Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Witam wszystkich
mam następujący problem - co wystawić na skaveny <bitwa na ok 2200-2500>??
na razie mam w planie coś takiego
2x25 mieczników
20 GS
pistoleciarze
2 działa
czołg
hellblaster
na oddziałach jakieś detki do powstrzymywania ew ostrzału. Nie mam żadnego pomysłu co do bohaterów, ew rycerstwa. co radzicie doświadczeni generałowie ??
mam następujący problem - co wystawić na skaveny <bitwa na ok 2200-2500>??
na razie mam w planie coś takiego
2x25 mieczników
20 GS
pistoleciarze
2 działa
czołg
hellblaster
na oddziałach jakieś detki do powstrzymywania ew ostrzału. Nie mam żadnego pomysłu co do bohaterów, ew rycerstwa. co radzicie doświadczeni generałowie ??
Obowiązkowo hellstorm rocket battery a nawet 2 , koleś pęknie po obstrzale z tego urządzenia czołg nie wiem czy jest dobrym wyborem jezzaile i latarka go skosi zanim silnik włączy, 3 magów w tym lord:p i czary z ognia+ BSB z imperial bannerem:p 4 armaty i piechota masa piechoty , kolo będzie miał storm banner bankowo wiec strzelanie będzie ciężko szło raczej , działa chronic przed wykopywaczkami i będzie ok
_________________
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Wybaczcie panowie generałowie ale wyruszyłem na wczorajsze nocne bitwy bez armat.
Obiecuje więcej tego błędu nie popełnię. Bije się w piersi.
Imperium bez armaty to jakiś śmiech na sali i chyba największy grzech dowódcy.
Obiecuje więcej tego błędu nie popełnię. Bije się w piersi.
Imperium bez armaty to jakiś śmiech na sali i chyba największy grzech dowódcy.
No i maszmorgan10005 pisze:Takie przyszło mi do głowy pytanie: do czego będą strzelały 2 cannony na 1000 pkt??
Osobiście uważam że na
1000 starczy 1
na 1500 starczą 2
2000 i więcej mogą być 3 (ale są ograniczenia na turniejach)
IMO 2 armaty to mus bez , którego nie wychodzi się z domu
OK - to ja jeszcze razWilqu pisze:Obowiązkowo hellstorm rocket battery a nawet 2 , koleś pęknie po obstrzale z tego urządzenia czołg nie wiem czy jest dobrym wyborem jezzaile i latarka go skosi zanim silnik włączy, 3 magów w tym lord:p i czary z ognia+ BSB z imperial bannerem:p 4 armaty i piechota masa piechoty , kolo będzie miał storm banner bankowo wiec strzelanie będzie ciężko szło raczej , działa chronic przed wykopywaczkami i będzie ok
jak działa wykopywaczka i storm banner ??
co do 2 hell stormów to bitwa będzie na BPR więc odpada...
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
tyle że grałem u siebie w piwnicy a 4 armaty stały na półce i oglądały żałosne rzuty na seavyNewbie pisze:No i maszmorgan10005 pisze:Takie przyszło mi do głowy pytanie: do czego będą strzelały 2 cannony na 1000 pkt??
Osobiście uważam że na
1000 starczy 1
na 1500 starczą 2
2000 i więcej mogą być 3 (ale są ograniczenia na turniejach)
IMO 2 armaty to mus bez , którego nie wychodzi się z domu
powiem tak: maszyny to podstawa, ale koniki w blachach tez. wczoraj z krasiami powalczylem na 2250, wystawilem 2 x 9 KO z FCG, w jednym ksiezulo z lusterkiem, w drugiej chorazy z kozikiem A+1, do tego 9 IC z miszczem, plus ST i 2 x cannon, mortarek i rakietka, na zapleczu do oslony przed gornikami 2 x 10 swordow (jeden z detka 5 kusz) i zmasakrowalem krasie, ktore za bardzo sie skupily na ST, a KO i IC na skrzydlach ich zjechaly i zakopaly, plus dziala wylaczajace jego maszynki, na koniec super celna rakieta = ogien i masakra wniosek jeden, duzo szybkiego zelaza szkodzi wrogowi;)
konie w blachach + skaveny równa się posłanie synów imperium na śmierć pod ostrzałem jezzaili i ratlingów..
