Chyba powinniśmy grać na tajne, skoro już mamy udawać klimaciarzy.
Pardoxal Empires! - 27.06.09 Wa-wa - Jest regulamin!
Re: Pardoxal Empires! - jedniodniowa kampania WFB 2.05.09 Wa-wa
Czy gramy na rozpiski tajne czy jawne? Jeśli na tajne, to prosiłbym o dopisanie tego do regulaminu.
Chyba powinniśmy grać na tajne, skoro już mamy udawać klimaciarzy.

Chyba powinniśmy grać na tajne, skoro już mamy udawać klimaciarzy.
Przynajmniej nazwy tych Królestw podajcie... żebym wiedział co wpisać na mapce...nie te angielskojęzyczne robocze które im nadałem :]
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
Kal_Torak pisze:Jeśli nazwa jest już potrzebna to zapodaje:
United Kingdoms of The Eldars
Eldars? Chyba coś Ci się pomyliło... poza tym miało być po polsku chyba.
Moje królestwo: Sojusz Wolnych Ludzi lub Przymierze Wolnych Ludzi, obie nazwy stosowane zamiennie. Żeby wyjaśnić tak flufowo dlaczego nie jest to Sojusz Wolnych Ludzi i Krasnoludów: jesteśmy po jednej stronie, ale krasnoludy cały czas pozostają odrębną nacją i moje królestwo to unia Sojuszu i Krasnoludów, ale że krasnoludy rezydują na ziemiach Castili del Oro i są to raczej niedobitki calego narodu, umownie stosuje się nazwę po prostu Sojuszu/Przymierza Wolnych Ludzi lub po prostu Sojuszu/Przymierza.
Tak, prosimy o nazewnictwo po polsku 
Co do mapki, to zrobiliśmy po jednej zarówno Jasiuu jak i ja. Proponuję żebyśmy obaj wrzucili mapki na forum a uczestnicy sami wybiorą na której wolą grać.
Jak tylko skończę to wrzucę mapkę i opis lokacji specjalnych. Mam nadzieję że Czarek wysłał już lub wyśle wkrótce wzajemne kontakty władcom Królestw, żeby mogli zacząć spiskować
Co do mapki, to zrobiliśmy po jednej zarówno Jasiuu jak i ja. Proponuję żebyśmy obaj wrzucili mapki na forum a uczestnicy sami wybiorą na której wolą grać.
Jak tylko skończę to wrzucę mapkę i opis lokacji specjalnych. Mam nadzieję że Czarek wysłał już lub wyśle wkrótce wzajemne kontakty władcom Królestw, żeby mogli zacząć spiskować
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
Mi tam wszystko jedno -ja wolę jawne, ale ja nie gram ;P Niech inni też się wypowiedzą, hmm?
Btw, Kalesonerze. Pamiętam,że na turniejach Jeźdźców bywał rzutnik. Czy jest jakaś szansa,że Jeźdźcy (a konkretnie Jeździec-posiadacz ;P) by nam go użyczyli na turniej?
Btw, Kalesonerze. Pamiętam,że na turniejach Jeźdźców bywał rzutnik. Czy jest jakaś szansa,że Jeźdźcy (a konkretnie Jeździec-posiadacz ;P) by nam go użyczyli na turniej?
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
dobra jak musza byc juz nazwy Krolestw to nasza to : "Zjednoczeni po Śmierci" chyba ze dopusciecie ang. nazwe--->"The Great Afterdeath Kingdom"
prosimy juz o mapki
pozdro
prosimy juz o mapki
Dobra to po polskuKubcio pisze:Eldars? Chyba coś Ci się pomyliło... poza tym miało być po polsku chyba.
