O&G 2500
O&G 2500
Tak sobie układam coś pod format GT (choć nie wiem czy pojadę). Na razie stworzyłem rozpiskę nieco dziwną, ale wydaje mi się, że dość ciekawą i uniwersalną.
Black Orc Big Boss - GENERAL
Martog, E.Shield, HA, Boar, Itty Ring
Gościu od dawania liderki, tłumienia animozji, krzyczenia waagh!, rzucania bounda i klepania.
Goblin Great Shaman
Horn, 2DS, Collar, Wolf
Night Goblin Shaman
Pipes, Magic Mushroom
Night Goblin Shaman
Mad Cap Mushroom, DS
3 magów do nawalania pocisków, popychania i dispellowania. Dużemu eksperymentalnie daję wilka, co by się mógł szybko ewakuować w razie potrzeby. Co do pipesów mam mieszane uczucia, ale niech już będą. Pozatym średnio co więcej mógłbym dać shamanowi poza kolejnymi gadżetami do dispella. No i jeden mały ma żarcie dla fanoli - to eksperyment, ale wydaje mi się że warto spróbować przy 6 fanolach .
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
24 Orc Big Uns
Banner, Muzyk, Spirit Totem
14 Savage Orcs Big Uns
Speary, Muzyk
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Short Bowy, Muzyk, 2 Fanatyków
Fasty i nocniki bez komentarza bo standardzik. Big unsi - główny kloc no i 3DD dają. 14 savage big unsów - liczba dziwna, ale na więcej pts nie starcza A biorę ich bo lubię i mam fajne figurki Pozatym mają mega kopa w walce.
9 Squig Hoppers
14 Black Orcs
Banner, Muzyk, Waagh! Banner
2 Spear Chukkas
2 Spear Chukkas
Black orki wstawiłem, bo dawno już nimi nie grałem, a też mam fajne modele 14 bo na więcej pts nie starcza. Będą służyć do trzymania magów lub jako kontra. 8 + 2d6 w szarży to jak kawaleria. A woundów sporo więcej
2 Doom Divers
Rozpa wydaje się całkiem sympatyczna, nieprawdaż?
Black Orc Big Boss - GENERAL
Martog, E.Shield, HA, Boar, Itty Ring
Gościu od dawania liderki, tłumienia animozji, krzyczenia waagh!, rzucania bounda i klepania.
Goblin Great Shaman
Horn, 2DS, Collar, Wolf
Night Goblin Shaman
Pipes, Magic Mushroom
Night Goblin Shaman
Mad Cap Mushroom, DS
3 magów do nawalania pocisków, popychania i dispellowania. Dużemu eksperymentalnie daję wilka, co by się mógł szybko ewakuować w razie potrzeby. Co do pipesów mam mieszane uczucia, ale niech już będą. Pozatym średnio co więcej mógłbym dać shamanowi poza kolejnymi gadżetami do dispella. No i jeden mały ma żarcie dla fanoli - to eksperyment, ale wydaje mi się że warto spróbować przy 6 fanolach .
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
24 Orc Big Uns
Banner, Muzyk, Spirit Totem
14 Savage Orcs Big Uns
Speary, Muzyk
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Short Bowy, Muzyk, 2 Fanatyków
Fasty i nocniki bez komentarza bo standardzik. Big unsi - główny kloc no i 3DD dają. 14 savage big unsów - liczba dziwna, ale na więcej pts nie starcza A biorę ich bo lubię i mam fajne figurki Pozatym mają mega kopa w walce.
9 Squig Hoppers
14 Black Orcs
Banner, Muzyk, Waagh! Banner
2 Spear Chukkas
2 Spear Chukkas
Black orki wstawiłem, bo dawno już nimi nie grałem, a też mam fajne modele 14 bo na więcej pts nie starcza. Będą służyć do trzymania magów lub jako kontra. 8 + 2d6 w szarży to jak kawaleria. A woundów sporo więcej
2 Doom Divers
Rozpa wydaje się całkiem sympatyczna, nieprawdaż?
