Dwarfy na WI 4444
Dwarfy na WI 4444
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire
Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation
Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace
Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone,M.R. of Swiftness, 2*Rune of Cleaving
Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking
Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge
Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone
1324
22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze
23 Ironbreakers @ 359
Full command, rune of courage
20 Miners @ 245
Full command
Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy
Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning
Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating
Bolt Thrower @ 60
Engineer
Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning
Bolt Thrower @ 60
Engineer
15 TrollSlayers @ 164
20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze
18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze
10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki
20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune
10 Quarrellers @ 120
tarcze
10 Thunderers @ 150
tarcze
organki @ 120
gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445
175 models in the army (w oddziałach, bez maszyn)
10 dispel dice (+1 do dispela, -1 dispel die u przeciwnika)
Co myślicie? Wszelkie sugestie mile widziane:)
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire
Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation
Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace
Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone,M.R. of Swiftness, 2*Rune of Cleaving
Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking
Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge
Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone
1324
22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze
23 Ironbreakers @ 359
Full command, rune of courage
20 Miners @ 245
Full command
Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy
Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning
Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating
Bolt Thrower @ 60
Engineer
Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning
Bolt Thrower @ 60
Engineer
15 TrollSlayers @ 164
20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze
18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze
10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki
20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune
10 Quarrellers @ 120
tarcze
10 Thunderers @ 150
tarcze
organki @ 120
gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445
175 models in the army (w oddziałach, bez maszyn)
10 dispel dice (+1 do dispela, -1 dispel die u przeciwnika)
Co myślicie? Wszelkie sugestie mile widziane:)
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, o 19:49 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.
Korpus Ekspedycyjny Księcia Gotreka
Kompania Dowodzenia:
Książę Gotrek Ranulfsson z Karak Hirn, Najmłodszy Syn Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Dzierżyciela Księgi Uraz, Pogromcy Dzikich Orków, Ochydnych Skavenów, Zdradzieckich Elfów i Wszelkiego Innego Plugastwa.
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire
Wielki Kowal Run Morgrim Ranulfsson, Wuj Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Stryjeczny Dziadek Księcia Gotreka, Nieposkromiony Młot Grugniego, Zagłada Inilmora Okrutnego, Elfickiego Czarnoksiężnika, Pomiotu Khaina, Poskromiciel Skarsknika Kudłatego, Goblińskiego Magika, Kundla Karak Osiem Szczytów.
Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation
Kronikarz Księcia: Thorgrim zwany Mądrym, Dzierżyciel sztandaru armii, wierny poddany Króla Alrika, o
Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace
Kapitan Northal Nalhig, Dowódca Gwardii Księcia
Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone, Master Rune of Swiftness,2*Rune of Cleaving
Kowal Run Farrak Nurdar, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking
Kowal Run Dolkral Urnore, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge
Mistrz Inżynierii Borbir Garrar, Dowódca Kompanii Wsparcia
Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone
Kompania Piechoty
22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze
23 Ironbreakers @ 359
Full Command, rune of courage
20 Miners @ 245
Full command
15 TrollSlayers @ 164 (wcielona na własne życzenie)
20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune
10 Quarrellers @ 120
tarcze
10 Thunderers @ 150
tarcze
20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze
18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze
Kompania Wsparcia
Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy
Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning
Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating
Bolt Thrower @ 60
Engineer
Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning
Bolt Thrower @ 60
Engineer
organki @ 120
Kompania Zwiadu
10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki
gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445
Kompania Dowodzenia:
Książę Gotrek Ranulfsson z Karak Hirn, Najmłodszy Syn Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Dzierżyciela Księgi Uraz, Pogromcy Dzikich Orków, Ochydnych Skavenów, Zdradzieckich Elfów i Wszelkiego Innego Plugastwa.