opłaca się dać helm of ratslayer dla jakiegoś konego boha imperium
wykop to wyjście unitu (w tym przypadku szczurów) w danym miejscu na stole (wiadomo kolo maszyn Twoich najpewniej)
od 2 tury rzuca koleś kością na każdy kopiący unit
4+(wykopali sie) 2 tura
3+ 3 tura
2+ 4 tura
później bodajże automat(niepamietam) unit po wyjściu na ogół możne szarzowac:/
storm banner to bodajże u szczurów tylko bsb może mieć ale na armie strzelające potęga... zakazuje lotu na całym stole
strzelanie szczurów jak i przeciwnika ma -2 do trafienia(taki nasz kusznik na daleki na 7+:/ trafia bodajże) armata i każda maszyna nie korzystająca z BS może wypalić na 4+ efekt trwa dopóki nie rzuci szczur 1-2 w którejś z tur ...coś takiego w przybliżeniu
opłaca się dać helm of ratslayer dla jakiegoś konego boha imperium
wykop to wyjście unitu (w tym przypadku szczurów) w danym miejscu na stole (wiadomo kolo maszyn Twoich najpewniej)
od 2 tury rzuca koleś kością na każdy kopiący unit
4+(wykopali sie) 2 tura
3+ 3 tura
2+ 4 tura
później bodajże automat(niepamietam) unit po wyjściu na ogół możne szarzowac:/
storm banner to bodajże u szczurów tylko bsb może mieć ale na armie strzelające potęga... zakazuje lotu na całym stole
strzelanie szczurów jak i przeciwnika ma -2 do trafienia(taki nasz kusznik na daleki na 7+:/ trafia bodajże) armata i każda maszyna nie korzystająca z BS może wypalić na 4+ efekt trwa dopóki nie rzuci szczur 1-2 w którejś z tur ...coś takiego w przybliżeniu
_________________
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Grand Master Claus von Shlaufenberg
Laurels of Victory+sword of power
Wizard 2lv Erwin von Witzleben
2xdispell scroll
Wizard 2lv Friedrich Olbricht
Wizard's staff
Dispell scroll
5 Knightly Orders mus
5 Knightly orders mus
10 Crossbowmen
25 Spearmen fcg (champion: Werner von Haeften )
+5 archers
+9 swordsmen
25 Spearmen fcg (champion: Albrecht Ritter Mertz von Quirnheim )
+5 archers
+9 crossbowmen
Great Cannon
Great Cannon
6 Knights of the Inner Circle fcg ( champion: Henning von Tresckow )
banner of arcane warding
6 Pistoliers mus,champ
rep ppistol
10 Averland Halfings(dow)
Mamy jak zwykle u mnie wszystkiego po trochu. Nabrałem ochoty na wstawienie jakiegoś delikatnego akcentu dow i niestety pojedynczego maneatera nie udało mi się zmieścić. Zatem wpakowałem 10 zwykłych halfingów. Nawet jak nic nie zrobią to tylko 60 pkt. (hot pota i tak nie mam)
Laurels of Victory+sword of power
Wizard 2lv Erwin von Witzleben
2xdispell scroll
Wizard 2lv Friedrich Olbricht
Wizard's staff
Dispell scroll
5 Knightly Orders mus
5 Knightly orders mus
10 Crossbowmen
25 Spearmen fcg (champion: Werner von Haeften )
+5 archers
+9 swordsmen
25 Spearmen fcg (champion: Albrecht Ritter Mertz von Quirnheim )
+5 archers
+9 crossbowmen
Great Cannon
Great Cannon
6 Knights of the Inner Circle fcg ( champion: Henning von Tresckow )
banner of arcane warding
6 Pistoliers mus,champ
rep ppistol
10 Averland Halfings(dow)
Mamy jak zwykle u mnie wszystkiego po trochu. Nabrałem ochoty na wstawienie jakiegoś delikatnego akcentu dow i niestety pojedynczego maneatera nie udało mi się zmieścić. Zatem wpakowałem 10 zwykłych halfingów. Nawet jak nic nie zrobią to tylko 60 pkt. (hot pota i tak nie mam)
Ciekawa rozpiska Murmi, jak zwykle stonowana i nieprzesadzona w żadną stronę nie znam tylko zasad niziołków, więc o nich się nie wypowiem. Powiedz jeszcze tylko jaki to format i czy domówka, czy też na turniej I może szkrobnij coś o tym jak czymś takim grasz w wolnej chwili, radem poczytać bo sam gram trochę inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
rozpiska na turniej jutrzejszy w wawie. format 2000+R zobaczymy co wycisnę, Mam 134 modele a to całkiem dużo.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
rezultat turnieju na powyższej rozpisce to
lizzie
10-10 (brak czasu bo koniec w 3 turze inaczej byłoby pięknie)
9-11( z he, delikatniutka przegrana z HE na Teclisie)
15-5( WOCH i archaon zjechane)
imperium się trzyma jakos.
