Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.
No własnie, wysysa czołg ? teoretycznie na czołg nie działą efekt który nie ma siły i hitów ale jak to jest ze wspomnianym czarem?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Rakso grałem z Tobą kiedyś(?) bo poprzedni panowie chyba mają po grach ze mną jakieś kompleksy;) rozumiem że otwarte olanie zasady jest prawie tak fajne jak "wyrównanie" za pomocą formatu restricted? To że pewna grupa ludzi wykorzystała sytuacje z demonami i vampirami zeby wymazać część swoich kompleksów to jedno ale zachowywanie sie jak dzieci to co innego;)
NIe wiem jak u Ciebie z myśleniem ale tak świadectwo nie najlepsze dajesz;) No offence.. może jeszcze niedługo każą myślec podczas bitwy.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
hehe... spoko loko... z myśleniem bywa różnie, wiadomo
Czy graliśmy kiedyś? hmm... tego nie jestem w stanie powiedziec. Chodziło mi o biadolenie na "złego Polhammera co zdupił Imperium bo na dwóch czołgach już grac nie można a przecież tylko to ma jakiś sens", bo to można było wyczytac z Twojego posta.
A po pierwsze powinniśmy się wszyscy jednak z tego Polhammera cieszyc jak głupi, bo gdyby nie on to turnieje w Polsce nie miałyby sensu i racji bytu i jeździliby na nie tylko gracze Demonów, VC czy tak jak w tym wypadku Imperium na dwóch czołgach.
Po drugie ten podły, zły Polhammer sprawia, że jednak ludzie (niektórzy) bardziej kombinują przy rozpach przez co jest nieco mniej tak znienawidzonych przeze mnie scheatycznych rozp turniejowych (chociaż tego się chyba nigdy nie wyeliminuje).
Poza tym sam napisałeś, że na czołg nie działają czary nie posiadające siły i hitów. Przy tym czarze losujesz jedno i drugie więc zarówno Siła jak i Hity są. A wyparowanie jest jakby dodatkowym skutkiem więc według wszelkich zasad czołg robi "papa".
Pozdro
Czy graliśmy kiedyś? hmm... tego nie jestem w stanie powiedziec. Chodziło mi o biadolenie na "złego Polhammera co zdupił Imperium bo na dwóch czołgach już grac nie można a przecież tylko to ma jakiś sens", bo to można było wyczytac z Twojego posta.
A po pierwsze powinniśmy się wszyscy jednak z tego Polhammera cieszyc jak głupi, bo gdyby nie on to turnieje w Polsce nie miałyby sensu i racji bytu i jeździliby na nie tylko gracze Demonów, VC czy tak jak w tym wypadku Imperium na dwóch czołgach.
Po drugie ten podły, zły Polhammer sprawia, że jednak ludzie (niektórzy) bardziej kombinują przy rozpach przez co jest nieco mniej tak znienawidzonych przeze mnie scheatycznych rozp turniejowych (chociaż tego się chyba nigdy nie wyeliminuje).
Poza tym sam napisałeś, że na czołg nie działają czary nie posiadające siły i hitów. Przy tym czarze losujesz jedno i drugie więc zarówno Siła jak i Hity są. A wyparowanie jest jakby dodatkowym skutkiem więc według wszelkich zasad czołg robi "papa".
Pozdro
To niemal socjointeresujące. Gdzie ja napisałem ze tylko tak mozna grac? Ja sie ciesze z BP , a nawet restricted ale jawne naginanie zasad jak sie tylko da to juz przegiecie. I mowienie ze teraz nie bedzie standardow jest bzdurą bo są i będą;);) Określenie Polhammer rezerwuję dla swoistego kolesiostwa i naginania zasad jak sie da używając wymówek;) miano obciąć Demony i VC bo destabilizowały grę a nagięto mimo wszystko całą mase rzeczy przy których wielu graczy wściekle biło łapkami w stół mówiąc jednocześnie "nie umiem! nie umiem!" nawet jak grali dajmy na to przegiętymi Skavenami;)Czy graliśmy kiedyś? hmm... tego nie jestem w stanie powiedziec. Chodziło mi o biadolenie na "złego Polhammera co zdupił Imperium bo na dwóch czołgach już grac nie można a przecież tylko to ma jakiś sens", bo to można było wyczytac z Twojego posta.
I wg zasad jak juz napisałem wszystkie efekty które nie mają siły i hitów nie działają wiec jesli "wyparowanie" nie zadaje 10 hitów raniących automatycznie to nie działa
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
oj i tak czołgi na nowe armie nie dają już rady....
max siła jest zawsze 10 wiec byłoby tak własnie traktowane. A nie że jak inne czary mające np hity i dodatkowe efekty( dzieli się i zostają hity a efekt dodatkowy jest ignorowany) to juz byc tak nie moze?
No ale o czym my tu skoro logiczne uzasadnienie zasady jest poniżej LS;)
No ale o czym my tu skoro logiczne uzasadnienie zasady jest poniżej LS;)
Nie rozumiem, narzekasz na polhammera i sam go teraz proponujesz, bo jest to ewidentna ingerencja w zasadę działania czaru.Rzymek pisze:max siła jest zawsze 10 wiec byłoby tak własnie traktowane. A nie że jak inne czary mające np hity i dodatkowe efekty( dzieli się i zostają hity a efekt dodatkowy jest ignorowany) to juz byc tak nie moze?
No ale o czym my tu skoro logiczne uzasadnienie zasady jest poniżej LS;)
nie jest ewidętna bo efekt czaru przy rzucie na siłę 2-10 jest logiczny ale efekt czaru na 11/12 nie ma ani siły ani zadawanych hitów wiec tak na prawdę w ogóle nie powinien działac na czołg. Wiec proponując ustalenie siły 10 to tak jakbym bił się sam bo faktycznie nie byłoby to zgodne z zasadą ...good point;) ale uściślenia po to są zeby wyrównać zasade a nie ja całkowicie naginać...zgaduje ze dlatego nazywają się uściśleniami a nie interpretacjami;)
Cóż... mam odmienne zdanie ^^
Rozumiem o co ci chodzi, to co odpowiem będzie okrutne, ale takie jest życie. Też mam kilka "ale" odnośnie niektórych uściśleń, lecz tak jak w tym wypadku są to kwestie na tyle sporne, że nie zadowoli się wszystkich.
Podziękowania dla GW za dobrą robotę : )
Rozumiem o co ci chodzi, to co odpowiem będzie okrutne, ale takie jest życie. Też mam kilka "ale" odnośnie niektórych uściśleń, lecz tak jak w tym wypadku są to kwestie na tyle sporne, że nie zadowoli się wszystkich.
Podziękowania dla GW za dobrą robotę : )