Defensywsnie na 2000
Moderator: Ziemko
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Defensywsnie na 2000
Witam, od niedawna gram w WFB lizakami, więc nie krzyczcie gdy jakieś herezje będę prawił, ale wydaje mi się, że wyczaiłem fajną rozpę uwzględniającą skuteczne combo magiczne. Ogólnie wszystko sprowadza się do stania i czekania na ofensywę przeciwnika i miażdżenia go w turze magicznej:
1 Slann : general, lore of heavens, 4 dyscypliny: ethearal, bonusowa kostka, 1 znany lore, przerzucanie miscasta; cupped hand of the old ones (dołączony do TG)
1 Tetto'eko (dołączony do Skinków)
1 Skink Priest: 2 lvl, engine
1 Chakax (dołączony do TG)
10 Skink Cohort: spears
10 Skink Cohort:spears
10 Skink Cohort:spears
19 TG: command
Zostaje jeszcze 76 punktów na itemy, ale mniejsza o to. Ogólnie moja taktyka opiera się na jak najszybszym zniszczeniu za pomocą magii wrażliwych celów, które są w stanie prowadzić ostrzał, a następnie czekać na natarcie. Armia ustawia się możliwie na tyłach deploymenta. Każdy z magów widzi całą mapę (Slann i Tetto'eko mają palanquin, SP ma stega) więc korzystając z Lore of Heavens walą w co im się podoba. W rzucaniu tych spelli pomaga im specjalna zdolność Tetto'eko - Herald of the Cosmic Events, co dla niewtajemniczonych działa następująco: na początku własnej tury magicznej rzuca 2k6. Na 3+, jeżeli w jakimś rzucie na dowolny spell z LoH (podczas tej samej tury) wystąpią 2 kostki o takim samym wyniku, zachodzi Irresistible Force (pomijając wyrzucenie dwóch 1 ofc). Na 2 z kolei przeciwnik podczaj swej tury magicznej we wszystkich rzutach na dowolny spell ma to ułatwienie. Ponadto engine odpala Arcane Configuration na LoH, co dodatkowo zwiększa szanse na Irresistible Force. Jeśli walka wypadnie wyjątkowo niekorzystnie, ostatnim bastionem zostanie oddział TG z potężnym Chakaxem. BTW - gdy Slann wyrzuci miscasta i w rzucie na niego otrzyma niski (czyli najpewniej destruktywny) wynik wykorzysta cupped hand of the old ones, co przy rzucie k6 na 2+ pozwoli przekierować działanie miscasta na dowolnego widocznego maga przeciwnika
Grałem w ten sposób na krasnoluda, który wystawił Kowadło Zagłady, 4 działa krasnoludów, działo ogniowe, żydokopter i kilkudziesięciu gromowładnych. Wygrałem bez większych trudności, głównie dzięki temu, że po zdjęciu kowadła mój Slann był nie do zabicia (zasada ethearal, a przeciwnik nie dał żadnej jednostce magicznych ataków).
I co o tym sądzicie ? Pochwalcie przynajmniej za to combo z Lore of Heavens...