lizzie
10-10 (brak czasu bo koniec w 3 turze inaczej byłoby pięknie)
9-11( z he, delikatniutka przegrana z HE na Teclisie)
15-5( WOCH i archaon zjechane)
imperium się trzyma jakos.
Mile widziane uwagi, zaczynam się już zapętlać i licze na wasze trzeźwe spojrzenie drodzy Imperialiści...
Archlector 286 pts.
-War Altar
-VHS, AoMI, Great Weapon
Wizard 160 pts. (do klocka Outriders)
-2x Dispel Scroll
-2 lvl
-warhorse
Wizard 130 pts. (do oddziału Archers)
-RoP
-2 lvl
Warrior Priest 150 pts. (do klocka IC)
-SoM, IoM
-heavy armour, shield, warhorse with barding
5 Knightly Orders 123 pts.
-musician
5 Knightly Orders 123 pts.
-musician
10 Crossbowmans 85 pts.
-musician
10 Crossbowmans 85 pts.
-musician
10 Archers 80 pts.
20 Flagellants 210 pts.
-Prophet of Doom
5 Knightly Orders of the Inner Circle 179 pts.
-musician, standard bearer + War Banner
6 Outriders 134 pts.
-musician
Cannon 100 pts.
Cannon 100 pts.
Steam Tank 300 pts.
Total points: 2245
PD: 6
DD: 7
Odczuwam lekki niedosyt związany z brakiem piechoty:/ może archerów i Flagsów (+ uszczkniete punkty) zastąpić jakimiś klockami...
Archlector 286 pts.
-War Altar
-VHS, AoMI, Great Weapon
Wizard 160 pts. (do klocka Outriders)
-2x Dispel Scroll
-2 lvl
-warhorse
Wizard 130 pts. (do oddziału Archers)
-RoP
-2 lvl
Warrior Priest 150 pts. (do klocka IC)
-SoM, IoM
-heavy armour, shield, warhorse with barding
5 Knightly Orders 123 pts.
-musician
5 Knightly Orders 123 pts.
-musician
10 Crossbowmans 85 pts.
-musician
10 Crossbowmans 85 pts.
-musician
10 Archers 80 pts.
20 Flagellants 210 pts.
-Prophet of Doom
5 Knightly Orders of the Inner Circle 179 pts.
-musician, standard bearer + War Banner
6 Outriders 134 pts.
-musician
Cannon 100 pts.
Cannon 100 pts.
Steam Tank 300 pts.
Total points: 2245
PD: 6
DD: 7
Odczuwam lekki niedosyt związany z brakiem piechoty:/ może archerów i Flagsów (+ uszczkniete punkty) zastąpić jakimiś klockami...
Ja bym obydwu magów dał pieszych i wsadził do oddziału łuczników. Zawsze tak robię. Dzięki temu mają 360' line of sight do czarowania a i przeciwnik jeśli będzie chciał ich wystrzelać będzie musiał się natrudzić bo są skirmishem i jest -1 do trafienia. Nie radzę wsadzać czarodzieja do outridersów. To bardzo dobra jednostka ale jest za miękka do trzymania bohaterów. W rozpie rozbiłbym także flagellantów na dwa regimenty po 10-ciu. Dzięki temu zyskujesz jeden drop więcej i w fazie rozstawienia możesz z najlepszymi oddziałami przeczekać przeciwnika.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Sam nie wiem Huss wydaje sie to byc silne ale okaże sie wpraniu...
