Dwarfs Approaching!
- rambo_muminek
- Wałkarz
- Posty: 62
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Dwarfs Approaching!
No wiesz Mongrim, założyłem, że brak możliwości orunowania organek, żyro i flame cannonona to oczywistość. Jeżeli mamy być dokładni to kowadła też nie można orunować
A co do organek to tak jak wyżej. Zjadają wszystko. Boją się ich steam tanki, boją się rycerzyki chaosu właściwie wszystko się ich boi. Tylko zasięg 24" dla mnie trochę mały ale cóż trzeba sobie radzić
Organki mają jeszcze jedną cechę. Mianowicie przyciągają ogień. Nie wiem jak u was ale u mnie moi przeciwnicy pierwsze co to starają się zniszczyć organki. Czasem to plus bo wtedy nie strzelają do innych celów a jak masz dużego imżyniera i je okopiesz to czasem nawet wytrzymają napór wielu strzał i bełtów.
A co do organek to tak jak wyżej. Zjadają wszystko. Boją się ich steam tanki, boją się rycerzyki chaosu właściwie wszystko się ich boi. Tylko zasięg 24" dla mnie trochę mały ale cóż trzeba sobie radzić
Organki mają jeszcze jedną cechę. Mianowicie przyciągają ogień. Nie wiem jak u was ale u mnie moi przeciwnicy pierwsze co to starają się zniszczyć organki. Czasem to plus bo wtedy nie strzelają do innych celów a jak masz dużego imżyniera i je okopiesz to czasem nawet wytrzymają napór wielu strzał i bełtów.
Sorry, że się wtrącę, ale z perspektywy gracza NIE krasnoludzkiego:
Organy to pierwszy element do zniszczenia. Grając WE to aż nazbyt trudne nie jest (hoda, łucznicy, screen z driad).
Ale fakt jest taki, że autohity z S5 bolą strasznie, wszystko...
Pozdro
Organy to pierwszy element do zniszczenia. Grając WE to aż nazbyt trudne nie jest (hoda, łucznicy, screen z driad).
Ale fakt jest taki, że autohity z S5 bolą strasznie, wszystko...
Pozdro
Zwracam honor Za bardzo się "wczułem"rambo_muminek pisze:No wiesz Mongrim, założyłem, że brak możliwości orunowania organek, żyro i flame cannonona to oczywistość.
A co do organek to najjaśniejsza sprawa, że organki to cel w pierszej kolejności do zlikwidowania. Mieli naprawdę wiele rzeczy w tej grze a na skirmishe jest naprawdę niesamoitym batem. Tak, tak batem - te autohity to świetna sprawa
A na małe pkty typu 600 , 1000 to jest potwornie silna rzecz. Pamiętam swoje pierwsze bitwy (na 1k właśnie) kiedy organy masakrowały prawie wszystko. A to, że wszystko chce je mordować to można też wykorzystać do tworzenia pułapek, albo nawet ustawiania hmm..fortyfikacji. Czasami staram się obronę koncentrować obok organek właśnie. Są wtedy wzgęldnie bezpiecznie i mają możliwośc koszenia. Gdy coś szarżuje to zaraz jest szarżowane
- DaEezT
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
- Lokalizacja: www.maps.google.com/DaEezT :D
Dobra, widzę że organki miotą Tak więc powstaje kolejny pomysł na rozpiskę:
10 Warriors + Shields + Sztandarowiec 100
10 Thunderers + Shields 150
Cannon + RO Forging 120
Organ Gun 120
Thane + MRO Gromril + RO Resistance + GW 119
RAZEM : 609 pkt (wiem, że przekraczam, ale moi pozwolili o 10 pkt, a na turniejach bez doświadczenia i armii na 1000 co najmniej narazie nie chcę się pokazywać )
Czekam na ew. pomysły zmian.
10 Warriors + Shields + Sztandarowiec 100
10 Thunderers + Shields 150
Cannon + RO Forging 120
Organ Gun 120
Thane + MRO Gromril + RO Resistance + GW 119
RAZEM : 609 pkt (wiem, że przekraczam, ale moi pozwolili o 10 pkt, a na turniejach bez doświadczenia i armii na 1000 co najmniej narazie nie chcę się pokazywać )
Czekam na ew. pomysły zmian.
Dozo yoroshiku onegai shi mas!
- rambo_muminek
- Wałkarz
- Posty: 62
- Lokalizacja: Szczecin
No i fajnie. Tylko warriorom polecałbym wsadzić muzyka. No i przekraczasz o więcej. Ro forging kosztuje dokładnie 35 pkt a to znaczy, że działo z tą runą ma koszt równy 125 a nie 120 punktom.
- DaEezT
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
- Lokalizacja: www.maps.google.com/DaEezT :D
Dobra, zamienię sztandarowca w warriorsach na muzyka i jest git. Tak nawiasem, warriorzy nie będą za dużo walczyć, tylko bloczyć (AS na 3+ z combatem z przodu swoje robi )
Dozo yoroshiku onegai shi mas!
- DaEezT
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
- Lokalizacja: www.maps.google.com/DaEezT :D
Rozpiska została zwieńczona zwycięskimi skutkami!
