Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
-
- Warzywo
- Posty: 14
Re: Ogrowe rozpiski
Czyli po drobnych zmianach wyszło by coś takiego:
1 Bruiser (Siege Breaker, Wyrdstone Necklace, Brace of Handgun)
(Luck Gnoblar, Heavy Armour) 201
1 Butcher (Tooth Gnoblar (x1), Bang Stick, Scroll) 185
4 Bulls (Hand weapon & Iron fist) 160
4 Bulls (Hand weapon & Iron fist) 160
4 Ironguts (Look-Out Gnoblar, Standard, Bellower) 227
21 Gnoblars (Groinbiter) 44
2*2 Leadbelchers 220
_____
1197
Poradźcie mi też co mam zrobić z brusierem i butcherem zostawić ich osobno czy dołączyć do ironów ?
Czyli na chwilę obecną potrzebowałbym??:
Batalion
Bulsów
Tyrna
1 Bruiser (Siege Breaker, Wyrdstone Necklace, Brace of Handgun)
(Luck Gnoblar, Heavy Armour) 201
1 Butcher (Tooth Gnoblar (x1), Bang Stick, Scroll) 185
4 Bulls (Hand weapon & Iron fist) 160
4 Bulls (Hand weapon & Iron fist) 160
4 Ironguts (Look-Out Gnoblar, Standard, Bellower) 227
21 Gnoblars (Groinbiter) 44
2*2 Leadbelchers 220
_____
1197
Poradźcie mi też co mam zrobić z brusierem i butcherem zostawić ich osobno czy dołączyć do ironów ?
Czyli na chwilę obecną potrzebowałbym??:
Batalion
Bulsów
Tyrna
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2009, o 23:47 przez kRASNOLUDEK, łącznie zmieniany 6 razy.
Byc może. Ja w battla nie grałem ponad rok więc się nie orientuje w niektórych sprawach, ale bądź co bądź LA i iron fist to jak dla mnie za duży koszt punktowy jak na bule. Wystarczy dać im second weapom albo ironfist i mamy wystarczający oddział do walki. Lepiej zainwestować w ironów i jednostki special/rare.
No, nareszcie, moja pierwsza rozpa ogrowa Nie wiem czy standartowa, nie wiem czy turniejowa, wydaje się być w miarę silna ( jak na ogry ), ale jakby co to wyprowadźcie mnie z błędu
2250 Pts
1 Tyrant 318 Pts
General; Luck Gnoblar; Brace of Handguns; Heavy Armour
Wyrdstone Necklace
Tenderiser
Fistful of Laurels
Mawseeker
1 Bruiser 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Heavy Armour; Battle Standard
Bullgut
Sword of Might
1 Butcher 180 Pts
Dispel Scroll
Dispel Scroll
4 Ironguts 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
4 Ironguts 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
3 Ironguts 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ogre Bulls 130 Pts
Iron Fist; Musician
22 Gnoblars 48 Pts
Sharp Stuff
1 Groinbiter
22 Gnoblars 48 Pts
Sharp Stuff
Groinbiter
21 Gnoblars 46 Pts
Sharp Stuff
Groinbiter
8 Gnoblar Trappers 48 Pts
2 Leadbelchers 110 Pts
2 Leadbelchers 110 Pts
1 Rhinox Riders 210 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
War Banner
Bull Rhinox
2 Maneater 180 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2250
Teoretycznie patrząc, mam czym przywalic - ironi+włochata krowa+szef+bsb, mam czym postrzelać - leady, gnoby, człekojady, podczas rozstawiania jest mnie całkiem niemało, więc pytanie, czy to daje radę / czy da się z tego wycisnąć więcej? Co ewentualnie wywalic a co dodać?
