Kazda sposrod oficjalnych band jest dobra. Kazda poprostu sie inaczej gra. CoP tez byli moja pierwsza banda i gra sie nimi calkiem milo. Nie musisz kupowac orginalnych modeli ( zwlaszcza possessed'tow i mutantow najlepiej skonwertuj wedle wlasnej woli, beda ciekawsi i ladniejsi od orginalu ). Jest to zdecydowanie silna banda w CC ale slaba w shootingu. Najlepiej wejdz sobie na http://www.mordheimer.com/ tam masz calkiem ladnie rozpisane zalety i wady kazdej z band. Bardzo lubie CoP jak rowniez CoC, ale nie sa to jedyne bandy jakie posiadam, a w najblizszym czasie planuje zakup osmej bandy ( tym razem skaveni ).Rotrim pisze:Powoli szykuję się do zaczęcia przygody z Mordheimem, i mój wybór padł na Cult of Possesed. Dobra armia na początek? Czy ogólnie jest mocna? Jak wypada na tle pozostałych? Znacie jakieś polskie sklepy (oprócz Barda) sprzedające zestawy do tego systemu?
Początki...
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podobnie jak poprzednicy, polecam konwertowanie figurek pod swój gust. Tak czy siak nie dostaniesz oryginalnych w Polsce, a nawet gdyby, to nie wszystkie - GW w ogóle nie wypuściło do Mordheim mutantów, więc i tak przy tej bandzie kombinować trzeba. Jest to zarazem jedna z fajniejszych band do konwersji, bo NIC nie będzie tam przesadą Chaos to Chaos. Bandy do walki wręcz są fajne i proste w obsłudze (chociaż granie kampanii CoCem czy CoP może sprawiać niekiedy problemy) więc polecam
Chmura, dużo masz band Prawie tyle co my z Hakiem
Chmura, dużo masz band Prawie tyle co my z Hakiem
Armia to dużo powiedziane - ilością modeli nie osiągniesz nawet wielkości regimentu.
Co do "łatwości grania" muszę Cię zawieść - w Mordheim się tak nie da Wszystkim gra się na poziomie Medium, a że nowych band praktycznie nie ma, nie zdarza się że co 2 miesiące wychodzi coś na poziomie Easy, a do poprzednich daje się erratę
Jeśli zaczynałeś zabawę w figurki od WFB odpuść sobie na mój gust possestów (trudność zdobycia modeli) i zacznij od ludzkich najemników albo krasnali - do zmontowania z jednego pudełka plus dwóch metalowych modeli... Wbrew pozorom Mordheim to nie pójście na łatwiznę niestety, trzeba się w nim postarać, a możliwości na to daje całkiem sporo
Co do "łatwości grania" muszę Cię zawieść - w Mordheim się tak nie da Wszystkim gra się na poziomie Medium, a że nowych band praktycznie nie ma, nie zdarza się że co 2 miesiące wychodzi coś na poziomie Easy, a do poprzednich daje się erratę
Jeśli zaczynałeś zabawę w figurki od WFB odpuść sobie na mój gust possestów (trudność zdobycia modeli) i zacznij od ludzkich najemników albo krasnali - do zmontowania z jednego pudełka plus dwóch metalowych modeli... Wbrew pozorom Mordheim to nie pójście na łatwiznę niestety, trzeba się w nim postarać, a możliwości na to daje całkiem sporo
No no no, Ushabti, nie przesadzaj. Regimenty zwykle maja 10+ modeli, czasem 5+. Banda skavenow to raz dwa masz 20 modeli. CoP jest naprawde mila do grania banda. Lepiej pobawic sie w konwertowanie niz kupowac orginalne. Po za tym ich rowniez mardzo latwo wykonac, choc przy najemnikach nie byloby w ogole jakiejkolwiek pracy, zadnego konwertowania ( wystarczy box militii kupic ). To samo sie skavenow tyczy, box nightrunnerow i pozamiatane. Ale wlasnie CoP daje ten pretekst do konwertowania, sprawia naprawde duzo frajdy.
Militia to najbardziej oklepany pomysł i w sumie słaby.Chmura pisze:Tak. Militia, ona sie nadaje prawie do wszystkiego.