Rozegrałem dzisiaj battla z HE. Przeciwnik miał kiepską rozpiskę, no ale dzięki organkom i działu wymiotłem stół z białych żołnierzy. Straciłem jedynie:
2 Thunderersów
2-4 Warriorów (nie pamiętam dokładnie ile)
i Thane'a (kolega miał na bohaterze broń która nie zezwala na AS )
Ciesze się, że dałem wam się namówić na te organki
Rozegrałem dzisiaj battla z HE. Przeciwnik miał kiepską rozpiskę, no ale dzięki organkom i działu wymiotłem stół z białych żołnierzy. Straciłem jedynie:
2 Thunderersów
2-4 Warriorów (nie pamiętam dokładnie ile)
i Thane'a (kolega miał na bohaterze broń która nie zezwala na AS )
Ciesze się, że dałem wam się namówić na te organki
Dozo yoroshiku onegai shi mas!
- DaEezT
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
- Lokalizacja: www.maps.google.com/DaEezT :D
No to teraz będzie trzeba obmyślić jakąś dobrą rozpiską na 1000 Walnąłbym do tej za 600 jeszcze jedno działo, oddział thunderersów i może jakiegoś bohatera, jak się zmieści. Macie może jakieś pomysły? :]
Dozo yoroshiku onegai shi mas!
Zamierzam zacząć grę dorfami . Póki co mam trochę teorii za sobą, ale brakuje praktyki. Oglądam Twoją ostatnią rozpiskę i wydaje się, że jest całkiem sensowna. Próbowałeś może używać great weapon zamiast tarcz u warriorów? Ciekaw jestem jaki byłby efekt.
Witam znowu
Po pierwsze gratuluje zwycięstwa nad tymi długouchymi zdrajcami
Co do tej rozpy na 1000pkt to na określonego przeciwnika czy jakaś ogólna?
Jak ogólna to przydałby się już jakiś klocuszek do walki wręcz..może by starczyli nawet warriorsi, ale to już z pełną grupą dowodzenia. Organy obowiązkowo. Thundererzy też bardzo przydatni..co do bohaterów to ten thane którego złożyłeś jest całkiem całkiem. Powszechnie używany, ale i bardzo dobry drugiego bohatera to można by zrobić Bsb-ka na przykład z runą dającą odpornośc na strach i terror..gdyby ich dwóch wsadzić do kloca 20-25 wojowników to na 1000 pkt jest to bardzo trudne do złamania. Albo zamiast Bsb-ka dać runesmitha. A z machin to działo albo dwa bolce.
Pozdrawiam
Po pierwsze gratuluje zwycięstwa nad tymi długouchymi zdrajcami
Co do tej rozpy na 1000pkt to na określonego przeciwnika czy jakaś ogólna?
Jak ogólna to przydałby się już jakiś klocuszek do walki wręcz..może by starczyli nawet warriorsi, ale to już z pełną grupą dowodzenia. Organy obowiązkowo. Thundererzy też bardzo przydatni..co do bohaterów to ten thane którego złożyłeś jest całkiem całkiem. Powszechnie używany, ale i bardzo dobry drugiego bohatera to można by zrobić Bsb-ka na przykład z runą dającą odpornośc na strach i terror..gdyby ich dwóch wsadzić do kloca 20-25 wojowników to na 1000 pkt jest to bardzo trudne do złamania. Albo zamiast Bsb-ka dać runesmitha. A z machin to działo albo dwa bolce.
Pozdrawiam
- rambo_muminek
- Wałkarz
- Posty: 62
- Lokalizacja: Szczecin
Na drugiego bohatera można bsbka ale wtedy go puszką nie zrobisz a jak nie jest puszką to według mnie jest kiepski.
W sumie runesmith wzmacnia antymagicznie ale tylko to, bo z biciem się jest gorzej.
Co do 2 thundów to sceptycznie podchodzę do dużej ilości i kuszników, i gromowaładnych. Zżerają punkty a jeżeli strzelanie nie wyjdzie to okazuje się, że wcale nie są tacy hej hop świetni. No i naprawdę będziesz potrzebował do walki wręcz jakiegoś lepszego zestawu niż 10 warriorsów. Najłatwiejsza opcja to zrobić z nich 20 z fcg. Gorzej punktowo ale lepiej na stole wyszłoby dołożyć do tego co masz klocek longów
Z kolei co do następnej maszynki w twojej armii to wszystkimi kończynami głosuję za katapką z przerzutem scaterki.
W sumie runesmith wzmacnia antymagicznie ale tylko to, bo z biciem się jest gorzej.
Co do 2 thundów to sceptycznie podchodzę do dużej ilości i kuszników, i gromowaładnych. Zżerają punkty a jeżeli strzelanie nie wyjdzie to okazuje się, że wcale nie są tacy hej hop świetni. No i naprawdę będziesz potrzebował do walki wręcz jakiegoś lepszego zestawu niż 10 warriorsów. Najłatwiejsza opcja to zrobić z nich 20 z fcg. Gorzej punktowo ale lepiej na stole wyszłoby dołożyć do tego co masz klocek longów
Z kolei co do następnej maszynki w twojej armii to wszystkimi kończynami głosuję za katapką z przerzutem scaterki.