20 flagellantów 4x5??
nie próbowałeś 3x 6 (18) gram tak fazy testów obecnie ale generalnie bije 1 więcej, za zaoszczędzone punkty steel banner do kawalerii(d3 do szarży spłaca się )
slot armat wydaje się ok
kusznicy mnie osobiście by zastanowili generalnie ja staram się wszelkie strzelanie wstawiać jako detki (nasze strzelectwo podatne na ostrzał łatwo panikowalne i panikujące innych )
Priesta nie próbowałeś zrobić z sv 1+ z przerzutem?? na klatę challenge powinien brać...koń/barding/dawn armour/tarcza/SoM i kozaczy
Jak Ty podobnie przekonuje się powoli do outriderów zamiast pistoleciarzy..w zażartej dyskusji na forum jakiś czas temu wygrali zwolennicy pistoletów realia gry chyba to lekko modyfikują obecnie.
Wszystko w praniu wyjdzie napisz po grze co ugrałeś...
20 flagellantów 4x5??
nie próbowałeś 3x 6 (18) gram tak fazy testów obecnie ale generalnie bije 1 więcej, za zaoszczędzone punkty steel banner do kawalerii(d3 do szarży spłaca się )
slot armat wydaje się ok
kusznicy mnie osobiście by zastanowili generalnie ja staram się wszelkie strzelanie wstawiać jako detki (nasze strzelectwo podatne na ostrzał łatwo panikowalne i panikujące innych )
Priesta nie próbowałeś zrobić z sv 1+ z przerzutem?? na klatę challenge powinien brać...koń/barding/dawn armour/tarcza/SoM i kozaczy
Jak Ty podobnie przekonuje się powoli do outriderów zamiast pistoleciarzy..w zażartej dyskusji na forum jakiś czas temu wygrali zwolennicy pistoletów realia gry chyba to lekko modyfikują obecnie.
Wszystko w praniu wyjdzie napisz po grze co ugrałeś...
_________________
Po tym jak ostatnio dostalem po pupie od krasnali z 5 maszynami postanowilem zrobic cos podobnego w wykonaniu imperium . Format mniejszy od tamtego , bo 800pkt, ale bardziej strzelający .
Kompania Karna Antykrasnoldudowa :
kapitan Henrki von Streitbar 87p
Kon , barding , plyta , ( w sumie as na 2+ ) , som
10 kusznikow : 80p
20 Szermierzy 180
sztandar , muzyk
9 halabard
armata 100
armata 100
5 Inner Circle'i 138
muzyk
Rakietnica 115
Kompania Karna Antykrasnoldudowa :
kapitan Henrki von Streitbar 87p
Kon , barding , plyta , ( w sumie as na 2+ ) , som
10 kusznikow : 80p
20 Szermierzy 180
sztandar , muzyk
9 halabard
armata 100
armata 100
5 Inner Circle'i 138
muzyk
Rakietnica 115
Idąc za waszymi radami wprowadziłem następujące zmiany: wizardzi wylądowali w Archersach - ukłon w Twoją stronę Embir - oraz Flagsy weszły 6x3 czyli 18 i Priest dostał Dawn Armour - ukłon w stronę Wilqu.
Piechoty raczej nie używam więc detki odpadają, ale jak sięprzekonałem oponenci skupiają swoją uwagę na czym innym cierpiąc z powodu chmury bełtów...;] Rakieta mati jest w moim mniemaniu maszyną mało uniewersalną a dla jednego strzału w grze nei opłaca się wydawać 115 pkt. - co nie zmienia faktu że gdy mam swiadomosc walki z Skavenami lub O&G to znajduje dla niej miejsce...
