1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 139 Pts
Barding; Battle Standard; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
Doomfire Ring [30]
11 Crossbowmen @ 88 Pts
6 Knightly Orders @ 208 Pts
Standard; Musician;
Banner of Valour [30]
Preceptor
6 Knightly Orders @ 203 Pts
Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
Preceptor
8 Flagellant Warbands @ 90 Pts
Prophet of Doom
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician;
Outrider
Repeater Pistol
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 4+2boundy
Dispel Pool: 4+2 scrole
Models in Army: 48
Total Army Cost: 1650
myslałem przede szytkim nad zmianą dommfire ringa na zakaz latania lub lustro. co myślicie?
prosze o opinie
Imperium 1650
Napisz może jak zamierzasz tym grać. Moim zdaniem na ofens masz zbyt małą siłę przebicia, a na defens zbyt małą liczebność, a i strzelanie by wypadało wzmocnić.
Na Twoim miejscu poszedłbym w defens, bo łatwiej Ci się będzie grało. Starając się utrzymać trzon Twojej rozpiski, zamieniłbym:
kapitana, bitting blade, 6xKO, 6xKO, 8 Flagelantów, 11 crossbowmen
na:
2 x 10 crossbowmen, 6 x KO (tylko z muzykiem), 25 x swordsmen (FCG), 25 x flagellants
Reszta bez zmian.
Masz wówczas przyzwoity imperialny defensik z dwoma niezłymi (jak na Imperium) klockami piechoty, strzelaniem i wsparciem.
Gdyby jednak zaproponowane przeze mnie zmiany zbyt mocno odbiegały od Twojej wizji, pomyśl chociaż nad sensem tego BSB. I tak nie masz GS, więc nie widzę jego roli...
Pozdrawiam -ism
Na Twoim miejscu poszedłbym w defens, bo łatwiej Ci się będzie grało. Starając się utrzymać trzon Twojej rozpiski, zamieniłbym:
kapitana, bitting blade, 6xKO, 6xKO, 8 Flagelantów, 11 crossbowmen
na:
2 x 10 crossbowmen, 6 x KO (tylko z muzykiem), 25 x swordsmen (FCG), 25 x flagellants
Reszta bez zmian.
Masz wówczas przyzwoity imperialny defensik z dwoma niezłymi (jak na Imperium) klockami piechoty, strzelaniem i wsparciem.
Gdyby jednak zaproponowane przeze mnie zmiany zbyt mocno odbiegały od Twojej wizji, pomyśl chociaż nad sensem tego BSB. I tak nie masz GS, więc nie widzę jego roli...
Pozdrawiam -ism
capitan daje +1 cr , ma magiczne ataki i potrafi wiele wytrzymać i pozatym musze mieć jednego nieczarującego bohatera bo byłby 2 mag ,
pozatym według mnie rycerze potrafią przyjąć na klaty więcej niż swordmani ,biczowników tylu nie mam.
taktyka jest prosta: cannony starają sie ustrzelić maszyny przeciwnika zeby steam tank mogł sobie pochasać , kusze zmiatają fasty, biczownicy są żeby chwile coś przytrzymać. kawalerie zmiatają co sie da i przyjmują na siebie strzelanie a pistolierzy to najlepsza jednostka w imjperium i ch na nic nie zamienie
pozatym według mnie rycerze potrafią przyjąć na klaty więcej niż swordmani ,biczowników tylu nie mam.
taktyka jest prosta: cannony starają sie ustrzelić maszyny przeciwnika zeby steam tank mogł sobie pochasać , kusze zmiatają fasty, biczownicy są żeby chwile coś przytrzymać. kawalerie zmiatają co sie da i przyjmują na siebie strzelanie a pistolierzy to najlepsza jednostka w imjperium i ch na nic nie zamienie
capitan daje +1 cr , ma magiczne ataki i potrafi wiele wytrzymać i pozatym musze mieć jednego nieczarującego bohatera bo byłby 2 mag
Nie jest IMO wart swoich punktów, chyba że masz GS, lub dużo oddziałów piechoty. Czy jest wymóg posiadania 3 herosów, bo masz przecież jeszcze kapłana.
Nie sądzępozatym według mnie rycerze potrafią przyjąć na klaty więcej niż swordmani