Slann
Moderator: Ziemko
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Slann
Pytam tutaj, bo nie chciałem zakładać nowego tematu: czy Slann siedzący w Temple Guard lub Saurusach ma Look Out Sir? Jeśli tak to czy potrzebna jest plaque zwiększająca ward save na ostrzał z 4+ na 2+? Właściwie chyba wszyscy ją biorą. Nie lepiej zainwestować w plaque dającą warda 5+ na ostrzał dla oddziału ze Slannem?
EDIT: Jednak mod stworzył z tego nowy temat
EDIT: Jednak mod stworzył z tego nowy temat
"Jeśli postać ma (wraz z wierzchowcem) Siłę Jednostki równą 5 lub więcej, to nie może korzystać z zasady "Uwaga Panie".
^^ cytat z Rulebooka, strona 75 ^^
Ward na 2+ się opłaca zawsze brać, jeśli wystawiasz TG. Wtedy Slann jest na widoku, przez co wszystko co może strzela do niego. Ja zwykle biorę Plaque of Dominion, ale zamiast TG zwykłych Saurusów. Wtedy gdy gram przeciwko strzelającej armii Slann idzie do lasu i go nie widzą Rozwiązanie to sprawdza mi się naprawdę nieźle, chociaż TG są o niebo lepsi niż Saurusi z Quetzlem...
^^ cytat z Rulebooka, strona 75 ^^
Ward na 2+ się opłaca zawsze brać, jeśli wystawiasz TG. Wtedy Slann jest na widoku, przez co wszystko co może strzela do niego. Ja zwykle biorę Plaque of Dominion, ale zamiast TG zwykłych Saurusów. Wtedy gdy gram przeciwko strzelającej armii Slann idzie do lasu i go nie widzą Rozwiązanie to sprawdza mi się naprawdę nieźle, chociaż TG są o niebo lepsi niż Saurusi z Quetzlem...
po co kombinowac z biednym slaniatkiem
najlepiej wepchac go do lasu i obstawic priestami z telepatii czary zucac i gitara ]:->
albo jesli przeciwnik nie ma zasranego czaru pite of shades czy jak to sie zwie mozna slannem na klate wszystko przyjmowac ]:-> 8 wounda robi swoje ewetualnie dac go do tego kloca saurusow czy tg ale na stegadonie nie bardzo
najlepiej wepchac go do lasu i obstawic priestami z telepatii czary zucac i gitara ]:->
albo jesli przeciwnik nie ma zasranego czaru pite of shades czy jak to sie zwie mozna slannem na klate wszystko przyjmowac ]:-> 8 wounda robi swoje ewetualnie dac go do tego kloca saurusow czy tg ale na stegadonie nie bardzo
MAX - HEREZJA !!!
Co jesli nie masz lasu ? Co jesli przeciwnik jest tez w lesie ? Ward na 4+ to za malo na cos czego strata moze kosztowac 1k pktow... Gwarantuje Ci , ze jakby mial warda na 4+ tylko to wszystko co moze by do niego strzelalo i w koncu go ubilo... Za marne 50 pktow , masz pelen looz i wychodzisz zaba biorac na klate wszystko , majac fajnego warda na 2+ ( no moze poza pitka
Co jesli nie masz lasu ? Co jesli przeciwnik jest tez w lesie ? Ward na 4+ to za malo na cos czego strata moze kosztowac 1k pktow... Gwarantuje Ci , ze jakby mial warda na 4+ tylko to wszystko co moze by do niego strzelalo i w koncu go ubilo... Za marne 50 pktow , masz pelen looz i wychodzisz zaba biorac na klate wszystko , majac fajnego warda na 2+ ( no moze poza pitka
nie no napisalem ze ewentualnie mozna go dac do klocka ]:->
ja mu daje warda na 2+ przeciw czarą i strzelaniu (jesli tego zabola uzywam) i to wystarcza
w tedy tylko pita moze zagrozic jego zyciu no i jakas szarza jeszcze ale nie zdarzylo mi sie to
ja mu daje warda na 2+ przeciw czarą i strzelaniu (jesli tego zabola uzywam) i to wystarcza
w tedy tylko pita moze zagrozic jego zyciu no i jakas szarza jeszcze ale nie zdarzylo mi sie to
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
No to teraz pobawię się w nekromantę
Czy w zwiazku z tym, że Slann ma teraz US3, a więc podlega zasadzie "Look out Sir", bawicie się w jakieś jego zabezpieczanie (regeneracja, odporność na niemagiczne ataki, ward 2+ na ataki zasięgowe) czy sobie darujecie?
