Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Jak czytam polskie nazewnictwo przedmiotów to ogarnia mnie niechęć do WFB..kąsające ostrze!!!, sztandar odpędzania złych mocy(co to jest!!)
Zaryzykowałbym zmiany i wstawienie 1 armaty nigdy nie wiadomo co tam po drugiej stronie się pokaże za bydle...
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

Witam wszystkich

mam następujący problem - co wystawić na skaveny <bitwa na ok 2200-2500>??

na razie mam w planie coś takiego

2x25 mieczników

20 GS

pistoleciarze

2 działa

czołg

hellblaster

na oddziałach jakieś detki do powstrzymywania ew ostrzału. Nie mam żadnego pomysłu co do bohaterów, ew rycerstwa. co radzicie doświadczeni generałowie ??
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Obowiązkowo hellstorm rocket battery a nawet 2 , koleś pęknie po obstrzale z tego urządzenia czołg nie wiem czy jest dobrym wyborem jezzaile i latarka go skosi zanim silnik włączy, 3 magów w tym lord:p i czary z ognia+ BSB z imperial bannerem:p 4 armaty i piechota masa piechoty , kolo będzie miał storm banner bankowo wiec strzelanie będzie ciężko szło raczej , działa chronic przed wykopywaczkami i będzie ok
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Wybaczcie panowie generałowie ale wyruszyłem na wczorajsze nocne bitwy bez armat.

Obiecuje więcej tego błędu nie popełnię. Bije się w piersi.


Imperium bez armaty to jakiś śmiech na sali i chyba największy grzech dowódcy.

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

morgan10005 pisze:Takie przyszło mi do głowy pytanie: do czego będą strzelały 2 cannony na 1000 pkt??
Osobiście uważam że na
1000 starczy 1
na 1500 starczą 2
2000 i więcej mogą być 3 (ale są ograniczenia na turniejach)
No i masz :D

IMO 2 armaty to mus bez , którego nie wychodzi się z domu ;)

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

Wilqu pisze:Obowiązkowo hellstorm rocket battery a nawet 2 , koleś pęknie po obstrzale z tego urządzenia czołg nie wiem czy jest dobrym wyborem jezzaile i latarka go skosi zanim silnik włączy, 3 magów w tym lord:p i czary z ognia+ BSB z imperial bannerem:p 4 armaty i piechota masa piechoty , kolo będzie miał storm banner bankowo wiec strzelanie będzie ciężko szło raczej , działa chronic przed wykopywaczkami i będzie ok
OK - to ja jeszcze raz

jak działa wykopywaczka i storm banner ??

co do 2 hell stormów to bitwa będzie na BPR więc odpada...
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Newbie pisze:
morgan10005 pisze:Takie przyszło mi do głowy pytanie: do czego będą strzelały 2 cannony na 1000 pkt??
Osobiście uważam że na
1000 starczy 1
na 1500 starczą 2
2000 i więcej mogą być 3 (ale są ograniczenia na turniejach)
No i masz :D

IMO 2 armaty to mus bez , którego nie wychodzi się z domu ;)
tyle że grałem u siebie w piwnicy :twisted: a 4 armaty stały na półce i oglądały żałosne rzuty na seavy

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

powiem tak: maszyny to podstawa, ale koniki w blachach tez. wczoraj z krasiami powalczylem na 2250, wystawilem 2 x 9 KO z FCG, w jednym ksiezulo z lusterkiem, w drugiej chorazy z kozikiem A+1, do tego 9 IC z miszczem, plus ST i 2 x cannon, mortarek i rakietka, na zapleczu do oslony przed gornikami 2 x 10 swordow (jeden z detka 5 kusz) i zmasakrowalem krasie, ktore za bardzo sie skupily na ST, a KO i IC na skrzydlach ich zjechaly i zakopaly, plus dziala wylaczajace jego maszynki, na koniec super celna rakieta = ogien i masakra ;) wniosek jeden, duzo szybkiego zelaza szkodzi wrogowi;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

konie w blachach + skaveny równa się posłanie synów imperium na śmierć pod ostrzałem jezzaili i ratlingów..

