Dwarfy na WI 4444

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Dwarfy na WI 4444

Post autor: Bocian »

Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire

Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation

Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace

Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone,M.R. of Swiftness, 2*Rune of Cleaving

Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking

Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge

Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone
1324

22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze

23 Ironbreakers @ 359
Full command, rune of courage

20 Miners @ 245
Full command

Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy

Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning

Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating

Bolt Thrower @ 60
Engineer

Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning

Bolt Thrower @ 60
Engineer

15 TrollSlayers @ 164

20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze

18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze

10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki

20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune

10 Quarrellers @ 120
tarcze

10 Thunderers @ 150
tarcze

organki @ 120
gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445

175 models in the army (w oddziałach, bez maszyn)
10 dispel dice (+1 do dispela, -1 dispel die u przeciwnika)

Co myślicie? Wszelkie sugestie mile widziane:)
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, o 19:49 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Korpus Ekspedycyjny Księcia Gotreka
Kompania Dowodzenia:
Książę Gotrek Ranulfsson z Karak Hirn, Najmłodszy Syn Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Dzierżyciela Księgi Uraz, Pogromcy Dzikich Orków, Ochydnych Skavenów, Zdradzieckich Elfów i Wszelkiego Innego Plugastwa.
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour,Rune of Resistance,Rune of Stone,M.R.of Spite,R. of the Furnace,M.R. of Kragg the Grim,R. of Cleaving,R.of fire

Wielki Kowal Run Morgrim Ranulfsson, Wuj Wielkiego Króla Alrika Ranulfssona z Karak Hirn, Stryjeczny Dziadek Księcia Gotreka, Nieposkromiony Młot Grugniego, Zagłada Inilmora Okrutnego, Elfickiego Czarnoksiężnika, Pomiotu Khaina, Poskromiciel Skarsknika Kudłatego, Goblińskiego Magika, Kundla Karak Osiem Szczytów.
Rune Lord @ 340
kowadło,tarcza,dwurak,rune of stone,rune of preservation

Kronikarz Księcia: Thorgrim zwany Mądrym, Dzierżyciel sztandaru armii, wierny poddany Króla Alrika, o
Thane BSB @ 165 Pts
Master Rune of Gromril,Rune of Resistance,Rune of Cleaving,Rune of the Furnace

Kapitan Northal Nalhig, Dowódca Gwardii Księcia
Thane @ 137
tarcza, gromril arm, Rune of Stone, Master Rune of Swiftness,2*Rune of Cleaving

Kowal Run Farrak Nurdar, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza, gr weap, M.R.of Spellbinding, spellbreaking

Kowal Run Dolkral Urnore, Czeladnik Wielkiego Kowala Run Morgrima Ranulfssona
Runesmith @ 151
tarcza,gr weap, M.R.of Balance, M.R. of challenge

Mistrz Inżynierii Borbir Garrar, Dowódca Kompanii Wsparcia
Master Engineer @ 79
dwurak,R.of Stone

Kompania Piechoty
22 Hammerers @ 316
Full command, tarcze

23 Ironbreakers @ 359
Full Command, rune of courage

20 Miners @ 245
Full command

15 TrollSlayers @ 164 (wcielona na własne życzenie)

20 Longbeards @ 305
full cmnd, tarcze, rune of courage, ancestor rune

10 Quarrellers @ 120
tarcze

10 Thunderers @ 150
tarcze

20 Warriors @ 205
Full cmnd, tarcze

18 Warriors @ 187
Full cmnd, tarcze


Kompania Wsparcia
Katapulta @ 125
Inżynier, R.of Burning, Rune of Accuracy

Cannon @ 150
engineer, brace of pistols, R. of forging,R of burning

Bolt Thrower @ 90
Engineer,R.of burning,Rune of penetrating

Bolt Thrower @ 60
Engineer

Bolt Thrower @ 65
Engineer,R.of burning

Bolt Thrower @ 60
Engineer

organki @ 120

Kompania Zwiadu
10 Rangers @ 120
tarcze, dwuraki

gyrocopter @ 140
gyrocopter @ 140 -4445
Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, o 19:50 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1. Masz za duzo speciali (masz tylko 6 slotów na 4444 pkt).
2. za punkty z zlikwidowania jednych warriorow i paru speciali wrzucilbym nastepnych longbeardow.
3. dalbym niektorym oddzialom jakies magiczne runy na sztandary (np odpornosc na strach i terror).
4. wrzucilbym jeszcze jakis oddzial strzelców.
5. dodaj jeszcze wiecej organków, bo 1 to malo :P
6. nie polecam tak duzo maszyn z ognistymi strzalami... trafisz na haje i nie ubijesz star dragona tak latwo :P