Co Eldarów to nie pomyliło mi się. Mamy trzy nazwy elfów: Asur-Wysokie, Asari-lesne, Druchii-mroczne. Natomiast wszystkie razem to Eldarowie. Eldarzy to inaczej elfickiego określenie własnej rasy
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2009, o 16:02 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 1 raz.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
jesli chodzi o ten rzutnik, dzis spytam sie taty czy bedzie mogl mi pozyczyc bo ma jakis ,wiec dam znac kolo 20-21 dzis co i jak ok? mam nadzieje ze uda mi sie od niego wyciagnac na ten jeden dzien 
A nie prościej po ludzku nazwać "Pedały"?Kal_Torak pisze: Co Eldarów to nie pomyliło mi się. Mamy trzy nazwy elfów: Asur-Wysokie, Asari-lesne, Druchii-mroczne. Natomiast wszystkie razem to Eldarowie. Eldarzy to inaczej elfickiego określenie własnej rasy
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Byloby superdziekanotr pisze:jesli chodzi o ten rzutnik, dzis spytam sie taty czy bedzie mogl mi pozyczyc bo ma jakis ,wiec dam znac kolo 20-21 dzis co i jak ok? mam nadzieje ze uda mi sie od niego wyciagnac na ten jeden dzien
PS - Jasiuu, wrzuć, proszę swoją mapkę. Gracze wybiorą którą preferują.
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
Oto moja propozycja.


Elfy
Zjednoczeni Po Śmierci
Chaos
Sojusz Wolnych Ludzi
Podziemniaki
I pola specjalne
Elfy
Sanktuarium Ishy - w głębokim lesie, w najstarszym jego mateczniku, Kapłani Ishy składają hołd siłom natury i wiatrom magii dającym i chroniącym życie. Prastare drzewa tętnią pierwotną mocą, którą jedynie nieliczni potrafią ujarzmić dla swych celów.
Armia kontrolująca sanktuarium w każdej turze generuje dodatkowo 1 PD lub 1 DD (gracz deklaruje na początku, te kosci mogą przekroczyć limit z formatu Restricted).
W dowolnym momencie armia może wykorzystać całą pozostającą jej moc Sanktuarium. Działanie tego jest równoważne z użyciem Power Stone (jeśłi generowano PD, kości idą do puli wspólnej) lub Dispel Scrolla (jeśli DD). Do końca bitwy Sanktuarium nie generuje już kości.
Sojusz Wolnych Ludzi
Akademia wojskowa - różnorodność nacji tworzących sojusz wolnych narodów oznacza również różnorodność stylów walki i sposobów prowadzenia wojny. Zaowocowało to ufundowaniem akademii wojskowej gdzie kształci się elita żołnierzy Królestwa.
Armia kontrolująca akademię dysponuje podczas bitwy możliwością wykorzystania 3 bonusów (w dowolnej kombinacji, od 3 takich samych do każdego innego)
- oddział i towarzyszący mu bohaterowie przerzucają wszystkie rzuty na trafienie w tej rundzie walki. Deklarowane na początku walki
- j.w. tylko dotyczy rzutów na zranienie. Można użyć obu bonusów do jednej walki.
- oddział na potrzeby JEDNEGO testu Ld staje się odporny na Strach, Terror i Panikę. Deklarowane przed rzutem na Ld (również Break test w wypadku z przeciwnikiem wzbudzającym strach)
Underempire
Sieć podziemnych tuneli – stworzenia ciemności kochają gęsty mrok zalegający od wieków w odciętych od światła słońca, księżyców i gwiazd jaskiniach i grotach pod powierzchnią ziemi. Szczuroludzie i nocne gobliny od niezliczonych lat drążą sieć podziemnych tuneli, przecinającą we wszystkich kierunkach ich domeny, nierzadko sięgających daleko poza kontrolowane przez nich ziemie.
Armia kontrolująca sieć podziemnych tuneli może wystawic do dwóch oddziałów piechoty nielatającej i „mansized” na zasadach krasnoludzkich górników ( w 2 turze na 4+ w 3 na 3+ w 4 na 2+ a w 5 automatycznie oddział wychodzi z dowolnej krawędzi planszy)
Chaos
Komnata Tysiąca Luster – w potężnej, warownej wieży, na jej najwyższej kondygnacji władca Królestwa Chaosu nakazał zbudować komnatę. Wypełniono ją niezliczonymi zwierciadłami w których Demon może oglądać najodleglejsze zakątki swej domeny. Obecność tylu luster zwielokrotnia również jego umiejętność objawiania się w taflach innych zwierciadeł – z Komnaty Tysiąca Luster może nawiązać kontakt ze sługami prowadzącymi wojnę w jego imieniu i wydawać im rozkazy bezpośrednio.
