Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
fartuszek jakis z gs dolepić
i mam zamiar wziac tą czache ze sztandaru i jakoś na głowe mu przymocować (coś w stylu nakrycia głowy)
i mam zamiar wziac tą czache ze sztandaru i jakoś na głowe mu przymocować (coś w stylu nakrycia głowy)
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
ja mam dwóch ale nie chce mi się zdjęć robić, tu masz link gdzie znajdziesz wiele pomysłów http://ogrestronghold.com/main/index.ph ... &Itemid=56
Spoko ja tez do Da Vincich nie naleze a figurki ogrow naleza do strasznie monotonnych w malowaniu ale jak juz sie super pomaluje to naprawde oczy cieszy i sie pieknie prezetuja na polu bitwy
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
witam
mam pytanie gdzie można znaleźć zasadę mówiącą że na jednostkę wojowników gnoblarów trzeba mieć bulsy ?
jest taka zasada czy to wytwór army builder
w podręczniku pisze o katapultach że jedna na jeden odział wojowników gnoblarów.
mam pytanie gdzie można znaleźć zasadę mówiącą że na jednostkę wojowników gnoblarów trzeba mieć bulsy ?
jest taka zasada czy to wytwór army builder
w podręczniku pisze o katapultach że jedna na jeden odział wojowników gnoblarów.
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
teoretycznie BP znosi tą zasadę ale wiadomo ze nie wszystkie tury są na BP;]
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
szymon: każdy ogr ma feara, od 3modeli i jezeli szarżują od >6' to zadają impact z bazową siłą, do oddzialu gnoblarów nie może dołączyć bohater, gnoblary nie wywołują paniki u ogrów i gnoblarów.
Z tego co pamiętam to chyba wszystkie takie ogólne zasady, jak o czymś zapomnialem to dopiszczcie
antonio: 1) tak meneater z brace of hunguns ma 5ataków a z BP ma również armour pircing
2) stawiam że nie zadaje bo tam pisze z tego co pamietam, że jeżeli bije z niemagicznej Broni a brzuch to tak taka dziwna broń ale dopytam sie i ci odpowiem
Z tego co pamiętam to chyba wszystkie takie ogólne zasady, jak o czymś zapomnialem to dopiszczcie
antonio: 1) tak meneater z brace of hunguns ma 5ataków a z BP ma również armour pircing
2) stawiam że nie zadaje bo tam pisze z tego co pamietam, że jeżeli bije z niemagicznej Broni a brzuch to tak taka dziwna broń ale dopytam sie i ci odpowiem
witam zaczełem przygode z Ogrami i mam 4 pytania
1. W booku do OK jest zasada (zasady specjalne ogrów), że "Pojedyncze Postacie Ogrów nie mogą zostać wybrane na cel, o ile znajdują się w odległości do 5 cali od zaprzyjaźnionej jednostki, składającej się z 5 lub wiecej modeli..." s.16 OK. Pytanie jaki cel szarży, czarów, ostrzału czy wszystkiego.
2. Magia Jelit. Dotyczy powtarzania czaru przez Rzeżników co prowadzi do zwiekszenia wymaganej liczby oczek na kostce. Czy jesli np. wyjdze nam czar pierwszy "krwawa Papka" PL 3+, a przeciwnik nam go zdispeluje to czy nastepny mag bedzie go rzucał z PL 6+ czy 3+. s.60 (Używanie Magii Jelit)
3. Greedy Fist (Zachłanna Pięść) zjada magiczne właściwości broni jeśli zda się rzut na ochrone. Czy jeśli ochrona pancerza zawiedzie to czy zdolność Pięści bedzie działać przy udanej ochronie magicznej?
4. Dotyczy bonusów za ranki ogrów. Czy oni dostaja bonus +1 gdy w jednostce będą walczyc np.6 byków ustawionych po 3 w rzędach, czy muszą ranki składać się z 5 modeli tak jak to ma się do innych armii.
z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam Pajak
1. W booku do OK jest zasada (zasady specjalne ogrów), że "Pojedyncze Postacie Ogrów nie mogą zostać wybrane na cel, o ile znajdują się w odległości do 5 cali od zaprzyjaźnionej jednostki, składającej się z 5 lub wiecej modeli..." s.16 OK. Pytanie jaki cel szarży, czarów, ostrzału czy wszystkiego.