Od razu powiem że nie sugerowałem się zadną czyjąś rozpiską, tylko tym co w booku i balancing patchu stoi + ogólne opinie na forum
2250 Pts
1 Tyrant 318 Pts
General; Luck Gnoblar; Brace of Handguns; Heavy Armour
Wyrdstone Necklace
Tenderiser
Fistful of Laurels
Mawseeker
1 Bruiser 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Heavy Armour; Battle Standard
Bullgut
Sword of Might
1 Butcher 180 Pts
Dispel Scroll
Dispel Scroll
4 Ironguts 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
4 Ironguts 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
3 Ironguts 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ogre Bulls 130 Pts
Iron Fist; Musician
22 Gnoblars 48 Pts
Sharp Stuff
1 Groinbiter
22 Gnoblars 48 Pts
Sharp Stuff
Groinbiter
21 Gnoblars 46 Pts
Sharp Stuff
Groinbiter
8 Gnoblar Trappers 48 Pts
2 Leadbelchers 110 Pts
2 Leadbelchers 110 Pts
1 Rhinox Riders 210 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
War Banner
Bull Rhinox
2 Maneater 180 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 100
Total Army Cost: 2250
Teoretycznie patrząc, mam czym przywalic - ironi+włochata krowa+szef+bsb, mam czym postrzelać - leady, gnoby, człekojady, podczas rozstawiania jest mnie całkiem niemało, więc pytanie, czy to daje radę / czy da się z tego wycisnąć więcej? Co ewentualnie wywalic a co dodać?
Od razu powiem że nie sugerowałem się zadną czyjąś rozpiską, tylko tym co w booku i balancing patchu stoi + ogólne opinie na forum
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
całkiem wporzo, generała złożyłeś tak jak ja składam ostatnio;] chociaż nie wiem czy jest ci potrzebny przerzut breaka jak masz bsb ale zawsze to jakaś ochrona jak bsb zabraknie jakoś tak średnio widze BSB w ograch mimo wszystko choć ostatnio grałem dość często na nim. wydaje mi się że przydałby się hunter żeby odstraszać smoki/bladzie itp. możesz wstawić na jednych ironów magiczną szmatę np. przekierowanie czaru/panika na 3kosciach i do tego oddzialu herosa który nie zmieści sie w meneaterach Ja gram także na 2 meneaterach ale u mnie jeden ma pistola a drugi ma greata, zeby mieć czym uderzyć właśnie war altara, czołg czy smoka nawet ale to kwestia gustu, mi sie fajnie tak gra bo mam 4ataki z siłą 7 i 5ataków z siłą 5 z -1AS
Jeszcze mógłbyś coś poucinać, wywalić jednych leadów i za to wstawić yeti iż są świetną jednostką
Pozdro, myśle że z którejś rady skorzystasz
Jeszcze mógłbyś coś poucinać, wywalić jednych leadów i za to wstawić yeti iż są świetną jednostką
Pozdro, myśle że z którejś rady skorzystasz
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
nie, yeti są naprawde fajnie jeżeli sie je dobrze wykorzysta, ich aura z -1do hita, 14' szarży i bieganie po wszystkim i najważniejsze magiczne ataki to wszystko sprawia że są bardzo pomocniczą jednostką w ograch, gdyby jeszcze czary na nie działały żeby dać im np. regenke i mr2 to były by już rewalacyjne
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
mi Malal mówił że mają i sam tak gra, że mają
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
to nie dobrze bo chciałem spróbować zagrać na 2x5meneaterach z pistolami i bede zmuszony wrzucić do nich przynajmniej po jednym great weaponie żeby mieć czym puszki rozwalać i czerioty aa tak swoją drogą to mam pytanie;p czy od ataku z thundermaca jest look-out sir
mi się wyjebanie sprawdzaja 2 x 3 Maneaterzy z Handgunami
przemyśl taką opcję - nie kosztuje jakoś dużo punktów, ładnie omiata fasty przeciwnika i ma niezłego kopa w walca