Jeżeli chcesz używać plastików całkiem niezłe są wypraski men-at-arms. Na kapitanów najlepiej poszukać wśród metalowych figurek, wybór jest naprawdę spory:
http://www.goldendemon.org/GDUS96/25.jpg
po konwersjach ten wychodzi świetnie: http://www.coolminiornot.com/pics/pics1 ... 7e7f07.jpg
http://www.coolminiornot.com/pics/pics1 ... 9bee32.jpg
http://www.najmita.net/modules/coppermi ... apitan.jpg
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
Drugi to limitowany witch hunter do 40k (bywa dosc czesto na allegro), trzeci to oryginalny kapitan , trzeci to Johann zdaje się z DoW.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Milicja jest fajna, jak się ma na to pomysł. Zrobienie z niej fajnych WH wymaga ponadpodstawowych umiejętności robienia w GSie ale się udaje.
WH Sykstusa - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=4562
Mimo takich i owakich niedociągnięć, jest to jedna z moich ulubionych band WH I do tej pory jestem pod jej wrażeniem, chociaż dawno przeciwko niej nie grałam
Lubię metalowe figurki, nawet te oklepane oryginalne z Mordheim - mimo że co druga ma ten sam korpus ze zmienionymi nieco bitsami (torby, książki itd.) to trzymają klimat.
Można pogrzebać też w WH40k ale tu trzeba sporo figurkom obcinać bo głupio by wyglądały z takimi brońmi
WH Sykstusa - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=4562
Mimo takich i owakich niedociągnięć, jest to jedna z moich ulubionych band WH I do tej pory jestem pod jej wrażeniem, chociaż dawno przeciwko niej nie grałam
Lubię metalowe figurki, nawet te oklepane oryginalne z Mordheim - mimo że co druga ma ten sam korpus ze zmienionymi nieco bitsami (torby, książki itd.) to trzymają klimat.
Można pogrzebać też w WH40k ale tu trzeba sporo figurkom obcinać bo głupio by wyglądały z takimi brońmi
Tak jak napisala Natalia. Militia jest wedlug mnie najlepszym do tego boxem, ale to fakt wymaga troche dlubania aby wygladac naprawde ciekawie. Ale ma wszystko czego ci moze byc potrzeba ( miecze, palki, sztylety, topory, luki, kusze, pistolety, a nawet blundera ) w przeciwnienstwie do men at arms. Po za tym Mordheim jest w Imperium, a nie w tej wsiowej Bretonii i mieszkancy nie powinni wygladac jak takie wsioki co to dopiero z drzewa zlezli. Miedzy Bretonia a Imperium jest olbrzymia przepasc zarowno kulturowa jak i technologiczna.
Co najlepiej byłoby zakupić, aby skonwertować sobie bandę skavenów do mordki? Bo jeśli dobrze wyczytałem, moich elfów do tego miasta nie wyśle xD (a szkoda:<)
"Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
Pudło night runnerów.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może sam zaproponuj swój pomysł na rozpiskę, a inni poprawią...
Trochę kreatywności.
Trochę kreatywności.
assasin lekki pancerz pałka gwiazdki 98
czarnuch halabarda 50
czarnuch hełm tarcza pałka 58
czarodziej 45
3 szczurze dzieci proce 75
2 szczurze dzieci proce 50
2 szczurze dzieci proce 50
5 wielkie szczury 75
wiem że tragicznie ale to moja pierwsza rozpiska więc nie bijcie
czarnuch halabarda 50
czarnuch hełm tarcza pałka 58
czarodziej 45
3 szczurze dzieci proce 75
2 szczurze dzieci proce 50
2 szczurze dzieci proce 50
5 wielkie szczury 75
wiem że tragicznie ale to moja pierwsza rozpiska więc nie bijcie
Postaraj się na starcie kupić wszystkich bohaterów jeśli grasz bez szczuroogra - więcej bohów = więcej siana = szybszy rozwój
Na początku też zrezygnuj z pancerzy bo na niewiele Ci się zdadzą. Zamiast nich proponuję dokupić verminkinom (szczurze dzieci) drugą broń bo z samym sztyletem wiele w walce nie zdziałają a na wystrzelanie przeciwnika nie ma co się nastawiać. Ale co ja się będę powtarzał, już chyba wszystko zostało powiedziane TUTAJ
Na początku też zrezygnuj z pancerzy bo na niewiele Ci się zdadzą. Zamiast nich proponuję dokupić verminkinom (szczurze dzieci) drugą broń bo z samym sztyletem wiele w walce nie zdziałają a na wystrzelanie przeciwnika nie ma co się nastawiać. Ale co ja się będę powtarzał, już chyba wszystko zostało powiedziane TUTAJ