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire
Wielki Kowal Run Morgrim Ranulfsson, Wuj Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Stryjeczny Dziadek Księcia Gotreka, Nieposkromiony Młot Grugniego, Zagłada Inilmora Okrutnego, Elfickiego Czarnoksiężnika, Pomiotu Khaina, Poskromiciel Skarsknika Kudłatego, Goblińskiego Magika, Kundla Karak Osiem Szczytów.
Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation
Kronikarz Księcia: Thorgrim zwany Mądrym, Dzierżyciel sztandaru armii, wierny poddany Króla Alrika, o
Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace
Kapitan Northal Nalhig, Dowódca Gwardii Księcia
Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone, Master Rune of Swiftness,2*Rune of Cleaving
Kowal Run Farrak Nurdar, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking
Kowal Run Dolkral Urnore, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge
Mistrz Inżynierii Borbir Garrar, Dowódca Kompanii Wsparcia
Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone
Kompania Piechoty
22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze
23 Ironbreakers @ 359
Full Command, rune of courage
20 Miners @ 245
Full command
15 TrollSlayers @ 164 (wcielona na własne życzenie)
20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune
10 Quarrellers @ 120
tarcze
10 Thunderers @ 150
tarcze
20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze
18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze
Kompania Wsparcia
Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy
Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning
Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating
Bolt Thrower @ 60
Engineer
Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning
Bolt Thrower @ 60
Engineer
organki @ 120
Kompania Zwiadu
10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki
gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, o 19:50 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Masz za duzo speciali (masz tylko 6 slotów na 4444 pkt).
2. za punkty z zlikwidowania jednych warriorow i paru speciali wrzucilbym nastepnych longbeardow.
3. dalbym niektorym oddzialom jakies magiczne runy na sztandary (np odpornosc na strach i terror).
4. wrzucilbym jeszcze jakis oddzial strzelców.
5. dodaj jeszcze wiecej organków, bo 1 to malo![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
6. nie polecam tak duzo maszyn z ognistymi strzalami... trafisz na haje i nie ubijesz star dragona tak latwo![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
2. za punkty z zlikwidowania jednych warriorow i paru speciali wrzucilbym nastepnych longbeardow.
3. dalbym niektorym oddzialom jakies magiczne runy na sztandary (np odpornosc na strach i terror).
4. wrzucilbym jeszcze jakis oddzial strzelców.
5. dodaj jeszcze wiecej organków, bo 1 to malo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
6. nie polecam tak duzo maszyn z ognistymi strzalami... trafisz na haje i nie ubijesz star dragona tak latwo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ad 1. Speciali mam w sam raz, na WI ma być 0-8:)
ad 2. j.w.
ad 3. Wszystkim, ktorym moglem, dalem (Ironi, Longbeardzi, Hammersi i tak sa odporni)
ad 4. Ha, ale zamiast czego?;)
ad 5. j.w.
ad 6. Wydaje mi się, że jednak jednostek odpornych na ogniste ataki jest stosunkowo mało, podobnie jak jednostek 'flammable', kiedy to z kolei ogniste ataki są świetne. No i teraz ta powszechna regeneracja: flaming ataki ją niwelują, więc mam nadzieję, że Hydry/Drakenhoffy nie dokuśtykają:)
Czy sądzicie, że taką armią można się pokuśić o jakieś zwycięstwo na takim turnieju, czy jednak samotne Dwarfy są do odstrzału z definicji?
Pozdrawiam!:)
ad 2. j.w.
ad 3. Wszystkim, ktorym moglem, dalem (Ironi, Longbeardzi, Hammersi i tak sa odporni)
ad 4. Ha, ale zamiast czego?;)
ad 5. j.w.
ad 6. Wydaje mi się, że jednak jednostek odpornych na ogniste ataki jest stosunkowo mało, podobnie jak jednostek 'flammable', kiedy to z kolei ogniste ataki są świetne. No i teraz ta powszechna regeneracja: flaming ataki ją niwelują, więc mam nadzieję, że Hydry/Drakenhoffy nie dokuśtykają:)
Czy sądzicie, że taką armią można się pokuśić o jakieś zwycięstwo na takim turnieju, czy jednak samotne Dwarfy są do odstrzału z definicji?
