Chaos to cholernie trudna armia w złożeniu jeśli chce się wystawić coś innego niż jazda+lekka jazda+psy. Pomimo, że AB został doszczętnie skopany da się jeszcze z tej armii wyłuskać kilka ciekawych rozpisek. Obecnie staram się efektywną rozpę na Banner of the Gods. Zanim wyszedł WoCh wszyscy byli pewni, że sztandar ten będzie miał zasięg 12 cali, tak jak było to w AL chaosu w WD, czy tym samym sztandarze w armii demonów. Niestety zasięg obcięto mu spowrotem do 6 cali dając w zamian za stracone cale terror "?!?". Mimo wszystko na sztandarze tym znacznie bardziej opłaca się grać niż na wcześniejszej edycji z uwagi na marki slaansesha które można dać niemal wszystkim jednostką. Dzięki temu nagle zwykli maruderzy stają się piechotą nie do przejścia. Innymi słowy biorąc ten sztandar każda jednostka w armii potecjalnie otrzymuje stubborn, który dostosowujesz do przeciwnika (decydujesz w bitwie które jednostki będą je posiadały). To chyba gra warta śweczki...
Chaos Sorcerer
- General; Magic Level 1;
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Barded Chaos Steed
1 Exalted Chaos Champion
- Shield; Battle Standard;
- Banner of the Gods
- Barded Chaos Steed
12 * Chaos Warriors of Nurgle @ 311 Pts
- Mark of Nurgle; Halberd; Chaos Armour; Shield;
- Banner of Rage
- FCG
20 Marauders of Slaanesh
- Mark of Slaanesh; Light Armour; Shield;
- FCG
4 Trolls
6 Chaos Knights of Slaanesh
Standard; Musician
Rapturous Standard
6 Chaos Knights of Slaanesh
Standard; Musician
Druga wersja rozpy to:
Chaos Sorcerer
- General; Magic Level 1;
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Barded Chaos Steed
1 Exalted Chaos Champion
- Shield; Battle Standard;
- Banner of the Gods
- Barded Chaos Steed
12 * Chaos Warriors of Nurgle @ 311 Pts
- Mark of Nurgle; Halberd; Chaos Armour; Shield;
- Banner of Rage
- FCG
20 Marauders of Slaanesh
- Mark of Slaanesh; Light Armour; Shield;
- FCG
4 Trolls
5 Chaos Knights of Slaanesh Musician
Chaos Warshrine
5 Chaos Knights of Slaanesh
Musician
War Banner
Zasadczniczo są dwa główne typy wystawienia. Piechota i trolle obok siebie tak aby wszystkie trzy regimenty mialy stubborn, a kawaleria na flankach. Drugi typ to również piechota obok siebie ze stubbbornem, ale przed nimi niczym screen jedzie jazda chaosu również orzymując stubborn. Warshrine razem z mutagennością trolli zapewnia calkiem spory wysyp mutacji