1 Slann : general, lore of heavens, 4 dyscypliny: ethearal, bonusowa kostka, 1 znany lore, przerzucanie miscasta; cupped hand of the old ones (dołączony do TG)
1 Tetto'eko (dołączony do Skinków)
1 Skink Priest: 2 lvl, engine
1 Chakax (dołączony do TG)
10 Skink Cohort: spears
10 Skink Cohort:spears
10 Skink Cohort:spears
19 TG: command
Zostaje jeszcze 76 punktów na itemy, ale mniejsza o to. Ogólnie moja taktyka opiera się na jak najszybszym zniszczeniu za pomocą magii wrażliwych celów, które są w stanie prowadzić ostrzał, a następnie czekać na natarcie. Armia ustawia się możliwie na tyłach deploymenta. Każdy z magów widzi całą mapę (Slann i Tetto'eko mają palanquin, SP ma stega) więc korzystając z Lore of Heavens walą w co im się podoba. W rzucaniu tych spelli pomaga im specjalna zdolność Tetto'eko - Herald of the Cosmic Events, co dla niewtajemniczonych działa następująco: na początku własnej tury magicznej rzuca 2k6. Na 3+, jeżeli w jakimś rzucie na dowolny spell z LoH (podczas tej samej tury) wystąpią 2 kostki o takim samym wyniku, zachodzi Irresistible Force (pomijając wyrzucenie dwóch 1 ofc). Na 2 z kolei przeciwnik podczaj swej tury magicznej we wszystkich rzutach na dowolny spell ma to ułatwienie. Ponadto engine odpala Arcane Configuration na LoH, co dodatkowo zwiększa szanse na Irresistible Force. Jeśli walka wypadnie wyjątkowo niekorzystnie, ostatnim bastionem zostanie oddział TG z potężnym Chakaxem. BTW - gdy Slann wyrzuci miscasta i w rzucie na niego otrzyma niski (czyli najpewniej destruktywny) wynik wykorzysta cupped hand of the old ones, co przy rzucie k6 na 2+ pozwoli przekierować działanie miscasta na dowolnego widocznego maga przeciwnika
Grałem w ten sposób na krasnoluda, który wystawił Kowadło Zagłady, 4 działa krasnoludów, działo ogniowe, żydokopter i kilkudziesięciu gromowładnych. Wygrałem bez większych trudności, głównie dzięki temu, że po zdjęciu kowadła mój Slann był nie do zabicia (zasada ethearal, a przeciwnik nie dał żadnej jednostce magicznych ataków).
I co o tym sądzicie ? Pochwalcie przynajmniej za to combo z Lore of Heavens...
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Yhm, a to z jakiego powodu ?
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Bo przegięcie niektórych specjali jest tak wielkie, że ciężko to opisać
A co do realiów to niestety nawet na Grand Tournamentach nie używa się specjali.
A co do realiów to niestety nawet na Grand Tournamentach nie używa się specjali.
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
A, warto wiedzieć w sumie...
Ogólnie to pisałem tę rozpę z myślą o graniu przeciwko wampirom, więc co byście doradzili w tym przypadku?
Ogólnie to pisałem tę rozpę z myślą o graniu przeciwko wampirom, więc co byście doradzili w tym przypadku?
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Dobra, a inwestować w oddział 3 Razordonów w celu pozbycia się Blood Knightów? Wystawiłbym je trochę na przedzie, tak, że Blood Knighci będą musieli je szarżować i przy stand & shoot zaowocuje to w 6*artyleria ataków.
I pytanie mam jeszcze takie - jeśli jeden razordon deklarujący stand & shoot wyrzuci na jednej kostce misfire, a na drugiej cokolwiek innego, to co się dzieje? W ogóle nie strzela tylko rzuca ile skinków pożera, czy najpierw strzela, a potem wżera ?
Terradony ze swoim zrzutem kamyków też mogą się przydać w zniszczeniu knightów lub jakiegoś herosa.
I pytanie mam jeszcze takie - jeśli jeden razordon deklarujący stand & shoot wyrzuci na jednej kostce misfire, a na drugiej cokolwiek innego, to co się dzieje? W ogóle nie strzela tylko rzuca ile skinków pożera, czy najpierw strzela, a potem wżera ?
Terradony ze swoim zrzutem kamyków też mogą się przydać w zniszczeniu knightów lub jakiegoś herosa.
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Razordon nie strzela w ogóle. I tu jest pies pogrzebany.I pytanie mam jeszcze takie - jeśli jeden razordon deklarujący stand & shoot wyrzuci na jednej kostce misfire, a na drugiej cokolwiek innego, to co się dzieje? W ogóle nie strzela tylko rzuca ile skinków pożera, czy najpierw strzela, a potem wżera ?
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
To słabo, 33% szans na misfire.
Mógłby ktoś mi jeszcze doradzić na temat Terradonów ?
Mógłby ktoś mi jeszcze doradzić na temat Terradonów ?
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Ok, dzięki. Właśnie na nooba mam grać, więc warto wiedzieć.
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."