LIGA Warhammera Fantsy Battle na 1650
Witam.
1. tak runda będzie trwać 3 tyg. z powodu remontu.
2. Przeciwnika do rundy 3 poznacie po 7- mym marca
3. Par do rundy 3 jeszcze nie ma a wyniku można podejrzeć u nas w sklepie, a jak się remont skończy to wrzucę i będę aktualizował punktację graczy.
Wielkie sorki za utrudnienia.
pozdrawiam, Mati.
1. tak runda będzie trwać 3 tyg. z powodu remontu.
2. Przeciwnika do rundy 3 poznacie po 7- mym marca
3. Par do rundy 3 jeszcze nie ma a wyniku można podejrzeć u nas w sklepie, a jak się remont skończy to wrzucę i będę aktualizował punktację graczy.
Wielkie sorki za utrudnienia.
pozdrawiam, Mati.
Witam.
Ogłaszam paring do rundy 3.
Damian vs. Kielon
Tomek Tutaj vs. Slanesh
P. Syciński vs. Pedros
K. Falkowski vs. Norbert Danielewski
Fikol vs Zimny
scenariusz do rundy 3:
3) Wichry magii: po stole wędrują(pojawiają się raz w jednym raz w drugim miejscu) dwa koła o średnicy 5”, są to manifestujące się zaburzenia siły magicznej poruszające się 3K6+kość kierunkowa, jeśli wypadnie „trafienie” to magiczny wicher znika na jedną turę. Wicher zaczyna grę ze środkiem oddalonym o 24” od dłuższej krawędzi i o 20 cali od krótszej. Jeśli wicher wyjdzie poza stół należy go w następnej rundzie ruszyć z punktu startowego. Ruch wichrów magii wykonuje się przed rozpoczęciem kolejnej rundy (każdy z graczy odpowiada za jeden wicher).
- jeśli w wichrze znajdą się jakieś magiczne przedmioty(model z magicznymi przedmiotami musi fizycznie znaleźć się w wichrze, jeśli nie jest całkowicie w wichrze to efekty następują na 4+) to za każdy należy rzucić kością K6, na 1- przedmiot nie działa w ogóle w tej turze, 2-5- nic się nie dzieje, 6- przedmiot zostaje naprawiony/odnowiony (przedmiotów „one use only” można użyć jeszcze raz, np. dispel scroll)
- magowie w wichrze otrzymują dodatkową jedną kość do rzucania czarów i do ich rozpraszania, jednak na jakimkolwiek dublecie mają miss cast i miss dispel ( jeśli gracz rzuci irresistible force to najpierw jest IF-ka a potem miss cast)
- zwyczajne jednostki/bohaterowie niebędący magami będąc w wichrze otrzymują magiczną ochronę na 5+, a jeśli posiadali już jakąś magiczną ochronę to otrzymują +1 do tej ochrony jednak, jeśli jej nie zdadzą to otrzymują trafienie z siłą 2, od którego nie przysługuje ochrona magiczna (straty przez to spowodowane nie powodują paniki)
- pod koniec gry gracze otrzymują po jednym dużym punkcie za każdego maga, który znajduje się w wichrze.
Ogłaszam paring do rundy 3.
Damian vs. Kielon
Tomek Tutaj vs. Slanesh
P. Syciński vs. Pedros
K. Falkowski vs. Norbert Danielewski
Fikol vs Zimny
scenariusz do rundy 3:
3) Wichry magii: po stole wędrują(pojawiają się raz w jednym raz w drugim miejscu) dwa koła o średnicy 5”, są to manifestujące się zaburzenia siły magicznej poruszające się 3K6+kość kierunkowa, jeśli wypadnie „trafienie” to magiczny wicher znika na jedną turę. Wicher zaczyna grę ze środkiem oddalonym o 24” od dłuższej krawędzi i o 20 cali od krótszej. Jeśli wicher wyjdzie poza stół należy go w następnej rundzie ruszyć z punktu startowego. Ruch wichrów magii wykonuje się przed rozpoczęciem kolejnej rundy (każdy z graczy odpowiada za jeden wicher).
- jeśli w wichrze znajdą się jakieś magiczne przedmioty(model z magicznymi przedmiotami musi fizycznie znaleźć się w wichrze, jeśli nie jest całkowicie w wichrze to efekty następują na 4+) to za każdy należy rzucić kością K6, na 1- przedmiot nie działa w ogóle w tej turze, 2-5- nic się nie dzieje, 6- przedmiot zostaje naprawiony/odnowiony (przedmiotów „one use only” można użyć jeszcze raz, np. dispel scroll)
- magowie w wichrze otrzymują dodatkową jedną kość do rzucania czarów i do ich rozpraszania, jednak na jakimkolwiek dublecie mają miss cast i miss dispel ( jeśli gracz rzuci irresistible force to najpierw jest IF-ka a potem miss cast)
- zwyczajne jednostki/bohaterowie niebędący magami będąc w wichrze otrzymują magiczną ochronę na 5+, a jeśli posiadali już jakąś magiczną ochronę to otrzymują +1 do tej ochrony jednak, jeśli jej nie zdadzą to otrzymują trafienie z siłą 2, od którego nie przysługuje ochrona magiczna (straty przez to spowodowane nie powodują paniki)
- pod koniec gry gracze otrzymują po jednym dużym punkcie za każdego maga, który znajduje się w wichrze.
Witam.
Ogłaszam paring do ostatniej rundy naszej ligi wraz z nowym scenariuszem.
