Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne
Jak dla mnie dowolny template sciagnie maga z dziala ( np. trebuszet ). Najlepiej to chyba zrezygnowac z tych magow jesli maja stac w dzialach.
Po za tym to chyba szlo "najlepiej na bretonie" a nie "tylko na bretonie".
Po za tym to chyba szlo "najlepiej na bretonie" a nie "tylko na bretonie".
Mowimy o graczu bretonni ktory na 1000p bierze trebusz;)?
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
jak nie trebusz tych magów siedzących w cannonach ściągnie to ostrzał łuczników bretońskich ich załatwi
ma bardzo małe szanse .... pamiętaj o zasadzie strzelania w maszyny i rozbicie na maszyne i obsługę (potem trzebaby było rozliczyć komu wpada), więc statystyka mówi, że ostrzał nie wadzi inaczej cc ....morgan10005 pisze:jak nie trebusz tych magów siedzących w cannonach ściągnie to ostrzał łuczników bretońskich ich załatwi
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Statystyka sprawdza się w dłuższym czasie, a przy pojedyńczym strzale może zdjąć całą załogę. Przeważnie pod koniec bitwy jednej załogi nie będzie po takim ostrzale. Zapewne będzie 20 łuczników bretońskich czyli statystycznie 1 załogant spada co turę
No i po to są ci magowie....Byro pisze:Nie zapominajmy też o pegazach, cholernie mobilnej jednostce, która nasze biedne załogi potrafi szybciutko wybić, jeśli nie uda się ich zniszczyć/spanikować w ciągu 1 tury.
A co do łuczników... BS 3 więc na 4+, skirmish więc 5+, długi zasięg 6+. Dalej na 5+ w obsługę, i na 1 w maga, 2-4 obsługa a 5 i 6 przerzuty... Więc 6+/5+/6+ żeby trafić maga... Tak łatwo?
mam z qmplem zagrać na 3999 vs WoCH, jakieś pomysły macie w co warto przy takiej ilości wystrzelić (na przeciw pewnie będzie dużo magii czincza i gluta, plus dragon ogry, ogry khorne`a i pełne plew, plus shrine i działo) .... dzięki za podrzucenie pomysłów, z chęcią wykorzystam, bo przy takiej ilości dużo wariacji jest, a pewną koncepcję już mam....:
Heroes:
Reiksmarshall @ 245 Pts
General; Warhorse; Laurels of Victory; Sword of Sigismund.
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
War Altar; Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum; White Cloak; Biting Blade.
Warrior Priest of Sigmar @ 155 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse; Sword of Striking; Doomfire Ring.
Captain @ 137 Pts
Barding; Full Plate Armor; Warhorse; BSB; Sword of Power.
Battle Wizard of the Golden Order @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Metal; Warhorse; 2 x Dispel Scroll
Battle Wizard of the Jade Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Life; 2 x Dispel Scroll.
Core:
9 Knightly Orders @ 272 Pts (Kapitan)
FCG; War Banner.
5 Knightly Orders @ 165 Pts (Magik na koniu)
FCG; Banner of Duty.
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
20 Flagellant Warbands (Core) @ 200 Pts
25 Swordsmen @ 239 Pts
FCG
Detachment - 8 Crossbowmen @ [64] Pts
10 Huntsmen @ 105 Pts
Marksman
Special:
10 Reiksguard Knights @ 330 Pts - Inner Circle (Gienio, kapelan na koniu)
FCG; Standard of Arcane Warding.
25 Greatswords @ 376 Pts
FCG;
Detachment - 12 Handgunners @ [96] Pts
6 Outriders @ 142 Pts
Outrider Champion, Grenade Launching Blunderbuss
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Rare:
Steam Tank @ 300 Pts
Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts
Heroes:
Reiksmarshall @ 245 Pts
General; Warhorse; Laurels of Victory; Sword of Sigismund.
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
War Altar; Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum; White Cloak; Biting Blade.
Warrior Priest of Sigmar @ 155 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse; Sword of Striking; Doomfire Ring.
Captain @ 137 Pts
Barding; Full Plate Armor; Warhorse; BSB; Sword of Power.
Battle Wizard of the Golden Order @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Metal; Warhorse; 2 x Dispel Scroll
Battle Wizard of the Jade Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Life; 2 x Dispel Scroll.
Core:
9 Knightly Orders @ 272 Pts (Kapitan)
FCG; War Banner.
5 Knightly Orders @ 165 Pts (Magik na koniu)
FCG; Banner of Duty.
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
20 Flagellant Warbands (Core) @ 200 Pts
25 Swordsmen @ 239 Pts
FCG
Detachment - 8 Crossbowmen @ [64] Pts
10 Huntsmen @ 105 Pts
Marksman
Special:
10 Reiksguard Knights @ 330 Pts - Inner Circle (Gienio, kapelan na koniu)
FCG; Standard of Arcane Warding.
