej turze walki jeśli nie spadnie, jeśli spadnie z wyżła z GW w rękach to będzie cały czas groźny z s 6 a nie 4.
Takie inne podejście do leśnych elfów. Generalnie jestem przeciwnikiem "drewnianych" oddziałów więc zdecydowałem się na pluton egzekucyjny.
Grał ktoś czymś taki, lub podobnym? Jak się to sprawdza? Ktoś może na turnieju wpadł w taką pułapkę?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=343884#343884
Grał ktoś czymś taki, lub podobnym? Jak się to sprawdza? Ktoś może na turnieju wpadł w taką pułapkę?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=343884#343884
Mmmm to fakt, ale to błąd Army Buildera w takim razie że na to pozwala. Dziwne że tego nie naprawiali do tej pory. W takm razie zostaje nam 25 ptk na coś dodatkowego.
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd ale mi nie chodzi o sprawdzanie czy rozpa się w 100% zgadza tylko chciałbym zebrać jakies uwagi/doświadzczenia grania taką bądź podobną rozpiską
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd ale mi nie chodzi o sprawdzanie czy rozpa się w 100% zgadza tylko chciałbym zebrać jakies uwagi/doświadzczenia grania taką bądź podobną rozpiską
ja bardzo polecam bsb do tancerzy ale z war bannerem i netlingami. lorda strzelacza wole jako altera- lepiej strzela,trudniej ubic (zawsze sie moze schowac w lesie) i nie mozna znacznie spowolnic (brak orla), no i warda dalbym glamourweave - amarantyna na magie nie dziala wiec kazdym pociskiem Ci go zdejma, no i w ogole alter znacznie lepiej sie bije(i jest wezszy wiec czesto nie ma mu kto oddawac)
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
No tak, ale tracisz wtedy te 10 Ld. No i nie lepiej zamiast Glamour dać wyczerpywalny ward? Zawsze toć 3+ na wszystko
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Dokładnie dlatego ma 3+ wyczerpywalne. Pozwala mu to przeżyć ostrzał oraz ewentualną trudną walkę.Bananovitch pisze:No tak, ale tracisz wtedy te 10 Ld. No i nie lepiej zamiast Glamour dać wyczerpywalny ward? Zawsze toć 3+ na wszystko
Zasadniczo ten ward jest słaby i wyjątkowego zastosowania. Dobry jest w sytuacji, jak biegniesz na armatę, albo katapultę. Bo wtedy nawet jak dostaniesz kulke, to masz jeszcze spora szansę, że Cie nie zabije. Bo to próba na jednej kostce.
Ale jak biegniesz pod regiment strzelców, albo spotykasz wroga z wieloma atakami, to zmawiaj paciorek i nie licz na warda...
Ale jak biegniesz pod regiment strzelców, albo spotykasz wroga z wieloma atakami, to zmawiaj paciorek i nie licz na warda...
Zaraz zaraz czegoś tu nie rozumiem.
Jest ostrzał łuczników w typa z tym wardem, rani np 4ech. Bierzemy 4 kostki, rzucamy 1,3,3,6. I co, to znaczy, że koleś ginie? No dobra raz mu nie wyszło, dostaję ranę i przedmiot przestaję działać ale biegnie dalej.
Chyba, że ward przestaję działać w momencie tego rzutu i wtedy wszystkie nawet udane save'y przestają się liczyć (ale to trochę bez sensu ).
Czyli lepiej wziąć glamourweave po prostu.
Jest ostrzał łuczników w typa z tym wardem, rani np 4ech. Bierzemy 4 kostki, rzucamy 1,3,3,6. I co, to znaczy, że koleś ginie? No dobra raz mu nie wyszło, dostaję ranę i przedmiot przestaję działać ale biegnie dalej.
Chyba, że ward przestaję działać w momencie tego rzutu i wtedy wszystkie nawet udane save'y przestają się liczyć (ale to trochę bez sensu ).
Czyli lepiej wziąć glamourweave po prostu.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, o 15:58 przez niziol, łącznie zmieniany 1 raz.
