Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Infernal GateWay a Czołg na 11/12 siły.

Post autor: Rzymek »

No własnie, wysysa czołg ? teoretycznie na czołg nie działą efekt który nie ma siły i hitów ale jak to jest ze wspomnianym czarem?

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

ale to ma hity :D z siła 11- 12

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Dokładnie - wessanie czołgu to dodatkowy efekt do hitów i w związku z tym, że czar ma siłę to działa ^^

Awatar użytkownika
Mauler
Wodzirej
Posty: 734

Post autor: Mauler »

... bo niby czemu nie? czołg to "jednostka" zgodnie z zasadami gry.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

no dobra sam sobie odpowiedziałem i pomimo waszych zapewnien w ksiazce jest napisane wyraźnie all other spell efects are ignored

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

masz to w uscisleniach
h) Czar numer 6 z Lore of Tzeentch (infernal gateway) działa na czołg (niszczy go) jeśli
na siłę wypadnie 11 lub 12.
pzdr

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Nice....najpierw zdupic armie Restrictedem a potem dowalać jeszcze co sie da...Polhammer


Thurion THX
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, o 22:22 przez Rzymek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

no bo 4x4x2 to najlepsze co mozna wycisnąć z imperium, nie?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie martw się, ktoś Cię na pewno przytuli.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Rzymek jak Ty biedny bez dwóch czołgów grasz? Tak Ci armie zdupili... jak mogli?!... to może na demony czas? a nie... ten wstrętny Polhammer zdupił też demony... teraz są takie słabe, takie słabe... może jeszcze niedługo każą myślec podczas bitwy... też coś...

No offence ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Rakso grałem z Tobą kiedyś(?) bo poprzedni panowie chyba mają po grach ze mną jakieś kompleksy;) rozumiem że otwarte olanie zasady jest prawie tak fajne jak "wyrównanie" za pomocą formatu restricted? To że pewna grupa ludzi wykorzystała sytuacje z demonami i vampirami zeby wymazać część swoich kompleksów to jedno ale zachowywanie sie jak dzieci to co innego;)
.. może jeszcze niedługo każą myślec podczas bitwy.
NIe wiem jak u Ciebie z myśleniem ale tak świadectwo nie najlepsze dajesz;) No offence ;)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

hehe... spoko loko... z myśleniem bywa różnie, wiadomo ;)

Czy graliśmy kiedyś? hmm... tego nie jestem w stanie powiedziec. Chodziło mi o biadolenie na "złego Polhammera co zdupił Imperium bo na dwóch czołgach już grac nie można a przecież tylko to ma jakiś sens", bo to można było wyczytac z Twojego posta.

A po pierwsze powinniśmy się wszyscy jednak z tego Polhammera cieszyc jak głupi, bo gdyby nie on to turnieje w Polsce nie miałyby sensu i racji bytu i jeździliby na nie tylko gracze Demonów, VC czy tak jak w tym wypadku Imperium na dwóch czołgach.
Po drugie ten podły, zły Polhammer sprawia, że jednak ludzie (niektórzy) bardziej kombinują przy rozpach przez co jest nieco mniej tak znienawidzonych przeze mnie scheatycznych rozp turniejowych (chociaż tego się chyba nigdy nie wyeliminuje).

Poza tym sam napisałeś, że na czołg nie działają czary nie posiadające siły i hitów. Przy tym czarze losujesz jedno i drugie więc zarówno Siła jak i Hity są. A wyparowanie jest jakby dodatkowym skutkiem więc według wszelkich zasad czołg robi "papa".

Pozdro :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Czy graliśmy kiedyś? hmm... tego nie jestem w stanie powiedziec. Chodziło mi o biadolenie na "złego Polhammera co zdupił Imperium bo na dwóch czołgach już grac nie można a przecież tylko to ma jakiś sens", bo to można było wyczytac z Twojego posta.
To niemal socjointeresujące. Gdzie ja napisałem ze tylko tak mozna grac? Ja sie ciesze z BP , a nawet restricted ale jawne naginanie zasad jak sie tylko da to juz przegiecie. I mowienie ze teraz nie bedzie standardow jest bzdurą bo są i będą;);) Określenie Polhammer rezerwuję dla swoistego kolesiostwa i naginania zasad jak sie da używając wymówek;) miano obciąć Demony i VC bo destabilizowały grę a nagięto mimo wszystko całą mase rzeczy przy których wielu graczy wściekle biło łapkami w stół mówiąc jednocześnie "nie umiem! nie umiem!" nawet jak grali dajmy na to przegiętymi Skavenami;)

I wg zasad jak juz napisałem wszystkie efekty które nie mają siły i hitów nie działają wiec jesli "wyparowanie" nie zadaje 10 hitów raniących automatycznie to nie działa ;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

To chyba kwestia uproszczenia, bo wdg tego co piszesz trzeba byłoby się zgodzić na 2d6 hitów z s 11 lub 12... Nie wiem co jest bardziej dziwaczne i wypacza zasady.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

oj i tak czołgi na nowe armie nie dają już rady....

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

max siła jest zawsze 10 wiec byłoby tak własnie traktowane. A nie że jak inne czary mające np hity i dodatkowe efekty( dzieli się i zostają hity a efekt dodatkowy jest ignorowany) to juz byc tak nie moze?
No ale o czym my tu skoro logiczne uzasadnienie zasady jest poniżej LS;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Rzymek pisze:max siła jest zawsze 10 wiec byłoby tak własnie traktowane. A nie że jak inne czary mające np hity i dodatkowe efekty( dzieli się i zostają hity a efekt dodatkowy jest ignorowany) to juz byc tak nie moze?
No ale o czym my tu skoro logiczne uzasadnienie zasady jest poniżej LS;)
Nie rozumiem, narzekasz na polhammera i sam go teraz proponujesz, bo jest to ewidentna ingerencja w zasadę działania czaru.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

nie jest ewidętna bo efekt czaru przy rzucie na siłę 2-10 jest logiczny ale efekt czaru na 11/12 nie ma ani siły ani zadawanych hitów wiec tak na prawdę w ogóle nie powinien działac na czołg. Wiec proponując ustalenie siły 10 to tak jakbym bił się sam bo faktycznie nie byłoby to zgodne z zasadą ...good point;) ale uściślenia po to są zeby wyrównać zasade a nie ja całkowicie naginać...zgaduje ze dlatego nazywają się uściśleniami a nie interpretacjami;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Cóż... mam odmienne zdanie ^^
Rozumiem o co ci chodzi, to co odpowiem będzie okrutne, ale takie jest życie. Też mam kilka "ale" odnośnie niektórych uściśleń, lecz tak jak w tym wypadku są to kwestie na tyle sporne, że nie zadowoli się wszystkich.

Podziękowania dla GW za dobrą robotę : )

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

gdzie jest napisane że s10 to maksymalna siła ? nie ma . wymyśliłeś to : P ergo tworzysz polhammera :)

ODPOWIEDZ