Armia kontrolująca Komnatę może trzykrotnie podczas bitwy skorzystać z mocy magicznych zwierciadeł. Skorzystać z mocy można na dwa sposoby
- dowódca za pośrednictwem lustra dowodzi oddziałem – na cel jednego testu Ld oddział/bohater traktowany jest jakby miał Ld 10
- lustro staje się przewodnikiem dla magii – wybrany mag może rzucić czar na przyjazną jednostkę ignorując ograniczenia zasięgu i Line of Sight
Zjednoczeni Po Śmierci
Nekropolis – gigantyczne pradawne cmentarzysko zapomnianego ludu, pustkowie zasypane spróchniałymi kośćmi, rozbrzmiewające jękami uwięzionych dusz. Legendy mówią ,że kto włada cmentarzyskiem może układać się i targować z samą Śmiercią.
Armia kontrolująca Nekropolis może przywołać jego moc na początku walki wręcz wybierając jeden z walczących oddziałów. Każdy model zabity przez przeciwnika , o ile nie atakował jeszcze w tej walce, może natychmiast wykonać w normalny sposób swoje ataki. Potem jest normalnie zdejmowany. Ataki mogą być skierowane tylko przeciw oddziałowi który zadał śmiertelny cios.
Moc działa tylko przeciw atakom w walce wręcz i impaktom. Nie działa na modele zdejmowane w wyniku rezultatu walki (undead), zabite przez Fanatków itp.
Po wykorzystaniu mocy gracz rzcuca D6. Na 3+ może wykorzystać moc Nekropolii drugi raz w tej bitwie. PO drugim wykorzystaniu wymagany jest udany rzut 5+ by móc użyć magii Nekropolis po raz trzeci. Nie można wykorzystać mocy Nekropolis więcej niż 3 razy w ciągu bitwy.
PS - prawdopodobnie wkrótce dodamy drobną zmianę zasady zajmowania zdobytych pól


Elfy
Zjednoczeni Po Śmierci
Chaos
Sojusz Wolnych Ludzi
Podziemniaki
I pola specjalne
Elfy
Sanktuarium Ishy - w głębokim lesie, w najstarszym jego mateczniku, Kapłani Ishy składają hołd siłom natury i wiatrom magii dającym i chroniącym życie. Prastare drzewa tętnią pierwotną mocą, którą jedynie nieliczni potrafią ujarzmić dla swych celów.
Armia kontrolująca sanktuarium w każdej turze generuje dodatkowo 1 PD lub 1 DD (gracz deklaruje na początku, te kosci mogą przekroczyć limit z formatu Restricted).
W dowolnym momencie armia może wykorzystać całą pozostającą jej moc Sanktuarium. Działanie tego jest równoważne z użyciem Power Stone (jeśłi generowano PD, kości idą do puli wspólnej) lub Dispel Scrolla (jeśli DD). Do końca bitwy Sanktuarium nie generuje już kości.
Sojusz Wolnych Ludzi
Akademia wojskowa - różnorodność nacji tworzących sojusz wolnych narodów oznacza również różnorodność stylów walki i sposobów prowadzenia wojny. Zaowocowało to ufundowaniem akademii wojskowej gdzie kształci się elita żołnierzy Królestwa.
Armia kontrolująca akademię dysponuje podczas bitwy możliwością wykorzystania 3 bonusów (w dowolnej kombinacji, od 3 takich samych do każdego innego)
- oddział i towarzyszący mu bohaterowie przerzucają wszystkie rzuty na trafienie w tej rundzie walki. Deklarowane na początku walki
- j.w. tylko dotyczy rzutów na zranienie. Można użyć obu bonusów do jednej walki.
- oddział na potrzeby JEDNEGO testu Ld staje się odporny na Strach, Terror i Panikę. Deklarowane przed rzutem na Ld (również Break test w wypadku z przeciwnikiem wzbudzającym strach)
Underempire
Sieć podziemnych tuneli – stworzenia ciemności kochają gęsty mrok zalegający od wieków w odciętych od światła słońca, księżyców i gwiazd jaskiniach i grotach pod powierzchnią ziemi. Szczuroludzie i nocne gobliny od niezliczonych lat drążą sieć podziemnych tuneli, przecinającą we wszystkich kierunkach ich domeny, nierzadko sięgających daleko poza kontrolowane przez nich ziemie.