Przeciwnikiem Vampy - małe zwycięstwo dla mnie choć mogło być lepiej, coś kostki dzisiaj mnie nei słuchały;p
Kilka wniosków na gorąco:
- Outridersi jak dla mnie spokojnie zastępują na polu walki Pistolierów nawet z niawiązką, małą ruchliwość rekompensują zasięgiem(notabene podwujna korzyść - poza zasięgiem szarż ostrzeliwanego celu) i siłą ognia, zgadzam sie z Tobą Wilqu że pole walki wpełni weryfikuje przydatnośc i skuteczność, obecnie Pistoliersi troszke za słabi(gdyby mieli to co w AB by Border Prince to bym się nei zastanawiał tylko stawiał na nich) a tak teraz chyab na stałe zagoszczą u mnie w armii Kirasjerzy;
-6x3 Flagellanci - coż przeciwnik nie badzo wiedział o co chodzi gdy ujrzał taką ławe fanatyków Sigmara, w moim mniemaniu Wilqu odkryłeś świetne wystawienie(przynajmniej dla mnie) złapali na siebie 2 unity wprawdzie większośc zginęła ale jak dla mnie się spłącili taką mieli role by iść i chwytać na siebie niczym sieć jednocześnie skutecznei się odgryzali, tańsi niż 20 a o wiele skutecznijsi...pozwolisz Wilqu "wielkim wodzem jesteś" że będę używał owej formacji, nazwe ją "formacją Wilqu";p;]
-wydawało mi się ze jest mnei mało ale to tylko złudzenie:]
-3 unity do trzymania które są "unbrekable" wspaniała rzecz...
-magowie w Archerach świtnie, dziękuje za sposób Embir...fakt skuteczni
-potężna antymagia - nie poczarował, wziąłem Niebios oraz Death(wsumie dla mnie standard)
-będę jeszcze kombinował ze Steel sztandarem bo brakł mi cal do szarży i wtedy sobie przypomniałem co pisałeś Wilqu;]
Dzięki za pomoc Panowie...
Piechoty raczej nie używam więc detki odpadają, ale jak sięprzekonałem oponenci skupiają swoją uwagę na czym innym cierpiąc z powodu chmury bełtów...;] Rakieta mati jest w moim mniemaniu maszyną mało uniewersalną a dla jednego strzału w grze nei opłaca się wydawać 115 pkt. - co nie zmienia faktu że gdy mam swiadomosc walki z Skavenami lub O&G to znajduje dla niej miejsce...
Przeciwnikiem Vampy - małe zwycięstwo dla mnie choć mogło być lepiej, coś kostki dzisiaj mnie nei słuchały;p
Kilka wniosków na gorąco:
- Outridersi jak dla mnie spokojnie zastępują na polu walki Pistolierów nawet z niawiązką, małą ruchliwość rekompensują zasięgiem(notabene podwujna korzyść - poza zasięgiem szarż ostrzeliwanego celu) i siłą ognia, zgadzam sie z Tobą Wilqu że pole walki wpełni weryfikuje przydatnośc i skuteczność, obecnie Pistoliersi troszke za słabi(gdyby mieli to co w AB by Border Prince to bym się nei zastanawiał tylko stawiał na nich) a tak teraz chyab na stałe zagoszczą u mnie w armii Kirasjerzy;
-6x3 Flagellanci - coż przeciwnik nie badzo wiedział o co chodzi gdy ujrzał taką ławe fanatyków Sigmara, w moim mniemaniu Wilqu odkryłeś świetne wystawienie(przynajmniej dla mnie) złapali na siebie 2 unity wprawdzie większośc zginęła ale jak dla mnie się spłącili taką mieli role by iść i chwytać na siebie niczym sieć jednocześnie skutecznei się odgryzali, tańsi niż 20 a o wiele skutecznijsi...pozwolisz Wilqu "wielkim wodzem jesteś" że będę używał owej formacji, nazwe ją "formacją Wilqu";p;]
-wydawało mi się ze jest mnei mało ale to tylko złudzenie:]
-3 unity do trzymania które są "unbrekable" wspaniała rzecz...
-magowie w Archerach świtnie, dziękuje za sposób Embir...fakt skuteczni
-potężna antymagia - nie poczarował, wziąłem Niebios oraz Death(wsumie dla mnie standard)
-będę jeszcze kombinował ze Steel sztandarem bo brakł mi cal do szarży i wtedy sobie przypomniałem co pisałeś Wilqu;]
Dzięki za pomoc Panowie...