calkiem przyzwoite
choc ja wole oddzial 12 savage z 2 bronmi,muzykiem i bossem (ale ja mam takie fogsy a nie ze spearami)
a jak zamierzasz dzielic PD?bo z 2PD w zasadzie cos sensownego mozna rzucac tylko z big waaagh
d6S2 to marny pocisk...i rzadko sie przydaje(zwlaszcza przy 18" zasiegu)
ja juz wiem ze nie pojade na GT wiec nie produkuje rozp pod ten format
choc ja wole oddzial 12 savage z 2 bronmi,muzykiem i bossem (ale ja mam takie fogsy a nie ze spearami)
a jak zamierzasz dzielic PD?bo z 2PD w zasadzie cos sensownego mozna rzucac tylko z big waaagh
d6S2 to marny pocisk...i rzadko sie przydaje(zwlaszcza przy 18" zasiegu)
ja juz wiem ze nie pojade na GT wiec nie produkuje rozp pod ten format
Quas chyba nie doczytałeś dokładnie jakich mam bohaterów PD oczywiście dzielę następująco: duży mag wali czar z 4 kości, a mali po 3. W ten sposb idealnie się rozdysponowuje PD. Zazwyczaj mamy 3 mocne czary na turę + 2 boundy.
A co do savage, to ja po prostu ich strasznie lubię i już Właśnie a takiej konfiguracji. Modeli z 2 broniami nie posiadam, bo w 6 edycji się nie opłacały. Mam 26 ze spearami i 26 z HW+shield (którzy byli z kolei nieźli w 5 edycji )
A co do savage, to ja po prostu ich strasznie lubię i już Właśnie a takiej konfiguracji. Modeli z 2 broniami nie posiadam, bo w 6 edycji się nie opłacały. Mam 26 ze spearami i 26 z HW+shield (którzy byli z kolei nieźli w 5 edycji )
no o 1/3 mniej Lukaszu, to nie koniecznie takie 'podobnie' (;
wiesz, tak drogo troszke pewne oddziały wychodzą,
ale mi się ogólnie podoba, choc brakuje mi 1 oddziału orków
te 14-stki..
tniemy 2 BO, 2 SO bigunsów, 1 zwykły biguns to razem 65pkt.... a to można ciekawie spożytkować nie tracąć dużo z siły uderzeniowej.. chyba:)
ale mi się ogólnie podoba, choc brakuje mi 1 oddziału orków
te 14-stki..
tniemy 2 BO, 2 SO bigunsów, 1 zwykły biguns to razem 65pkt.... a to można ciekawie spożytkować nie tracąć dużo z siły uderzeniowej.. chyba:)
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
Kołata jeśli jedziesz na GT to modlę się by na Ciebie nie trafić.
Zupełnie nie wiem jak ugryźć ta armię.
Magią mogę się nie przebić.
Liczebnością tez nie za bardzo.
Ty masz fasty ja nie.
Hmmmm....mocna rozpiska.
Wszystko co mocne jest w dużych i drogich klocach a śmieszne punkty które zabijają mi zazwyczaj 75% armii są trudne do złapania do jest tego mało i szybko się porusza po stole.
Zupełnie nie wiem jak ugryźć ta armię.
Magią mogę się nie przebić.
Liczebnością tez nie za bardzo.
Ty masz fasty ja nie.
Hmmmm....mocna rozpiska.
Wszystko co mocne jest w dużych i drogich klocach a śmieszne punkty które zabijają mi zazwyczaj 75% armii są trudne do złapania do jest tego mało i szybko się porusza po stole.
a może wywalić short bowy na nocnikach i dopakować o kilku savage?
ale rozpa IMO bardzo uniwersalna, 6 machin bez sava i moja bretka trzęsie portkami
ale rozpa IMO bardzo uniwersalna, 6 machin bez sava i moja bretka trzęsie portkami
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
@ Reyki
Oj tam, nie narzekaj Każdy (prawie) lubi grać przeciwko O&G. To taka sympatyczna i nie przegięta armia
A z ciekawości to co wystawiasz?
@ Jagal
Bretka to mój najczęstszy przeciwnik i wydaje mi się, że odpowiednio złożone O&G to jeden z najcięższych przeciwników dla Twojej armii.