Strzela 10 łuczników trafia 5 rani 3, najpierw rzucasz armour savy, nie rzuciłeś ani jednego. Potem rzucasz 1 lub 2 na warda dostajesz ranę i ward przestaje działać, następnych 2 już nie możesz wardować, bo ward się wyczerpał, więc dostajesz trzy rany.
Znaczy, że nie rzucasz na raz wszystkich wardów tylko każdą ranę po kolei wardujesz, nawet jeśli ich jest 50, oczywiście zakładając, że ward się nie wyczerpie. Tak rzuca się oczywiście tylko dla tego przedmiotu, a nie dla innych wardów.
Znaczy, że nie rzucasz na raz wszystkich wardów tylko każdą ranę po kolei wardujesz, nawet jeśli ich jest 50, oczywiście zakładając, że ward się nie wyczerpie. Tak rzuca się oczywiście tylko dla tego przedmiotu, a nie dla innych wardów.
Jeśli chcecie bohatera, który przeżyje niemal każdy ostrzał (zwłaszcza wielu pocisków) to bierze się kombinacje altera z briarhearth oraz amarathine Brooch - aby go trafić zwykle przeciwnik dostaje modyfikator -3 do BS, a jeśli ustawicie dodatkowy lasek na środku i z jego skraju będziecie atakować lub przebiegać to przeciwnik będzie miał -5 do BS. Do tego ward się nie wyczerpuje. Skuteczny na każdy defens i park mszynowy oprócz krasnoludzkiego. Oczywiście ward nie zapewania odpornosci na magiczne obrażenia ale od tego są DD i scrolle by nie pozwolić aby zszedł w 1 turze, bo w drugiej już szarżuje. Uwielbiam tego biegacza i już nie jeden raz pozwolił mi wygrać bitwę.
Z wardami elfów jest tak, że są niezłe ale mają zawsze haczyk, "ukrytą" wadę przez co w niektórych sytuacjach stają się niemal bezużyteczne.
Ja rozwiązałem ten problem stosując oba typy alterów w jednej rozpie - tego z wardem wyczepywalnym i helmem i wardem na niemagiczne z briarhearth. Aby zniwelowac wady ich wardów wysyłam ich w takie miejsca pola bitwy, w których dany ward jest najskuteczniejszy czy też przeciwnikowi trudniej go zdjąć. Dzięki temu nie miałem jeszcze żadnej sytuacji w której ward został zdjęty z magii lub wyczerpywalny był narażony na mrowie ataków strzeleckich. Ich mobilność nie pozwala przeciwnikowi na komfort eliminowania danego warda skuteczniejszą metodą tylko zawsze tą gorszą.
Z wardami elfów jest tak, że są niezłe ale mają zawsze haczyk, "ukrytą" wadę przez co w niektórych sytuacjach stają się niemal bezużyteczne.
Ja rozwiązałem ten problem stosując oba typy alterów w jednej rozpie - tego z wardem wyczepywalnym i helmem i wardem na niemagiczne z briarhearth. Aby zniwelowac wady ich wardów wysyłam ich w takie miejsca pola bitwy, w których dany ward jest najskuteczniejszy czy też przeciwnikowi trudniej go zdjąć. Dzięki temu nie miałem jeszcze żadnej sytuacji w której ward został zdjęty z magii lub wyczerpywalny był narażony na mrowie ataków strzeleckich. Ich mobilność nie pozwala przeciwnikowi na komfort eliminowania danego warda skuteczniejszą metodą tylko zawsze tą gorszą.
Dokładnie to co powiedział kal torak
Mamy w naszej armii mrowie wardów, z których każdy jest ok ale tylko w określonej sytuacji, np wyczerpywalny na pojedncze ataki, glamour tylko na pociski i magie, a amarantine tylko na niemagiczne. Najlepiej jest miec tak jak Kal torak 2 różne kombinacje, i używac każdej w miarę potrzeby.
P.S. Ja tam lubie biegacza HoDa i hełm, a BSB orzeł, SoCM i SoM.