opłaca się dać helm of ratslayer dla jakiegoś konego boha imperium

wykop to wyjście unitu (w tym przypadku szczurów) w danym miejscu na stole (wiadomo kolo maszyn Twoich najpewniej)

od 2 tury rzuca koleś kością na każdy kopiący unit
4+(wykopali sie) 2 tura
3+ 3 tura
2+ 4 tura
później bodajże automat(niepamietam) unit po wyjściu na ogół możne szarzowac:/


storm banner to bodajże u szczurów tylko bsb może mieć ale na armie strzelające potęga... zakazuje lotu na całym stole
strzelanie szczurów jak i przeciwnika ma -2 do trafienia(taki nasz kusznik na daleki na 7+:/ trafia bodajże) armata i każda maszyna nie korzystająca z BS może wypalić na 4+ efekt trwa dopóki nie rzuci szczur 1-2 w którejś z tur ...coś takiego w przybliżeniu
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Grand Master Claus von Shlaufenberg
Laurels of Victory+sword of power

Wizard 2lv Erwin von Witzleben
2xdispell scroll

Wizard 2lv Friedrich Olbricht
Wizard's staff
Dispell scroll

5 Knightly Orders mus
5 Knightly orders mus

10 Crossbowmen

25 Spearmen fcg (champion: Werner von Haeften )
+5 archers
+9 swordsmen

25 Spearmen fcg (champion: Albrecht Ritter Mertz von Quirnheim )
+5 archers
+9 crossbowmen

Great Cannon
Great Cannon

6 Knights of the Inner Circle fcg ( champion: Henning von Tresckow )
banner of arcane warding

6 Pistoliers mus,champ
rep ppistol

10 Averland Halfings(dow)

Mamy jak zwykle u mnie wszystkiego po trochu. Nabrałem ochoty na wstawienie jakiegoś delikatnego akcentu dow i niestety pojedynczego maneatera nie udało mi się zmieścić. Zatem wpakowałem 10 zwykłych halfingów. Nawet jak nic nie zrobią to tylko 60 pkt. (hot pota i tak nie mam)
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3158
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ciekawa rozpiska Murmi, jak zwykle stonowana i nieprzesadzona w żadną stronę nie znam tylko zasad niziołków, więc o nich się nie wypowiem. Powiedz jeszcze tylko jaki to format i czy domówka, czy też na turniej ;-) I może szkrobnij coś o tym jak czymś takim grasz w wolnej chwili, radem poczytać bo sam gram trochę inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

rozpiska na turniej jutrzejszy w wawie. format 2000+R zobaczymy co wycisnę, Mam 134 modele a to całkiem dużo.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Darkmoor
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: Darkmoor »

jak mozna zlozyc arcymaga, maga i kleche i np. Sztandarowca?? armia offens ktoś pomoże??

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

rezultat turnieju na powyższej rozpisce to
lizzie
10-10 (brak czasu bo koniec w 3 turze inaczej byłoby pięknie)
9-11( z he, delikatniutka przegrana z HE na Teclisie)
15-5( WOCH i archaon zjechane)

imperium się trzyma jakos.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Mile widziane uwagi, zaczynam się już zapętlać i licze na wasze trzeźwe spojrzenie drodzy Imperialiści...

Archlector 286 pts.
-War Altar
-VHS, AoMI, Great Weapon

Wizard 160 pts. (do klocka Outriders)
-2x Dispel Scroll
-2 lvl
-warhorse

Wizard 130 pts. (do oddziału Archers)
-RoP
-2 lvl

Warrior Priest 150 pts. (do klocka IC)
-SoM, IoM
-heavy armour, shield, warhorse with barding

5 Knightly Orders 123 pts.
-musician
5 Knightly Orders 123 pts.
-musician

10 Crossbowmans 85 pts.
-musician
10 Crossbowmans 85 pts.
-musician

10 Archers 80 pts.

20 Flagellants 210 pts.
-Prophet of Doom

5 Knightly Orders of the Inner Circle 179 pts.
-musician, standard bearer + War Banner

6 Outriders 134 pts.
-musician

Cannon 100 pts.
Cannon 100 pts.

Steam Tank 300 pts.

Total points: 2245
PD: 6
DD: 7

Odczuwam lekki niedosyt związany z brakiem piechoty:/ może archerów i Flagsów (+ uszczkniete punkty) zastąpić jakimiś klockami...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Ja bym obydwu magów dał pieszych i wsadził do oddziału łuczników. Zawsze tak robię. Dzięki temu mają 360' line of sight do czarowania a i przeciwnik jeśli będzie chciał ich wystrzelać będzie musiał się natrudzić bo są skirmishem i jest -1 do trafienia. Nie radzę wsadzać czarodzieja do outridersów. To bardzo dobra jednostka ale jest za miękka do trzymania bohaterów. W rozpie rozbiłbym także flagellantów na dwa regimenty po 10-ciu. Dzięki temu zyskujesz jeden drop więcej i w fazie rozstawienia możesz z najlepszymi oddziałami przeczekać przeciwnika.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Sam nie wiem Huss wydaje sie to byc silne ale okaże sie wpraniu...
20 flagellantów 4x5??