Armia kontrolująca sieć podziemnych tuneli może wystawic do dwóch oddziałów piechoty nielatającej i „mansized” na zasadach krasnoludzkich górników ( w 2 turze na 4+ w 3 na 3+ w 4 na 2+ a w 5 automatycznie oddział wychodzi z dowolnej krawędzi planszy)
Chaos
Komnata Tysiąca Luster – w potężnej, warownej wieży, na jej najwyższej kondygnacji władca Królestwa Chaosu nakazał zbudować komnatę. Wypełniono ją niezliczonymi zwierciadłami w których Demon może oglądać najodleglejsze zakątki swej domeny. Obecność tylu luster zwielokrotnia również jego umiejętność objawiania się w taflach innych zwierciadeł – z Komnaty Tysiąca Luster może nawiązać kontakt ze sługami prowadzącymi wojnę w jego imieniu i wydawać im rozkazy bezpośrednio.
Armia kontrolująca Komnatę może trzykrotnie podczas bitwy skorzystać z mocy magicznych zwierciadeł. Skorzystać z mocy można na dwa sposoby
- dowódca za pośrednictwem lustra dowodzi oddziałem – na cel jednego testu Ld oddział/bohater traktowany jest jakby miał Ld 10
- lustro staje się przewodnikiem dla magii – wybrany mag może rzucić czar na przyjazną jednostkę ignorując ograniczenia zasięgu i Line of Sight
Zjednoczeni Po Śmierci
Nekropolis – gigantyczne pradawne cmentarzysko zapomnianego ludu, pustkowie zasypane spróchniałymi kośćmi, rozbrzmiewające jękami uwięzionych dusz. Legendy mówią ,że kto włada cmentarzyskiem może układać się i targować z samą Śmiercią.
Armia kontrolująca Nekropolis może przywołać jego moc na początku walki wręcz wybierając jeden z walczących oddziałów. Każdy model zabity przez przeciwnika , o ile nie atakował jeszcze w tej walce, może natychmiast wykonać w normalny sposób swoje ataki. Potem jest normalnie zdejmowany. Ataki mogą być skierowane tylko przeciw oddziałowi który zadał śmiertelny cios.
Moc działa tylko przeciw atakom w walce wręcz i impaktom. Nie działa na modele zdejmowane w wyniku rezultatu walki (undead), zabite przez Fanatków itp.
Po wykorzystaniu mocy gracz rzcuca D6. Na 3+ może wykorzystać moc Nekropolii drugi raz w tej bitwie. PO drugim wykorzystaniu wymagany jest udany rzut 5+ by móc użyć magii Nekropolis po raz trzeci. Nie można wykorzystać mocy Nekropolis więcej niż 3 razy w ciągu bitwy.
PS - prawdopodobnie wkrótce dodamy drobną zmianę zasady zajmowania zdobytych pól
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
Miałem do wyboru: wyjazd na Majówkę albo ten tur. Wybrałem to pierwsze i zaczynam trochę żałować.
Dobra robota Panowie, wprawdzie czysto powergamerskie turnieje są wspaniałe i potrzebne, to jednak dobrze, że ktoś pokusił się o coś w formacie kampanii.
Dobra robota Panowie, wprawdzie czysto powergamerskie turnieje są wspaniałe i potrzebne, to jednak dobrze, że ktoś pokusił się o coś w formacie kampanii.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
cos mi sie wydaje ze to bd najlepszy turniej na jakim bylem ;D co do rzutnika czekam az tata z roboty wroci i dam znac
mapka swietna, bo nie graniczymy z Eflami na poczatku:P
Embir, czy Ty przypadkiem nie chodzi do gimnazjum nr4 w Pruszkowie?;> im Jana Pawla 2?:)
Embir, czy Ty przypadkiem nie chodzi do gimnazjum nr4 w Pruszkowie?;> im Jana Pawla 2?:)
Gratulacje za zwycięstwo w moim małym sekretnym konkursie bez nagród ;D Byłem ciekaw kto pierwszy rozpoznaKalesoner pisze:Mapa z gry Wiedeń 1683, poznałem po winnicach.
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