Zarzucam rozpichę, którą grałem dziś kontra VC kumpla z kilkoma klocami piechoty oddziałem BK, lordem rzeźnikiem, 3 magami, corps cartem, BC i jakimś wsparciem. Wygrałem 14:6 i aż sam się ździwiłem, bo ta rozpiska nie wygląda zbyt dobrze na VC (znacznie lepiej sprawdza się vs Empire np.), ale postanowiłem sprawdzxić czy daje radę w różnych sytuacjach, po raz kolejny dała radę, kiedyś zmasakrowałem nią empire 20:0.
A wygląda ona tak:
Spellweaver 4lvl
Kijek przerzucania rozproszenia, DS
Spellsinger 2lvl
2xDS
Noble Alter
LA, GW, Sh, HoDa i Hełm
Noble BSB
Orzeł, LA, SocM, SoM
2x10 GG
2x5 GR z muzykami
2x5 WR ze sztanadarami i muzykami
3x Warhawki
7x WD z muzykiem i czempem
Drzewko
Orzeł
Razem bodaj 2251 pkts.
Gra czymś takim polega na wyszarpywaniu łatwych punktów przeciwnikowi i uciekaniu od jego silniejszych oddziałów. Mamy mobilne jednostki, zarówno do dawania flee jak i do walki, mamy lataczy do maszyn, dobrą antymagię i niezłą magię, szybkich bohaterów, bułkę i WD do klepania i mobilnego BSB. Co sądzicie?
A tak pozatym piknie walczy alter z gniewem misia czy jakoś tak. Rozwalił Black Coucha jednym ciosem , cudowny widok, a nawet HoDy chłopak nie odpalił
Pozzdro
Mamy w naszej armii mrowie wardów, z których każdy jest ok ale tylko w określonej sytuacji, np wyczerpywalny na pojedncze ataki, glamour tylko na pociski i magie, a amarantine tylko na niemagiczne. Najlepiej jest miec tak jak Kal torak 2 różne kombinacje, i używac każdej w miarę potrzeby.
P.S. Ja tam lubie biegacza HoDa i hełm, a BSB orzeł, SoCM i SoM.
Zarzucam rozpichę, którą grałem dziś kontra VC kumpla z kilkoma klocami piechoty oddziałem BK, lordem rzeźnikiem, 3 magami, corps cartem, BC i jakimś wsparciem. Wygrałem 14:6 i aż sam się ździwiłem, bo ta rozpiska nie wygląda zbyt dobrze na VC (znacznie lepiej sprawdza się vs Empire np.), ale postanowiłem sprawdzxić czy daje radę w różnych sytuacjach, po raz kolejny dała radę, kiedyś zmasakrowałem nią empire 20:0.
A wygląda ona tak:
Spellweaver 4lvl
Kijek przerzucania rozproszenia, DS
Spellsinger 2lvl
2xDS
Noble Alter
LA, GW, Sh, HoDa i Hełm
Noble BSB
Orzeł, LA, SocM, SoM
2x10 GG
2x5 GR z muzykami
2x5 WR ze sztanadarami i muzykami
3x Warhawki
7x WD z muzykiem i czempem
Drzewko
Orzeł
Razem bodaj 2251 pkts.
Gra czymś takim polega na wyszarpywaniu łatwych punktów przeciwnikowi i uciekaniu od jego silniejszych oddziałów. Mamy mobilne jednostki, zarówno do dawania flee jak i do walki, mamy lataczy do maszyn, dobrą antymagię i niezłą magię, szybkich bohaterów, bułkę i WD do klepania i mobilnego BSB. Co sądzicie?
A tak pozatym piknie walczy alter z gniewem misia czy jakoś tak. Rozwalił Black Coucha jednym ciosem , cudowny widok, a nawet HoDy chłopak nie odpalił
Pozzdro
Dokładnie to co powiedział kal torak
Mamy w naszej armii mrowie wardów, z których każdy jest ok ale tylko w określonej sytuacji, np wyczerpywalny na pojedncze ataki, glamour tylko na pociski i magie, a amarantine tylko na niemagiczne. Najlepiej jest miec tak jak Kal torak 2 różne kombinacje, i używac każdej w miarę potrzeby.