Pozdrawiam!:)
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Przykro mi to mówić, ale raczej turnieju nie wygrasz...
Nauczyło mnie tego doświadczenie. W ubiegłym roku grałem na WI dwarfami i samotne dwarfy mają bardzo ciężko, ale mimo wszystko życzę powodzenia. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
z tego co widze to na longach i ironach masz taką samą kombinacje run.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Moim zdnaiem dwarfy na 4444 sa bardzosilne, ze względu na to że masz obu lordów, mieści sie i duzo kloców i strzelanie oraz kradniesz przeciwnikom punkty za wszystkie scrolle i inne arkany dające dispell.
tak ode mnie:
dałbym bsb-kowi sztandar +1CR w 12"
każdemu bełtowi +1 do siły i jednemu S8 +1 to hit flyers na smoki/demony itp. 2+/2+ robi wrażenie.
druga klopa zamiast cannona, jedna ogień jedna bez, obie S5/reroll
z ciekawych kombinacji, mozesz wrzucić thana z runą wychodzenia w minerach + runa podwajania siły + rune of chalange + rune of stone, bardzo miła opcja.
)
punkty na to mozesz przyciąć wyrzucając 1 gyrosa i 3 ironów
pozdr
tak ode mnie:
dałbym bsb-kowi sztandar +1CR w 12"
każdemu bełtowi +1 do siły i jednemu S8 +1 to hit flyers na smoki/demony itp. 2+/2+ robi wrażenie.
druga klopa zamiast cannona, jedna ogień jedna bez, obie S5/reroll
z ciekawych kombinacji, mozesz wrzucić thana z runą wychodzenia w minerach + runa podwajania siły + rune of chalange + rune of stone, bardzo miła opcja.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
punkty na to mozesz przyciąć wyrzucając 1 gyrosa i 3 ironów
pozdr
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Rzecz w tym, że nie chcę za bardzo wyrzucać Gyrosa, ponieważ:
-2 Gyrosy daję mi minimum mobilności
-2 gyrosy kontrolują całkiem spory kawałek stołu obcinając przeciwnikowi marsz (dzięki czemu grając przeciwko ofensywnej armii mam dużo czasu na strzelanie)
-bardzo przydatne w kasowaniu miękkich klocków/strzelców/maszyn
-2 gyrosy odbierają ranki i dodają CR za szarżę w bok/tył
Poza tym trochę się obawiam dopakowywania maszyn, bo są wrażliwe i byłyby warte zbyt dużo pkt zwyciestwa.
MR. of challenge wolę mieć w regimencie Lorda. Obawiam się, ze w gornikach nie umialbym go dobrze użyc.
Pozdrawiam
-2 Gyrosy daję mi minimum mobilności
-2 gyrosy kontrolują całkiem spory kawałek stołu obcinając przeciwnikowi marsz (dzięki czemu grając przeciwko ofensywnej armii mam dużo czasu na strzelanie)
-bardzo przydatne w kasowaniu miękkich klocków/strzelców/maszyn
-2 gyrosy odbierają ranki i dodają CR za szarżę w bok/tył
Poza tym trochę się obawiam dopakowywania maszyn, bo są wrażliwe i byłyby warte zbyt dużo pkt zwyciestwa.
MR. of challenge wolę mieć w regimencie Lorda. Obawiam się, ze w gornikach nie umialbym go dobrze użyc.
Pozdrawiam
to niestety nie prawda-2 gyrosy odbierają ranki i dodają CR za szarżę w bok/tył
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do Master rune of chalange to w minersach mozesz wyjść jakimś lataczom w zasieg ( pegazy, terradony) i ładnie je złapać.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE