Orc and Goblins na 1250 pkt
Orc and Goblins na 1250 pkt
Bohaterowie:
Jako generał:
Black Orc Big Boss on a boar
Heavy Armour
Shield
Shaga's Screaming Sword
Black Orc Big Boss
Heavy Armour
Battle Standard do 25 pkt [to już różnie]
Ulag's Akrity Axe
Spiteful Shield
Night Goblin Shaman
Wizard lvl 2
Dispel Scroll
2 x Magic Moshrooms
Oddziały:
20 Night Goblins
Short Bows
1 Fanatyk
FCG
2 x 20 Night Goblins
Netters
1 Fanatyk
FCG
Do jednego z tych oddziałów dołączany jest shaman
27 Orc Big 'Uns
2 x Choppa
FCG
Mork's Spirit-totem
Do oddziału dołączony generał jak i orc trzymający battle standard, daje to oddział z pięcioma rzędami.
Special:
Goblin Spear Chukka
Full załaga
Taktyka prowadzenia:
Big 'Uns idą jako trzon armii, po lewej ubezpiecza ich oddział night goblinów z shamanem, a po prawej night goblinów z short bowami [lub odwrotnie, zależy od możliwości terenowych], a na przedzie idzie oddział nocnych goblinów mający na celu bronić oddział generała przed strzałami, zaklęciami i szarżą.
Po podliczeniu wszystkiego wychodzi armia na 1253 pkt
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in army: 123
Jako generał:
Black Orc Big Boss on a boar
Heavy Armour
Shield
Shaga's Screaming Sword
Black Orc Big Boss
Heavy Armour
Battle Standard do 25 pkt [to już różnie]
Ulag's Akrity Axe
Spiteful Shield
Night Goblin Shaman
Wizard lvl 2
Dispel Scroll
2 x Magic Moshrooms
Oddziały:
20 Night Goblins
Short Bows
1 Fanatyk
FCG
2 x 20 Night Goblins
Netters
1 Fanatyk
FCG
Do jednego z tych oddziałów dołączany jest shaman
27 Orc Big 'Uns
2 x Choppa
FCG
Mork's Spirit-totem
Do oddziału dołączony generał jak i orc trzymający battle standard, daje to oddział z pięcioma rzędami.
Special:
Goblin Spear Chukka
Full załaga
Taktyka prowadzenia:
Big 'Uns idą jako trzon armii, po lewej ubezpiecza ich oddział night goblinów z shamanem, a po prawej night goblinów z short bowami [lub odwrotnie, zależy od możliwości terenowych], a na przedzie idzie oddział nocnych goblinów mający na celu bronić oddział generała przed strzałami, zaklęciami i szarżą.
Po podliczeniu wszystkiego wychodzi armia na 1253 pkt
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in army: 123
Ostatnio zmieniony 3 mar 2009, o 19:06 przez Shagarot, łącznie zmieniany 3 razy.
Speary w Goblinach to strata pts. Szaman i tak sobie nie poczaruje wiec zdejmij mu 2 lvl i daj drugiego scrolla.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Może jednak poczaruje, a przynajmniej w najbliższej bitwie, bo ustawka jest 2 na 2 gdzie Moje O&G będą walczyć razem z Imperium przeciwko Skavenom i Dark Elfom.
A Skaveni bez Szarych Proroków są praktycznie pozbawieni magii.
A oddział, który podalem można łatwo zmienić na 1500, no 1503 pkt.
Dodać 6 Spear Chukki i Snotling Pump Wagon
A Skaveni bez Szarych Proroków są praktycznie pozbawieni magii.
A oddział, który podalem można łatwo zmienić na 1500, no 1503 pkt.
Dodać 6 Spear Chukki i Snotling Pump Wagon
Maszyn chwilowo nie posiadam żadnych, a nie chcę aby na stole wylądowała paczka chusteczek "Oto moja Spear Chukka"
bsb'ek nie moze nosic magicznej tarczy. Tak jak nie moze miec jednoczesnie magicznego sztandaru i innych magicznych przedmiotow - albo sztandar albo zabawki. Spirit totem daje max 3 kostki do puli (bonus za szeregi jest max 3).
Jednym magiem wiele nie poczrujesz.
Wywal fcg z goblinów z łukami, wiele im nie da, zostaw tylk muzyka. Wlocznie z goblinów out. Jak robisz gobliny z siatkami do walki to lepiej dac ich wiecej niz 20 zeby dluzej stati CR mieli.
Jednym magiem wiele nie poczrujesz.
Wywal fcg z goblinów z łukami, wiele im nie da, zostaw tylk muzyka. Wlocznie z goblinów out. Jak robisz gobliny z siatkami do walki to lepiej dac ich wiecej niz 20 zeby dluzej stati CR mieli.
Magiczny sztandar niesie oddział - a on sam niesie Battle Standard, a cytując z podręcznika O&G: "The battle standard bearer cannot choose any non-magical equipment exept for light or heavy armour as appropriate"
A co do włóczników - ostatnio dobrze sobie radzili podczas walki ze sporym oddziałem zombie, a Ci tutaj mają za zadanie ubezpieczać oddział więc głupio by było gdyby oddział, który ma bronić aby nikt generałowi od boku nie wjechał, rozpadł się zbyt szybko - tak przynajmniej może zrobić coś więcej w przypadku spotkania ze zwykłymi klan-braćmi skavenów, z tego samego powodu wolę zostawić FCG u łuczników.
A tutaj za bardzo zmieniać nie mogę, bo rozpiskę zrobiłem na dosłownie wszystkie figsy jakie posiadam. Ew z oddziału, który idzie przodem mogę zabrać nettersów i równo wycięta karta papieru będzie mi służyć za Spear Chukkę.
A co do włóczników - ostatnio dobrze sobie radzili podczas walki ze sporym oddziałem zombie, a Ci tutaj mają za zadanie ubezpieczać oddział więc głupio by było gdyby oddział, który ma bronić aby nikt generałowi od boku nie wjechał, rozpadł się zbyt szybko - tak przynajmniej może zrobić coś więcej w przypadku spotkania ze zwykłymi klan-braćmi skavenów, z tego samego powodu wolę zostawić FCG u łuczników.
A tutaj za bardzo zmieniać nie mogę, bo rozpiskę zrobiłem na dosłownie wszystkie figsy jakie posiadam. Ew z oddziału, który idzie przodem mogę zabrać nettersów i równo wycięta karta papieru będzie mi służyć za Spear Chukkę.
Jeżeli jesteś nowy i dajesz tu rozpę to pewnie w celu dowiedzenia się naszej opinii. Jeśli 3 osoby pod rząd piszą ci tą samą zmianę, to może coś w tym jest? Proxami aż tak się nie przejmuj, ja prawie w każdej mojej bitwie jakiś prox posiadam. Co do zmian to przyłączam się do tych co już zostały wymienione.
Well w takim razie wyrzucę włócznie i w ten sposób zaoszczędzę 40 pkt...
I tu proszę o doradzenie czy wstawić Spear Chukka czy Snotling Pump Wagon?
Nie wiem co bardziej przyda się do walki ze skavenami i dark elfami
I tu proszę o doradzenie czy wstawić Spear Chukka czy Snotling Pump Wagon?
Nie wiem co bardziej przyda się do walki ze skavenami i dark elfami
Na wszelakie armie jeden snot się na nic nie przyda. Chucką możesz walić po hydrze (chociaż jedna jej prawie nic nie zrobi, chyba że fartem), lub po zwykłych klockach. Na twoim miejscu pokombinowałbym tak aby zwiększyć ilość NG w klocku, bo mogą zwiać od paniki.
Na goby nic nie wymyślę, a co do proxy Chukki, aby chociaż to wyglądało na tyle dobrze na ile może - jakie wymiary w cm ma podstawka?
A co do maga jeszcze:
Bitwa z założenia jest ustawiona, że każdy może mieć tylko 1 maga.
A co do maga jeszcze:
Bitwa z założenia jest ustawiona, że każdy może mieć tylko 1 maga.
Po wszystkich zmianach ostatecznie rozpiska wygląda następująco:
Heroes:
Generał:
Black Orc Big Boss [85]
on a boar [16]
Heavy Armour [4]
Ulag’s Akrity Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Łącznie 145 punktów
Black Orc Big Boss [85]
Heavy Armour [4]
Margot’s Best Basha [15]
Spiteful Shield [25]
Łącznie 129 punktów
Night Goblin Shaman [50]
Level 2 Wizard [35]
Dispel Scroll [25]
2 Magic Mushrooms [20]
Łącznie 130 punktów
Core Units:
20 Night Goblins [60]
Hand weapong & short bows
Musician [4]
Standard Bearer [8]
Łącznie 72 punkty
20 Night Goblins [60]
Hand weapon & shield
Nets [35]
2 x Night Goblin Fanatics [50]
FCG [20]
Łącznie 165 punktów
20 Night Goblins [60]
Hand weapon & shield
Nets [35]
Night Goblin Fanatic [25]
FCG [20]
Łącznie 140 punktów
27 Orc Boyz Big ‘Uns [243]
Choppa & light armour
Shield [27]
FCG [30]
Magic Standard „Mork’s Spirit-Totem” [50]
Łącznie 350 punktów
Special Units:
3 x Goblin Spear Chukka [105]
3 x Orc Bully [15]
Łącznie 120 punktów
Power Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in army: 123
RAZEM: 1251 punktów
Heroes:
Generał:
Black Orc Big Boss [85]
on a boar [16]
Heavy Armour [4]
Ulag’s Akrity Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Łącznie 145 punktów
Black Orc Big Boss [85]
Heavy Armour [4]
Margot’s Best Basha [15]
Spiteful Shield [25]
Łącznie 129 punktów
Night Goblin Shaman [50]
Level 2 Wizard [35]
Dispel Scroll [25]
2 Magic Mushrooms [20]
Łącznie 130 punktów
Core Units:
20 Night Goblins [60]
Hand weapong & short bows
Musician [4]
Standard Bearer [8]
Łącznie 72 punkty
20 Night Goblins [60]
Hand weapon & shield
Nets [35]
2 x Night Goblin Fanatics [50]
FCG [20]
Łącznie 165 punktów
20 Night Goblins [60]
Hand weapon & shield
Nets [35]
Night Goblin Fanatic [25]
FCG [20]
Łącznie 140 punktów
27 Orc Boyz Big ‘Uns [243]
Choppa & light armour
Shield [27]
FCG [30]
Magic Standard „Mork’s Spirit-Totem” [50]
Łącznie 350 punktów
Special Units:
3 x Goblin Spear Chukka [105]
3 x Orc Bully [15]
Łącznie 120 punktów
Power Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in army: 123
RAZEM: 1251 punktów