Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Re: Rozpiski Imperialne

Post autor: Chmura »

Jak dla mnie dowolny template sciagnie maga z dziala ( np. trebuszet ). Najlepiej to chyba zrezygnowac z tych magow jesli maja stac w dzialach.

Po za tym to chyba szlo "najlepiej na bretonie" a nie "tylko na bretonie".

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Mowimy o graczu bretonni ktory na 1000p bierze trebusz;)?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

jak nie trebusz tych magów siedzących w cannonach ściągnie to ostrzał łuczników bretońskich ich załatwi

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

morgan10005 pisze:jak nie trebusz tych magów siedzących w cannonach ściągnie to ostrzał łuczników bretońskich ich załatwi
ma bardzo małe szanse .... pamiętaj o zasadzie strzelania w maszyny i rozbicie na maszyne i obsługę (potem trzebaby było rozliczyć komu wpada), więc statystyka mówi, że ostrzał nie wadzi inaczej cc ....
Obrazek

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

Rzymek pisze:Mowimy o graczu bretonni ktory na 1000p bierze trebusz;)?
Ja bym wzial gdybym mial grac bretonia, ale to moze kwestia przyzwyczajenia do imperialnej artylerii.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Statystyka sprawdza się w dłuższym czasie, a przy pojedyńczym strzale może zdjąć całą załogę. Przeważnie pod koniec bitwy jednej załogi nie będzie po takim ostrzale. Zapewne będzie 20 łuczników bretońskich czyli statystycznie 1 załogant spada co turę

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Nie zapominajmy też o pegazach, cholernie mobilnej jednostce, która nasze biedne załogi potrafi szybciutko wybić, jeśli nie uda się ich zniszczyć/spanikować w ciągu 1 tury.

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

Byro pisze:Nie zapominajmy też o pegazach, cholernie mobilnej jednostce, która nasze biedne załogi potrafi szybciutko wybić, jeśli nie uda się ich zniszczyć/spanikować w ciągu 1 tury.
No i po to są ci magowie....

A co do łuczników... BS 3 więc na 4+, skirmish więc 5+, długi zasięg 6+. Dalej na 5+ w obsługę, i na 1 w maga, 2-4 obsługa a 5 i 6 przerzuty... Więc 6+/5+/6+ żeby trafić maga... Tak łatwo?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Daleki zasieg, wiec 5+ (no, chyba, ze z raz sie bede musieli ruszyc). Z 20 trafia 6,6, z tego dwa ida w zaloge. Rania na 4+, wiec jeden trup. Po 3 turach nie ma zalogi maszyny. Jesli byl mag, to po 4/5 turach. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

mam z qmplem zagrać na 3999 vs WoCH, jakieś pomysły macie w co warto przy takiej ilości wystrzelić (na przeciw pewnie będzie dużo magii czincza i gluta, plus dragon ogry, ogry khorne`a i pełne plew, plus shrine i działo) .... dzięki za podrzucenie pomysłów, z chęcią wykorzystam, bo przy takiej ilości dużo wariacji jest, a pewną koncepcję już mam....:
Heroes:
Reiksmarshall @ 245 Pts
General; Warhorse; Laurels of Victory; Sword of Sigismund.
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
War Altar; Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum; White Cloak; Biting Blade.
Warrior Priest of Sigmar @ 155 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse; Sword of Striking; Doomfire Ring.
Captain @ 137 Pts
Barding; Full Plate Armor; Warhorse; BSB; Sword of Power.
Battle Wizard of the Golden Order @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Lore of Metal; Warhorse; 2 x Dispel Scroll
Battle Wizard of the Jade Order @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Life; 2 x Dispel Scroll.
Core:
9 Knightly Orders @ 272 Pts (Kapitan)
FCG; War Banner.
5 Knightly Orders @ 165 Pts (Magik na koniu)
FCG; Banner of Duty.
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
10 Handgunners @ 135 Pts
Marksman,
2 x Detachment: Free Company @ [25] Pts
20 Flagellant Warbands (Core) @ 200 Pts
25 Swordsmen @ 239 Pts
FCG
Detachment - 8 Crossbowmen @ [64] Pts
10 Huntsmen @ 105 Pts
Marksman
Special:
10 Reiksguard Knights @ 330 Pts - Inner Circle (Gienio, kapelan na koniu)
FCG; Standard of Arcane Warding.
25 Greatswords @ 376 Pts
FCG;
Detachment - 12 Handgunners @ [96] Pts
6 Outriders @ 142 Pts
Outrider Champion, Grenade Launching Blunderbuss
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Rare:
Steam Tank @ 300 Pts
Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115 Pts
Obrazek