Czy w zwiazku z tym, że Slann ma teraz US3, a więc podlega zasadzie "Look out Sir", bawicie się w jakieś jego zabezpieczanie (regeneracja, odporność na niemagiczne ataki, ward 2+ na ataki zasięgowe) czy sobie darujecie?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Myślę podobnie, zawsze bym wystawiał Slanna w TG, więc moim zdaniem żadne dodatkowe zabezpieczenie nie jest mu już raczej niezbędne. Co innego oczywiście gdy Slann jest puszczony samopas, ale ja zdecydowanie preferuję go w TG.Karol J pisze:Ja mu nie daje żadnej ochrony jak stoi w TG - w starej edycji przeżywał na 2+ dzięki Plaque of Protection. Teraz przeżywa na 2+ dzięki look out seerowi czyli na 2+ tak czy siak jest wszystko ok.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Gralem teraz na turnieju na 2500 na slannie - powiem Wam szczerze , to juz nie ten slann , naprawde uwazam , ze obecnie srednio sie na nim gra - miscasty , brak posiadania tanich pociskow , brak +1 do casta i dispela no i jeszcze BP+R , ktore ogranicza nas do 12 PD. Wole wziac lorda klepacza i 2xenginy , ktore razem produkuja 8PD , wiec magia slaba nie jest.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Mimo wszystko jak dla mnie jest ok. Zauważcie, że skubaniec pełni kilka funkcji na raz, co w WFB jest rzadkie. Jest generałem (i to bardzo cennym, tylko on ma Ld9) i BSB, świetnie dopakowuje TG, a dodatkowo fajny z niego caddy Mam zamiar wystawiać go z jedną dyscypliną - MR(3) (by chronić TG), do tego oczywiście jako BSB (bez magicznego sztandaru lub z War Bannerem, TG będą mieli Sun Standard), a do tego kilka scrolli (ewentualnie także ten przedmiot konwertujący 2PD w 2DD, zapomniałem nazwy). Spełniając tyle funkcji, moim zdaniem, opłaca się. Co myślicie o tym co napisałem? Ma to sens czy głupoty piszę (jestem housegamerem i nie zdziwię się, jesli moje przemyślenia nie sprawdzą się w praktyce turniejowej )?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Jako caddy to troche za drogo to wychodzi razem z gwardia , ale nie myslalem nigdy o zabie w tych kategoriach. Dla mnie 2xenginy duzo bardziej sa obecnie uniwersalne od niego...
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Dla mnie jest tak uniwersalny, pełni tyle funkcji, że na pewno bedę go wystawiał w niemal każdej rozpie (powyżej 2000 punktów oczywiście), a Oldblooda przetestuję w dalszej kolejności. No i bez nigo TG nie mają racji bytu, a mam zamiar wystawiać TG i prawdopodobnie jeszcze 1 klocek Saurusów. W obawie przed miscastami nawet nie wiem, czy bedę nim czarował Ale ochronę antymagiczną może zapewnić wspaniale. Podsumujmy raz jeszcze: generał z Ld9, BSB, super caddy (może mieć nawet 4 dispel scrolle lub 3 dispel scrolle + Diadem of Power) i ugrywalniacz TG w jednym (bez niego są słabi jak za taką cenę, z nim są rewelacyjni). A więc ogólem 4 w 1 Daje TG MR(3). Do tego TG mają Sun Standard, a w pobliżu wesoło tupie sobie EotG dający im warda 5+ na ostrzał. Klocek nie do zdarciaZiemko pisze:Jako caddy to troche za drogo to wychodzi razem z gwardia , ale nie myslalem nigdy o zabie w tych kategoriach. Dla mnie 2xenginy duzo bardziej sa obecnie uniwersalne od niego...
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Ja od poczatku mowilem ze Slann to teraz dupa jest, ale ja go lubie i lubie TG wiec i tak bede nim gral.
Ogolnie teraz rzeczywiscie bardziej niz bycie magiem to spelnia funkcje centrum armii dajacym rozne bonusy - LD, BSB, stubborn i ItP dla TG itd itp. Ogolnie jak tak patrze to teraz oplaca sie brac praktycznie tylko metal i shadow, ewentualnie jak gramy z Demonami lub VC to Lighta
Ogolnie teraz rzeczywiscie bardziej niz bycie magiem to spelnia funkcje centrum armii dajacym rozne bonusy - LD, BSB, stubborn i ItP dla TG itd itp. Ogolnie jak tak patrze to teraz oplaca sie brac praktycznie tylko metal i shadow, ewentualnie jak gramy z Demonami lub VC to Lighta
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Taaaa, tylko że on może spełniać 1 z 4 wyżej wymienionych przeze mnie funkcji Slanna A i tak jest w tym gorszy, bo ma Ld8 i znacznie łatwiej go zabić niż Slanna w TGSlanesH pisze:Dla mnie duzo wiekszy potencjal i duzo mniejszy koszt to saurus z blade of realities na cold onie
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!