P.S. Ja tam lubie biegacza HoDa i hełm, a BSB orzeł, SoCM i SoM.
Zarzucam rozpichę, którą grałem dziś kontra VC kumpla z kilkoma klocami piechoty oddziałem BK, lordem rzeźnikiem, 3 magami, corps cartem, BC i jakimś wsparciem. Wygrałem 14:6 i aż sam się ździwiłem, bo ta rozpiska nie wygląda zbyt dobrze na VC (znacznie lepiej sprawdza się vs Empire np.), ale postanowiłem sprawdzxić czy daje radę w różnych sytuacjach, po raz kolejny dała radę, kiedyś zmasakrowałem nią empire 20:0.
A wygląda ona tak:
Spellweaver 4lvl
Kijek przerzucania rozproszenia, DS
Spellsinger 2lvl
2xDS
Noble Alter
LA, GW, Sh, HoDa i Hełm
Noble BSB
Orzeł, LA, SocM, SoM
2x10 GG
2x5 GR z muzykami
2x5 WR ze sztanadarami i muzykami
3x Warhawki
7x WD z muzykiem i czempem
Drzewko
Orzeł
Razem bodaj 2251 pkts.
Gra czymś takim polega na wyszarpywaniu łatwych punktów przeciwnikowi i uciekaniu od jego silniejszych oddziałów. Mamy mobilne jednostki, zarówno do dawania flee jak i do walki, mamy lataczy do maszyn, dobrą antymagię i niezłą magię, szybkich bohaterów, bułkę i WD do klepania i mobilnego BSB. Co sądzicie?
A tak pozatym piknie walczy alter z gniewem misia czy jakoś tak. Rozwalił Black Coucha jednym ciosem , cudowny widok, a nawet HoDy chłopak nie odpalił
Pozzdro
Mamy w naszej armii mrowie wardów, z których każdy jest ok ale tylko w określonej sytuacji, np wyczerpywalny na pojedncze ataki, glamour tylko na pociski i magie, a amarantine tylko na niemagiczne. Najlepiej jest miec tak jak Kal torak 2 różne kombinacje, i używac każdej w miarę potrzeby.
P.S. Ja tam lubie biegacza HoDa i hełm, a BSB orzeł, SoCM i SoM.
Zarzucam rozpichę, którą grałem dziś kontra VC kumpla z kilkoma klocami piechoty oddziałem BK, lordem rzeźnikiem, 3 magami, corps cartem, BC i jakimś wsparciem. Wygrałem 14:6 i aż sam się ździwiłem, bo ta rozpiska nie wygląda zbyt dobrze na VC (znacznie lepiej sprawdza się vs Empire np.), ale postanowiłem sprawdzxić czy daje radę w różnych sytuacjach, po raz kolejny dała radę, kiedyś zmasakrowałem nią empire 20:0.
A wygląda ona tak:
Spellweaver 4lvl
Kijek przerzucania rozproszenia, DS
Spellsinger 2lvl
2xDS
Noble Alter
LA, GW, Sh, HoDa i Hełm
Noble BSB
Orzeł, LA, SocM, SoM
2x10 GG
2x5 GR z muzykami
2x5 WR ze sztanadarami i muzykami
3x Warhawki
7x WD z muzykiem i czempem
Drzewko
Orzeł
Razem bodaj 2251 pkts.
Gra czymś takim polega na wyszarpywaniu łatwych punktów przeciwnikowi i uciekaniu od jego silniejszych oddziałów. Mamy mobilne jednostki, zarówno do dawania flee jak i do walki, mamy lataczy do maszyn, dobrą antymagię i niezłą magię, szybkich bohaterów, bułkę i WD do klepania i mobilnego BSB. Co sądzicie?
A tak pozatym piknie walczy alter z gniewem misia czy jakoś tak. Rozwalił Black Coucha jednym ciosem , cudowny widok, a nawet HoDy chłopak nie odpalił
Pozzdro