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

bound spella -że wszystkie twoje jednostki się zbierają-przy takich pkt zaczyna się to opłacać i poziom 5 więc 2DD pójdą. Nie pamiętam jak się nazywa

Dorzuciłbym jeszcze cannona-na ogry i inne wielowoundowce

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

nie mam już więcej cannonów, mam tylko wolny mortar, a to nie to :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

morgan10005 pisze:bound spella -że wszystkie twoje jednostki się zbierają-przy takich pkt zaczyna się to opłacać i poziom 5 więc 2DD pójdą. Nie pamiętam jak się nazywa

Dorzuciłbym jeszcze cannona-na ogry i inne wielowoundowce
Silver Horn
Przy duzych punktach moze byc to naprawde dobry pomysl.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ok, coś pokombinuję, do czwartku mam czas, dzięki ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Sadze ze lepszy bedzie Bound Spell przeciw lataniu ...;)

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

sądzę że jedno i drugie przejdzie na tyle pkt, ale bohaterów trzeba inaczej złożyć wtedy

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Ja ostatnio zakochany jestem w Imperial Banner, cholerstwo dużo kosztuje, ale warte jest swych punktów...

Kudłaty_e
Plankton
Posty: 4

Post autor: Kudłaty_e »

Witam wszystkich, dodatkowo jeszcze bardzo serdecznie z uwagi, że jestem nowy na tym forum :D. Jestem też nowy (jednocześnie zielony)w starym świecie... Zacząłem grać bardzo niedawno i zdecydowałem się na armię imperium :D. Ostatnio ktoś zaproponował mi uczestniczenie w patrolach. Byłbym bardzo chętny, tylko niewiem za bardzo jaką rozpą zagrać najlepiej i czy się sprawdzi... Limit to 900 pkt, 1 heroes, 1 rare, albo 2 specjal, 2+core, można dawać magiczne przedmioty i sztandary, można dać max 1 maszynę. Narazie moja wypocona rozpa to:
battle wizzard + 2lvl + kostur mocy + różdżka razem 140 pkt
great cannon 100
8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273
2 takie same klocki: 10x8 handgunn z szefem z hohlandem: razem 105 x2 =210
20x swordsmens + szmata 130
i detachment 9 milicji
razem 898 pkt
bardzo liczę na wasze odpowiedzi. Miło będzie mi czytać wszelkie wskazówki i sugestie, z góry dzięki za odpowiedzi!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Ja serdecznie witam nowego wśród braci imperialnej. Prawdopodobnie ten temat zostanie zbanowany lub jego treść przeniesiona do tematu z Rozpiskami. Sa!nt: Skąd wiedziałeś? :P
Mimo to podam swoje spostrzeżenia co do Twojej rozpiski:

Mag 2lv z kosturem mocy, to bardzo dobre rozwiązanie na patrole, to w sumie zawsze dobre rozwiązanie :) Ale co jest + różdżka?

Jak dla mnie snajperzy to zbędny wydatek punktowy... to jest dobra zabawka, za droga jak na 900 :P lepiej 10 handgunnerów + 10 kuszników

8x kawa inner circle, FCG, BSB 8x26=208 +40 +25 = 273 - ?!?!? To BSB rozumiem, że chodzi o warbanner?

Więcej swordsmenów (do 25), za wywalonych snajperów i koniecznie muzyka!

działo ok :)

Kudłaty_e
Plankton
Posty: 4

Post autor: Kudłaty_e »

Różdżka czarodzieja pozwala używać 1 więcej kości przy rzucaniu czaru niż pozwala na to lvl maga :D myślę, że bardzo się to opłaca w połączeniu z kosturem... Najpierw rzucam czar na 2 kostkach: ok, później na 4, a to już trudno zdispellować :D BSB - oczywiście miałem na myśli warbanner, kolega uczył mnie że to battle standar, a ten kto go nosi to bearer i jakoś tak się to BSB przyjęło :P spoko, no może żeczywiście wyrzuce snajperów, tylko czy zamienić handgun na kusze... A i jeszcze jedno: w sumie ja dałem milicję, ale może lepiej na detachment zastosować coś innego?

Zablokowany