Co do zmian, to short bowy są za darmo więc nie za bardzo da się je uciąć. A wystawiam je z dwóch powodów. Po pierwsze są super na large targety, a po drugie nie mam ochoty na razie malować 3 kloca gobbosów z HW+shield
Do tego idąc za radą Astragotha wywalam 2 savage, 2 BO i 1 big una i wstawiam 10 error boyzów. Zawsze to kolejny oddział, a tani i potrafiący zaskakująco wiele zdziałać (oczywiście w kombacie ).
Pozdr!
Oj tam, nie narzekaj Każdy (prawie) lubi grać przeciwko O&G. To taka sympatyczna i nie przegięta armia
A z ciekawości to co wystawiasz?
@ Jagal
Bretka to mój najczęstszy przeciwnik i wydaje mi się, że odpowiednio złożone O&G to jeden z najcięższych przeciwników dla Twojej armii.
Co do zmian, to short bowy są za darmo więc nie za bardzo da się je uciąć. A wystawiam je z dwóch powodów. Po pierwsze są super na large targety, a po drugie nie mam ochoty na razie malować 3 kloca gobbosów z HW+shield
Do tego idąc za radą Astragotha wywalam 2 savage, 2 BO i 1 big una i wstawiam 10 error boyzów. Zawsze to kolejny oddział, a tani i potrafiący zaskakująco wiele zdziałać (oczywiście w kombacie ).
Pozdr!
moze zamiast 2 spearow byc lobbe dal? na klocki piechotne jak znalazl.. na large targety jak przycelowac tez.
Hmm ja wystawiam:
Mag lord 4 lvl doomfire ring,DS,luckstone,sigil of sigmar
Mag 2 lvl 2x DS
Mag 2 lvl Rod of powre,ring of volans
Capitan barded warhorse,enchanted shield,van horstmann
10 kuszników
2x 24 swordsmanów FCG z detechmantam 10 hundgunnerów
6x KO z banner of arcane warding ,FCG
6x KO z banner of demonslafer ,FCG
6x KOiC z warbannerem ,FCG
3 x Armata
2x helka
Taki sofcik do zabawy.Banery na kawalerii jeszcze nie są ostateczna wersją.
Mag lord 4 lvl doomfire ring,DS,luckstone,sigil of sigmar
Mag 2 lvl 2x DS
Mag 2 lvl Rod of powre,ring of volans
Capitan barded warhorse,enchanted shield,van horstmann
10 kuszników
2x 24 swordsmanów FCG z detechmantam 10 hundgunnerów
6x KO z banner of arcane warding ,FCG
6x KO z banner of demonslafer ,FCG
6x KOiC z warbannerem ,FCG
3 x Armata
2x helka
Taki sofcik do zabawy.Banery na kawalerii jeszcze nie są ostateczna wersją.
Ciekawa rozpa Zdecydowanie najbardziej bolą mnie maszynki, ale na całe szczęście nie mam rydwanów ani gigantów, więc te cannony AŻ tak by nie bolały. A hellki są losowe i w tym nadzieja Twoich wrogów Natomiast masz całkiem sporo woja, więc niełatwo byłoby się dobrać do magów i maszyn. Napewno byłoby ciekawie i klimatycznie Myślę, że potencjał naszych armii jest zbliżony i bitwa byłaby krwawa i wyrównana, a to jest w battlu najpiękniejsze
@ TruePunk
Lobbom mówię stanowcze "raczej nie" Wg mnie chukki są duuużo lepsze, ale nie będę się na ten temat po raz n-ty rozwodził
@ TruePunk
Lobbom mówię stanowcze "raczej nie" Wg mnie chukki są duuużo lepsze, ale nie będę się na ten temat po raz n-ty rozwodził
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
no to moze troche krytyki
Jezeli masz 3 DS to o jeden za malo aby miec totalny looz (wiem ze masz duzo DD ale ja bym wolał 4 czary zdispelowac za pomocą DS niz ryzykowac dispelowanie np 15 na 6 kostkach - zawsze szansa na 2x1...juz za duzo razy tak rzucilem , sam mam looz psychiczny gdy mam 5DS chodz często się te pkt marnuję xD bo najczęsciej gram z krasnalami xD , ale jak juz trafie na Skaveny lub HE na magii to full relaks )
Collar rozumiem nie miesci sie na generale? Bo branie go na maga dziwnie mi wygląda....
