Lord na tarczy a killing blow

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Lord na tarczy a killing blow

Post autor: Bocian »

Wg. zasad jest to dość oczywiste, ale chciałem się upewnić. Rozumiem, że jako że Dwarf Lord na tarczy ma US3 jako jeden model, nie dziala na niego Killing Blow.

Rulebook, s.95
"This attack is only effective against models with a Unit Strength of 2 or less."
Dwarf Armybook, s. 29
"A General and his Shieldbearers fight as a single model with a US of 3 (even in challenges)"

Według mnie nie ma tu nawet za bardzo miejsca na dyskusję, bo rzadko kiedy zasady są tak klarowne. Jednak spotkałem się na tym forum z innym zdaniem, co mnie mocno zaskoczyło. Może w polskim rulebooku lub army booku jest to jakoś nieczytelnie przetłumaczone i stąd kontrowersje.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

jak ktoś mówi, że jest inaczej, to albo plecie głupoty, albo chodzi o skulltakera w challengu (taki specek od demonów)

W każdym bądź razie killing blow nie działa na jednostki z US 3 i więcej

ODPOWIEDZ