Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Gratki za victory miło że mogliśmy pomóc...brakło cal do szarży cóż życie branie sztandarów na kawalerii ma i złe strony po stracie unitu przeciwnik ma dodatkowe punkty za zdobyty sztandar..co do falgellantów bez przesady ktoś kiedyś już coś podobnego proponował ja odgrzałem bardzo stary pomysł :wink: Trzeba to jednak potestowac....Celowo daje w swoich rozpach 18-tu by mieć te 20 pkt na steel banner na kawie..no i jak rzekłeś widok 3x6 to dziwna sprawa..
Obrazek






_________________

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Przypomne rozpiske

Kompania Karna Antykrasnoldudowa :

kapitan Henrki von Streitbar 87p
Kon , barding , plyta , ( w sumie as na 2+ ) , som

10 kusznikow : 80p

20 Szermierzy 180
sztandar , muzyk
9 halabard

armata 100
armata 100

5 Inner Circle'i 138
muzyk

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ok, a co masz naprzeciw ? tak +/-, czy nie wiesz ? krasie trzeba szybciutko dopasc, nastawianie sie na strzelanie, moze byc slabe IMO
Obrazek

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

mati.pl pisze:krasie trzeba szybciutko dopasc, nastawianie sie na strzelanie, moze byc slabe IMO
No chyba, że w pierwszych 2 turach rozwali maszyny, a potem już pójdzie łatwo... move 6 przy marszu to musi długo iść zanim cie dopadnie a ty do niego strzelasz... Muszkieterów też można wystrzelać zanim narobią dużych strat... Tylko schowaj knightów bo muszkiety modyfikują save o 2 a to boli...

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ueee, szybko dojedziesz na konikach, to go mocno zaboli :) a maszyna z dziala pacnąć to podstawa oczywiście :) tylko pamiętaj o tym, że dobre kostki są na wagę złota :) poza tym sv-2 to i tak 3+ ;)
Obrazek

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

No tak Imperialna kawaleria......... Ale nie zawsze zdasz a nie zdasz i spada duuużo pkt (jak na 1 model...) ile kawalerii wystawisz i ile dojedzie? jestem za na większe pkt... Kawaleria jest bardzo droga a kraśki mają dużo tych maszyn (bo jak chcesz kawalerię to rezygnujesz z przyn. 1 działa to czym postrzelasz?)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

tak, to prawda, tylko na male punkciki to taka mala gra i wieksze kombinacje :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Newbie a może costakiego:
Kapitan 154 pkt.
-Pegaz
-AoMI, Dragon Bow
-great weapon

14 Kuszników 117 pkt.
-muzyk

5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk

5 Rycerzy 123 pkt.
-muzyk

Armata 100 pkt.
Armata 100 pkt.

10 Łuczników 80 pkt.

Łucznicy jako skirmish idą pierwsi i chwytają ostrzał (skirmish czyli -1 do trafienia) za nimi chowasz kawe aż dojdzie na zasieg szarży i wylatujesz na krótkonogich, Kusznicy o 6" większy zasięg niż Thundereży Krasnoludcy więc wniosek prosty do czego strzelasz (siła 4 przeciw T4 ranisz na 4)...Kapitan duży zasięg ruchu, mocny ostrzał a i w cc sobie radzi z savem oraz wielkim mieczem - siły 6 a zaszarżujesz napewno pierwszy...:P:] Armaty przeciw maszynom wroga...

Newbie
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Newbie »

Nom , fajna rozpa , i wiesz chyba ją przetestuje , gdyż wydaje sie przyjemniejsza do grania niż moja ;D

mam tylko 2 pytanka
-kapitan na pegazie z gw ma nadal 2 do sily mimo , że jest na mountcie ?
-kuszicy na górkę , czy pełen szereg ?

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

pelen szereg, chociaz nie wiadomo jak ci sie trafi teren i przeciwnik sie rozstawi
Obrazek

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

-kapitan na pegazie z gw ma nadal 2 do sily mimo , że jest na mountcie ?
Ma tylko +1 do siły i bije ostatni za wyjątkiem szarży.
Więc bardziej się opłaca lanca albo halabarda.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Mój błąd, mam gorączke i z pamięcią troszke u mnie na bakier - Sa!nt ma racje, ja bym mu dał Halabarde...
Kuszników wszystko zalezy od terenu ale zasadniczo najlepiej było by w dwuszereg gdzieś na górce(oszczędzasz miejsce i zwiększasz dla nich widoczność) ale pamiętaj jakie mają zadanie więc nie ustaw ich poza ich własnym zasięgiem...
Krasi nie powinno być zbyt wiele na stole za 800 pkt.
Cóż życze powodzenia Newbie:]

