Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja dzisiaj na szybko sklecalem, doslownie na kolanie armijke na DE, bo kolezka do mnie do firmy wpadl i rozstawialismy stolik na zapleczu ;)
ustwilem sie wybitnie defensywnie, na 3 dziala i 10 IC, do tego 2 x 10 handow, 14 flagusi 2x7, altarek, 2xmag 2lvl i cpt na pegaziku plus 4 iron gutsi i ST. dalem rade, np denerwujacy przeciwnika czolg, ktory zostal na koniec z 1Wo, a sam sobie na dzien dobry walnal w czolo 2wo po misku, calosc wyniku zrobily mi dziala, zdejmujac hydranta w 1 runde, 1 bolca, chariot i strzelajac hasajacej magusce w czolo ;) do tego gutsi, ktorzy sami trzymali lewa flanke przez 5 tur ;) bylo smiesznie, ale szybka rozpa to lekka niewiadoma :)
Obrazek

mart2in
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Katowice - Centrum

Post autor: mart2in »

co do tej rozpiski na kapłanach - ja osobiście często gram z o&g na takie punkty i powiem ci że jakos tego nie widze - masz tylko ten czołg i kawalerie a co z flankami, no nie mówiac o centrum!!!

Jeżeli o&g bedą miały ten czar popychający to za szybko do ciebie dojdą i nie zdąrzysz sobie postrzelac!!!

Magowie w tak dużym oddziale piechoty to porażka - szkoda ich bo to bedzie na pewno jeden z głównym celów ataku bo w ww sobie nie poczarują.

Nie mówiąc o tym że przy takiej ilości oddziałó przeciwnik może szybko przedżeć się na tyły i ci wytłuc maszyny!!! Wydaje mi się że musisz nad tym jeszcze pomyśleć;)

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Empire 1500

Heroes:
Warrior Priest of Sigmar, 2ndWeapon, Armour of Meteoric Iron 119
Battle Wizard, Magic Level 2, Doomfire Ring, Wizard's Staff 140
Battle Wizard, Magic Level 2, Dispel Scroll, Dispel Scroll 150

Core
24 Swordsmen, Standard, Musician, Duellist 169
25 Swordsmen, Standard, Musician, Duellist 175
25 Swordsmen, Standard, Musician, Duellist 175
10 Handgunners 80
10 Handgunners 80

Special:
Great Cannon 100
Great Cannon 100
Great Cannon 100

Rare:
Helblaster Volley Gun 110

1498

Taka rozkmina, ma jakiekolwiek szanse? W założeniach rozpiska ma być bez rycerzy.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Duellist to sierżant ? tak ? w takim razie wywal sierżantów oraz 1 canona , teraz mozesz sie pokusic o detki albo jakiegos fatsa ; ] . Nie zabradzo rozumiem rego kaplana jak nie masz zadnych KO... wywal kaplana i daj kapitana z Slomka na koniu z tarcza i plyta ( masz sv na 1+ za 24pkt ; ] ) i wywal jeszcze 1 swordsmena i masz miejsce na kapitana .
Szerze rozpa byla by lepsza jakbys zamiast 1 swordsmenow i armaty dal 2x5KO ; ]

EDIT :

1 Handgunnerow zmien na kusznikow i znajdz punkty na Rod of Power na 1 z magow ; ]

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Zdecydowanie za miast Kapłana włóż sobie kapitana najlepiej BSB z SoM i AoMI do Swordów na piechte...Nio Rod of Pawer by się przydało, jednych Hundgannów na Kuszników... i nawet bym sie skusił za jedną armate i klocek Swordów dałbym 24 Greatswordów z fcg i do nich załadował BSB jako centrum piechoty taki klocek, a te 10 strzelców róznych podzielił na Detki...:]



Zagrałem wczoraj ciekawą bitwe swoją rozpą standardową z Vampirami i niestety musiałem opuścić pole bitwy jako pokonany...co jednak skłoniło mnie do przemyslenia kwesti kawaleri w mojej armii, dotychczas gralem na 2 gołych piatkach i piątce IC z WB...
Ale teraz widze to tak:

5KO IC 179 pkt.
-muzyk, chorąży + WarBaner

plus: Kapłan Bitewny 156 pkt.
-SoM, Dawn Armour
-warhorse, barding, shield
Wsumie dają 6:]

6KO 198 pkt.
-fcg + SS(steel Standard)

6KO 188 pkt.
-fcg + Sztandar wzorowej służby(nie iwem jak to po ang.?)

CO o tym myslicie, cenne uwagi jesli chodzi o sztandary magiczne...bo myslałem również by dać IC z kapłanem Sztandar: Pogromcy demonów lub Mestwa a WB dać klockowi zwykłych KO... :? myślę nad tym intensywnie i czekam na najbliższą gre by przetstować takie większe klocki Kawy z magicbannerami...