Czemu gobliny są w ilosci 25 kiedy orki po 14 sztuk? Nie lepiej odiąć po pare goblinów i dodac brakujące orki? I tak te gobliny jak mają spanikowac to spanikują . A czy ich bedzie 22 czy 25 to naprawde nie wielka różnica.
Super kmin z tym magiem na wilku sam teraz sobie nowe figsy robie aby liczki na koniakch posadzic
Dobry kmin z BO (chodz jeszcze opcja z buthery mi sie podoba)
No i ktos wystawia te przegiete Doom Divery shit!
Jezeli masz 3 DS to o jeden za malo aby miec totalny looz (wiem ze masz duzo DD ale ja bym wolał 4 czary zdispelowac za pomocą DS niz ryzykowac dispelowanie np 15 na 6 kostkach - zawsze szansa na 2x1...juz za duzo razy tak rzucilem , sam mam looz psychiczny gdy mam 5DS chodz często się te pkt marnuję xD bo najczęsciej gram z krasnalami xD , ale jak juz trafie na Skaveny lub HE na magii to full relaks )
Collar rozumiem nie miesci sie na generale? Bo branie go na maga dziwnie mi wygląda....
Czemu gobliny są w ilosci 25 kiedy orki po 14 sztuk? Nie lepiej odiąć po pare goblinów i dodac brakujące orki? I tak te gobliny jak mają spanikowac to spanikują . A czy ich bedzie 22 czy 25 to naprawde nie wielka różnica.
Super kmin z tym magiem na wilku sam teraz sobie nowe figsy robie aby liczki na koniakch posadzic
Dobry kmin z BO (chodz jeszcze opcja z buthery mi sie podoba)
No i ktos wystawia te przegiete Doom Divery shit!
@Shakin' Dudi
1. nie ma 14 tylko 12... patrz pare postów wyżej
2. 9DD i 2 DS, i gra hordówką...
collar to mała i tania ochrona dla maga, a możliwość ruchu na 18cali to fajna sprawa
@Kołata
jak ktoś szybko Ci po maszynkach pojedzie to biedny bedziesz, po za tym namęczysz sie by mieć jakiś sensowny LOS... a nie każdy ma LT...
1. nie ma 14 tylko 12... patrz pare postów wyżej
2. 9DD i 2 DS, i gra hordówką...
collar to mała i tania ochrona dla maga, a możliwość ruchu na 18cali to fajna sprawa
@Kołata
jak ktoś szybko Ci po maszynkach pojedzie to biedny bedziesz, po za tym namęczysz sie by mieć jakiś sensowny LOS... a nie każdy ma LT...
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
Te Big'Uny bez tarcz to błąd jakiś? Bo płacenie 9 pkt za Big'Una 50 punktów za totem i poskąpienie punkciku na tarczę to mi się dziwne wydaje.
A licky boom boom down!!!
Nie chce mi się spać, to odpiszę jeszcze
@ Dudi
Na takie TK jak Ty masz, to chyba lepiej mieć więcej DD niż np jednego więcej scrolla Raz grałem z TK mając 11DD, +1 do dispella i tylko jednego scrolla. Scroll poszedł na Jara, a przez całą bitwę weszły tylko 2 inkantacje gdy akurat moi magowie uciekali i mnie DD miałem No i jak napisał Astragoth - mam sporo ścierwa i niektóre czary mogę wpuszczać.
Pozatym co za dużo, to niezdrowo. Trafię na armię bez magii i mocno stracę na scrollach tak jak Ty tracisz z krasiami
Co do Collara, to się zastanawiam. W sumie na generale faktycznie byłby lepszy. Zamiast martogsa dałbym SoM i by było ok. Tak chyba zrobię, słuszna uwaga.
Orków wystawiam po 12. Chyba nie ma co wystawiać mega kloców elitarnej piechoty. Jak mają zginąć to zginą tak czy siak. Jest to podobna sytuacja jak z kawalerią. Bazuje się na atakach, a nie dodatkowych rankach za kilkadziesiąt pts. Jeszcze coprawda nie testowałem takiego wariantu, ale sprawdzę i napiszę co i jak Na papierze wygląda to ok.