Sergiusz
Plankton
Posty: 4

Post autor: Sergiusz »

Ghost Division, armia imperialna na 2000 punktów

1 Grand Master of an unnamed Knightly Order 215 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Laurels of Victory [55]
Sword of Battle [15]


1 Captain 159 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Holy Relic [45]

1 Pegasus [50] Pts

1 Battle Wizard 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warrior Priest of Sigmar 160 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Justice [20]

1 Warhorse [10] Pts

1 Steam Tank 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun

5 Knights of the Inner Circle 195 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
War Banner [25]


5 Knightly Orders 185 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse ; FCG
Standard of Arcane Warding [30]


5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


5 Knightly Orders 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


5 Pistoliers 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse


1 Great Cannon 100 Pts

1 Great Cannon 100 Pts


Casting Pool: 3

Dispel Pool: 4

Models in Army: 44

Proszę o skomentowanie :?

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Hmmm. Ciekawa rozpiska. Warto spróbować. A jak tym zamierzasz grać?

Sergiusz
Plankton
Posty: 4

Post autor: Sergiusz »

Hmm, zależy z kim przyszłoby mi się zmierzyć. Z założenia jest to armia ofensywna, mamy dwa niepozorne piątki kawalerii do których idzie nasz priest oraz drugą z Grand Masterem. Nie musimy pędzić ostro do przodu, mamy razie potrzeby 2 działa + armata steam tanka ( za mało by skruszyć typową "górkę", ale wystarczająco by w pierwszych dwóch turach osłabić to, co sprawiałoby nam później problemy)

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

A grałeś już tym? bo ogólnie ciekawa rozpa sam kiedyś taką pogrywałem ale nie mam z nią związanych zbyt miłych wspomnień - rzecz gustu:] powodzenia, ja bym wymienił to: Standard of Arcane Warding [30] na Steel Standard...oraz zastanowiłbym się nad Pistolierami na rzecz Outridersów - bo uwaga wroga skupiona bedzie na rycerzach wiec Outridersi będą mieli względny spokój a siłe ognia mają większą jak i zasięg, punkty praktycznie te same...
Napisz jak Ci sie tym grało...
Taktyka ławy i do przodu - bo nie widze specjalnie innych możliwości,chyba ze jakąś masz?

Sergiusz
Plankton
Posty: 4

Post autor: Sergiusz »

Hmm, nie miałem okazji tego wypróbować mówiąc szczerze, bo ceniłem sobie zawsze bardziej piechotę w Imperium od kawalerii.

Co do steel standard - mogę go wrzucić w sumie, a Outriderzy/Pistolierzy to sprawa w sporej mierze kosmetyczna, co kto woli.

Hmm ? Niemiłe wspomnienia ? Na co się przerzuciłeś w takim razie ?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

sword of battle zmien na sword of power.

Jak przeciwnik będzie miał smoka albo jakiś duży oddział kawalerii lub elitarnej piechoty to nie masz szans (chyba że przycelujesz z cannona). Takie coś jest dobre na oddziały przeciwnika lekkie i przeważnie strzelające. Jak będzie domek to do niego nie wejdziesz :twisted:
Na WE rozpiska jak znalazł.

Podobną testowałem i jest przeważnie tak że masz wszystko albo nic na stole. Warto zostawiać jeden oddział do ochrony dział.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Tym czym gram teraz masz stronke wczesniej...wprowadzam najwyzej drobne zmiany kosmetyczne za groszowe punkty...
Cóż tak jak mówi morgan10005 nic dodać nic ująć, właśnie tak się tym gra a ja zawsze mam naprzeciw przeszkody których ta rozpa poprostu nie jest wstanie przeskoczyć...
Jak dla mnie Pistolierzy czy Outriderzy nie sa sprawą kosmetyczną gdyż obcene armie które wychodzą nie dają już szans Piostolierom, więc grywam teraz na Outriderach, bo wprawdzie mają move or fire ale zasięg i BS robi swoje, a dzieki 24" są bezpieczniejsi - ale są to tylko moje odczucia osobiste...

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

chyba kilka stron wcześniej jest moja podobna rozpiska na 2250. Tylko więcej kawy i w innych formacjach.
Outridersi są sporo lepsi od pistoliersów np do obrony maszyn czy wystrzelania wroga. Jak chcesz wjechać na tył wroga i kosić mu maszyny i magów to pistoliersi się lepiej przydają

Zablokowany