Prince 621
-star dragon
-lance
-Armour of Caledor
-Vambrencki
-Amulet of Light
Archamge IV 360
-Book of Hoeth
Noble BSB 184
-barded stedd,
-dr. armour, shield
-SoM
-Helm of Fortune
-gem of courage
Noble 143
-dr. armour, shield
-the White Sword
-talisman of Loec
Mage II 185
-silver Wand
-2x Scroll
Mage II 185
-seerstaf of saphery
-scroll
21x Spearelves 234
-fcg
-War Banner
10x Archers 110
10x Archers 110
10x Archers 110
14x white Lions 285
-fcg
-Standard of Balance
14x White Lions 265
-fcg
-Lion Standard
20x Phoenix Guards 380
-fcg
-Banner of Sorcery
5x Dragon Princes 150
5x Dragon Princes 150
7x Swordmasters 111
-musican
7x Swordmasters 111
-musican
5x Shadow Warriors 80
5x RBT 500
3x GE 150
Taki piechotny walec ze smokiem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na takie punkty kawaleria u HE bardzo traci na znaczeniu, a więc tyle piechoty.
2 mocne i liczebne oddzialy WL, super ciezki oddzial PG z noblem(chociaż niekoniecznie tam on musi iść) do przyjęcia, wierze w te oddzialy, ze sprostają wszystkiemu i przyjmą większosć rzeczy na klate.
2x7 SM do cięcia tego co przyjmie glówny front, z resztą sami moga wiele przyjmować na siebie.
3x10 luków, pewnie bezie masa śmieci, 5 bolców to też już jest silne strzelanie, dodając do tego luki.
3 orly, spokojnie wystarczą do podginania tego co nie chce.
SW, super kliamt, wiec niech tutaj się znajdą, z resztą mogą spowolnić mocno wroga siedząc w lesie.
DP do przeszkadzania, odginania, uciekania i wpadania na bok.
Herosi:
SD jest świetny tutaj, moze namieszać w piechotnej konfiguracji rozpy, szczególnie rozpy na przyjęcie wroga.
Arcymage z ksiażką, to on ma czarować i się przebijać, mali magowie w zasadzie do oslony magicznej, ale i też mogą kostki powyciagać, niezapominajmy, ze nie zawsze jest dublet na jego czarach.
BSB nie z BB bo zbyt latwo go zdjąć, a BSB tutaj jest konieczny, zapewne bedize trzymal się gdzieś z tylu, np. w spearelfach, jako odwody naszych sil. Zapewne speary będą też trzymać arcymaga do pierwszej zdanej paniki na 3 kościach. Nie zammierzam nim iść w środek zadymy bo jest zbyt cenny, a jego strata moze mocno zaboleć.
Noble z KB z talizmanem jako powazny stoper psychologiczny. Niby 3 ataki, ale na wszystko przerzuty mocno zastanowi przeciwnika czy wpadać jakimś herosem w oddzial gdzie on jest. W PG daje im możliwosć nabica ran, w spearach zmienia oddzial już do regularnej walki.