@ Astragoth
Maszyn mam 6 - nie łatwo będzie je wszystkie od razu zniszczyć. Pozatym mam sporo rzeczy do niszczenia wykopywaczy i lataczy. Dokładniej mówiąc, to mogę wejść jakimś oddziałem na marker lub postawić w jego okolicy nocniki z fanolami. A latacze też muszą przechodzić przez fanoli, fasty i magię. Nie powinno być tragicznie Pozatym te maszyny to zaledwie 300 pts Za dwie dwarfickie klopy mam tyle samo pts
Co do LoS, to myślę, że mam spore szanse na jakąś górkę w deploymencie. Zresztą zazwyczaj mam sporo maszyn i jakoś nie mam z nimi większych problemów (raczej ma je przeciwnik )
@ B_sk
Oczywiście tarcze są Ty zawsze wypatrzysz jakieś drobiazgi w moich rozpach i dzięki Ci za to
POPRAWIONA WERSJA:
Black Orc Big Boss - GENERAL
SoM, E.Shield, HA, Boar, Itty Ring, Collar
Goblin Great Shaman
Horn, 2DS, Wolf
Night Goblin Shaman
Pipes, Magic Mushroom
Night Goblin Shaman
Mad Cap Mushroom, DS
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
10 Error Boyz
Muzyk
23 Orc Big Uns
Banner, Muzyk, Tarcze, Spirit Totem
12 Savage Orcs Big Uns
Speary, Muzyk
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Short Bowy, Muzyk, 2 Fanatyków
9 Squig Hoppers
12 Black Orcs
Banner, Muzyk, Waagh! Banner
2 Spear Chukkas
2 Spear Chukkas
2 Doom Divers
Pozdrawiam!
@ Dudi
Na takie TK jak Ty masz, to chyba lepiej mieć więcej DD niż np jednego więcej scrolla Raz grałem z TK mając 11DD, +1 do dispella i tylko jednego scrolla. Scroll poszedł na Jara, a przez całą bitwę weszły tylko 2 inkantacje gdy akurat moi magowie uciekali i mnie DD miałem No i jak napisał Astragoth - mam sporo ścierwa i niektóre czary mogę wpuszczać.
Pozatym co za dużo, to niezdrowo. Trafię na armię bez magii i mocno stracę na scrollach tak jak Ty tracisz z krasiami
Co do Collara, to się zastanawiam. W sumie na generale faktycznie byłby lepszy. Zamiast martogsa dałbym SoM i by było ok. Tak chyba zrobię, słuszna uwaga.
Orków wystawiam po 12. Chyba nie ma co wystawiać mega kloców elitarnej piechoty. Jak mają zginąć to zginą tak czy siak. Jest to podobna sytuacja jak z kawalerią. Bazuje się na atakach, a nie dodatkowych rankach za kilkadziesiąt pts. Jeszcze coprawda nie testowałem takiego wariantu, ale sprawdzę i napiszę co i jak Na papierze wygląda to ok.
@ Astragoth
Maszyn mam 6 - nie łatwo będzie je wszystkie od razu zniszczyć. Pozatym mam sporo rzeczy do niszczenia wykopywaczy i lataczy. Dokładniej mówiąc, to mogę wejść jakimś oddziałem na marker lub postawić w jego okolicy nocniki z fanolami. A latacze też muszą przechodzić przez fanoli, fasty i magię. Nie powinno być tragicznie Pozatym te maszyny to zaledwie 300 pts Za dwie dwarfickie klopy mam tyle samo pts
Co do LoS, to myślę, że mam spore szanse na jakąś górkę w deploymencie. Zresztą zazwyczaj mam sporo maszyn i jakoś nie mam z nimi większych problemów (raczej ma je przeciwnik )
@ B_sk
Oczywiście tarcze są Ty zawsze wypatrzysz jakieś drobiazgi w moich rozpach i dzięki Ci za to
POPRAWIONA WERSJA:
Black Orc Big Boss - GENERAL
SoM, E.Shield, HA, Boar, Itty Ring, Collar
Goblin Great Shaman
Horn, 2DS, Wolf
Night Goblin Shaman
Pipes, Magic Mushroom
Night Goblin Shaman
Mad Cap Mushroom, DS
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
5 Wolf Riders
Muzyk, Włócznie
10 Error Boyz
Muzyk
23 Orc Big Uns
Banner, Muzyk, Tarcze, Spirit Totem
12 Savage Orcs Big Uns
Speary, Muzyk
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Banner, Muzyk, 2 Fanatyków
25 Night Goblins
Short Bowy, Muzyk, 2 Fanatyków
9 Squig Hoppers
12 Black Orcs
Banner, Muzyk, Waagh! Banner
2 Spear Chukkas
2 Spear Chukkas
2 Doom Divers
Pozdrawiam!
