Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Gratki za victory miło że mogliśmy pomóc...brakło cal do szarży cóż życie branie sztandarów na kawalerii ma i złe strony po stracie unitu przeciwnik ma dodatkowe punkty za zdobyty sztandar..co do falgellantów bez przesady ktoś kiedyś już coś podobnego proponował ja odgrzałem bardzo stary pomysł Trzeba to jednak potestowac....Celowo daje w swoich rozpach 18-tu by mieć te 20 pkt na steel banner na kawie..no i jak rzekłeś widok 3x6 to dziwna sprawa..
_________________
No chyba, że w pierwszych 2 turach rozwali maszyny, a potem już pójdzie łatwo... move 6 przy marszu to musi długo iść zanim cie dopadnie a ty do niego strzelasz... Muszkieterów też można wystrzelać zanim narobią dużych strat... Tylko schowaj knightów bo muszkiety modyfikują save o 2 a to boli...mati.pl pisze:krasie trzeba szybciutko dopasc, nastawianie sie na strzelanie, moze byc slabe IMO
No tak Imperialna kawaleria......... Ale nie zawsze zdasz a nie zdasz i spada duuużo pkt (jak na 1 model...) ile kawalerii wystawisz i ile dojedzie? jestem za na większe pkt... Kawaleria jest bardzo droga a kraśki mają dużo tych maszyn (bo jak chcesz kawalerię to rezygnujesz z przyn. 1 działa to czym postrzelasz?)
Newbie a może costakiego:
Kapitan 154 pkt.
-Pegaz
-AoMI, Dragon Bow
-great weapon
14 Kuszników 117 pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
10 Łuczników 80 pkt.
Łucznicy jako skirmish idą pierwsi i chwytają ostrzał (skirmish czyli -1 do trafienia) za nimi chowasz kawe aż dojdzie na zasieg szarży i wylatujesz na krótkonogich, Kusznicy o 6" większy zasięg niż Thundereży Krasnoludcy więc wniosek prosty do czego strzelasz (siła 4 przeciw T4 ranisz na 4)...Kapitan duży zasięg ruchu, mocny ostrzał a i w cc sobie radzi z savem oraz wielkim mieczem - siły 6 a zaszarżujesz napewno pierwszy...:] Armaty przeciw maszynom wroga...
Kapitan 154 pkt.
-Pegaz
-AoMI, Dragon Bow
-great weapon
14 Kuszników 117 pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk
Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.
10 Łuczników 80 pkt.
Łucznicy jako skirmish idą pierwsi i chwytają ostrzał (skirmish czyli -1 do trafienia) za nimi chowasz kawe aż dojdzie na zasieg szarży i wylatujesz na krótkonogich, Kusznicy o 6" większy zasięg niż Thundereży Krasnoludcy więc wniosek prosty do czego strzelasz (siła 4 przeciw T4 ranisz na 4)...Kapitan duży zasięg ruchu, mocny ostrzał a i w cc sobie radzi z savem oraz wielkim mieczem - siły 6 a zaszarżujesz napewno pierwszy...:] Armaty przeciw maszynom wroga...
Mój błąd, mam gorączke i z pamięcią troszke u mnie na bakier - Sa!nt ma racje, ja bym mu dał Halabarde...
Kuszników wszystko zalezy od terenu ale zasadniczo najlepiej było by w dwuszereg gdzieś na górce(oszczędzasz miejsce i zwiększasz dla nich widoczność) ale pamiętaj jakie mają zadanie więc nie ustaw ich poza ich własnym zasięgiem...
Krasi nie powinno być zbyt wiele na stole za 800 pkt.
Cóż życze powodzenia Newbie:]
Kuszników wszystko zalezy od terenu ale zasadniczo najlepiej było by w dwuszereg gdzieś na górce(oszczędzasz miejsce i zwiększasz dla nich widoczność) ale pamiętaj jakie mają zadanie więc nie ustaw ich poza ich własnym zasięgiem...
Krasi nie powinno być zbyt wiele na stole za 800 pkt.