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Ja bym IC dal sztandar , ze w czasie szarzy budza strach . Oni są najważniejsi jak nie stadzą testu to jest kupa ;P

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Problem w tym, że sztandar dający strach na oddział KO nie daje im odporności na strach. Wynika to z zapisu jego zasad, dzięki którym najpierw deklarujemy szarżę, później zdajemy fear przeciwko jednostkom go wywołującym, jeśli zdamy to mierzymy zasięg i wtedy dopiero wroga jednostka (o ile nie jest odporna na strach) może go zdawać.
Działa to trochę inaczej niż np. zasada bretońskich errantów, oni od momentu deklaracji szarży są ITP, a nasi dopiero wywołują strach, gdy są w zasięgu szarży.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

oO to do tej pory niezyl ze mnie walkarz był :P

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Dlatego ten sztandar jest do d... moim zdaniem... Nie ma to jak wesołe steel standard albo warbanner :)

Ale w przypadku Twojej rozpy dałbym steela Inner Circlom, bo to oni powinni mieć jak największą szansę na szarżę, warbanner dla innych.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Można zauważyć że ten sztandar kosztuje 50pts i tylko dla KO natomiast dla przykładu czysto strachowy sztandar DE jest za 40pts i dla każdego a tacy COK nawet nie muszą go brać bo jaszczurzyska są dostatecznie straszne nawet bez takich bajerów a różnica miedzy piątką FCG KOIC a COK to 5pts. Nic, Graham McNeill zastał imperium 6sto edycyjne a zostawił 6sto edycyjne, jego twórczy umysł pozwalający mu na pisanie wysokonakładowych i tłumaczonych na wiele języków książek pozwolił mu na stworzenie armii zacofanej i przestarzałej względem jej następców.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, o 11:57 przez Cord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Sztandar jest ok, ale nie interpretowany tak jak to zrobił FAQ....

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Kilka rzeczy jest beznadziejnych w imperium (w innych armiach też) i się ich nie używa.
Widział ktoś ostatnio na stole:
-inzyniera
-halabardników
-niektóre przedmioty magiczne- jak Dragon Bow (chyba taka jest wersja angielska)?

Część z nich pewnie by się pojawiła w bitwach na więcej niż 4000, bo wtedy mają jakąś użyteczność. Jak np bound spell że wszyscy się zbierają.

Sztandar o którym mówicie jest dobry ale jak grasz z konkretnym przeciwnikiem np O&G i masz duże klocki jazdy :wink:

Reksio
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Reksio »

W ogóle, to po co dawać im ten sztandar ? Nie lepiej zrezygnować z dawn armour i dać kapłanowi icon of magnus ?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

No widziałbym sens tego sztandaru przeciw O&G na przykład. Albo czasem przeciw Bretce. Generalnie, tym armiom, którym fear cokolwiek może zrobić (odpadają VC, demony etc..).

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

morgan10005 pisze: -halabardników
-niektóre przedmioty magiczne- jak Dragon Bow
Halabardnicy to syper detki ; ]
A ja smoczego luku ostatnio zaczalem uzywac , do eliminacji obslug wrogich maszyn ; ] . Np jak zdejmiesz choaciaz 1elfa z bolca to juz bolec strzela c o2 ture ; ]

Awatar użytkownika
Unicorn
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161

Post autor: Unicorn »

OWN3D pisze: Halabardnicy to syper detki ; ]
A ja smoczego luku ostatnio zaczalem uzywac , do eliminacji obslug wrogich maszyn ; ] . Np jak zdejmiesz choaciaz 1elfa z bolca to juz bolec strzela c o2 ture ; ]
no halbardy są dobrymi pomocnikami ;]
z tego co pamiiętam, to bolce strzelają normalnie NAWET jak mają 1 obsługanta ;)(taką zasade mają machiny z 2 załogantami :P)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Jasne...
Dobry wał jest w stanie pokryc beznadziejność tego przedmiotu.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Hmm to gracz HE sam sie zwałował ; ]

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Przerzuce do IC SteelStandard a drugim zwykłym KO dam WB i poprzestane na tych 2x6:] a za reszte wrzuce klocek piechoty, najpewniej Swordsmanów z detka FreeCompany(3x3)...Kapłan straci DawnArmor na rzecz IoM lub Enchanted Shield...
No cóż uczciwość wymaga wyprowadzania przeciwnika z błędu nawet jeśli ów błąd działa na naszą korzyść, a on nie jest tego świadom - przynajmniej ja tak postępuje...dużo razy czytałem zasady tego naszego sztandaru strachu i w żadnym razie nie doszedłem do takich wniosków i rozumienia zasad co FAQ, ale co poradzimy, widać zabrakło tam imperialistów...w ten sposób ucięte spekulacje na temat jego zasad uczyniły go praktycznie nie grywalnym (moja ocena)...Przez takie bzdury czasem ta gra traci urok, gdy się trzeba obrzucać zasadami i kłócić...dlateo preferuje granie w gornie przyjaciół gdzie panuje względna zgoda a duch rywalizacji na polu walki bynajmniej nie zanika...

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

OWN3D pisze: Halabardnicy to syper detki ; ]
Zwłaszcza w walce z nowymi jednostkami są super detkami do nabijania przeciwnikowi CR.

Zablokowany