Całkiem przyjemne, co prawda niespecjalnie w moim stylu, ale to jest najlepsze w O&G, że nie ma jedynej słusznej koncepcji. To co mi tylko nie leży to te Big'Uny z totemem (mimo tego, że tarcze jednak mają ) jakoś tak wydaje mi się, że strasznie szybko będą tracić szeregi, a mnie to by najpewniej by uciekli za stół w pierwszej turze.
Chociaż z drugiej strony sam ich nigdy nie próbowałem i bazuję raczej na moim uprzedzeniu co do tego oddziału, niż na testach.
A dyskusji o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia, czyli Boyz vs. NG to zaczynał nie będę. Chociaż ja i tak swoje wiem.
Chociaż z drugiej strony sam ich nigdy nie próbowałem i bazuję raczej na moim uprzedzeniu co do tego oddziału, niż na testach.
A dyskusji o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia, czyli Boyz vs. NG to zaczynał nie będę. Chociaż ja i tak swoje wiem.
A licky boom boom down!!!
a ja juz dlugo gram na totemie na big uns
spisuje sie calkiem dobrze
jezeli wiem ze beda mi sie baaaardzo przydawac DD to trzymam oddzial raczej w obwodach,jako kontre a nie na przyjmowanie kafarkowego oddzialu na twarz( co o ile kafarkowy oddzial nie ma akurat 4WS nie ma znaczenia...wtedy rownie dobrzy sa boyzi)
co do elity-chyba masz racje...pare razy wystawialem 20-23BO...oddzial ekstra,wchodzi jak w maslo...tylko ma klopoty ze splaceniem sie
biorac pod uwage ze piechota wejdzie gora 2x w HtH w bitwie(popychania nie wliczam-nie lubie ustawiac taktyki pod konkretny czar)
ja stosuje 12savage z 2 bronmi,boss(bo ma duzo lepsze staty i muzyk...i chlopaki naprawde sie staraja
oddzial samobiezny-4T sprawia ze w miare ciezko ich wystrzelac,sporo atakow,nie panikuja...
czesto wysylam w boj i niech przeciwnik si emartwi zeby nie weszli w jakis lzejszy oddzial
ja mam tylko mieszane uczucia wzgledem horna
jego problem jest taki ze obejmuje caly stol...
wystarczy ze przeciwnik ma w dowolnym miejscu MR i jego uzytecznosc mocno spada
choc z drugiej strony-to jest zawsze bound,zawsze jakas kostke moze zabrac
spisuje sie calkiem dobrze
jezeli wiem ze beda mi sie baaaardzo przydawac DD to trzymam oddzial raczej w obwodach,jako kontre a nie na przyjmowanie kafarkowego oddzialu na twarz( co o ile kafarkowy oddzial nie ma akurat 4WS nie ma znaczenia...wtedy rownie dobrzy sa boyzi)
co do elity-chyba masz racje...pare razy wystawialem 20-23BO...oddzial ekstra,wchodzi jak w maslo...tylko ma klopoty ze splaceniem sie
biorac pod uwage ze piechota wejdzie gora 2x w HtH w bitwie(popychania nie wliczam-nie lubie ustawiac taktyki pod konkretny czar)
ja stosuje 12savage z 2 bronmi,boss(bo ma duzo lepsze staty i muzyk...i chlopaki naprawde sie staraja
oddzial samobiezny-4T sprawia ze w miare ciezko ich wystrzelac,sporo atakow,nie panikuja...
czesto wysylam w boj i niech przeciwnik si emartwi zeby nie weszli w jakis lzejszy oddzial
ja mam tylko mieszane uczucia wzgledem horna
jego problem jest taki ze obejmuje caly stol...
wystarczy ze przeciwnik ma w dowolnym miejscu MR i jego uzytecznosc mocno spada
choc z drugiej strony-to jest zawsze bound,zawsze jakas kostke moze zabrac