Cóż życze powodzenia Newbie:]
Ghost Division, armia imperialna na 2000 punktów
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order 215 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Laurels of Victory [55]
Sword of Battle [15]
1 Captain 159 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Holy Relic [45]
1 Pegasus [50] Pts
1 Battle Wizard 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 160 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Justice [20]
1 Warhorse [10] Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
5 Knights of the Inner Circle 195 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
War Banner [25]
5 Knightly Orders 185 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
Standard of Arcane Warding [30]
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Pistoliers 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Proszę o skomentowanie
1 Grand Master of an unnamed Knightly Order 215 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Laurels of Victory [55]
Sword of Battle [15]
1 Captain 159 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Holy Relic [45]
1 Pegasus [50] Pts
1 Battle Wizard 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar 160 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Justice [20]
1 Warhorse [10] Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
5 Knights of the Inner Circle 195 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
War Banner [25]
5 Knightly Orders 185 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
Standard of Arcane Warding [30]
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Pistoliers 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Proszę o skomentowanie
Hmm, zależy z kim przyszłoby mi się zmierzyć. Z założenia jest to armia ofensywna, mamy dwa niepozorne piątki kawalerii do których idzie nasz priest oraz drugą z Grand Masterem. Nie musimy pędzić ostro do przodu, mamy razie potrzeby 2 działa + armata steam tanka ( za mało by skruszyć typową "górkę", ale wystarczająco by w pierwszych dwóch turach osłabić to, co sprawiałoby nam później problemy)
A grałeś już tym? bo ogólnie ciekawa rozpa sam kiedyś taką pogrywałem ale nie mam z nią związanych zbyt miłych wspomnień - rzecz gustu:] powodzenia, ja bym wymienił to: Standard of Arcane Warding [30] na Steel Standard...oraz zastanowiłbym się nad Pistolierami na rzecz Outridersów - bo uwaga wroga skupiona bedzie na rycerzach wiec Outridersi będą mieli względny spokój a siłe ognia mają większą jak i zasięg, punkty praktycznie te same...
Napisz jak Ci sie tym grało...
Taktyka ławy i do przodu - bo nie widze specjalnie innych możliwości,chyba ze jakąś masz?
Napisz jak Ci sie tym grało...
Taktyka ławy i do przodu - bo nie widze specjalnie innych możliwości,chyba ze jakąś masz?
Hmm, nie miałem okazji tego wypróbować mówiąc szczerze, bo ceniłem sobie zawsze bardziej piechotę w Imperium od kawalerii.
Co do steel standard - mogę go wrzucić w sumie, a Outriderzy/Pistolierzy to sprawa w sporej mierze kosmetyczna, co kto woli.
Hmm ? Niemiłe wspomnienia ? Na co się przerzuciłeś w takim razie ?
Co do steel standard - mogę go wrzucić w sumie, a Outriderzy/Pistolierzy to sprawa w sporej mierze kosmetyczna, co kto woli.
Hmm ? Niemiłe wspomnienia ? Na co się przerzuciłeś w takim razie ?
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
sword of battle zmien na sword of power.
Jak przeciwnik będzie miał smoka albo jakiś duży oddział kawalerii lub elitarnej piechoty to nie masz szans (chyba że przycelujesz z cannona). Takie coś jest dobre na oddziały przeciwnika lekkie i przeważnie strzelające. Jak będzie domek to do niego nie wejdziesz
Na WE rozpiska jak znalazł.
Podobną testowałem i jest przeważnie tak że masz wszystko albo nic na stole. Warto zostawiać jeden oddział do ochrony dział.
Jak przeciwnik będzie miał smoka albo jakiś duży oddział kawalerii lub elitarnej piechoty to nie masz szans (chyba że przycelujesz z cannona). Takie coś jest dobre na oddziały przeciwnika lekkie i przeważnie strzelające. Jak będzie domek to do niego nie wejdziesz
Na WE rozpiska jak znalazł.
Podobną testowałem i jest przeważnie tak że masz wszystko albo nic na stole. Warto zostawiać jeden oddział do ochrony dział.
Tym czym gram teraz masz stronke wczesniej...wprowadzam najwyzej drobne zmiany kosmetyczne za groszowe punkty...
Cóż tak jak mówi morgan10005 nic dodać nic ująć, właśnie tak się tym gra a ja zawsze mam naprzeciw przeszkody których ta rozpa poprostu nie jest wstanie przeskoczyć...
Jak dla mnie Pistolierzy czy Outriderzy nie sa sprawą kosmetyczną gdyż obcene armie które wychodzą nie dają już szans Piostolierom, więc grywam teraz na Outriderach, bo wprawdzie mają move or fire ale zasięg i BS robi swoje, a dzieki 24" są bezpieczniejsi - ale są to tylko moje odczucia osobiste...
Cóż tak jak mówi morgan10005 nic dodać nic ująć, właśnie tak się tym gra a ja zawsze mam naprzeciw przeszkody których ta rozpa poprostu nie jest wstanie przeskoczyć...
Jak dla mnie Pistolierzy czy Outriderzy nie sa sprawą kosmetyczną gdyż obcene armie które wychodzą nie dają już szans Piostolierom, więc grywam teraz na Outriderach, bo wprawdzie mają move or fire ale zasięg i BS robi swoje, a dzieki 24" są bezpieczniejsi - ale są to tylko moje odczucia osobiste...
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
chyba kilka stron wcześniej jest moja podobna rozpiska na 2250. Tylko więcej kawy i w innych formacjach.
Outridersi są sporo lepsi od pistoliersów np do obrony maszyn czy wystrzelania wroga. Jak chcesz wjechać na tył wroga i kosić mu maszyny i magów to pistoliersi się lepiej przydają
Outridersi są sporo lepsi od pistoliersów np do obrony maszyn czy wystrzelania wroga. Jak chcesz wjechać na tył wroga i kosić mu maszyny i magów to pistoliersi się lepiej przydają