25 Greatswords @ 376 Pts
FCG;
Detachment - 12 Handgunners @ [96] Pts
6 Outriders @ 142 Pts
Outrider Champion, Grenade Launching Blunderbuss
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Rare:
Steam Tank @ 300 Pts
Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
bound spella -że wszystkie twoje jednostki się zbierają-przy takich pkt zaczyna się to opłacać i poziom 5 więc 2DD pójdą. Nie pamiętam jak się nazywa
Dorzuciłbym jeszcze cannona-na ogry i inne wielowoundowce
Dorzuciłbym jeszcze cannona-na ogry i inne wielowoundowce
Silver Hornmorgan10005 pisze:bound spella -że wszystkie twoje jednostki się zbierają-przy takich pkt zaczyna się to opłacać i poziom 5 więc 2DD pójdą. Nie pamiętam jak się nazywa
Dorzuciłbym jeszcze cannona-na ogry i inne wielowoundowce
Przy duzych punktach moze byc to naprawde dobry pomysl.
Sadze ze lepszy bedzie Bound Spell przeciw lataniu ...
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
sądzę że jedno i drugie przejdzie na tyle pkt, ale bohaterów trzeba inaczej złożyć wtedy
Ja ostatnio zakochany jestem w Imperial Banner, cholerstwo dużo kosztuje, ale warte jest swych punktów...
Witam wszystkich, dodatkowo jeszcze bardzo serdecznie z uwagi, że jestem nowy na tym forum . Jestem też nowy (jednocześnie zielony)w starym świecie... Zacząłem grać bardzo niedawno i zdecydowałem się na armię imperium . Ostatnio ktoś zaproponował mi uczestniczenie w patrolach. Byłbym bardzo chętny, tylko niewiem za bardzo jaką rozpą zagrać najlepiej i czy się sprawdzi... Limit to 900 pkt, 1 heroes, 1 rare, albo 2 specjal, 2+core, można dawać magiczne przedmioty i sztandary, można dać max 1 maszynę. Narazie moja wypocona rozpa to:
battle wizzard + 2lvl + kostur mocy + różdżka razem 140 pkt
great cannon 100
8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273
2 takie same klocki: 10x8 handgunn z szefem z hohlandem: razem 105 x2 =210
20x swordsmens + szmata 130
i detachment 9 milicji
razem 898 pkt
bardzo liczę na wasze odpowiedzi. Miło będzie mi czytać wszelkie wskazówki i sugestie, z góry dzięki za odpowiedzi!
battle wizzard + 2lvl + kostur mocy + różdżka razem 140 pkt
great cannon 100
8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273
2 takie same klocki: 10x8 handgunn z szefem z hohlandem: razem 105 x2 =210
20x swordsmens + szmata 130
i detachment 9 milicji
razem 898 pkt
bardzo liczę na wasze odpowiedzi. Miło będzie mi czytać wszelkie wskazówki i sugestie, z góry dzięki za odpowiedzi!
Ja serdecznie witam nowego wśród braci imperialnej. Prawdopodobnie ten temat zostanie zbanowany lub jego treść przeniesiona do tematu z Rozpiskami. Sa!nt: Skąd wiedziałeś?
Mimo to podam swoje spostrzeżenia co do Twojej rozpiski:
Mag 2lv z kosturem mocy, to bardzo dobre rozwiązanie na patrole, to w sumie zawsze dobre rozwiązanie Ale co jest + różdżka?
Jak dla mnie snajperzy to zbędny wydatek punktowy... to jest dobra zabawka, za droga jak na 900 lepiej 10 handgunnerów + 10 kuszników
8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273 - ?!?!? To BSB rozumiem, że chodzi o warbanner?
Więcej swordsmenów (do 25), za wywalonych snajperów i koniecznie muzyka!
działo ok
Mimo to podam swoje spostrzeżenia co do Twojej rozpiski:
Mag 2lv z kosturem mocy, to bardzo dobre rozwiązanie na patrole, to w sumie zawsze dobre rozwiązanie Ale co jest + różdżka?
Jak dla mnie snajperzy to zbędny wydatek punktowy... to jest dobra zabawka, za droga jak na 900 lepiej 10 handgunnerów + 10 kuszników
8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273 - ?!?!? To BSB rozumiem, że chodzi o warbanner?
Więcej swordsmenów (do 25), za wywalonych snajperów i koniecznie muzyka!
działo ok
Różdżka czarodzieja pozwala używać 1 więcej kości przy rzucaniu czaru niż pozwala na to lvl maga myślę, że bardzo się to opłaca w połączeniu z kosturem... Najpierw rzucam czar na 2 kostkach: ok, później na 4, a to już trudno zdispellować BSB - oczywiście miałem na myśli warbanner, kolega uczył mnie że to battle standar, a ten kto go nosi to bearer i jakoś tak się to BSB przyjęło spoko, no może żeczywiście wyrzuce snajperów, tylko czy zamienić handgun na kusze... A i jeszcze jedno: w sumie ja dałem milicję, ale może lepiej na detachment zastosować coś innego?