ostatnio w mojej klasyfikacji ulubionych oddziałów wyprzedzili Manflayerów
przemyśl taką opcję - nie kosztuje jakoś dużo punktów, ładnie omiata fasty przeciwnika i ma niezłego kopa w walca
ostatnio w mojej klasyfikacji ulubionych oddziałów wyprzedzili Manflayerów
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Dzisiaj grałem na turnieju na 2x4 i są bardzo fajne ale dużo razy musiałem sie ratować BSB i magią
Jakich bohaterów dołączasz do unitów? (czy grasz tak jak w innym dziale, sl-master, bsb, butch?)Fisch pisze:mi się wyjebanie sprawdzaja 2 x 3 Maneaterzy z Handgunami
przemyśl taką opcję - nie kosztuje jakoś dużo punktów, ładnie omiata fasty przeciwnika i ma niezłego kopa w walca
Jestem dopiero początkującym graczem wfb, a wybrałem ogry z powodu, że są super klimatyczną armią i mają bardzo fajne fiksy, żeby nimi grać ułożyłem taką rozpiskę, co o niej myślicie:
Generał: Tyrant 200 pk
+ Cathayan longsword 10 pk
+ 2 x Sword-Gnoblars 10 pk
+ Luck-Gnoblar 5 pk
+ heavy armor 6 pk
+ 2 x Gnoblar Thiefstone 45 pk
+ Wyrdstone Neckle 20 pk
+ Kineater 35 pk
Hunter 145 pk
+ 2 x Sabretusks 40 pk
+ Mawseeker 10 pk
Butcher 130 pk
+ 2 x Tooth-Gnoblars 10 pk
+ Bangstick 25 pk
+ Dispel Scroll 25 pk
Butcher 130 pk
+ 2 x Dispel Scroll 50 pk
Koszt punktowy herosów: 895 pk
3 Bulls 105 pk
+ Bellower 10 pk
3 Bulls 105 pk
+ Bellower 10 pk
+ Ironfists 15 pk
4 Ironguts 192
+ Standard Bearer 20 pk
+ Lookout-Gnoblar 5 pk
+ Ragbanner 35 pk
24 Gnoblar Fighters 48 pk
+ Groinbiter 2 pk
Koszt punktowy core unitów: 547
2 Leadbelchers 110 pk
2 Leadbelchers 110 pk
Gnoblar Scraplauncher 165 pk
Koszt punktowy special unitów: 385
2 Maneaters 160 pk
+ brace of hundguns 12 pk
Koszt punktowy rare unitów: 172
Koszt punktowy całej armii: 1999
Co miałbym w tej rozpisce zmienic??
Generał: Tyrant 200 pk
+ Cathayan longsword 10 pk
+ 2 x Sword-Gnoblars 10 pk
+ Luck-Gnoblar 5 pk
+ heavy armor 6 pk
+ 2 x Gnoblar Thiefstone 45 pk
+ Wyrdstone Neckle 20 pk
+ Kineater 35 pk
Hunter 145 pk
+ 2 x Sabretusks 40 pk
+ Mawseeker 10 pk
Butcher 130 pk
+ 2 x Tooth-Gnoblars 10 pk
+ Bangstick 25 pk
+ Dispel Scroll 25 pk
Butcher 130 pk
+ 2 x Dispel Scroll 50 pk
Koszt punktowy herosów: 895 pk
3 Bulls 105 pk
+ Bellower 10 pk
3 Bulls 105 pk
+ Bellower 10 pk
+ Ironfists 15 pk
4 Ironguts 192
+ Standard Bearer 20 pk
+ Lookout-Gnoblar 5 pk
+ Ragbanner 35 pk
24 Gnoblar Fighters 48 pk
+ Groinbiter 2 pk
Koszt punktowy core unitów: 547
2 Leadbelchers 110 pk
2 Leadbelchers 110 pk
Gnoblar Scraplauncher 165 pk
Koszt punktowy special unitów: 385
2 Maneaters 160 pk
+ brace of hundguns 12 pk
Koszt punktowy rare unitów: 172
Koszt punktowy całej armii: 1999
Co miałbym w tej rozpisce zmienic??
Hmm udało ci się zmieścić sporo jednostek, jednak:...
Jak pewnie zauważyłeś sporo graczy wystawia Ironów. Naprawdę powinieneś sporo w nich zainwestować. Zwykłe bulle są ok, ale obecnie patrząc na Balancing Patch lepiej brać ołowiomiotaczy...wiadomo, średnio jednego typka mniej, ale oni strzelają i pewnie prócz pierwszej tury, zawsze coś wykombinują.
Ludojady fajne, ale też bym wrzucił typka więcej.
Hunter to ciekawe wsparcie ogniowe, dodatkowo, może puścić kociaki na maszynę wroga...ale musi mieć chociaż miecz potęgi albo najlepiej siegbreakera...
Jak pewnie zauważyłeś sporo graczy wystawia Ironów. Naprawdę powinieneś sporo w nich zainwestować. Zwykłe bulle są ok, ale obecnie patrząc na Balancing Patch lepiej brać ołowiomiotaczy...wiadomo, średnio jednego typka mniej, ale oni strzelają i pewnie prócz pierwszej tury, zawsze coś wykombinują.
