VC 1650 4fun ( to co mam wystawiam )

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Art
Wałkarz
Posty: 50

VC 1650 4fun ( to co mam wystawiam )

Post autor: Art »

1 Vampire
General; Magic Level 1; Heavy armour; Shield
Dark Acolyte
Avatar of Death
Enchanted Shield
Helm of Commandment

1 Vampire
Magic Level 1
Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Summon Ghouls [15]

19 Crypt Ghouls
1 Ghast

19 Crypt Ghouls
1 Ghast

11 Crypt Ghouls
1 Ghast

5 Dire Wolves
5 Dire Wolves

4 Fell Bats
4 Fell Bats

19 Grave Guard
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Crypt Keeper

5 Cairn Wraiths
1 Banshee

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 94


VC Składane z figasów które mam pomalowane i poskładanie. Co o tym myślicie da rady pograć ( mam nadzieje nie dostawać masek cały czas)

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Trzyma klimat !
Od razu przychodzą mi na myśl klocki eternal guardów i rat ogry.

ps: przydał by sie jeden scroll

Art
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: Art »

Dla klimatu brakuje jeszcze zombi i szkieletów ( tych pierwszych nie mam a szkielety nie pomalowane, a czsu nie ma )
Co do DS to musiałbym wywalić hełm albo księgę więc wole zaryzykować grę bez większej obrony magicznej (Cairn Wraiths i Banshee muszą liczyć na farta i wejść szybko w CC)

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

możesz wywalic chempa z 20 i czempa oraz ghula z 11 . bedzie na scrolla.

Nie wolisz dopakowac wampirow kosztem jakiegos odzialu ?

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Nie lepiej dać generałowi GW z tego avatara? Przecież i tak można mieć i GW i enchanted shield, a HW ma sie zawsze. :D W razie potrzeby save'a uzywasz hw a jak np czolg to gw

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

Drwal pisze:Nie lepiej dać generałowi GW z tego avatara? Przecież i tak można mieć i GW i enchanted shield, a HW ma sie zawsze. :D W razie potrzeby save'a uzywasz hw a jak np czolg to gw
Wiedzę, że dyskusja nie wyjaśniła Ci wystarczająco jasno, że nie możesz tak zrobić w walce. Jak zadeklarujesz dwuręka ESh działa tylko na strzelanie - nie w combacie.

Awatar użytkownika
Oskar
Wodzirej
Posty: 681
Lokalizacja: Kraków / Żabiniec Imperium Zła

Post autor: Oskar »

Też jade podobną rozpą for fun vampów na Lublin i mam zamiar sie dobrze bawić :P
Tylko jednak scrolle sie przydają ;)
Beka na maxa

Art
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: Art »

Ryzyk Fizyk :)
Zobaczymy może przeciwnicy nie będą super czarować

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Tak na moje oko to rozpa ok. Wampiry przyzwoicie zlozone. Aczkolwiek jesli juz grasz na magii to ja bym wolal wywalic helm a wrzucic 3 wampira. 8-9 kostek + bound to jest juz cos na te punkty. No i dwa scrole by byly, zwlaszcza ze uzywasz wraithow ktore sa bardzo podatne na magie. Osobiscie wyrzucilbym jeden oddzial nietoperzy a jedne duze ghule wystawil jako 10 z mysla o wskrzeszaniu z summona, wtedy sa punkty na 3 wampira. A tak to nie ma sie czego przyczepic, rozpa dosyc solidna. Ewentualnie mozna pomyslec nad ghoulkinem jesli juz tyle ghuli masz. Aha i jesli nie musisz to nigdy nie wyrzucaj czempionow, w tej armii sa naprawde wazni, zwlaszcza ze w tej edycji mozna ich wskrzesic.

Art
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: Art »

3 Wampir odpada to rospa na Koziołka a tam jest ograniczenie co do lv magi. Hełm dość ładnie działa na oddziałach. Nie ma to jak ws 6 taki klocuszek ghuli. Wbiłem sie w bok BG po czym dostał szarże w tył od Hydry przetrzymał dzięki kaskowi 4 rundy walki ( przez dwie kolejki magi udało sie ożywić może z max 8 ghuli ) :D

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

4 karabiny pisze:
Drwal pisze:Nie lepiej dać generałowi GW z tego avatara? Przecież i tak można mieć i GW i enchanted shield, a HW ma sie zawsze. :D W razie potrzeby save'a uzywasz hw a jak np czolg to gw
Wiedzę, że dyskusja nie wyjaśniła Ci wystarczająco jasno, że nie możesz tak zrobić w walce. Jak zadeklarujesz dwuręka ESh działa tylko na strzelanie - nie w combacie.
No mi się wydaje, że ostatnia dyskusja wszystko wyjaśniła :

Barb @ 3 różne opcje uzbrojenia do wyboru.

Cytat: @bless

A) posiadacz mocy Avatar of Death ma na sobie ciężką zbroję i do wyboru (i o tym decyduje w momencie skladania rozpiski, nie przed poszczegolnymi bitwami): albo dwuraka, albo tarcze, albo dodatkową broń.

B) ponieważ każdy wampir ma prawo kupic sobie magiczną zbroję, może to także zrobić wampir z mocą Avatar of Death (i dwurakiem). Magiczna zbroją może być Entchanted Shield. Przed walką wampir decyduje, czy używa dwuraka, czy tarczy. W zależnosci od dokonanego wyboru uzyskuje wówczas bonusy z jednej, bądź drugiej opcji.


Jak Bless napisał.


Źródło http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=12836&start=20

Chyba, że ja czegoś już nie rozumiem ale to mi dokładnie wyjaśnia, że jest tak jak sądziłem

ODPOWIEDZ