kilka pytań początkującego

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: kilka pytań początkującego

Post autor: Kołek »

1 bedąc w walce oddziałem jesteś immune to psychology czyli nie zdajesz testów fear ani terror
2a, b NIE
3 jezeli chodzi ci o pocisk z heavena to NIE możesz rzucać w combat

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 226

Post autor: galahar »

Takie pytanko, bo nie umiem nigdzie znaleźć:
kawa HE ma -1 do M za barding czy nie ma?
Nathan Explosion pisze:4 czy salamandra po stracie obsługi i monster reaction ze zachowuje się normalnie + frenzy i hatred pluje ogniem gdy nie może do szarżować czy potrzebuje do tego załogantów?
Po stracie załogantów i zdaniu moster reaction, działa normalnie, tyle, że ma dodatkowe efekty/ograniczenia.

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

galahar pisze:Takie pytanko, bo nie umiem nigdzie znaleźć:
kawa HE ma -1 do M za barding czy nie ma?
W 7. edycji niestety ma, w 6. nie miała.
Konkretnie chodzi o Dragon Prince'ów, bo Silver Helms mieli -1M w obu edycjach.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Michał
Falubaz
Posty: 1208
Lokalizacja: BWT Klika - Rumia

Post autor: Michał »

Witam, pytanie
Czy Tomb King na chariocie moze wziac destroyera ?? jesli tak to czy moze korzystac z jego specjalnego ataku (innymi slowy czy liczy sie w ze przeciwnik styka sie z Kingiem czy tylko z chariotem ?

Pozdro
AND THEY SHALL KNOW NO FEAR

KOLEJNY PUNKT DLA NAS !!! BWT KOCHANA !!!!
Cosmo pisze: 19 sie 2014, o 20:33 BTW gdzie spia Ci co nie chodza spac przed polnoca? Jakies zwierzeta z Nemezisu, BWT, Front..?

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

No moim zdanie to oczywiste że jak styka sie podstawką z chariotem to również z kingiem...;]wiem uważam że może

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Michał pisze:Witam, pytanie
Czy Tomb King na chariocie moze wziac destroyera ??
nie

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Wracając jeszcze do pytania Nathana, jak jest kolejność wypłacania ataków jeśli oddział wpada z overruna w inny a następnie w turze przeciwnika sam dostaje szarżę? Nigdy nie jestem tego pewien jak gram. A żeby było ciekawiej, to co jeśli overranujący i szarżujący, jak w podanym przykładzie, mają zarówno imact hity jaki i zwykłe ataki?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

impact hity sa symultnaniczne

reszta atakow jak masz kilka oddzialow szarzujacych po inicjatywie.

wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Jak daje flee jakimś lataczem a za mną stoi przeciwnik to ginę czy przelatuje nad nim?

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Shino pisze:wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
A ja mam jeszcze pytanko o gift Word of Agony w WoC. Spotkałem się z interpretacją że hity są wypalane jeszcze przed rzuceniem czelenża. Czy to oficjalna interpretacja? Nie mam powodów żeby się nie zgodzić, ale zastanawiałem się dlaczego tak jest.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Master of reality pisze:Jak daje flee jakimś lataczem a za mną stoi przeciwnik to ginę czy przelatuje nad nim?
Przelatujesz nad nim, ale jeśli kończysz ruch na jednostce przeciwnika (S =lub> 5) wtedy giniesz.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Nie chciałem tworzyć nowego tematu, a nie mam pewności co do tego:
Czy poganiacz hydry stojący na znaczniku wykopywaczki w momencie hitu na skaterce normalnie rozpoczyna walke hydra vs wykopywaczka?

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Nordri pisze:
Shino pisze:wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
A ja mam jeszcze pytanko o gift Word of Agony w WoC. Spotkałem się z interpretacją że hity są wypalane jeszcze przed rzuceniem czelenża. Czy to oficjalna interpretacja? Nie mam powodów żeby się nie zgodzić, ale zastanawiałem się dlaczego tak jest.
"Once per game, at beginning of the close combat phase[...]"
Czyli na początku fazy

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Witam. Mam pytanie o impacty. Bohater w rydwanie wbija się w oddział, powiedzmy standardowy klocek piechoty od przodu. Czempion oddziału rzuca challenge, bohater przyjmuje. W kogo lecą impacty?

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

w oddział bo impacty są przed challengem

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Matis99 pisze:Witam. Mam pytanie o impacty. Bohater w rydwanie wbija się w oddział, powiedzmy standardowy klocek piechoty od przodu. Czempion oddziału rzuca challenge, bohater przyjmuje. W kogo lecą impacty?
Dziękuje za odpowiedź. A gdybym się wbił w wężyk szczęścia, tzn. czempion fanatyków z przodu i ich łancuszek po jeden w szeregu. Jak jest wtedy z impactami, lecą w oddział?

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Na forum znalazłem odpowiedź dotyczącą sztandaru DE dającego korsarzom zasadę freenzy. Pytanie dotyczyło Postaci w takim oddziale. Padła odpowiedź, że Postać również otrzymuje freenzy (+1 atak).

Natomiast w RB stoi, że Postać która dołączy do jednostki z tą zasadą nie korzysta z bonusów wynikających z freenzy, choć zmuszona jest szarżować razem z jednostką, w której przebywa.

Więc jak to właściwie jest??

Z góry dziękuję.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Dołączenie do jednostki z frenzy nie przekazuje tej zdolności bohaterowi, bo w tej sytuacji to tylko zdolność specjalna poszczególnych modeli, i o to chodzi w podręczniku. A sztandar DE daje po prostu frenzy całej jednostce, w tym bohaterom, którzy się w niej przebywają.

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 226

Post autor: galahar »

Matis99 pisze:
Matis99 pisze:Witam. Mam pytanie o impacty. Bohater w rydwanie wbija się w oddział, powiedzmy standardowy klocek piechoty od przodu. Czempion oddziału rzuca challenge, bohater przyjmuje. W kogo lecą impacty?
Dziękuje za odpowiedź. A gdybym się wbił w wężyk szczęścia, tzn. czempion fanatyków z przodu i ich łancuszek po jeden w szeregu. Jak jest wtedy z impactami, lecą w oddział?
W oddział.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Pytanie co do działania ring of hotek w grze parowej.
Czy jeśli czar jest wymierzony w sojuszniczy oddział znajdujący się całkowicie w promieniu 12 cali od hoteka to czy czarodziej przeciwnika lub sojusznika ciągle dostaje miscast za każdy dublet? Jeśli tak to co w sytuacji kiedy sojuszniczy oddział targetowany przez przeciwnika (bądź sojusznika) znajduje się tylko 1 modelem w zasięgu 12 cali od hoteka?
Obrazek

Zablokowany