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

ad 1. Speciali mam w sam raz, na WI ma być 0-8:)
ad 2. j.w.
ad 3. Wszystkim, ktorym moglem, dalem (Ironi, Longbeardzi, Hammersi i tak sa odporni)
ad 4. Ha, ale zamiast czego?;)
ad 5. j.w.
ad 6. Wydaje mi się, że jednak jednostek odpornych na ogniste ataki jest stosunkowo mało, podobnie jak jednostek 'flammable', kiedy to z kolei ogniste ataki są świetne. No i teraz ta powszechna regeneracja: flaming ataki ją niwelują, więc mam nadzieję, że Hydry/Drakenhoffy nie dokuśtykają:)

Czy sądzicie, że taką armią można się pokuśić o jakieś zwycięstwo na takim turnieju, czy jednak samotne Dwarfy są do odstrzału z definicji?

Pozdrawiam!:)

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Przykro mi to mówić, ale raczej turnieju nie wygrasz... :P Nauczyło mnie tego doświadczenie. W ubiegłym roku grałem na WI dwarfami i samotne dwarfy mają bardzo ciężko, ale mimo wszystko życzę powodzenia. 8)
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

z tego co widze to na longach i ironach masz taką samą kombinacje run.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Słusznie, dzięki za info. Nie korzystam z AB i niestety przy ręcznym układaniu rozpy zdarzają się błędy.

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Chyba Dwarfy w ogóle nie budzą zainteresowania... :( Prosiłbym o więcej opinii!!!

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Moim zdnaiem dwarfy na 4444 sa bardzosilne, ze względu na to że masz obu lordów, mieści sie i duzo kloców i strzelanie oraz kradniesz przeciwnikom punkty za wszystkie scrolle i inne arkany dające dispell.

tak ode mnie:
dałbym bsb-kowi sztandar +1CR w 12"

każdemu bełtowi +1 do siły i jednemu S8 +1 to hit flyers na smoki/demony itp. 2+/2+ robi wrażenie.

druga klopa zamiast cannona, jedna ogień jedna bez, obie S5/reroll

z ciekawych kombinacji, mozesz wrzucić thana z runą wychodzenia w minerach + runa podwajania siły + rune of chalange + rune of stone, bardzo miła opcja. :))

punkty na to mozesz przyciąć wyrzucając 1 gyrosa i 3 ironów

pozdr
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

mozesz wrzucić thana z runą wychodzenia w minerach + runa podwajania siły + rune of chalange + rune of stone, bardzo miła opcja.
a na minerach blasting charges

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Rzecz w tym, że nie chcę za bardzo wyrzucać Gyrosa, ponieważ:
-2 Gyrosy daję mi minimum mobilności
-2 gyrosy kontrolują całkiem spory kawałek stołu obcinając przeciwnikowi marsz (dzięki czemu grając przeciwko ofensywnej armii mam dużo czasu na strzelanie)
-bardzo przydatne w kasowaniu miękkich klocków/strzelców/maszyn
-2 gyrosy odbierają ranki i dodają CR za szarżę w bok/tył

Poza tym trochę się obawiam dopakowywania maszyn, bo są wrażliwe i byłyby warte zbyt dużo pkt zwyciestwa.

MR. of challenge wolę mieć w regimencie Lorda. Obawiam się, ze w gornikach nie umialbym go dobrze użyc.

Pozdrawiam

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

-2 gyrosy odbierają ranki i dodają CR za szarżę w bok/tył
to niestety nie prawda :) z tego co mi wiadomo gyros ma US 3 i całkiem łatwo go zabić, nawet armie ofensywne jak breta czy HE, Chaos mają maszyny.

Co do Master rune of chalange to w minersach mozesz wyjść jakimś lataczom w zasieg ( pegazy, terradony) i ładnie je złapać.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Zgadza się, gyros ma US3, ale z tego, co rozumiem, jeżeli dwa jednocześnie zaszarżują na tę samą flankę lub tył, odbierają bonusy. Tak przynajmniej rozumiem tę zasadę, choć być może rozumiem ją błędnie. W takim razie proszę mnie z błędu wyprowadzić :)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jeden oddział musi mieć US 5 i nie może to być skirmish. Nie sumujemy US'a od flanki, czy tyłu. :)

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Ech, to ryfa... Trochę to bez sensu, moim zdaniem. No ale nic.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