Tomek Tutaj vs Kielon
Norbert Danielewski vs Pedros
Fikol vs Slanesh
Damian vs Zimny
P. Syciński vs Kuba Falkowski
Scenariusz:
Wojna królów: Generałowie każdej z armii, i oddziały w których się aktualnie znajdują nienawidzą generała przeciwnika oraz oddziału w którym wrogi generał się aktualnie znajduje z racji czego uzyskują przerzuty na trafienie w pierwszej rundzie walki z odziałem generała wroga, jeśli natomiast generał/ oddział już posiada nienawiść to może przerzucać trafienia w każdej rundzie. Jeśli dojdzie do starcia oddziałów z generałami to generałowie muszą wybrać pojedynek, jeśli to nie możliwe to należy w najbliższej turze przemieścić generałów tak, aby było to możliwe( musi to zrobić pierwszy z graczy, który będzie miał taką możliwość). W tym scenariuszu liczy się tylko „prawdziwa walka” tak, więc za zabicie wrogiego generała w pojedynku jest 100 małych i 2 duże punkty. Za „zagonienie” ani za „złamanie” generała wroga nie ma żadnych punktów dodatkowych (jedyna możliwość ich zdobycia to pojedynek) poza tymi, które będą za „zagoniony”/ „złamany” odział w którym ów generał się znajdował.
Wszystkim uczestnikom ligi życzę powodzenia w ostatnich bitwach.
Pozdrawiam, Mati.
Ogłaszam paring do ostatniej rundy naszej ligi wraz z nowym scenariuszem.
Tomek Tutaj vs Kielon
Norbert Danielewski vs Pedros
Fikol vs Slanesh
Damian vs Zimny
P. Syciński vs Kuba Falkowski
Scenariusz:
Wojna królów: Generałowie każdej z armii, i oddziały w których się aktualnie znajdują nienawidzą generała przeciwnika oraz oddziału w którym wrogi generał się aktualnie znajduje z racji czego uzyskują przerzuty na trafienie w pierwszej rundzie walki z odziałem generała wroga, jeśli natomiast generał/ oddział już posiada nienawiść to może przerzucać trafienia w każdej rundzie. Jeśli dojdzie do starcia oddziałów z generałami to generałowie muszą wybrać pojedynek, jeśli to nie możliwe to należy w najbliższej turze przemieścić generałów tak, aby było to możliwe( musi to zrobić pierwszy z graczy, który będzie miał taką możliwość). W tym scenariuszu liczy się tylko „prawdziwa walka” tak, więc za zabicie wrogiego generała w pojedynku jest 100 małych i 2 duże punkty. Za „zagonienie” ani za „złamanie” generała wroga nie ma żadnych punktów dodatkowych (jedyna możliwość ich zdobycia to pojedynek) poza tymi, które będą za „zagoniony”/ „złamany” odział w którym ów generał się znajdował.
Wszystkim uczestnikom ligi życzę powodzenia w ostatnich bitwach.
Pozdrawiam, Mati.
Witam.
Nasza liga oficjalnie dobiegła końca, aponiżej miejsca, które zajeliście.
1. "Kielon"
2. Norbert Danieewski
3. Kuba Falkowski
4. Tomek Tutaj
5. "Fikol'
6. Damian
7. "Pedros"
8. "Slanesh"
9. Paweł Syciński
10. "Zimny"
Dziuekuję wszystkim uczestnikom za udzaił w lidze.
Pozdrawiam, Mati.
Nasza liga oficjalnie dobiegła końca, aponiżej miejsca, które zajeliście.
1. "Kielon"
2. Norbert Danieewski
3. Kuba Falkowski
4. Tomek Tutaj
5. "Fikol'
6. Damian
7. "Pedros"
8. "Slanesh"
9. Paweł Syciński
10. "Zimny"
Dziuekuję wszystkim uczestnikom za udzaił w lidze.
Pozdrawiam, Mati.
Witam.
To ponownie ja.
W ramach wprowadzenia wyników do Polskiej Ligi WFB proszę serdecznie graczy o podanie ID oraz imienia i nazwiska z rankingu na maila M.Podgorski@aster.pl, a jeśli ktoś nie ma ID to proszę o samo imię i nazwisko.
Pozdrawiam, Mati.
To ponownie ja.
W ramach wprowadzenia wyników do Polskiej Ligi WFB proszę serdecznie graczy o podanie ID oraz imienia i nazwiska z rankingu na maila M.Podgorski@aster.pl, a jeśli ktoś nie ma ID to proszę o samo imię i nazwisko.
Pozdrawiam, Mati.
WItam,
Bez absolutnie żadnych prentensji... ale przegrałem dwa spotkania (na szczęście z kielonem i Norbertem czyli 1 i 2) a pozostałe gry miałem nierozegrane... Masakra. jak na pierwszy turniej ligowy czuje się nieusatysfakcjonowany i zająłem 5 miejsce... qrde, czy takie turnieje gdzie sie gra 1 w tygodniu się udają? Koncepcja mi się podoba ale egzekucja/motywacja coś szfankuje...
No nic, dzięki za turniej, mam niedosyt ale sam turniej fajnie zorganizowany, scenariusze, elastyczność (gra rozegrana pomimo remontu) itd , i gratulacje dla podium
Bez absolutnie żadnych prentensji... ale przegrałem dwa spotkania (na szczęście z kielonem i Norbertem czyli 1 i 2) a pozostałe gry miałem nierozegrane... Masakra. jak na pierwszy turniej ligowy czuje się nieusatysfakcjonowany i zająłem 5 miejsce... qrde, czy takie turnieje gdzie sie gra 1 w tygodniu się udają? Koncepcja mi się podoba ale egzekucja/motywacja coś szfankuje...
No nic, dzięki za turniej, mam niedosyt ale sam turniej fajnie zorganizowany, scenariusze, elastyczność (gra rozegrana pomimo remontu) itd , i gratulacje dla podium