Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
Pistolet
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Legionowo

Re: Pare noobowskich pytań.

Post autor: Pistolet »

fartuszek jakis z gs dolepić
i mam zamiar wziac tą czache ze sztandaru i jakoś na głowe mu przymocować (coś w stylu nakrycia głowy)

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Cresus »

Proponuje łeb od belcherów albo ironów( najlepiej tłusty łeb :wink: ), fartuch z gs'u i coś pokombinować z łapami + bitsy np, mięsko, albo dodatkowe noże
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Awatar użytkownika
Hans
Warzywo
Posty: 16

Post autor: Hans »

Czy macie w swoim dorobku już takie figurki jak tak to pokarzcie jak wam to wyszło na forum Byłbym wdzięczny
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,

Że najgorzej w życiu to,

To samotnym być, to samotnym być"

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

ja mam dwóch ale nie chce mi się zdjęć robić, tu masz link gdzie znajdziesz wiele pomysłów http://ogrestronghold.com/main/index.ph ... &Itemid=56

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Cresus »

sorki ale fotka robiona na szybko, mój butcher i zarazem jeden z pierwszych ogrów :wink:
Obrazek
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Awatar użytkownika
Hans
Warzywo
Posty: 16

Post autor: Hans »

Spoko ja tez do Da Vincich nie naleze a figurki ogrow naleza do strasznie monotonnych w malowaniu ale jak juz sie super pomaluje to naprawde oczy cieszy i sie pieknie prezetuja na polu bitwy :twisted: :twisted:
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,

Że najgorzej w życiu to,

To samotnym być, to samotnym być"

Awatar użytkownika
SZALONE
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: "Ósma Bila" Bielsko-Biała

Post autor: SZALONE »

witam

mam pytanie gdzie można znaleźć zasadę mówiącą że na jednostkę wojowników gnoblarów trzeba mieć bulsy ?

jest taka zasada czy to wytwór army builder

w podręczniku pisze o katapultach że jedna na jeden odział wojowników gnoblarów.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Przy gnoblarach w Army List masz kursywą napisane, że nie możesz mieć więcej jednostek gnoblatr figthers niż bullsów.
Obrazek

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

teoretycznie BP znosi tą zasadę :D ale wiadomo ze nie wszystkie tury są na BP;]

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

nie znosi bo gnoblary sa faktycznie corową rankowa piechotą, ale strzelającą. Nie spełniają warunku nie strzelania i mozna ich mieć tylko x3

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

W tej zasadzie chodzi to, że musisz mieć w armii bulle, żeby wystawić gnoblary. Na BP możesz mieć gnoblary bez bulli.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Jakie są zasady armi Ogrów

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Takie 2 pytanka się zrodziły ( może i proste, ale chcę się upewnić, jak było nie bijcie za mocno :P ):

1. Czy Maneater z Brace of Handguns ma 5A? (skoro stoi że "count as pair of pistols")?
2. Czy bonus z Beastkillera (1W=2WvsLT) dotyczy też Bull Charge?
Obrazek

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

szymon: każdy ogr ma feara, od 3modeli i jezeli szarżują od >6' to zadają impact z bazową siłą, do oddzialu gnoblarów nie może dołączyć bohater, gnoblary nie wywołują paniki u ogrów i gnoblarów.
Z tego co pamiętam to chyba wszystkie takie ogólne zasady, jak o czymś zapomnialem to dopiszczcie

antonio: 1) tak meneater z brace of hunguns ma 5ataków a z BP ma również armour pircing
2) stawiam że nie zadaje bo tam pisze z tego co pamietam, że jeżeli bije z niemagicznej Broni a brzuch to tak taka dziwna broń :lol2: ale dopytam sie i ci odpowiem

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

super, dzięki :D

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

ok dzięki

Pajak86
Plewa
Posty: 8

Post autor: Pajak86 »

witam zaczełem przygode z Ogrami i mam 4 pytania

1. W booku do OK jest zasada (zasady specjalne ogrów), że "Pojedyncze Postacie Ogrów nie mogą zostać wybrane na cel, o ile znajdują się w odległości do 5 cali od zaprzyjaźnionej jednostki, składającej się z 5 lub wiecej modeli..." s.16 OK. Pytanie jaki cel szarży, czarów, ostrzału czy wszystkiego.

2. Magia Jelit. Dotyczy powtarzania czaru przez Rzeżników co prowadzi do zwiekszenia wymaganej liczby oczek na kostce. Czy jesli np. wyjdze nam czar pierwszy "krwawa Papka" PL 3+, a przeciwnik nam go zdispeluje to czy nastepny mag bedzie go rzucał z PL 6+ czy 3+. s.60 (Używanie Magii Jelit)

3. Greedy Fist (Zachłanna Pięść) zjada magiczne właściwości broni jeśli zda się rzut na ochrone. Czy jeśli ochrona pancerza zawiedzie to czy zdolność Pięści bedzie działać przy udanej ochronie magicznej?

4. Dotyczy bonusów za ranki ogrów. Czy oni dostaja bonus +1 gdy w jednostce będą walczyc np.6 byków ustawionych po 3 w rzędach, czy muszą ranki składać się z 5 modeli tak jak to ma się do innych armii.

z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam Pajak :mrgreen:

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Pajak86 -
ad1 - ta "zasada" jest już nieaktualna, nie działa - kiedyś odnosiła się do zasady proximity. Teraz zmieniono te zasady.
ad2 - następny mag rzuca to na 3+ gdyż poprzedni czar nie był udanie rzucony (a jedynie był rzucany)
ad3 - jakikolwiek rzut ochronny (war, pancerz) spowoduje zjedzenie magicznych właściwości
ad4 - ranki niestety jak w innych armiach - po 5

Pajak86
Plewa
Posty: 8

Post autor: Pajak86 »

wielkie dzieki :D

Awatar użytkownika
Hans
Warzywo
Posty: 16

Post autor: Hans »

Mam parę pytań dotyczących magi jelit i nie tylko
1.jak rozpraszają inne armie czary ogrów
2.Czy rzeźnik może rzucić dwa czary w czasie tury używając zamiast 2 kości tylko jedna do jednego czaru i druga do drugiego.dopiero zamówiłem ogry i chcem się upewnić :)
3. jakie magiczne przedmioty ogrowe czy wielkie imiona sa przydatne a jakich sie nie opłaca i są plewne
3. co byście poradzili na lizardmenow jak wygrać z skinkowym wietkongiem
4.w batalionie bede mial 4 leadow czy nie lepiej bedzie ich skonwertowac na ironow bo pochlebnych opinni oni nie maja a sa bardziej przydatne jednostki np smieciarka czy yeti nie wspominajac juz o rinoksie (szkoda ze to takie drogie).
5.Czy Balancing Patch v 1.02 wszedl juz w zycie ??jak tak jakie sa udoskonalenia do ogrow
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,

Że najgorzej w życiu to,

To samotnym być, to samotnym być"

Zablokowany