Imperium 1650

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Imperium 1650

Post autor: olo1 »

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Captain @ 139 Pts
Barding; Battle Standard; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
Doomfire Ring [30]
11 Crossbowmen @ 88 Pts

6 Knightly Orders @ 208 Pts
Standard; Musician;
Banner of Valour [30]
Preceptor

6 Knightly Orders @ 203 Pts
Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
Preceptor

8 Flagellant Warbands @ 90 Pts
Prophet of Doom

1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts

5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician;
Outrider
Repeater Pistol


1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 4+2boundy

Dispel Pool: 4+2 scrole

Models in Army: 48


Total Army Cost: 1650

myslałem przede szytkim nad zmianą dommfire ringa na zakaz latania lub lustro. co myślicie?
prosze o opinie :)

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Napisz może jak zamierzasz tym grać. Moim zdaniem na ofens masz zbyt małą siłę przebicia, a na defens zbyt małą liczebność, a i strzelanie by wypadało wzmocnić.

Na Twoim miejscu poszedłbym w defens, bo łatwiej Ci się będzie grało. Starając się utrzymać trzon Twojej rozpiski, zamieniłbym:

kapitana, bitting blade, 6xKO, 6xKO, 8 Flagelantów, 11 crossbowmen

na:

2 x 10 crossbowmen, 6 x KO (tylko z muzykiem), 25 x swordsmen (FCG), 25 x flagellants

Reszta bez zmian.

Masz wówczas przyzwoity imperialny defensik z dwoma niezłymi (jak na Imperium) klockami piechoty, strzelaniem i wsparciem.

Gdyby jednak zaproponowane przeze mnie zmiany zbyt mocno odbiegały od Twojej wizji, pomyśl chociaż nad sensem tego BSB. I tak nie masz GS, więc nie widzę jego roli...
Pozdrawiam -ism

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

capitan daje +1 cr , ma magiczne ataki i potrafi wiele wytrzymać i pozatym musze mieć jednego nieczarującego bohatera bo byłby 2 mag ,
pozatym według mnie rycerze potrafią przyjąć na klaty więcej niż swordmani ,biczowników tylu nie mam.

taktyka jest prosta: cannony starają sie ustrzelić maszyny przeciwnika zeby steam tank mogł sobie pochasać , kusze zmiatają fasty, biczownicy są żeby chwile coś przytrzymać. kawalerie zmiatają co sie da i przyjmują na siebie strzelanie a pistolierzy to najlepsza jednostka w imjperium i ch na nic nie zamienie :D

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

capitan daje +1 cr , ma magiczne ataki i potrafi wiele wytrzymać i pozatym musze mieć jednego nieczarującego bohatera bo byłby 2 mag


Nie jest IMO wart swoich punktów, chyba że masz GS, lub dużo oddziałów piechoty. Czy jest wymóg posiadania 3 herosów, bo masz przecież jeszcze kapłana.
pozatym według mnie rycerze potrafią przyjąć na klaty więcej niż swordmani
Nie sądzę :)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

A niech gra chłopak czym chce i tak jeśli chodzi o Empire to pewnie będą królowały defensy na Koziołku- nie dajmy się zwariować.

A pistolierzy to najlepsza jednostka Empire -zaraz po Outriderach :D

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

co do swordmanów: grałem nimi na początku mojej przygody z batllem i driady mi ich przepychały i mam do nich uraz :D
a do kawalerii mam zaufanie (nawet dragon ogry sie od niej odbijały) :twisted:

ODPOWIEDZ