1 Vampire
General; Magic Level 1; Heavy armour; Shield
Dark Acolyte
Avatar of Death
Enchanted Shield
Helm of Commandment
1 Vampire
Magic Level 1
Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Summon Ghouls [15]
19 Crypt Ghouls
1 Ghast
19 Crypt Ghouls
1 Ghast
11 Crypt Ghouls
1 Ghast
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
4 Fell Bats
4 Fell Bats
19 Grave Guard
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Crypt Keeper
5 Cairn Wraiths
1 Banshee
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 94
VC Składane z figasów które mam pomalowane i poskładanie. Co o tym myślicie da rady pograć ( mam nadzieje nie dostawać masek cały czas)
VC 1650 4fun ( to co mam wystawiam )
Dla klimatu brakuje jeszcze zombi i szkieletów ( tych pierwszych nie mam a szkielety nie pomalowane, a czsu nie ma )
Co do DS to musiałbym wywalić hełm albo księgę więc wole zaryzykować grę bez większej obrony magicznej (Cairn Wraiths i Banshee muszą liczyć na farta i wejść szybko w CC)
Co do DS to musiałbym wywalić hełm albo księgę więc wole zaryzykować grę bez większej obrony magicznej (Cairn Wraiths i Banshee muszą liczyć na farta i wejść szybko w CC)
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Wiedzę, że dyskusja nie wyjaśniła Ci wystarczająco jasno, że nie możesz tak zrobić w walce. Jak zadeklarujesz dwuręka ESh działa tylko na strzelanie - nie w combacie.Drwal pisze:Nie lepiej dać generałowi GW z tego avatara? Przecież i tak można mieć i GW i enchanted shield, a HW ma sie zawsze. W razie potrzeby save'a uzywasz hw a jak np czolg to gw
Tak na moje oko to rozpa ok. Wampiry przyzwoicie zlozone. Aczkolwiek jesli juz grasz na magii to ja bym wolal wywalic helm a wrzucic 3 wampira. 8-9 kostek + bound to jest juz cos na te punkty. No i dwa scrole by byly, zwlaszcza ze uzywasz wraithow ktore sa bardzo podatne na magie. Osobiscie wyrzucilbym jeden oddzial nietoperzy a jedne duze ghule wystawil jako 10 z mysla o wskrzeszaniu z summona, wtedy sa punkty na 3 wampira. A tak to nie ma sie czego przyczepic, rozpa dosyc solidna. Ewentualnie mozna pomyslec nad ghoulkinem jesli juz tyle ghuli masz. Aha i jesli nie musisz to nigdy nie wyrzucaj czempionow, w tej armii sa naprawde wazni, zwlaszcza ze w tej edycji mozna ich wskrzesic.
3 Wampir odpada to rospa na Koziołka a tam jest ograniczenie co do lv magi. Hełm dość ładnie działa na oddziałach. Nie ma to jak ws 6 taki klocuszek ghuli. Wbiłem sie w bok BG po czym dostał szarże w tył od Hydry przetrzymał dzięki kaskowi 4 rundy walki ( przez dwie kolejki magi udało sie ożywić może z max 8 ghuli )
No mi się wydaje, że ostatnia dyskusja wszystko wyjaśniła :4 karabiny pisze:Wiedzę, że dyskusja nie wyjaśniła Ci wystarczająco jasno, że nie możesz tak zrobić w walce. Jak zadeklarujesz dwuręka ESh działa tylko na strzelanie - nie w combacie.Drwal pisze:Nie lepiej dać generałowi GW z tego avatara? Przecież i tak można mieć i GW i enchanted shield, a HW ma sie zawsze. W razie potrzeby save'a uzywasz hw a jak np czolg to gw
Barb @ 3 różne opcje uzbrojenia do wyboru.
Cytat: @bless
A) posiadacz mocy Avatar of Death ma na sobie ciężką zbroję i do wyboru (i o tym decyduje w momencie skladania rozpiski, nie przed poszczegolnymi bitwami): albo dwuraka, albo tarcze, albo dodatkową broń.
B) ponieważ każdy wampir ma prawo kupic sobie magiczną zbroję, może to także zrobić wampir z mocą Avatar of Death (i dwurakiem). Magiczna zbroją może być Entchanted Shield. Przed walką wampir decyduje, czy używa dwuraka, czy tarczy. W zależnosci od dokonanego wyboru uzyskuje wówczas bonusy z jednej, bądź drugiej opcji.
Jak Bless napisał.
Źródło http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=12836&start=20
Chyba, że ja czegoś już nie rozumiem ale to mi dokładnie wyjaśnia, że jest tak jak sądziłem