Ludojady fajne, ale też bym wrzucił typka więcej.
Hunter to ciekawe wsparcie ogniowe, dodatkowo, może puścić kociaki na maszynę wroga...ale musi mieć chociaż miecz potęgi albo najlepiej siegbreakera...
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Ostatnio naszła mnie myśl nad zrobieniem rozpy na 2250 na ironskin tribie o dziwo podoba mi sie bardzo
Tyrant (d3, ward5, bieganie)
BSB (siege breaker, protection)
Butcher (2DS)
Butcher (hellheart // 2DS)?
22gnoblarków z chempionem
3bulle z adh
2leadzi
2leadzi
2leadzi
3meneaterzy (2xpistol, 1xGW)
gorger // meneater
bull rhinox
bull rhinox
bull rhinox z warbannerem
Tyrancik biega razem z rhinoxami siejąc popłoch i nabija overkilla w chelengach. Leadzi czyszczą fasty i blokują rhinoxy przed nie potrzebnymi szarżami, gnoby i bulle trzymają ćwiartki i pilnują plecy przed lataczami itp. meneaterzy wraz z bsb idą środkiem po główny oddział przeciwnika, przy okazji dobić z pistoletów jakieś fasta czy zdjąć szereg. jezeli wybieram gorgera to akurat wychodzi on na 2/3 ture gdzie wlasnie wtedy do przeciwnika dobiegają rhinoxy i wspomaga je od tyłu, ew. niszczy maszyny. Jeżeli wybiore menatera to bedzie mial raczej GW zeby utluc cherioty czy twardsze sztuki i taki wspomagacz rhinoxów jakby byłaby szansa ze rhinox sie nie przebije to szarzuje razem z meneaterem, jak przegrają combat to rhinox ucieknie a meneater zatrzyma go na stubbornie a rhinox przezyje. Magii sie zbytnio nie boje bo rhinoxom mało robią pociski z siłą 4 czy 5, a na jedną ture używam hellhearta i przeciwnik boi sie puszczać groźniejsze pociski co sądzicie? mi sie wydaje, że tym można nawet powalczyć z DLem, bo rhinoxy dobrze sobie radzą z psiakami, a 10horrorów wciągają w szarży, bloodz też nie bedzie swobodnie latał jeżeli mam tyranta z D3 w poblizu. a na inne armie to rhinoxy terroryzują
Tyrant (d3, ward5, bieganie)
BSB (siege breaker, protection)
Butcher (2DS)
Butcher (hellheart // 2DS)?
22gnoblarków z chempionem
3bulle z adh
2leadzi
2leadzi
2leadzi
3meneaterzy (2xpistol, 1xGW)
gorger // meneater
bull rhinox
bull rhinox
bull rhinox z warbannerem
Tyrancik biega razem z rhinoxami siejąc popłoch i nabija overkilla w chelengach. Leadzi czyszczą fasty i blokują rhinoxy przed nie potrzebnymi szarżami, gnoby i bulle trzymają ćwiartki i pilnują plecy przed lataczami itp. meneaterzy wraz z bsb idą środkiem po główny oddział przeciwnika, przy okazji dobić z pistoletów jakieś fasta czy zdjąć szereg. jezeli wybieram gorgera to akurat wychodzi on na 2/3 ture gdzie wlasnie wtedy do przeciwnika dobiegają rhinoxy i wspomaga je od tyłu, ew. niszczy maszyny. Jeżeli wybiore menatera to bedzie mial raczej GW zeby utluc cherioty czy twardsze sztuki i taki wspomagacz rhinoxów jakby byłaby szansa ze rhinox sie nie przebije to szarzuje razem z meneaterem, jak przegrają combat to rhinox ucieknie a meneater zatrzyma go na stubbornie a rhinox przezyje. Magii sie zbytnio nie boje bo rhinoxom mało robią pociski z siłą 4 czy 5, a na jedną ture używam hellhearta i przeciwnik boi sie puszczać groźniejsze pociski co sądzicie? mi sie wydaje, że tym można nawet powalczyć z DLem, bo rhinoxy dobrze sobie radzą z psiakami, a 10horrorów wciągają w szarży, bloodz też nie bedzie swobodnie latał jeżeli mam tyranta z D3 w poblizu. a na inne armie to rhinoxy terroryzują