nie próbowałeś 3x 6 (18) gram tak fazy testów obecnie ale generalnie bije 1 więcej, za zaoszczędzone punkty steel banner do kawalerii(d3 do szarży spłaca się )

slot armat wydaje się ok

kusznicy mnie osobiście by zastanowili generalnie ja staram się wszelkie strzelanie wstawiać jako detki (nasze strzelectwo podatne na ostrzał łatwo panikowalne i panikujące innych )


Priesta nie próbowałeś zrobić z sv 1+ z przerzutem?? na klatę challenge powinien brać...koń/barding/dawn armour/tarcza/SoM i kozaczy

Jak Ty podobnie przekonuje się powoli do outriderów zamiast pistoleciarzy..w zażartej dyskusji na forum jakiś czas temu wygrali zwolennicy pistoletów realia gry chyba to lekko modyfikują obecnie.

Wszystko w praniu wyjdzie napisz po grze co ugrałeś...
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja osobiscie jeszcze bym staral sie zagospodarowac punkciki na rakietke... zawsze robi ladne kuku :)
Obrazek

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Po tym jak ostatnio dostalem po pupie od krasnali z 5 maszynami postanowilem zrobic cos podobnego w wykonaniu imperium . Format mniejszy od tamtego , bo 800pkt, ale bardziej strzelający .

Kompania Karna Antykrasnoldudowa :

kapitan Henrki von Streitbar 87p
Kon , barding , plyta , ( w sumie as na 2+ ) , som

10 kusznikow : 80p

20 Szermierzy 180
sztandar , muzyk
9 halabard

armata 100
armata 100

5 Inner Circle'i 138
muzyk

Rakietnica 115

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Idąc za waszymi radami wprowadziłem następujące zmiany: wizardzi wylądowali w Archersach - ukłon w Twoją stronę Embir - oraz Flagsy weszły 6x3 czyli 18 i Priest dostał Dawn Armour - ukłon w stronę Wilqu.
Piechoty raczej nie używam więc detki odpadają, ale jak sięprzekonałem oponenci skupiają swoją uwagę na czym innym cierpiąc z powodu chmury bełtów...;] Rakieta mati jest w moim mniemaniu maszyną mało uniewersalną a dla jednego strzału w grze nei opłaca się wydawać 115 pkt. - co nie zmienia faktu że gdy mam swiadomosc walki z Skavenami lub O&G to znajduje dla niej miejsce...
Przeciwnikiem Vampy - małe zwycięstwo dla mnie choć mogło być lepiej, coś kostki dzisiaj mnie nei słuchały;p
Kilka wniosków na gorąco:
- Outridersi jak dla mnie spokojnie zastępują na polu walki Pistolierów nawet z niawiązką, małą ruchliwość rekompensują zasięgiem(notabene podwujna korzyść - poza zasięgiem szarż ostrzeliwanego celu) i siłą ognia, zgadzam sie z Tobą Wilqu że pole walki wpełni weryfikuje przydatnośc i skuteczność, obecnie Pistoliersi troszke za słabi(gdyby mieli to co w AB by Border Prince to bym się nei zastanawiał tylko stawiał na nich) a tak teraz chyab na stałe zagoszczą u mnie w armii Kirasjerzy;
-6x3 Flagellanci - coż przeciwnik nie badzo wiedział o co chodzi gdy ujrzał taką ławe fanatyków Sigmara, w moim mniemaniu Wilqu odkryłeś świetne wystawienie(przynajmniej dla mnie) złapali na siebie 2 unity wprawdzie większośc zginęła ale jak dla mnie się spłącili taką mieli role by iść i chwytać na siebie niczym sieć jednocześnie skutecznei się odgryzali, tańsi niż 20 a o wiele skutecznijsi...pozwolisz Wilqu "wielkim wodzem jesteś" że będę używał owej formacji, nazwe ją "formacją Wilqu";p;]
-wydawało mi się ze jest mnei mało ale to tylko złudzenie:]
-3 unity do trzymania które są "unbrekable" wspaniała rzecz...
-magowie w Archerach świtnie, dziękuje za sposób Embir...fakt skuteczni
-potężna antymagia - nie poczarował, wziąłem Niebios oraz Death(wsumie dla mnie standard)
-będę jeszcze kombinował ze Steel sztandarem bo brakł mi cal do szarży i wtedy sobie przypomniałem co pisałeś Wilqu;]
Dzięki za pomoc Panowie...

Zablokowany