Wg. zasad jest to dość oczywiste, ale chciałem się upewnić. Rozumiem, że jako że Dwarf Lord na tarczy ma US3 jako jeden model, nie dziala na niego Killing Blow.
Rulebook, s.95
"This attack is only effective against models with a Unit Strength of 2 or less."
Dwarf Armybook, s. 29
"A General and his Shieldbearers fight as a single model with a US of 3 (even in challenges)"
Według mnie nie ma tu nawet za bardzo miejsca na dyskusję, bo rzadko kiedy zasady są tak klarowne. Jednak spotkałem się na tym forum z innym zdaniem, co mnie mocno zaskoczyło. Może w polskim rulebooku lub army booku jest to jakoś nieczytelnie przetłumaczone i stąd kontrowersje.
Lord na tarczy a killing blow
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