2. Magia Jelit. Dotyczy powtarzania czaru przez Rzeżników co prowadzi do zwiekszenia wymaganej liczby oczek na kostce. Czy jesli np. wyjdze nam czar pierwszy "krwawa Papka" PL 3+, a przeciwnik nam go zdispeluje to czy nastepny mag bedzie go rzucał z PL 6+ czy 3+. s.60 (Używanie Magii Jelit)
3. Greedy Fist (Zachłanna Pięść) zjada magiczne właściwości broni jeśli zda się rzut na ochrone. Czy jeśli ochrona pancerza zawiedzie to czy zdolność Pięści bedzie działać przy udanej ochronie magicznej?
4. Dotyczy bonusów za ranki ogrów. Czy oni dostaja bonus +1 gdy w jednostce będą walczyc np.6 byków ustawionych po 3 w rzędach, czy muszą ranki składać się z 5 modeli tak jak to ma się do innych armii.
z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam Pajak
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Pajak86 -
ad1 - ta "zasada" jest już nieaktualna, nie działa - kiedyś odnosiła się do zasady proximity. Teraz zmieniono te zasady.
ad2 - następny mag rzuca to na 3+ gdyż poprzedni czar nie był udanie rzucony (a jedynie był rzucany)
ad3 - jakikolwiek rzut ochronny (war, pancerz) spowoduje zjedzenie magicznych właściwości
ad4 - ranki niestety jak w innych armiach - po 5
ad1 - ta "zasada" jest już nieaktualna, nie działa - kiedyś odnosiła się do zasady proximity. Teraz zmieniono te zasady.
ad2 - następny mag rzuca to na 3+ gdyż poprzedni czar nie był udanie rzucony (a jedynie był rzucany)
ad3 - jakikolwiek rzut ochronny (war, pancerz) spowoduje zjedzenie magicznych właściwości
ad4 - ranki niestety jak w innych armiach - po 5
Mam parę pytań dotyczących magi jelit i nie tylko
1.jak rozpraszają inne armie czary ogrów
2.Czy rzeźnik może rzucić dwa czary w czasie tury używając zamiast 2 kości tylko jedna do jednego czaru i druga do drugiego.dopiero zamówiłem ogry i chcem się upewnić
3. jakie magiczne przedmioty ogrowe czy wielkie imiona sa przydatne a jakich sie nie opłaca i są plewne
3. co byście poradzili na lizardmenow jak wygrać z skinkowym wietkongiem
4.w batalionie bede mial 4 leadow czy nie lepiej bedzie ich skonwertowac na ironow bo pochlebnych opinni oni nie maja a sa bardziej przydatne jednostki np smieciarka czy yeti nie wspominajac juz o rinoksie (szkoda ze to takie drogie).
5.Czy Balancing Patch v 1.02 wszedl juz w zycie ??jak tak jakie sa udoskonalenia do ogrow
1.jak rozpraszają inne armie czary ogrów
2.Czy rzeźnik może rzucić dwa czary w czasie tury używając zamiast 2 kości tylko jedna do jednego czaru i druga do drugiego.dopiero zamówiłem ogry i chcem się upewnić
3. jakie magiczne przedmioty ogrowe czy wielkie imiona sa przydatne a jakich sie nie opłaca i są plewne
3. co byście poradzili na lizardmenow jak wygrać z skinkowym wietkongiem
4.w batalionie bede mial 4 leadow czy nie lepiej bedzie ich skonwertowac na ironow bo pochlebnych opinni oni nie maja a sa bardziej przydatne jednostki np smieciarka czy yeti nie wspominajac juz o rinoksie (szkoda ze to takie drogie).
5.Czy Balancing Patch v 1.02 wszedl juz w zycie ??jak tak jakie sa udoskonalenia do ogrow
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"